REGJRINGSADVOKATEN SIER ALT ER KORREKT

Faktum er korrekt... rettsvanvendelse...... og det er heller ikke andre feil. Det er heller ikke grunnlag for erstatning. Jeg har ikke vært suspendert - noe jeg jaggu ikke visste selv.... og jeg har hatt permisjon -  men hva slags?? Ikke rart når de ikke engang greide å lese dokumentene jeg hadde vedlagt.

Så hva er korrekt faktum?? Hvilken rettsanvendelse er brukt? Hvorfor er det ikke grunnlag for erstatning? Og hvorfor skulle jeg ha permisjon og ikke suspensjon?



 

102 kommentarer

Lege Johnsen

20.07.2017 kl.21:31

Du får gi deg nå. Du har ingen sak. På tide og gi opp og gå videre.

Laila Monica Nikolaisen

20.07.2017 kl.21:45

Lege Johnsen: Jo, det er det.

Erik Ribsskog

20.07.2017 kl.21:38

Siden jeg har lagt ut navn og e-postadresser m.m. til titusenvis av uskyldige mennesker på bloggen min oppfordrer jeg alle til å bestille masse dritt på nettet i mitt navn. Det har jeg fortjent.

Mvh Erik Løvenbalk Ribsskog

Drammensveien 507, leilighet 119

1363 Høvik

Tlf 99424084

E-post: eribsskog@gmail.com

Personnummer: 25077030568

20.07.2017 kl.21:48

Gå til behandling så klarner det nok litt i toppen etterhvert.

Laila Monica Nikolaisen

20.07.2017 kl.21:55

Anonym: Så mine kolleger var varslere altså? Det var ok at de baksnakket meg? Det var ok at leder brøt taushetsplikten? Det var ok med anonym politi, anonym eks, anonym bruker, anonyme kolleger, at klager ikke ble undersøkt, at de kom med en rekke udokumenterte påstander som at jeg hadde truet min voldelige eks, at de gav faen i varslinger, at de sendte meg til psykiater uten hjemmel, at de ville ha meg behandlet uten sykdom, at de ville ha meg tvangsbehandlet, at de innkalte meg på korte frister uten tema, at innkalte meg da eksen klagde uten at jeg hadde gjort det han sa og at de støttet han som hadde knust mine ribbein, at det stadig var anonyme klagere, at man ikke ville se på mine vedtak på nytt selv når jeg hadde rett, at de mente jeg skulle slette krav, at de gav faen i min 40 års dag......MED MER!

Laila Monica Nikolaisen

20.07.2017 kl.21:58

Anonym: Og selvsagt det at de slettet alle mine datatilganger og gav meg endrede arbeidsoppgaver da jeg ikke kom til møte med advokat og ikke ville la meg behandle og fordi ei anonym bruker trodde jeg hentet opplysninger fra NAV.... og at jeg bare måtte levere inn nøkkelkortene uten hjemmel eller vedtak der også. Og at jeg fikk permisjon uten hjemmel og uten vedtak og ikke suspenjon......

20.07.2017 kl.21:59

"Så mine bla bla bla bla bla bla bla bla bla"

Irrelevant. Du trenger behandling uavhengig av om noe av dette stemmer eller ikke.

Laila Monica Nikolaisen

20.07.2017 kl.22:02

Anonym: Det gjør jeg virkelig ikke. Skal jeg bringes til taushet?? Dette er jo folk som har gitt faen i mine klager også. De sendte mine klager til avdelingsdirektøren og lot henne ha det siste ordet, uten å undersøke fakta. Og det var jo henne som stod bak mesteparten av dritten mot meg. De bare skrev at jeg hadde klaget og det var det.

20.07.2017 kl.22:04

"Mer bla bla bla bla bla bla"

Også irrelevant. Du har alvorlige psykiske lidelser. Det er derfor du trenger behandling, kjære Laila.

Rulpert

20.07.2017 kl.22:12

Du sidestiller at de glemte 40-årsdagen din med den gamle og tilbakeviste påstanden om at du skulle tvangsbehandles uten grunn?

Er det virkelig like ille?

