Om å drepe sine egne

Vedrørende stakkars flyktninger:
"Personlig sitter jeg bare og venter på døden da jeg ikke har referanser etter å ha blitt kalt rasist uten begrunnelse fra arbeidsgiver. Muslimer kan jo tro at saksbehandlere i NAV som ikke liker Islam gir muslimer avslag uten grunn. Det er helt vanvittig hvordan muslimer styrer til og med statlige etater. Jeg begriper ikke at det er mulig å ha så lav kompetanse og gi etter for både kompetanse, lover og regler og fornuft når det gjelder muslimer. Mens egne borgere som har bodd i landet i generasjoner har ingen rettigheter....." Så hvorfor er det bedre å drepe det norske folk enn å stille krav til de som kommer??

237 kommentarer

Frøken Ribsskog

04.08.2017 kl.13:50

Men som vel Stoltenberg sa, etter 22. juli.

Nå må vi være enda mer demokratiske, osv.

Og å ha 'russiske' brann-alarm-tester og obskure falske alarmer.

Da blir det som noe rimelig russisk, vil jeg si.

Dette ville nok ikke engang Lord Nelson ha godtatt, (hvis jeg skulle tippe).

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

04.08.2017 kl.15:30

Fin avsporing Laila.

04.08.2017 kl.15:32

Du blir bare sykere og sykere.

"Personlig sitter jeg bare og venter på døden da jeg ikke har referanser etter å ha blitt kalt rasist uten begrunnelse fra arbeidsgiver."

Det er ditt valg om du sitter og venter på døden. Du vil alltid ha tak over hode og mat på bordet. Det er din feil at du ikke har referanse. Du lagde et helvete for din tidligere arbeidsgiver, så hvorfor skal de lyve om det og gi deg god referanse? Rasist har du klart å bevise at du er ved å blande inn dine negative tanker om muslimer på alle kommentarfelt som eksisterer. Bare av å lese det siste innlegget ditt er det nok til å stemple deg som rasist.

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.15:42

Anonym: Å ha negative tanker om muslimer er ikke å være rasist! De har altså lov til å ha en irrasjonell holdning til høyt utdanna mennesker i et av verdens mest velfungerende land.... Helt ubegripelig. Og mine ledere har alle vært ute etter meg så det er ingen der jeg kan bruke som referanse uansett. Og det var ikke jeg som lagde et helvete for de!! Men de som ikke engang kunne fortelle hva jeg hadde gjort for feil, som dreit i lover og regler, trakasserte, løy....- og ja, som attpåtil støtter voldelige menn, koser seg med at menn kom til meg og at jeg ble utelåst og skal ta meg fordi jeg skrev ordet "muslimen". Det er en ondskap uten like hos sosialister. Men de syns vel det er ok å ha høyt utdanna mennesker på sosialstønad da, det er jo kun muslimer som alle må tenke på og være bekymret for. Se bare på hvordan man vrir på det Listhaug sa om flyktninger som reiser på ferie til sine hjemland de flyktet fra. Nå kalles det angiveri og det er så fælt å bryte norsk lov. Men ingen har vel noen gang sagt at det var angivere å tipse om nordmenn.......Verden blir galere og galere.

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.15:44

Anonym: Og ja, Norge kommer til å bli en islamsk stat. Hva kan forhindre det? Ingenting.

04.08.2017 kl.15:55

Kan ikke du bare holde kjeft?

Du raller jo bare helt usammenhengende.

Det har virkelig tippet over for deg nå.

04.08.2017 kl.16:00

"Å ha negative tanker om muslimer er ikke å være rasist!"

Jo! Når du kun har negative ting å si om muslimer, og attpåtil nevner de hver dag er du rasist!

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.16:07

Anonym: Nå får du gi deg. Alle har rett til å ha egne meninger. Å ha negative tanker til muslimer er ikke å være rasist. Og skal rasister bare dø de da?? Å påstå at ei vanlig norsk dame er rasist er bare helt tullete. Hvis du mener jeg er rasist så får du anmelde meg da og så får politiet - som jo hater meg - og dommere avgjøre! Å lage et samfunn der man omtaler andre borgere som kriminelle uten saklig grunn er ..... ja, det viser at vi går mot helvete.

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.16:09

Anonym: Hvor kan rasister jobbe? Er all utdanning bortkasta om man er rasist? Det viktigste i verden er altså hvordan man ser på muslimer.

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.16:10

Anonym: Jaja, putt meg i fengsel, samme faen. Det er vel snart en heder å bli kalt rasist.

04.08.2017 kl.16:20

Men du er jo en rasist.En soleklar en sådann.

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.16:22

Anonym: Det må være bedre å være rasist da, enn en som legger seg flat for Islam! Hva er det som er så fint med å være så positiv til Islam da?

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.16:25

Anonym: Vi har altså fått et samfunn der det ikke er intelligensen og kompetansen det kommer an på - men om man er positiv til Islam! Og er man ikke positiv til Islam får man ikke referanser. Tenk for et verdispille for et vestlig samfunn......

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.16:26

Anonym: Oslo kommune - like koko som NAV!

Eddie the Baron

04.08.2017 kl.16:20

Og jeg blir også irritert, siden at ingen, (av blogg-leserne), gir noen respons, når det er sånne 'russiske' plakter, (om klamme brann-alarm-tester), som jeg har blogget om.

Kan dette være fordi at nordmenn alle, er noen moralister.

Som mener at man ikke har rettigheter, hvis man ikke står opp, og er ute av rommet sitt, før brannalarm-testen, (og den klamme inspeksjonen), klokken 10.30, (eller når det var).

Hva vet jeg.

Og jeg ble så irritert, at jeg ble litt rett for, å få hjerte-attakk.

Kan dette ha vært noen, hva heter det, ossier, (altså tidligere øst-tyskere), som tuller, (og prøver å få meg til å få hjerte-attakk, med dette brannalarm-tullet osv.), lurer jeg.

(For jeg bodde jo sammen, med noen sånne 'ossier', på the Forge.

Da jeg studerte, ved University of Sunderland, studieåret 2004/05.

Som jeg har skrevet om, i Min Bok 6).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

04.08.2017 kl.16:30

"Nå får du gi deg. Alle har rett til å ha egne meninger."

Er det noen som har spurt deg om din mening?

"Og skal rasister bare dø de da??"

Du lever jo fortsatt.

"Å påstå at ei vanlig norsk dame er rasist er bare helt tullete. Hvis du mener jeg er rasist så får du anmelde me"

Så du mener rasister ikke lever helt normalt som alle andre "vanlige"? De fleste har et liv med barn/familie og jobb. Dessuten så er du ingen "vanlig norsk dame", men syk dame.

"Hvis du mener jeg er rasist så får du anmelde meg da og så får politiet - som jo hater meg - og dommere avgjøre!"

Det kommer jeg ikke til å gjøre. Politiet gjør ikke så mye med en psykisk syke personer. Du skal være glad for at du ikke er helt i vater, ellers hadde du nok hatt politiet etter deg.

04.08.2017 kl.16:33

"Det må være bedre å være rasist da, enn en som legger seg flat for Islam! Hva er det som er så fint med å være så positiv til Islam da?"

Er det enten eller? Så man kan ikke fokusere på sitt eget liv og la andre som har kompetanse innen området ta seg av det?

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.16:40

Anonym: Nei, jeg kommer aldri til å si noe positivt om Islam! Og hvem har kompetanse på Islam som ikke selv er muslimer som kommer til i media?? Alle som kritiserer Islam blir kalt rasister og sett ned på. Og hvorfor i all verden skulle folk bry seg hva anonyme som meg sier? Det viser bare at man ikke tolerere kritikk av Islam fra verken lekfolk eller fagfolk! Jeg har ikke hørt ett menneske som ikke tilhører Document.no eller HRS si noe negativ om Islam eller hva som står i Koranen! Men jeg har hørt Antirasistisk senter prøve å fortelle det norske folk hvor ytringsfriheten går! Makan til frekkhet. Og som jeg har sagt tidligere; hva eller hvem kan hindre at Norge blir en Islamsk stat?? INGEN. Det er man selvsagt livredd for å høre fordi det vil gjøre ikke-muslimer redde. Men det er faktum.

04.08.2017 kl.16:50

"Nei, jeg kommer aldri til å si noe positivt om Islam!"

Hvordan er det du tolker det andre skriver? Hvor skrev jeg at du MÅ si noe positivt om islam? Hva med å fokusere på ditt eget liv?

"Og hvem har kompetanse på Islam som ikke selv er muslimer som kommer til i media??"

Jeg kan nevne noen hvis du vil? Men det betyr jo ikke noe for deg hvis de er muslimvennlige.

"Og hvorfor i all verden skulle folk bry seg hva anonyme som meg sier?"

Hva er det du prøver på, da? Hvorfor ytre deg hvis ingen hører på deg?