Du ser jo hva regjeringsadvokaten skriver der, du angriper fremdeles ikke kjernen i saken din. Hva er så flott med å bli suspendert da siden du er så opptatt av det? Du mistet tilgangene dine fordi du gjorde akkurat det du hadde fått beskjed om å ikke gjøre, dette var etter at du ble omplassert for at du også tidligere hadde gjort det motsatte av det du ble pålagt. Det er derfor du ikke har jobb nå.

Nope, ikke noe grunnlag for erstatning nei. Du burde strengt tatt fått en regning fra Nav for alt bryderiet du gav dem mens du ødela for deg selv.

Laila Monica Nikolaisen

20.07.2017 kl.22:19

Rulpert: Alt er vel ikke like ille, men det å gi faen i min 40 års dag viser at de ikke fulgte like regler overfor meg som for andre. Hadde jeg blitt suspendert måtte de ha undersøkt saken og kommet med en konklusjon! Noe de aldri gjorde! Nei, jeg skriver jo at jeg mistet datatilganger også fordi jeg ikke kom med advokat og ikke ville la meg behandle og fordi en anonym bruker mente jeg hentet opplysninger fra NAV! Jeg har jo betalt saksokomstninger på 7 - 8000 vel for å høre på alt pisset regjeringsadvokaten skrev.

20.07.2017 kl.22:24

Så du fortsetter å legge ut dokumentasjon på at alt skyldes dine psykiske lidelser.

Laila Monica Nikolaisen

20.07.2017 kl.22:26

Anonym: Vi får se på det. Erstatningen vil nok øke når man ser deres trakasserende kommentarer.

20.07.2017 kl.22:29

Erstatning for at de ikke feiret bursdagen din?

Laila Monica Nikolaisen

20.07.2017 kl.22:59

Anonym: Nei, men for tapt arbeidsinntekt i de neste 20 år. Det foreligger objektivt ansvar fra arbeidsgiver, det er årsakssammenheng med alt lovbruddene NAV gjorde og at jeg ikke lenger har inntekt og det er altså et økonomisk tap.

Senita fra Fredrikstad

20.07.2017 kl.22:46

Nå må Ribsskog anmeldes eller sendes til Blakstad. Dette går itte lenger.

20.07.2017 kl.23:05

"Nei, men for tapt arbeidsinntekt i de neste 20 år."

Det er din egen feil at du fikk sparken, og det er din egen feil at du ikke har fått deg ny jobb. Men kanskje du kan spørre pent om noen kroner til en kake, så du kan feire 40-årsdagen din?

Muhammed

20.07.2017 kl.23:10

>Nei, men for tapt arbeidsinntekt i de neste 20 år. Det foreligger objektivt ansvar fra arbeidsgiver, det er årsakssammenheng med alt lovbruddene NAV gjorde og at jeg ikke lenger har inntekt og det er altså et økonomisk tap.

***

Nei, du har selv skyld. Erstatning kommer du ikke til å få.

Laila Monica Nikolaisen

20.07.2017 kl.23:24

Muhammed: Jeg venter fremdeles på svar på de spørsmålene jeg har stilt.

Rulpert

21.07.2017 kl.00:00

"Nei, jeg skriver jo at jeg mistet datatilganger også fordi jeg ikke kom med advokat og ikke ville la meg behandle og fordi en anonym bruker mente jeg hentet opplysninger fra NAV!"

Ja, du skriver det. Men det er jo ikke det som skjedde. En advokat har ikke noe på et slikt møte å gjøre. Men du ville ikke stille uten og fikk endelig tak i en. Da denne satte seg litt inn i saken så han jo hva som var fakta. Han kunne jo ikke kjøre møtet på dine premisser mot Nav, det ville jo vært imot enhver fornuft. Da du forsto at du ville tapt der så droppa du advokaten. Samtidig så fortsatte du å poste på Facebook og hjalp dermed Nav til å ta en beslutning. Det er det som faktisk skjedde og det er Regjeringsadvokaten bygger sin vurdering på. Dette er svaret på de spørsmålene du later som du ikke har fått svar på. Hadde fakta vært annerledes så ville du lett funnet en advokat til å ta saken din. Grunnen til at du ikke finner en er ikke at du er kritisk til muslimer, det er at du har kjørt din egen sak så i grøfta at det ikke er noe spørsmål om hva som er fakta i saken.

Laila Monica Nikolaisen

21.07.2017 kl.00:18

Rulpert: Hva skal jeg med en advokat når jeg får vite tema? Det var på alle de spontane møtene der jeg aldri fikk vite tema og aldri rakk å ta med noen jeg skulle ha med advokat. Og ja, advokaten virket ikke å være på min side så jeg kunne ikke ta han med da jeg var i sjokk over å skulle til behandling! Jeg postet det usaklige NAV fortsatt drev med ja og mine følelser om de. Det er da ikke dette regjeringsadvokaten bygger på eller det eneste. Nei, advokater er livredde, dumme og .... hele samfunnet er helt sykt. Psykopatene styrer alt.

21.07.2017 kl.00:02

Svar på disse og mange andre spørsmål vil åpenbare seg hvis du går til behandling og blir noenlunde funksjonsfrisk.

Laila Monica Nikolaisen

21.07.2017 kl.09:12

Anonym: Er du politimann nr 265 som sier det....?

21.07.2017 kl.00:30

Huff. Det her er bare trist. Hvorfor kan du ikke bare oppsøke hjelp, og heller ser hva som skjer etter det? Det er sykdommen din som skaper alt det du opplever.

Laila Monica Nikolaisen

21.07.2017 kl.09:14

Anonym: Så det er min sykdom som får andre til å gi faen i lover og regler? Regjeringsadvokaten burde jo vite hva slags permisjon jeg hadde og selv sett vedtaket før de sa at alt var i orden.......De er jo faktisk nærmest drapsmenn selv, de gir faen i fakta og dokumentasjon.

21.07.2017 kl.02:00

Johannes, du må gjøre noe med dette! Snakk med legen om tvangsinnleggelse. Skjønner at det er ubehagelig, men det er helt nødvendig. Hjelp din mor slik at hun får muligheten til å bli frisk igjen.

Laila Monica Nikolaisen

21.07.2017 kl.09:17

Anonym: Ikke bruk min sønn i dette. Det er jo helt utrolig at det er lov å sette barn opp mot sine foreldre - og det med barnevernets velsignelse. Jo mer crazy melding de får inn jo mer sier de at de må opprette sak......

Laila Monica Nikolaisen

21.07.2017 kl.09:33

Anonym: NAV kunne ha gitt meg lønnsforhøyelse eller snakket pent om meg til andre arbeidsgiver så jeg kunne ha fått meg ny jobb med høyere lønn. Men de - sammen med POLITIET vil vurdere å kontakte barnevernet-----for hva da???? Jeg stod på for NAV i alle år og jobbet masse. Jeg husker jeg fikk konsulentstilling på NAV Vinderen og lavest lønn. Mine mannlige kolleger hadde høyere lønn enn meg, selv om de ikke hadde barn og begynte etter meg. Hva slags råttenskap er sosialister innehaver av....???

Laila Monica Nikolaisen

21.07.2017 kl.09:35

Anonym: Man ber vel ikke ansatte på lavest lønn om å kjøpe godteri til kolleger med langt høyere lønn..... trodde de alle hadde samme lønn? Jeg kaster ikke bort pengene mine på de jævlene der!

Baron Erik Ribsskog

21.07.2017 kl.09:14

Jeg er heller ikke sinnssyk. Det var bare en arbeidsdiagnose, som hu psykologdama,Silke, ga meg.

Og lege Johnsen, sa det, da jeg var innlagt på sinnsykehuset Blakstad, at jeg var den friskeste personen han hadde sett.

Så sånn var muligens det.

21.07.2017 kl.09:31

Hvis man er såpass ute å kjøre at man ikke engang skjønner det selv, så bør jo nærmeste familie (din sønn) gjøre noe. Det handler ikke om å sette ham opp mot deg.

Laila Monica Nikolaisen

21.07.2017 kl.09:39

Anonym: Jeg er ikke så langt ute å kjøre!! Jeg venter fremdeles på svar fra dere. Man må få fjernet slike mennesker som det er i NAV fra arbeidslivet! Var avdelingsdirektøren lesbisk og mente at siden jeg ikke var forelsket i henne eller noe slikt så var jeg homofob?? Eller skulle jeg le hver gang ei lesbisk dame sa noe og forgude alt hun gjorde...som de andre.