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.17:04

Anonym: Å herremin hatt - prøver du å late som du er intelligent? Du skrev; "må det være enten eller?" Og jeg svarte da at jeg aldri kommer til å si noe positivt om Islam - altså; det ER enten eller for meg! Jeg fokuserer på mitt eget liv når jeg står opp for mine meninger! Jeg kommer ALDRI til å late som for å tekkes andre!!!!!!!!!! Ja, det er bare å nevne de med kompetanse på Islam. Hvorfor skal jeg holde mine meninger for meg selv? Hvorfor skulle folk legge vekt på det jeg sier? Det er jaggu rart; muslimer har altså ingen agenda med det de sier, mens lille meg har sin agenda!! Jeg må le......

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.17:08

Anonym: Jeg er jo av vikingætt så det er klart jeg har min egen agenda!

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.17:09

Anonym: Av og til tror jeg faktisk Ragnar Lodbrok trekker i trådene....

Mann på Internett

04.08.2017 kl.17:14

Rolig nå, Laila. Dette går bra.

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.17:16

Mann på Internett: Sier du det? Her er kopper og kar knust og slengt i veggen....etter råd fra Ragnar Lodbrok!

04.08.2017 kl.17:19

"Å herremin hatt - prøver du å late som du er intelligent? Du skrev; "må det være enten eller?" Og jeg svarte da at jeg aldri kommer til å si noe positivt om Islam - altså; det ER enten eller for meg!"

Prøver jeg å late som jeg er smart? Eller har du problemer med å forstå?

Jeg skrev ikke at det det ER enten eller! Det var et spørsmål "MÅ det være enten eller?" Du kan ikke ikke fokusere på ditt liv? Det er noe alvorlig galt med deg. I hodet ditt så har du for få valgmuligheter, så det er ikke noe rart at du gjør og sier så mye dumt. Eks: du får et egg, og du kan velge å gjøre hva du vil med egget, men det må være i spiselig form. Du koker egget, eller så lager du speilegg. Du ser rett og slett ikke muligheten til å lage eggerøre, posjert egg eller omelett. Skaff hjelp.

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.17:24

Anonym: Dette skrev du: "Er det enten eller? Så man kan ikke fokusere på sitt eget liv og la andre som har kompetanse innen området ta seg av det? " Så nei, du skrev ikke at "må det være enten eller?" Det var jeg som husket feil. Men du stilte likevel et spørsmål om det er enten eller? Og som jeg sier, ja, det er enten eller for meg! Det er ikke noe positivt å si om Islam. Du burde heller være si konkret hva som er positivt med Islam før du kommer trekkende med helt irrasjonelle sammenligninger. At det er flere positive ting å si om annet enn Islam betyr ikke at det er det samme i Islam!

04.08.2017 kl.17:21

"Jeg er jo av vikingætt så det er klart jeg har min egen agenda!"

Hahaha!!!

Rulpert

04.08.2017 kl.17:21

Noe for deg Laila? Når han har ansatt så mange ulike med mer eller mindre ukjent og/eller tvilsom bakgrunn så skulle det være håp for deg også.

http://www.dagbladet.no/nyheter/stormberg-sjefen-vil-ansette-demonstrerende-nazister---alle-fortjener-en-sjanse/68558405

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.17:27

Rulpert: Ja, jøss jurister som ikke liker Islam er vel nazister og tvilsomme nå.

04.08.2017 kl.17:25

Hun får kanskje en sjanse, men får nok sparken etter en time eller to.

04.08.2017 kl.17:27

"Å herremin hatt - prøver du å late som du er intelligent? Du skrev; "må det være enten eller?"

Det var du som skrev "MÅ det være enten eller?"

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.17:28

Anonym: Og som jeg redegjør for her: "Dette skrev du: "Er det enten eller? Så man kan ikke fokusere på sitt eget liv og la andre som har kompetanse innen området ta seg av det? " Så nei, du skrev ikke at "må det være enten eller?" Det var jeg som husket feil. Men du stilte likevel et spørsmål om det er enten eller? Og som jeg sier, ja, det er enten eller for meg! Det er ikke noe positivt å si om Islam. Du burde heller være si konkret hva som er positivt med Islam før du kommer trekkende med helt irrasjonelle sammenligninger. At det er flere positive ting å si om annet enn Islam betyr ikke at det er det samme i Islam!".............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

04.08.2017 kl.17:33

Du er for dum til å ha åpent kommentarfelt. Du driter deg loddrett ut hver gang du svarer.

04.08.2017 kl.17:36

"Ja, jøss jurister som ikke liker Islam er vel nazister og tvilsomme nå."

Du er ingen jurist.

04.08.2017 kl.17:37

Jeg sa ikke at du var tvilsom, men at han har ansatt mange med slik bakgrunn. De har garantert heller ikke referanser.

Ser at dagens tema er muslimer, men jeg har ikke fått noe svar på hvorfor du mener mennene du traff på byen er troverdige. Hvis du aldri treffer det du vurderer som merkelige folk på byen så har du nok en usedvanlig høy toleranse for det. Jeg kan ikke gå en runde på Karl Johan uten å se noen som en helt klart forstår er en eller annen form for original som sikkert hadde hatt mye rart å forteller om en hadde begynt å snakke med dem.

Det rare for oss som hører med den historien er at du fortalte om det i dypeste alvor og ikke forstår at det framstår som en meget vridd virkelighetsoppfatning. Jeg forstår at de han ha vært opplevd som pussig der og da, men som en eller annen (ikke så) hemmelig agenda så rettes alle undrene blikk mot deg og ikke de mener kan ha sendt dem.

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.17:40

Anonym: Men hva faen bryr dette deg da????????? Snart er mitt liv over så kan du finne andre. Jævla lavpanna idiot.

Mann på Internett

04.08.2017 kl.17:44

"Snart er mitt liv over"

Neida, jeg passer jo på deg.

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.17:53

Mann på Internett: Så svar meg da; hvem eller hva skal hindre at Norge blir en Islamsk stat?

04.08.2017 kl.17:45

Dårlig dag?

Jeg presenterer en ide/oppfordring og et spørsmål. Jeg har ikke mobba bildene dine (det har jeg aldri gjort og vil ikke gjøre det heller) og ikke har jeg angrepet muslimskrekken din i dag (selv om det er på tide nå).

Så hvorfor er du så sinna?

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.17:55

Anonym: Muslimskrekk?? Kan du si meg hva som er positivt med Islam og hva det vil føre til positivt for det norske samfunn? Og så kan du også fortelle meg hva eller hvem som skal hindre at Norge blir en Islamsk stat!

Rulpert

04.08.2017 kl.18:03

Generelt er jeg en motstander av religion. De praktiseres i stor grad konservativt og på en måte som gjør resten av verden til fiender. Men selv norsk kristendom er kvalmende i sin selvtilfredshet selv om det er mange gode sjeler som gjør mye godt i den navn. Men en trenger ikke være religiøs for å ha en viss sosial samvittighet. Dette gjelder også et stort antall muslimer så det er sagt.

Hvorfor er det ditt ansvar å gjøre alle oppmerksom på det du mener er farene med islam? Hører folk på deg? Har det hatt det minste effekt utover at du støter fra deg en masse mennesker?

Hvorfor skal Norge bli en islamsk stat? Har du regnet på når muslimene vil få flertall i Norge? Ingen kan gjøre det med noen som helst sikkerhet? Om de blir i flertall, hvorfor skal alle da over natten bli konservative? Du kommer til å svare at de ikke har noe valg, men det er en tanke du har i hodet og ikke et gyldig svar.

Alt dette hatet fordi du kom i konflikt med en eneste muslim på jobben?

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.18:26

Rulpert: Alle muslimer følger Koranen. Det er bare de ekstreme som handler og gjør noe, det er forskjellen på de ekstreme og de som ikke er det. Det er da bare å se hvordan de kler seg, det er åpenbart at Islam styrer deres liv. Det sitter allerede en del muslimer på tinget og ja, de blir flere og flere både der og ellers i samfunnet. Som du sier, det handler ikke OM Norge blir en Islamsk stat, men NÅR! De forsvinner ikke, de blir bare flere og flere. Så da går det kun en vei. Nei, mine meninger har ikke noe med "muslimen" på jobben å gjøre. Det er bare å sette seg inn i hva Islam står for, dreier seg om - og ikke minst: begynn å tenk som en muslim, ikke tenk som en vestlig og tolk alt ut fra vestlig tankegang med nestekjærlighet, menneskerettigheter osv! Jeg har ennå ikke fått svar på EN ting som er positivt med Islam! Jeg leder da ikke noen motstandsbevegelse mot Islam. Jeg kan ikke holde kjeft om mine meninger! Jeg har ikke noe behov for å være venner med dumme folk. Og mange er da også enig med meg. Og får jeg ikke jobb for mine meninger så beviser det at jeg har rett!!!!!!!!!!!!!

04.08.2017 kl.18:10

Jeg leser boken En av oss om ABB.