Laila Monica Nikolaisen

21.07.2017 kl.09:48

Anonym: Min sønn blir fortalt for et forferdelig menneske jeg er av de i Lærdal. Men det syns jo barnevernsleder Voldum er flott for slik får hun hevn etter å ha laget en fake sak for å kunne dra på shopping til Oslo. De mener jo at alle foreldre født i Lærdal er de beste ..... Slik er norsk barnevern!

Laila Monica Nikolaisen

21.07.2017 kl.09:53

Anonym: Min sønn er nok vant å med å ikke si noe for viser han at han er glad i meg til de i Lærdal vet man jo ikke hva de kan finne på.....For ikke å snakke om at man skal ta selvmord og drepe andre om man ikke gjør som de vil. Og dette sitter lærere og andre og mener må undersøkes om man er stille. Det er jo selvsagt jeg som er ulven her. Politiet og NAV.... husker ei kollega som sa alle setninger helt ut til sine barn - hvem gjør slikt? Hvor jævla fucking inkompetent er man???????????

21.07.2017 kl.09:59

Laila, du er fullstendig sinnsyk, du har Desverre vippet over i fullstendig lalaland.

Ta deg en tur til psykolog/psykiater, få det bekreftet, få hjelp, slett denne sutrebloggen, kle deg anstendig og få deg en jobb.

Laila Monica Nikolaisen

21.07.2017 kl.10:16

Anonym: jeg får ikke jobb uten referanser! Politiet, NAV, regjeringsadvokaten, advokater med flere har sørget for at mitt liv - og også min sønns liv - er over fordi jeg ser faren ved Islam og derfor gir ABB mye rett i det han har sagt. Derfor må AP få inn flere muslimer og sette de til ledende stillinger i partiet for å gjøre bot for sin politikk som fikk ABB til å gjøre det han gjorde. Vi er helt like Nord-Korea.

21.07.2017 kl.10:02

"bla bla bla psykobabbel bla bla bla"

Hakk i platen?

Laila Monica Nikolaisen

21.07.2017 kl.10:17

Anonym: Men det har dere.

Polly

21.07.2017 kl.10:42

Hvordan går det med følelsene dine i dag?

Laila Monica Nikolaisen

21.07.2017 kl.11:11

Polly: Hvorfor mente dere Ivars kro var et fint sted? Jeg er sikker på at det er eldre menn som er voldtektsforbrytere der! Så dere lokker damer dit? Skulle heller ikke forundre meg! Og han jeg traff minner meg om en kriminell jeg hadde en sak til.... Så når man gir de etterbetalinger for år tilbake så er dette takken......

21.07.2017 kl.11:22

Ja Johannes burde virkelig ta affære her

Han ser alt det hatefulle hans egen mor skriver om andre mennesker og deres barn.

Ikke en normal mamma i verden ville skrive slikt som Laila gjør.

Pass på din mor Johannes, hun trenger det virkelig.

Hilsen Vera.

21.07.2017 kl.11:51

"Min sønn blir fortalt for et forferdelig menneske jeg er av de i Lærdal. Men det syns jo barnevernsleder Voldum er flott for slik får hun hevn etter å ha laget en fake sak for å kunne dra på shopping til Oslo. De mener jo at alle foreldre født i Lærdal er de beste ..... Slik er norsk barnevern!"

Dette er bare et av utrolig mange eksempler som tyder på at du har vrangforestillinger.

Oppsøk hjelp, Laila!

Laila Monica Nikolaisen

21.07.2017 kl.13:28

Anonym: Det var da ingen vrangforestilling. Derfor tror jeg heller ikke ett ord på det Andrea Voldum sier om voldtekten i Hemsedal heller. Barnevernet driter vel en lang marsj i hva sine ansatte gjør og sier. Jeg burde ha klaget på Marianne Voldum for mange år siden, men jeg hadde jo ikke regnet med at de skulle hevne seg 10 år etterpå...fordi de ikke tålte sannheten kom ut.

21.07.2017 kl.13:38

Håper at Johannes gjør det rette snart, ja.