Ditt tankegods og hat og ensporet Islam paranoia er akkurat som i hans gate. Det sier det meste.Pass deg så du ikke tipper over.

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.18:31

Anonym: Så fortell meg hva som er positivt med Islam da? ABB hadde jo rett; vi går mot en Islamsk stat. Og AP gjør alt for å tekkes muslimene etterpå.

04.08.2017 kl.18:12

I dag skal altså alle fortelle deg "hva eller hvem som skal hindre at Norge blir en Islamsk stat!"

og ikke hvorfor du fikk sparken fra nav.

Hvorfor går ingenting inn? Klarer du å gjenfortelle noen av de svarene du har fått av Rulpert?

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.18:32

Anonym: Hva skal gå inn?? Sosialistisk propaganda??

04.08.2017 kl.18:38

"Det er da bare å se hvordan de kler seg, det er åpenbart at Islam styrer deres liv."

Utifra hva du har skrevet, vet jeg noenlunde hvor du bor. Strøket ditt er samlepunkt for muslimer. Daglig - hvis jeg er heldig - ser jeg én person med hijab her på vestkanten. Kanskje du skal flytte?

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.18:42

Anonym: Kan jo ikke det når man har fått sparken for å være rasist!

Rulpert

04.08.2017 kl.18:44

"Jeg kan ikke holde kjeft om mine meninger!"

Nei, det er åpenbart. Hvorfor er dine meninger/fordommer om alt mulig så viktige at de må ut? Det er jo det som har ført deg dit du er i dag. Du klarte bare ikke å gjør som alle andre som har hatt slitsomme dager på jobb med en sjef som ikke en gang vet hva du egentlig jobber med; du kunne tømt deg til en venn eller en kollega. Sagt alt det som ville ført deg ut i vanskeligheter på jobben til noen privat så blir det mellom dere.

Men nei, her skal alt ut på nettet.

"Og får jeg ikke jobb for mine meninger så beviser det at jeg har rett!!!!!!!!!!!!!"

Jada, bare fortsett å si det til deg selv. På et måte har du delvis rett, der dine meninger går over i vrangforestillinger så er de en del av årsaken til at du ikke har jobb. Men det er ikke noe personlig mot deg. Enhver som gir uttrykk for en virkelighetsoppfatning som ikke er i tråd med virkeligheten vil raskt få problemer med arbeidet og andre deler av hverdagen. Og det gjelder ikke meninger/konspirasjoner sånn som du snakker om muslimer og makt, men mer det med å tro at Ap er med i en konspirasjon med de nevnte muslimene og lesbiske for å hjelpe barnevernet til å ta sønnen din slik at Nav kan vise sin makt over deg. Det er sånne ting som gir deg problemer.

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.19:10

Rulpert: Si meg en ting; hvorfor kommer muslimer til vesten? Og hvorfor fortsetter de med det samme her som i egne hjemland? Tror de at vi som bor her vil ha Islam her? Alle har rett til å si sine meninger! Det er andre som avgjør om de er viktige eller ikke. Hvis mine meninger har ført meg dit jeg er i dag så er Norge et diktatur og heller ingen rettstat da min arbeidsgiver har brutt de fleste lover og regler i arbeidslivet. Det viser at de som ikke liker Islam ikke har noe rettsvern eller krav på rettssikkerhet. Har noen av mine vedtak tydet på vrangforestillinger??? Jeg blir helt matt. Her synser og mener man ting uten ett konkret bevis. Det er tanke - og meningsdiktatur. Og å tro at vestlige høyt utdanna folk ikke skulle kunne gjøre jobben sin, til og med jurister og ha en helt irrasjonell holdning til de er helt ubegripelig. Jeg har vel aldri sagt at Ap er med i en konspirasjon med muslimer og lesbiske i å ta sønnen min slik at NAV kan vise sin makt. Men folks meninger styres jo selvsagt av deres politiske syn. Og det er en kjensgjerning at det jobber mange sosialister i det offentlige - ei sa jo at alle muslimer ble mobbet - det er jo helt sykt å si - og at mange muslimer stemmer på Ap. Det er derfor logisk at en muslim eller lesbisk som stemmer Ap vil være kritisk til de som ikke liker Islam og derav spørre om en enslig mor kan være lik moren til ABB og så sette i gang prosesser med å få dette undersøkt.

04.08.2017 kl.18:56

"Kan jo ikke det når man har fått sparken for å være rasist!"

Slutt med rasistiske uttalelser, så kanskje du får deg jobb.

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.19:13

Anonym: Nei, det kommer jeg aldri til å gjøre. Man tar inn flyktninger for å redde deres liv og lover de gull og grønne skoger - mens sånne som meg kan bare råtne bort og dø.

04.08.2017 kl.19:16

Det er utrolig hvordan dette nå plutselig utelukkende handler om islam og muslimer.

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.19:17

Anonym: Det er vel ikke utrolig. Det er jo en følge av NAVs handinger.

04.08.2017 kl.19:36

Det står i vedtaket om avskjedigelse hvorfor du mistet jobben din. Det er ikke fordi du gjorde en dårlig jobb, men du satte Nav sitt omdømme i fare. Du prøver å framstille det som om at din jobb var å krysse ja/nei på et skjema, men jeg behøver vel ikke å fortelle deg at juridiske vurderinger ikke fungerer sånn? Din oppførsel er egnet til å få flere store grupper til å føle seg usikre på om du er i vater til å behandle saken deres. De kunne også nevnt ansatte i barnevern, Ap-tillitsvalgte, lesbiske osv.

Du gjorde også, og det er meget alvorlig, det totalt stikk motsatte av det du ble pålagt å gjøre, nemlig å slutte å poste tøv om arbeidsplassen din og kolleger på nettet. Du kan ikke ha blitt overrasket over å havne i virkelig trøbbel da. Og nei, det du gjorde har ingenting med varsling å gjøre.

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.19:57

Anonym: Men vet du hva - det er ikke NAV sitt ansvar om folk føler seg usikre på de eller ei! Det har aldri vært noe tema i statsforvaltningen at folk skal stole hundre prosent på de. Alle har klagerett, det er det som er det bærende juridiske prinsipp i forvaltningsrett - ikke saksbehandlers politiske meninger! Og jeg postet det NAV la selv skrev. Og der dreit de i å begrunne sine avgjørelser, de løy, alt var min feil, de trakasserte med mer. Så det var varsling ja. Men de fikk jo støtte fra regjeringsadvokaten.

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.20:00

Anonym: Man kunne jo likesågodt sagt til muslimer da, at en saksbehandler som var så positiv til Islam aldri ville ha gjort en feil vurdering så derfor var det ingen grunn til å klage!

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.20:00

Anonym: Skjønner du hvor dum du er??

Rulpert

04.08.2017 kl.19:37

Mitt innlegg over her, navnet falt ut av en eller annen grunn.

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.20:01

Rulpert: Å....hadde jeg visst det var deg hadde jeg ....svart noe enda verre!

Karius

04.08.2017 kl.19:51

Sikkert fordi du slo på den tanna det gjorde aller vondest. Fy, Rulpert !

Rulpert

04.08.2017 kl.20:27

"Men vet du hva - det er ikke NAV sitt ansvar om folk føler seg usikre på de eller ei!"

Du verden så mye du ikke forstår! Nav som en så stor og viktig del av statsapparatet må gjorde det de kan for å framstå som troverdige og solide. Du motvirket dette, tenkt hvis du hadde fortsatt virksomheten din og blitt et nettfenomen og fortsatt vært ansatt i Nav! Alle de som får avslag og syter og klage både med og uten (mest uten vil jeg tro) grunn ville hatt deg å peke på. En total omdømmekatastrofe for Nav.

Nei, det er du som intet skjønner.

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.20:36

Rulpert: Så hva med de som ikke liker Islam? Kan de stole på at de får sine søknader korrekt behandlet? Du prater bare tull. Nå begynner jeg å bli lei dette diktaturet. Man må da for svarte forholde seg konkret til det vedtaket man får! Mener man det er begått en feil klager man! Skulle tro jeg gav avslag til alle med muslimske navn. Det er overhodet ikke sant. Verden blir jo dummere og dummere med muslimer, utdanning er ikke noe av verdi, det eneste som teller er om man er for eller imot Islam. Muslimer må da også kunne forholde seg til fakta! Eller er de totalt blåst......

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.20:38

Rulpert: Er du kanskje redd for at noen som er kritiske og ikke liker Islam skulle skrive gode vedtak og innvilge søknader til muslimer og dermed vise at de er flinke saksbehandlere??

Rulpert

04.08.2017 kl.20:54

"Muslimer må da også kunne forholde seg til fakta!"

I følge deg så forholder de seg kun til koranen.... Bestem deg nå da.

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.20:58

Rulpert: Muslimer forholder seg til Koranen i det daglige ja og er ifølge deg livredd og har paranoia overfor de som ikke gjør det. Hvis det er slik at alle muslimer mistror saksbehandlere som ikke liker Islam så lider de alle av paranoia og bør vel ikke være i arbeid.