Laila Monica Nikolaisen

21.07.2017 kl.13:41

Anonym: Høres ut som en trussel. Slutt å legge dere borti min sønn! Er det ikke meg dere er ute etter??? Eller? Jeg kan fortelle at jeg ikke kunne ta med min sønn på operasjon Dagsverk på jobben og til de sure kjerringene der som garantert ville ha fryst ut meg og han mens vi var det.

Laila Monica Nikolaisen

21.07.2017 kl.13:42

Anonym: Politiet BRØLER og sitter bare og ser på at ikke bare mitt liv ødelegges, men også min sønns.....Nei, det er vel ikke så farlig med oss.

Laila Monica Nikolaisen

21.07.2017 kl.13:44

Anonym: Innser du ikke selv hva du/dere driver med??? Prøver å ødelegge en ung manns liv!!!!!!!!!!!!!!!! HVA FAEN FUCKUNG INN I HELVETE FEILER DET DEG???????????????????

21.07.2017 kl.14:17

I alle dager? Ingen er ute etter deg eller din sønn. Du er avhengig av tvangsbehandling for å komme tilbake til verden, og det er noe din sønn må ta tak i som din nærmeste pårørende.

Laila Monica Nikolaisen

21.07.2017 kl.14:22

Anonym: Tvangsbehandling for hva??? Du er jo sinnsyk.

21.07.2017 kl.14:22

Hvis du kommer deg til behandling på egenhånd så slipper han å slite med dine psykiske lidelser.

Laila Monica Nikolaisen

21.07.2017 kl.14:24

Anonym: Kan ikke du gå på Grønland politistasjon og spørre etter nr 265, jeg er sikker på at dere har mye å snakke om og BRØLE til hverandre om.

21.07.2017 kl.14:39

Hvis du bryr seg om din sønn så sletter du bloggen.

Laila Monica Nikolaisen

21.07.2017 kl.14:43

Anonym: Er dette en trussel?? Jeg sletter ikke noe! De jævlene som har ødelagt mitt liv skal få sine navn gjengitt og gjengitt.

21.07.2017 kl.14:56

>Er dette en trussel?? Jeg sletter ikke noe! De jævlene som har ødelagt mitt liv skal få sine navn gjengitt og gjengitt.

Du syntes dette hjelper?

Laila Monica Nikolaisen

21.07.2017 kl.15:05

Anonym: Ja.

21.07.2017 kl.15:22

Virker det som de bryr seg om du skriver om de? Men bare fortsett, det bare beviser din syke besettelse av hevn.

Laila Monica Nikolaisen

21.07.2017 kl.15:30

Anonym: Jeg vet ikke hvem dere, men uansett så jobber dere hardt for de! Når mitt liv er ferd med å ødelegges pga ikke lovhjemler, ikke saklighet, løgner og piss så skriver jeg om det!

Laila Monica Nikolaisen

21.07.2017 kl.15:32

Anonym: Det er ikke en media så de støtter nok NAV, politiet, regjeringsadvokaten ...og i hvert fall alle muslimer. Mitt liv er null verdt. Jeg er etnisk norsk, ikke pk og kan derfor bare dø.

21.07.2017 kl.15:31

Så nei altså - du bryr deg midt i ræva om din sønn.

Laila Monica Nikolaisen

21.07.2017 kl.15:36

Anonym: Jeg akter da ikke å la de som gir faen i lover og regler komme unna for å skåne min sønn. Hvorfor i all verden trekker dere inn alle i ens familie??? Er det ære det handler om - som hos muslimene? De jeg snakker om har selv tatt sine valg og må stå for de.

21.07.2017 kl.15:48

Hold kjeften din igjen nå og tenk på Johannes .Hva faen slags mor er du egentlig???

Laila Monica Nikolaisen

21.07.2017 kl.15:58

Anonym: Så dere har tenkt å hevne dere på min sønn?? Det er vel snart på tide at politiet gjør jobben sin!

Laila Monica Nikolaisen

21.07.2017 kl.15:59

Anonym: Og ikke bare BRØLER for å skremme livskiten ut av meg så jeg aldri anmelder noe mer eller for min sønn!

Laila Monica Nikolaisen

21.07.2017 kl.16:02

Anonym: Jeg lurer på når jeg får svar fra politiet på klagen på nr 265........den ligger nok i skuffen eller er revet i biter av visepolitimester Sveinung Sponheim. Vel, nå går jeg til erstatning mot NAV. Jeg blir vel møtt med masse hindringer nå også......og en domstol som gjør alt for at jeg skal kunne føre sak alene.