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.20:59

Rulpert: Så da skjønner ikke jeg hvorfor myndighetene tror at de skal kunne bidra ved å jobbe....

04.08.2017 kl.21:17

Du kan jo legge deg inn på sinnsykehus. Er vel greiere enn å bli tvangsinnlagt senere?

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.21:23

Anonym: Hvorfor det? Fordi jeg ikke får jobb uten referanser og må leve på sosialen resten av livet fordi jeg ikke er politisk korrekt? Hvorfor ønsker du og flere av dere at mitt liv skal være over?Hvorfor ønsker de homofile og muslimene det?

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.21:25

Anonym: Og jeg glemte jo AP - hvorfor ønsker AP å ødelegge livene til de som ikke er enig med de? AP medlemmer satt jo og skrek ut sine politiske meninger som klart var APs på jobb - hvorfor har de mer rett til det enn de som stemmer Frp?

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.21:26

Anonym: Det er for øvrig gledelig at det går nedover og hjem med AP - satans parti!

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.21:40

Anonym: Hvorfor ønsker de søte damene at mitt liv ødelegges??? De er så eitrande dumme at det halve kunne vært nok. Hvem har skylda?? Er det venstresiden i norsk skole?? Hvem har ansvaret når de politisk korrekte ødelegger livene til sine egne landsmenn?? Vi er faktisk ikke stort bedre enn Nord-Korea. Og det er svake og totalt inkompetente ledere som legger seg flat for Islam!! Hvem skapte ABB?? Jo, Ap og venstresiden. De har virkelig blod på sine hender. Totalt hjernevaska mennesker.

Kira

04.08.2017 kl.21:44

Du er virkelig low class, Laila

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.21:44

Kira: Og du er bunnslammet!

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.21:46

Kira: Du er noe av det laveste et menneske kan komme til av intellekt.

04.08.2017 kl.22:10

"Du er noe av det laveste et menneske kan komme til av intellekt."

Virkelig? Hvor er du på rangstigen? Ingen jobb, ingen mann, ingen venner. Får deg ikke venner om du hadde prøvd. Mangel på sosial antenne. Fysj.

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.22:23

Anonym: Og hvor er du?? Slikker Islam i rævva for å ha en jobb, mann og venner!!

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.22:24

Anonym: Hvordan føles det å synke sååååå dypt?? Kan du forklare meg det da jeg aldri har vært så langt nede.

04.08.2017 kl.22:35

Må nok skuffe deg. Har dessverre ikke slikket muslimer i rævva for noen ting av det jeg har oppnådd. Det må være kjipt å være så redd for muslimer. Du har jo hytte i skauen, hvorfor ikke flytte dit? Har hørt at muslimer misliker å være på hytter, da er du hvertfall trygg.

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.22:38

Anonym: Å, så du har åpent kritisert Islam da?? Hva har du kritisert de for da?

04.08.2017 kl.22:43

"Hvordan føles det å synke sååååå dypt?? Kan du forklare meg det da jeg aldri har vært så langt nede."

Ingen synker dypere enn deg. Så du innrømmer nå at du er langt nede? Du sier jo hele tiden at du er så sterk og aldri kommer til å la deg knekke. Som alle andre, så er jeg klar over st du lider av noe. Jeg var veldig lei meg på dine vegne for over ett års siden da jeg fant bloggen din, og var da klar over at du led av noe. Men etterhvert som jeg leste alt det stygge/negative du slenger ut på bloggen, ble jeg bare kvalm og har ingen medfølelse for deg. Du fortjener alt du får slengt etter deg, til du får hjelp av profesjonelle.

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.22:49

Anonym: Jeg har aldri vært nede overhodet. Hva du måtte mene om meg driter jeg i! Jeg håper du får et rævva liv.

04.08.2017 kl.22:43

"Hvorfor det?"

Fordi du trenger det.

"Fordi jeg ikke bla bla bla psykobabbel bla bla bla psykobabbel bla bla mer psykobabbel bla bla"

Neida, fordi du har EKSTREMT alvorlige psykiske lidelser.

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.22:48

Anonym: Det er nok heller du som er dum som et brød.

04.08.2017 kl.22:48

"Å, så du har åpent kritisert Islam da?? Hva har du kritisert de for da?"

Hvor står det at jeg har kritisert islam? Jeg har hatt heftige diskusjoner med muslimer, men etter endt diskusjon - selv om vi ikke ble enige - så respekterer vi fortsatt hverandres meninger. Det har an å diskutere uten å diskriminere.

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.22:52

Anonym: Jøss, så du respekterer dødstraff for blasmefi, homofili - bare dere oppfører dere sømmelige altså.....ja, det kaller jeg å slikke islam i rævva.

04.08.2017 kl.22:57

"Jeg har aldri vært nede overhodet. Hva du måtte mene om meg driter jeg i! Jeg håper du får et rævva liv."

Takk! Håper på det selv, men har ikke skjedd enda. Men hvis jeg en dag skulle lide samme lidelse som deg, så ville nok mine nærmeste tvangsinnlegge meg.

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.22:58

Anonym: Ja, det fortjener du virkelig.

04.08.2017 kl.23:01

"Jøss, så du respekterer dødstraff for blasmefi, homofili - bare dere oppfører dere sømmelige altså.....ja, det kaller jeg å slikke islam i rævva."

Bare det at du klarer å tolke det sånn er bare helt sykt. Jeg respekterer menneskeheten og andres meninger, men det betyr ikke ar jeg er for dødsstraff og steining. Trodde du var for steining av homofile, siden du hater homofile, eller tar jeg feil?

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.23:06

Anonym: Du sier du respekterer muslimers meninger så da respekterer du at de er for steining av blasmefi og homofili! Respekterer menneskeheten?? Hva er du? Et dyr? Jeg respekterer ikke drap for blasmefi eller homofili.

04.08.2017 kl.23:05

"Ja, det fortjener du virkelig."

Men heldigvis så bestemmer ikke du;)

God hælj a, Laila!

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.23:09

Anonym: Man kanskje noen likesinnede av de i NAV vil bestemme det. De forteller som sagt ikke hva som er feil! Gled deg. Og ha en rævva helg.

04.08.2017 kl.23:16

"Du sier du respekterer muslimers meninger så da respekterer du at de er for steining av blasmefi og homofili!"

Hvordan går det an å være så tett? INGEN av de jeg har diskutert med er tilhenger av steining!! De ønsker derimot et liv som nordmenn flest, men noen ønsker å bruke hijab av engen fri vilje. Du er veldig heldig som er født hvit. Du kommer aldri til å klare å sette deg inn i andres sko, det er derfor du ikke har jobb per dags dato!

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.23:43

Anonym: Alle muslimer er for steining da det står i Koranen. At dere ikke har diskutert akkurat det betyr jo ikke at de ikke er for steining. Jasså, så det er misunnelse på den hvite rase? Vel, jeg har ikke fortrinnsrett på stillinger i det offentlige, jeg kan ikke kalle andre for rasister..... Og hva vet du om hva jeg har opplevd? At det skulle være totalt bortkasta å ofre 3,5 år av sitt liv på å bli jurist og bo helt alene i en bygd og så oppleve at det er muslimske analfabeter som bestemmer om man får jobb eller ei. Huff......de mørkhudete har virkelig makt over de hvite. Vi kan bare ofres og drepes.

04.08.2017 kl.23:21

"Man kanskje noen likesinnede av de i NAV vil bestemme det. De forteller som sagt ikke hva som er feil! Gled deg. Og ha en rævva helg."

Nå sporer du av som vanlig.

Tror jeg kommer til å ha det veldig kjipt i helgen. Skal bare en tur til Risør med den snilleste mannen i min verden. Vi skal noe så kjipt som å fiske, gå lange turer, ta ett glass vin eller to attåt deilig mat, spille kort, le av og med hverandre. Jeg gruer meg, men kommer meg nok gjennom det. Takk for omtanken.

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.23:47

Anonym: Du og dine likesinnede har jo klart å ødelegge mitt liv så jeg aldri får meg noen ny mann. Så råtten er du.

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.23:49

Anonym: Håper du blir rammet av en stor tragedie og ulykke.

04.08.2017 kl.23:29

Jeg syntes du skulle søke uføre.

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.23:50

Anonym: Det heter ikke "syntes", men "synes".

04.08.2017 kl.23:39

Hadde det ikke vært digg å kunne legge ut papirer fra en grundig utredning som konkluderer med at du ikke har noen psykiske lidelser, og dermed bevise at du hadde rett og alle andre tok feil?

Laila Monica Nikolaisen

04.08.2017 kl.23:48

Anonym: Det er mye enklere om du lærer deg litt juss!

04.08.2017 kl.23:54

Du er bedre i juss enn norske advokater?

Laila Monica Nikolaisen

05.08.2017 kl.09:12

Anonym: Ja.

04.08.2017 kl.23:56

"Alle muslimer er for steining da det står i Koranen. At dere ikke har diskutert akkurat det betyr jo ikke at de ikke er for steining."

Det står også at muslimer ikke skal konsumere alkohol, er du klar over hvor mange som gjør det? Og vet du hvor mange kristne som har sex før ekteskap? Ikke alle muslimer lever slavisk etter koranen. Hvis du ikke visste det, så er ikke Norge like streng som de landene de flyktet fra, derfor MÅ de ikke følge koranen, for det er jo ikke dødsstraff her! Og jo! Vi diskuterte steining! Det bør du også prøve, de er ikke så hardnakka som du tror.

Laila Monica Nikolaisen

05.08.2017 kl.09:21

Anonym: Det er ikke dødsstraff her nå nei, men den dagen muslimer sitter med politisk makt vil det bli det! Og siden muslimer stemmer på muslimer og vil da de inn i i politikken så er det jo åpenbart at de også ønsker dødsstraff! At de drikker alkohol viser jo bare at de ikke er til å stole på og at de ikke tør å si fra seg sin tro, de tror det å være muslim er en legning og ikke en religion som man selv velger. Det i seg selv er skremmende. Kristne har vel ikke dødsstraff for sex før ekteskapet.. Mener du at muslimer ikke var for steining? Du kan selvsagt i ettertid si hva som helst. Poenget er at du sa at du respektere muslimers meninger og da regner jeg med de som står i Islam og ikke enhver enkel muslims meninger. Hvordan kan en ikke-muslim respektere steining og dødstraff for å kritisere islam (blasmefi) og det være utro?

04.08.2017 kl.23:56

Jeg synes du burde søke uføre.

Den søknaden burde gå lett i gjennom..

04.08.2017 kl.23:59

"Du og dine likesinnede har jo klart å ødelegge mitt liv så jeg aldri får meg noen ny mann. Så råtten er du."

Jaja, fortsett å skyld på alle andre og se hvor langt du kommer. Din personlighet er det ingen som kan klandres for, heller ikke din klesstil. Du bestemmer hvordan folk ser og opplever deg.

Laila Monica Nikolaisen

05.08.2017 kl.09:24

Anonym: Min personlighet? Hva mener du med det? Jeg er alltid høflig og vennlig. Det hendte da rett som det var at muslimen ikke hilste på meg da jeg hilste på han. Hva er galt med min klesstil? Jeg lever i vesten og ikke i et islamsk land. Jeg tror de fleste oppfatter meg som vennlig og snill!

05.08.2017 kl.00:02

"Det er mye enklere om du lærer deg litt juss!"

Det tar 5 år for å bli jurist. En utredning tar ca 5 timer fordelt for 2 uker. Hva tror du tar kortest tid?

Laila Monica Nikolaisen

05.08.2017 kl.09:26

Anonym: Jeg skrev litt, ikke at du skulle bli jurist. Man utreder ikke friske mennesker og man leter ikke etter sykdommer. Enten er man syk eller så er man det ikke!

Laila Monica Nikolaisen

05.08.2017 kl.09:27

Anonym: Jeg håper ingen bruker psykiater Sven Tore Grimstad hos Arbeidsklinikken. Han har altså fått jobb av mine ledere i NAV og han støtter de, det viser hva slags kompetanse han har!

05.08.2017 kl.00:03

"Det er mye enklere om du lærer deg litt juss!"

Jeg kan nok mye mer juss enn det lille du lærte på n00b-studiet ditt, lille venn. Men det er jo uansett like irrelevant som alt annet du psykobabler om.

Laila Monica Nikolaisen

05.08.2017 kl.09:28

Anonym: Jasså, har ikke hørt EN juridisk kommentar her inne fra dere.

Layla

05.08.2017 kl.00:40

Holder du fortsatt på? Det var synd.

Jannicke

05.08.2017 kl.01:58

"Det er vel ikke utrolig. Det er jo en følge av NAVs handinger."....NEI.. Det er en følge av valgene du tok. Nå kan det virke som du har tippet helt over. Nå må vi snart varsle helsetjenesten

Laila Monica Nikolaisen

05.08.2017 kl.09:28

Jannicke: De valgene jeg tok etter at NAV dreit i lover og regler. Så nå venter jeg på erstatning.

Laila Monica Nikolaisen

05.08.2017 kl.09:59

Jannicke: Nå klør jeg voldsomt i venstre hånd så da regner jeg med at pengene snart strømmer inn!

Erik Ribsskog

05.08.2017 kl.07:56

Men jeg så, at vinduene, til leiligheten 'min', stod åpne.

Og de må jeg nok, ha husket, å lukke igjen.

(Før jeg flytta/rømte, tilbake til Norge, i 2014).

Så det er nok sånn, at noen nye folk, har flytta inn, i leiligheten 'min', i Keith Court, da.

(For å si det sånn).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

05.08.2017 kl.10:51

"Nå klør jeg voldsomt i venstre hånd så da regner jeg med at pengene snart strømmer inn!"

Nei, det er fordi du må snart grave dypere i din egen lomme.

Laila Monica Nikolaisen

05.08.2017 kl.11:14

Anonym: Nei, det er når man klør i høyre hånd.

05.08.2017 kl.11:42

"Nei, det er når man klør i høyre hånd."

Du er annerledes enn oss. Tro meg, det er i din egen lomme du kommer til å grave. Vil du vedde?

Laila Monica Nikolaisen

05.08.2017 kl.12:31

Anonym: Nei, jeg vedder ikke. Man vet aldri med sosialister. Nå skriker de opp om angivere mot flyktninger som drar på ferie til sine hjemland, mens alle andre kan man angi! Helt utrolig. Rart at muslimer blir straffet i det hele tatt.

05.08.2017 kl.13:02

"Jasså, har ikke hørt EN juridisk kommentar her inne fra dere."

Det er fordi dette handler om dine psykiske lidelser. Og fra deg har vi kun hørt "juridiske" kommentarer på barnehagenivå. Lærte du ingenting på nybegynner-studiet ditt?

Laila Monica Nikolaisen

05.08.2017 kl.13:24

Anonym: Du viser bare at jeg har rett. Og sånne som deg skal altså kunne gi folk sparken. Norge er virkelig ingen rettsstat.

05.08.2017 kl.13:31

God bedring, Laila. Håper tåken letter for deg så du kan få deg en passende vaskejobb.

Laila Monica Nikolaisen

05.08.2017 kl.13:37

Anonym: Vaskejobb er det IKKE verste, da får man god trim og jobber selvstendig. Men det er lite slike jobber. Det var en ledig i Etterretningstjenesten, men de krevde fagbrev. Og hos andre måtte man kjøre bil.

Laila Monica Nikolaisen

05.08.2017 kl.13:40

Anonym: Jeg er jo faktisk ekstra sikkerhetserklært etter å ha vasket hos "Lund- kommisjonen".

05.08.2017 kl.13:49

Tenk hvis du noen gang blir frisk/medisinert og går inn å leser alt dette du har skrevet. Du kommer til å bli så flau altså...

Laila Monica Nikolaisen

05.08.2017 kl.14:03

Anonym: Selvsagt ikke. Dette er skrevet i sin tid og i sin kontekst og som svar til dere. Det er klart det er veldig enkelt å bare si de rette tingene hele tiden, som de politisk korrekte alltid gjør. Men dommen kommer nok til å bli mye verre for de.

Ikke lege...

05.08.2017 kl.14:10

Jeg er ikke lege, men du er spette gal Laila.

Vedder venstre lillefinger på at du blir tvangsinnlagt i løpet av et år, om du ikke skulle vippe enda mer, (selvom jeg tror det er vanskelig) og hoppe ut av 8.etg før den tiden da

Laila Monica Nikolaisen

05.08.2017 kl.14:22

Ikke lege...:
Hmmm, får holde meg unna takterrassen da. Det ville vært lett å hive meg over kanten der. Heisdøra er jo også ofte ødelagt der og knust inn. Og trappedøra er låst med nøkkel jeg ikke har.

05.08.2017 kl.14:47

Faen for en fitte du er som sitter å ønsker andre død og fordervelse

.syk i nøtta du.

Laila Monica Nikolaisen

05.08.2017 kl.15:05

Anonym: Den som er syk er den som bruker ordet fitte som banneord. Ja, jeg har ingen medlidenhet med de som har ødelagt mitt liv.

05.08.2017 kl.15:21

Hva med de som ikke har ødelagt ditt liv, har du medlidenhet med De?

Laila Monica Nikolaisen

05.08.2017 kl.16:30

Anonym: Er det noen som tør å si at de har ødelagt mitt liv da? Å nei, de feiger nok ut og sier til alle at de er såååå uskyldige - som min voldelige eks! Så siden jeg ikke vet hvem dere er så er det få jeg noen gang vil ha medlidenhet med.

Laila Monica Nikolaisen

05.08.2017 kl.16:44

Anonym: Hvorfor har dere ikke ryggrad? Hvorfor er dere så svake?

Kollega

05.08.2017 kl.16:23

Lenge siden jeg har vært inne og kikket her. Men vi hadde rett. Laila vil aldri blir bra og sykdommen vil eskalere hvis hun ikke får behandling. Jaggu fikk vi alle helt rett.

Laila Monica Nikolaisen

05.08.2017 kl.16:32

Kollega: Gleder meg til å se dere krapyl i retten!

05.08.2017 kl.17:38

Du trenger tvangstrøye og medisiner.

Kollega

05.08.2017 kl.17:51

Du kommer aldri til å få saken din opp i retten. Finnes ikke en advokat som kommer til å ta i den saken siden de ikke er villige til å stå i retten når de vet at du vil ødelegge hele saken på FB og blogg mens saken pågår. Så nei- skjer aldri

Laila Monica Nikolaisen

05.08.2017 kl.18:15

Kollega: Hvordan skal jeg ødelegge den? Har man ikke fulgt lover og regler så har man ikke fulgt lover og regler uansett hva jeg skriver. Og jeg tar da saken alene.

05.08.2017 kl.18:26

Du får ikke lov til å føre saken alene.

Laila Monica Nikolaisen

05.08.2017 kl.18:41

Anonym: Er det dere som driver og ringer anonymt nå? Og selvsagt får jeg føre saken alene. Jeg har jo lært nå.

05.08.2017 kl.18:43

Det gikk ikke så bra forrige gangen du prøvde?

05.08.2017 kl.21:28

Nei- du får ikke føre saken alene i retten.Hilsen en som kan litt mer juss enn deg.

Advokat Lord Bølet

05.08.2017 kl.22:19

Det er viktig å vite hva rettslig behandling innebærer før du fremmer en sak for domstolen som du selv fører. I saker som er kompliserte, omfattende eller involverer sterke følelser, anbefaler domstolene at en advokat representerer partene. Alle saker innebærer en risiko for å tape, og den som taper blir vanligvis også dømt til å betale motpartens sakskostnader. Dermed må du vurdere behovet for å slippe advokatutgifter opp mot risikoen for å tape saken og i tillegg måtte betale saksomkostningene. Du må også vanligvis betale motpartens omkostninger om du trekker saken etter at tingretten har mottatt begjæringen.

Laila Monica Nikolaisen

05.08.2017 kl.22:36

Advokat Lord Bølet: Vel, jeg har fått mitt av advokater. Og saken er klar. Det er masse løgner som er dokumentert, det er maktmisbruk som er dokumentert med mer. Og det er ikke minst manglende hjemler på det meste NAV har gjort før jeg fikk sparken.

Laila Monica Nikolaisen

05.08.2017 kl.22:38

Advokat Lord Bølet: Egentlig er det manglende hjemler på alt NAV har gjort. De har ikke besvart klager engang. Så saken er enkel og klar. Det er bare å bla opp lommeboka!

Kollega

06.08.2017 kl.01:17

"Det er masse løgner som er dokumentert, det er maktmisbruk som er dokumentert med mer. Og det er ikke minst manglende hjemler på det meste NAV har gjort før jeg fikk sparken." .... helt feil. Nav har gjort alt rett og hvis din beskrivelse var tilfelle hadde advokater tatt saken. Den dokumentasjonen du har lagt frem her er IKKE dokumentasjon på noe i ditt favør. Men hva kan man egentlig forvente av noen som har så lite kompetanse på arbeidsrett, og som lider av vrangforestillinger. Nei, du kommer ikke til å få føre din egen sak. Det hele vil ende opp i tvangsinnleggelse av deg siden alle vil se ei ei totalt inkompetent som driter seg loddrett ut.

06.08.2017 kl.01:29

"Så saken er enkel og klar."

Helt enig. Dessverre er du den eneste som er for psyk eller tilbakestående til å skjønne dette.

06.08.2017 kl.10:16

Litt rart at absolutt alle andre enn Laila skjønner at hun ikke har noe sak..

06.08.2017 kl.11:34

Du ble særdeles stille nå som dine eks kolleger er begynt å svare deg.Ja vi skjønner at du blir svar skyldig.

06.08.2017 kl.12:35

Skal du på byn i dag, Laila?

semi-ståpikk

06.08.2017 kl.12:51

Baronen er i belteseng nå.

Baron Løvenbalk

06.08.2017 kl.17:24

Alarm! Alarm!

I skrivende stund er det 24 timer siden sist le Baron lot høre fra seg. Det har altså gått et helt døgn uten sutring, klaging, gateteater, feil i supermarkeder, hotellincidenter eller andre paranoide utgydelser.

Kan det tenkes at hans gamle bekjente, PC 3174 Taylor fra the Merseyside Police, har fått snusen i at han er tilbake, og nå har gjort kort prosess med ham? Eller er det helsevesenet som har tatt solid hånd om ham for å sikre ham selv og samfunnet? Britene er vel noe mer effektive enn de norske instanser som har dullet med ham tidligere.

Time will tell, men noe må jo ha skjedd siden i går ettermiddag.

Alarm! Alarm!

På vegne av vanvittig mange.

06.08.2017 kl.17:36

Vi får nesten bare se hva som skjer, vel.

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Osama FetLaden

06.08.2017 kl.18:24

Mulig han har dratt på luksus-cruise til Jersey?

Sikkert lurt å bruke opp arven før kreditorene får snusen i dem.

Noe sånt.

Hu Mary

06.08.2017 kl.19:19

Baronen kommer snart tilbake for å fortsette sitt arbeide med å trakassere,henge ut, plage, sjikanere og ikke minst offentliggjøre navn og tlf nr.

Så sånn er nok det.

06.08.2017 kl.20:01

Nærmer seg et døgn siden Laila har psykobablet også.

Senita

06.08.2017 kl.20:12

Vi er bekymret nå.

Har baronen meldt fra til NAV om at han har flyttet utenlands, Mary?

Lege Botten

06.08.2017 kl.22:08

Ashworth Hospital is a high-security psychiatric hospital at Maghull, Merseyside, England.

Ashworth is one of the three high-security psychiatric hospitals in England and Wales, alongside Rampton and Broadmoor, that exist to work with people who require treatment due to their "dangerous, violent or criminal propensities", with the majority experiencing psychotic conditions such as schizophrenia, comorbid or other personality disorders.[

07.08.2017 kl.02:55

Laila og Baronen har nok noe på gang.

07.08.2017 kl.07:50

Det er noe muffins her, det er sikkert.

Ronny Jørgen

07.08.2017 kl.09:03

Hvorfor driver du å sammenligner deg selv med alt som skjer i media??

Laila Monica Nikolaisen

07.08.2017 kl.10:02

Ronny Jørgen: Så du mener virkelig at jeg ikke kunne blitt plassert i en koffert? Eller at det er naturlig for menn å ville spørre ei dame kl 3 på natta om noe like før hun går inn døra?

07.08.2017 kl.09:42

Ivars kro?

Laila Monica Nikolaisen

07.08.2017 kl.10:03

Anonym: Flott sted å gå når man ikke vil ha en mann, ikke vil gå langt... og for å miste lysten på uteliv.

07.08.2017 kl.10:41

Men er det ikke mange utlendinger der?

Laila Monica Nikolaisen

07.08.2017 kl.11:05

Anonym: jo

Laila Monica Nikolaisen

07.08.2017 kl.11:08

Anonym: Og sånne frekke også, som påstår at vennen deres hadde kjøpt drikke til meg forrige gang jeg var der....Minner meg om slik de opererer med menn i barer i utlandet. Først kjøper de drikke til ei kvinne og deretter ber de om mer penger eller truer på andre måter.

Undrende

07.08.2017 kl.11:59

Kan du ta en titt på denne artikkelen og se om du vet om noen som har disse symptomene. Spesielt undertypen "Forfølgelses type". https://nhi.no/sykdommer/psykisk-helse/andre-psykoser/paranoid-psykose/#heading-4

Hu Brit

07.08.2017 kl.12:19

Det var bare en arbeidsdiagnose.

Lege Johnsen

07.08.2017 kl.12:40

Vi er bekymret nå.

07.08.2017 kl.13:57

Johannes, her finner du en eksakt beskrivelse av din mor:

https://nhi.no/sykdommer/psykisk-helse/andre-psykoser/paranoid-psykose/

Har du snakket med legen om dette? Som du ser kommer hun ikke til å oppsøke hjelp på egenhånd.

07.08.2017 kl.13:58

Hvorfor reklamerer du for bloggen din på Fb?

Er du virkelig så oppmerksomhetssyk?

Laila Monica Nikolaisen

07.08.2017 kl.14:01

Anonym: Alle bør vel få vite om hva som skjer i det offentlige mot egne ansatte.

07.08.2017 kl.15:10

Akkurat ja.Jaja det er vel sant det da.

NAV Sandvika

07.08.2017 kl.16:50

Hvor er baronen? Det forventer vi et svar på nå.

07.08.2017 kl.17:15

Arrestert.

Advokat Simber

07.08.2017 kl.18:08

Taushetsplikt.

Rulpert

07.08.2017 kl.18:55

Kan du være så snill å legge ut stevningen du har sendt? Du har rett i at du skriver langt mer saklig når du ikke skrive for blogg eller Facebook. Det er mye mer interessant å se deg argumentere uten utropstegn og uten så mye improvisasjon som det blir i innleggene her.

Kiwi-negeren

07.08.2017 kl.18:56

Slapp av. Baronen er snart tilbake for å fortsette med drittslenging og uthenging av uskyldige personer.

Burger-Anita har tatt kontakt med Hotel Lord Nelson, og de fortalte at baronen er på legevakta etter å ha inhalert sin egen tarmgass på hotelrommet.

Erik Ribsskog

07.08.2017 kl.19:46

På lørdag, så var jeg, og handla, noen klær.

Og jeg prøvde også å få kjøpt en billett, til musikkfestivalen Hope and Glory, (som jeg kunne høre musikken fra).

Men de sa at de ikke hadde billetter igjen.

Og denne festivalen ble visst mislykka, så jeg tilfeldigvis, på BBC nå.

Og så gikk jeg til hotell-rommet etterhvert.

Og så duppa jeg av litt, foran TV-en.

Og så dunka det på døra, (i 22-tida, kan det vel ha vært).

Og det var tre svære politifolk, (to menn og en dame), som dro meg med, til politistasjonen.

(Jeg slo huet i taket i politibilen, da jeg ble 'dytta' inn i den.

For den politibilen/vanen var for lav, vil jeg si).

Jeg skulle visstnok ha unngått å møte opp, i en rettsak, for tre år siden.

Men jeg flytta jo tilbake til Norge, og fikk ikke ordna, med ettersending av post.

Så jeg huska ihvertfall ikke noe, om den rettsaken.

Og jeg ba om å få en advokat og få prate med ambassaden.

Men det fikk jeg ikke.

Men jeg ble holdt innesperret, på en liten celle, i cirka 35 timer, (kan det vel ha vært).

Så ble jeg kjørt, til Liverpool Magistrates Court, i dag formiddag, (må det vel ha vært).

Og jeg ble dratt opp i rettsalen, to ganger.

Og ble dømt til å jobbe hundre timer gratis, og betale over 10.000 kroner i erstatning, og møte en gang i uka, hos 'probation', i et år

(Noe sånt).

Og det skal også være en rettsak til, siden at jeg ikke dukka opp, i retten, i 2014.

Og jeg har hele tiden nekta for, å ha sendt, noen romantiske e-poster, til Jobcentre-arbeideren.

Og jeg ble jo tulla med, av the Jobcentre, sånn at jeg kun fikk trygd, for cirka halve tiden.

(De skylder meg fortsatt cirka 2000 pund, i manglende trygde-utbetalinger).

Og jeg måtte, leite etter mynter, på gata, i mange uker/måneder, i 2014.

Så jeg hadde egentlig ikke, noe annet valg, enn å flykte, (tilbake til Norge), når jeg først fikk nok penger, til en flybillett, (vil jeg si).

(Hvis ikke, så hadde jeg nok ikke overlevd.

For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

07.08.2017 kl.19:49

Haha! :)

07.08.2017 kl.19:58

"Og ble dømt til å jobbe hundre timer gratis,"

Herlig. Ribsskog jobbe. Dette blir bra.

Gunnar

07.08.2017 kl.20:04

Var det dårlig gjort av meg å varsle hotellet om at ribba var etterlyst og politiet om hvor han var?

07.08.2017 kl.20:06

Jøss ble Ribsskog arrestert så kjapt??!

Jammen følger politiet med i England. Imponerende!

Utrolig at han skrev om det såpass rolig og saklig på bloggen .Ville tro han tok helt av med paranoia og gateteater utrykkene sine.

07.08.2017 kl.20:07

Gjorde du det Gunnar?

Gunnar

07.08.2017 kl.20:27

Ja, med all den dritten den mannen skrev om hotellet så linket jeg til bloggen hans og fortalte at han var etterlyst, sendte også et lite tips om hvor politet kunne finne han..,,

Faen den drittsekken har lagt ut alt for mye om meg og min familie på bloggen

Tullårer

07.08.2017 kl.20:27

Engelskmennene er effektive, de behandler baronen slik han bør behandles. Her i landet ble han bare dikket og dullet med, På Blakstad ga de ham som kjent tilgang til pc slik at han kunne fortsette med svineriet sitt.

07.08.2017 kl.20:30

Men skal si man er imponert over politiet i England. Her gikk det unna, 100 timers samfunnstjeneste, 10.000 kr i bot og betinget fengsel med oppmøte hver uke.

Regner med at han tar første fly hjem til Norge nå.

Eventuelt søker asyk i Russland.

Vi får se hva som skjer.

07.08.2017 kl.20:34

Kanskje kan få referanser etter samfunnstjenesten, hvis han oppfører seg litt voksnere enn Laila.

07.08.2017 kl.20:44

Ok Gunnar , hvis han har det er det kjipt.

Skjønner deg godt. Han er rimelig ustabil er vel en paranoid asperger type han.

Bra han må stå til rette. Håper Nav får beskjed også.

Audi-Monika

07.08.2017 kl.21:24

Baronen har som kjent sjikanert, hengt ut etc... arbeidskamerater,klassekamerater,lensmenn,lærere,naboer,slumsøstre,leger,advokater og utallig andre gjennom en ti-års periode....

Får håpe at hans terrorregime nå nærmer seg en slutt.

07.08.2017 kl.22:45

Hørt rykter on at han kommer hjem til Norge i morgen.

Brita Molde

08.08.2017 kl.04:10

Jeg håper Ribsskogen nok en gang flykter med nødpass til USA. Det er løsningen på å tape ennå ekstra 25000 av arven...

Kari Nordmann

08.08.2017 kl.10:57

Helt utrolig hvordan du klarer å få saker i media tilå handle om deg,ref din siste FB status.Du er bare helt utrolig.Skam deg.Alle vet hvorfor du fikk sparken,bar du som ikke har skjønt det

08.08.2017 kl.12:12

Kari Nordmann: Selvopptattheten skyldes sykdommen. Føler at alle bør overse alt det syke hun skriver, for vi vet normale mennesker har ikke den tankegangen hun har. Stakkars, Laila, hun kan ikke noe for det. Håper hun får hjelp snart.

Kari Nordmann

08.08.2017 kl.13:12

Skal litt mer enn en blogg og åpen Fb for å bli lagt inn.Har ellers en mistanke om at Laila er den type menneske som ikke kan hjelpes.Medisiner har bar litt over 50% sjangs for at virker,og samtale terapi,tja.Liten tro på det i dette tilfellet

08.08.2017 kl.13:31

Hun ødelegger ikke for noen andre enn seg selv. Dagpengene utgår neste år, så noe må jo skje. Bare la henne holde på.

Odd

08.08.2017 kl.14:22

Baronen er angrepet fra alle kanter nå, han blir drevet fra skanse til skanse og må bruke sitt store intellekt for å redde skinnet., Hvor lenge vil han holde ut?

Todd

08.08.2017 kl.14:44

Ut uka kanskje? Og når han kommer hjem har Bjeffebjeff leid ut til noen andre, og nav stoppet stønaden. Han roter det til for seg selv.

Posekuken

08.08.2017 kl.15:03

Nei, nå har han virkelig rotet det grundig til for seg. Matt i tre trekk.

Dersom han prøver å reise ut av UK, vil han prompte bli stoppet i passkontrollen, lagt i jern igjen og returnert til arresten i Liverpool. Han kan ikke bryte betingelsene for bail og probation uten at det får dramatiske konsekvenser.

Som han sier i en av sine forvirrede sutre-eposter til den norske ambassaden m.fl.:

Og jeg måtte ikke dra bort, (mente dommeren), enda jeg jo bor på hotell, og ikke er ordentlig etablert.

Når han så får opp dampen og utgyder all sin usammenhengende og forvirrede sutring, klaging og sjikanerende utsagn over advokater, rettsinstanser, politi, sosialvesen og hva-vet-jeg, så vil nok National Health Service bli koblet inn og stille en passende tvangstrøye til disposisjon.

Neger

08.08.2017 kl.16:01

Ingen tvil om at baronen har tiden imot seg og kniven på strupen. Han prøver nå å redde sitt renome, sitt gode navn og rykte.

Vi husker lege Johnsen skrev at baronen var en fare for seg selv og andre.

Så sånn er nok det.

Vaskekjeller neger

08.08.2017 kl.17:15

En såpe-opera. Vi kjøper inn popcorn og følger med.

Bøhmer

08.08.2017 kl.17:18

Har baronen aspergers?

Posekuken

08.08.2017 kl.17:47

Han har vel en snev av Aspergers syndrom, men det er det jo mange av oss som har uten at noen tenker på det eller at det plager oss. Det er heller ikke det som er hans store problem, det er derimot hans paranoide psykose, kombinert med en sterk narcissistisk og schizoid personlighetsforstyrrelse.

Han kasus må vel være noe av det som er mest grundig dokumentert. Av ham selv, på blogg og andre steder han måtte komme til. Omtrent som med Laila her, hun er jo også ekstremt sterk på egendokumentering av sitt begredelige kasus.

08.08.2017 kl.18:17

Ser ut til at han venter litt med å rømme.

Odins arving

08.08.2017 kl.18:21

Men hva skjer når arven er brukt opp? Kan man leve av Posegodt? Det lurer jeg litt på nå.

Neger

08.08.2017 kl.18:55

Snart er han tilbake i gamle spor og mailer gamle klassekamerater etc og spør om hendelser som fant sted for en mannsalder siden.

08.08.2017 kl.19:24

Men hvorfor reiser han til England?

Mister han ikke alt fra Nav da,,, og bruker opp pengene på et år eller to?

Merkelig valg. I Norge får han jo tross alt dekket bo og mat og livsopphold.

08.08.2017 kl.19:26

Posegodt? Hva er det

Baron Axel Thomassen (bror til Erik)

08.08.2017 kl.19:59

Jeg lurer på hvorfor min bror Baron Erik Ribsskog ikke kaller seg lensbaron siden han eldre enn meg. Jeg er jo Baron Axel Nicolay Johannes Thomassen. Eldste mann er jo Lensbaron.

Min søster Pia (også Eriks søster) har jo ingen tittel.

Lege Johnsen

08.08.2017 kl.20:49

Han dro til Liverpool fordi han overhørte (i badstua på Tøyenbadet) at han var forfulgt av noe slags negermafia.

Derfor er det viktig at han kommer hjem og til Blakstad.

Sjokoladeneger

08.08.2017 kl.22:38

Posegodt.net var nettbutikken til baronen før han måtte flykte tilbake til Norske for tre år siden.

http://johncons-mirror.blogspot.no/2013/03/na-har-jeg-begynt-med-chocolate-m-igjen.html

Prompenegeren

08.08.2017 kl.22:46

Og vi husker jo den stakkars slumsøsteren som ville bestille godteri...før baronen gikk amok og trakasserte henne på det groveste. Han bør legges inn på et høysikkerhetssykehus snarest.

08.08.2017 kl.23:12

Men nå har han jo leilighet og livsopphold fra Nav.. hvorfor i all verden reiser han tilbake , bruker opp pengene og mister vel Nav støtten. ?

Han kunne startet posegodtgreia si her da.

For en skrulling.

09.08.2017 kl.00:17

Han får vel ikke noe penger fra nav når han har arvet? I tillegg har han nesten 1 million i gjeld, så kreditorene hadde nok tatt pengene som han hadde blitt her.

Ribbs

09.08.2017 kl.00:21

I Norge får jeg høre, at jeg ikke har 'arbeid', og blir mobbet for det.

Og det slipper jeg forhåpentligvis, å høre, når jeg begynner, med nettbutikken min igjen.

(For å si det sånn).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

09.08.2017 kl.01:43

Når han ikke har noe inntekt plikter jo kommunen å gi ham tak over hodet og penger til livsopphold , så det får han jo her i Norge.

Men Nav vet kanskje ikke at han nå har flyttet...

En million i gjeld??? Har han det? Jisses

09.08.2017 kl.01:50

Det er ihvertfall 700-800.000.

09.08.2017 kl.06:07

Hvordan går det med dine psykiske lidelser, Laila? Håper det går litt bedre med deg.

Laila Monica Nikolaisen

09.08.2017 kl.10:36

Anonym: Jeg har aldri hatt noen psykiske lidelser og kommer heller aldri til å få det. Men dere gleder dere vel over å betale skatt for at jeg skal få sosialstønad- og det bl.a fordi sosialister har kalt med rasist og homofob. Fy faen for et samfunn, skulle ikke tro det var mulig.

Laila Monica Nikolaisen

09.08.2017 kl.10:37

Anonym: Husk det ved valget i høst! Dette mot meg står AP bak.

Laila Monica Nikolaisen

09.08.2017 kl.10:54

Anonym: Og så sier alle arbeidsgivere - du MÅ ha referanser! Hva når referansene er de man skal ha rettsak mot og er de som har laget et helvete mot deg?

09.08.2017 kl.11:22

Får droppe rettsaken da?

Laila Monica Nikolaisen

09.08.2017 kl.11:32

Anonym: Kommer ALDRI til å droppe noen rettsak mot de jævlene der. Det er sånne kvinner som gjerne kunne latt barn dø fordi de mishandlet de. Hvordan i all verden er det mulig å mene at det er logisk og korrekt å innkalle mennesker uten å si hva de har gjort feil? Og dette hadde etaten ingen retningslinjer på??

Laila Monica Nikolaisen

09.08.2017 kl.11:48

Anonym: Og MEG ville de ha barnevernet på................. mens de selv vel straffer barn uten å si hva de har gjort feil. Rett og slett så onde kjerringer at man skulle ikke trodd det var mulig. Og dette støtter politiet. Helt ubegripelig. Minner meg om han som satt i fengsel i 21 år for noe han ikke hadde gjort og som ble dømt til døden.

Trine

09.08.2017 kl.21:35

"Husk det ved valget i høst! Dette mot meg står AP bak"

Med den påstanden klarer du likevel å hevde du ikke lider av noe 😂😂😂

Laila Monica Nikolaisen

09.08.2017 kl.21:42

Trine: Ja. Det er bare å se på hva Ap medlemmer generelt driver med. Og finn et AP medlem som støtter meg! De hater alle som ikke liker Islam og skal gjøre bot for det ABB gjorde og derfor lar de gjerne Norge bli en islamsk stat.

Rudolf

15.08.2017 kl.10:48

Å ikkje like Islam er ikke å være rasist nei.. MEN

viss du ikke liker en person som er muslim fordi vedkommende nettopp er muslim. JO da er det å

være rasist. At du snakker nedsettende mot personer som er muslim fordi de er muslimer/ tror på Islam fordi de nettopp gjør det.Så er du rasist.... Likar du ikkje personer med en annen hudfarge enn deg selv fordi de nettopp har det... DA er du rasist..... Og helt ærlig.. At du er utdanna jurist har jeg mine sterrke tvil om . Kan til nøden streke meg til at du har bedriftøkonom utdannelse...

Men tviler sterkt der og....

Laila Monica Nikolaisen

15.08.2017 kl.10:51

Rudolf: Så da er jeg ikke rasist da! Jeg kan godt legge ut vitnemålet mitt .. når du ikke engang skjønner at jeg faktisk er jurist så er det noe alvorlig galt med deg! Men du er vel så vant med at jurister forsvarer Islam at du tror alle gjør det.

Laila Monica Nikolaisen

15.08.2017 kl.10:54

Rudolf: Det sier litt om integriteten til norske jurister!!!!!!! Slikker faen meg islam oppetter ryggen. Hvordan evner de å forsvare en part når de er helt runde i kantene og tror at alt løser seg med godprat..... I dag trakk jeg meg fra en stilling også, da jeg overhodet ikke kan jobbe med jurister av slike kalibre.

Laila Monica Nikolaisen

15.08.2017 kl.11:05

Rudolf: Man får ansette muslimske jurister. De er sikkert de beste. Jeg skal aldri mer jobbe og enten leve på sosialen eller erstatning. Utdanning eller evner eller lyst til å jobbe betyr jo ingenting og vektlegges ikke når man er etnisk norsk. Egentlig kan man vel jobbe som jurist og advokat uten å ha jussutdannelse - bare man er for Islam! Ingenting er jo viktigere enn det.

Rudolf

15.08.2017 kl.18:45

Sitat frå en kommentar av deg LMN "Egentlig kan man vel jobbe som jurist og advokat uten å ha jussutdannelse - bare man er for Islam! Ingenting er jo viktigere enn det."

Nei du kan ikke jobbe som advokat uten og ha den utdannelsen. Advokat er ein beskytta yrkestittel det samme er jurist. Du kan straffes dyrt om du jober med det og kaller deg det (advokat og jurist ) uten og ha utdannelsen... Enten du er for eller imot Islam .

Laila Monica Nikolaisen

15.08.2017 kl.18:50

Rudolf: Vel, det snakkes da faktisk om at flere enn de uten 5 årig profesjonsutdanning på universitetet kan kalle seg jurister. Høyskoler som tilbyr juss har vel ønsket at de også kan gi studenter tittel jurist.

Skriv en ny kommentar

Laila Monica Nikolaisen

Laila Monica Nikolaisen

47, Oslo

Utdannet jurist, cand.mag og bedriftsøkonom. Jeg er svært opptatt av rettferdighet, saklighet, etterrettelighet, dokumentasjon og fakta. Da det åpenbart er lite av det.

Kategorier

Arkiv

hits