21.07.2017 kl.16:03

Det ser ikke ut som at du har det så bra i dag heller, Laila. Kanskje du må ta deg noen flere dager på hytta? Eller kanskje du kan besøke din sønns familie i Lærdal? Du trenger uansett å snakke med noen

Det er ingen som vil dere noe vondt - kanskje bortsett fra de du har hengt ut på nett - men de fleste vet jo at du ikke er ved dine fulle fem. De fleste vil at du skal bli frisk, i alle fall bedre. Du er ikke helt i vater og det lyser igjennom alt du skriver her på bloggen og på din facebookprofil.

Oppsøk hjelp, Laila!

Laila Monica Nikolaisen

21.07.2017 kl.16:09

Anonym: Jeg har faktisk en meget kraftig influensa og jeg blir verre av å lese all dritten dere skriver! Jeg er ved mine fulle fem jo! Er det lov for en statlig etat å si at man har truet en eks uten å undersøke saken? Er det lov å sette en til andre arbeidsoppgaver fordi en bruker tror en hentet opplysninger fra NAV uten at det undersøkes og å slette alle ens dattilganger ++++ mye mye mer????? Svar meg på det ditt uhyre!!!!!!!!!!!!!!!!

21.07.2017 kl.16:14

"nr 265 på Grønland politistasjon BRØLTE jo til meg at det var en personalsak"

Kanskje han følte han måtte heve stemmen så du skulle høre. Du virker jo å ha en "one-track mind", du har låst deg i et spor du ikke klarer å komme deg ut fra. Hvis du oppførte deg sånn som du gjør på nett da du var på politihuset, skjønner jeg at han hevet stemmen til deg. Du virker jo både psykotisk og hysterisk.

Oppsøk hjelp, Laila!

Laila Monica Nikolaisen

21.07.2017 kl.16:18

Anonym: Jeg var overhodet ikke hysterisk eller psykotisk. Andre har da fått anmelde sine ledere i NAV som har vært truende mot meg. Hvorfor ikke jeg??? Jeg har ikke låst meg inn i et spor, men jeg ser faktisk ikke hva poenget kunne være å BRØLE til ei alenemor. Var det for at jeg aldri skulle kontakte de mer og hvis noe skjedde min sønn så skulle jeg skremmes fra å anmelde......... Jeg er jævla glad det ikke var ambulansepersonell som noen gang har BRØLT til meg da jeg fikk god hjelp av de da min sønn fikk sprukken blindtarm.

Dr. Acula

21.07.2017 kl.16:21

Ingen er redd for deg. Men normale mennesker syns selvsagt synd på deg. Og din sønn som pårørende.

Det er ett av to: Enten tar du deg sammen og legger dette bak deg. Er du for syk til å ta deg sammen, får du det bare enda verre. Det beste du kan håpe på er behandling. Frivillig eller under tvang.

21.07.2017 kl.16:23

"bla bla bla bla bla bla bla psykobabbel bla bla psykobabbel bla bla bla psykobabbel bla"

Oppsøk hjelp, kjære Laila.

21.07.2017 kl.16:32

Hevne dere på min sønn?

Nei, men vi stiller store spørsmål ved din rolle som mor. Du er jo overhodet ikke i stand til å ta vare på noen av dere.

Synes du Johannes fortjener dette? Kanskje dette er din hevn på de i Lærdal, neglisjering av Johannes?

Laila Monica Nikolaisen

21.07.2017 kl.17:16

Anonym: Jeg skal legge frem dette når jeg går til erstatningssak.

21.07.2017 kl.16:41

Lykke til, Johannes. Håper du får en frisk mor igjen, men det trenger hun hjelp til.

Brille

21.07.2017 kl.17:27

Du kan ikke gå til erstatningssak når grunnlaget mangler. Alt du har lagt ut av dokumentasjon bekrefter kun at Nav har gjort det eneste rette. Søk hjelp innen psykiatrien.

Laila Monica Nikolaisen

21.07.2017 kl.17:39

Brille: Hva slags grunnlag?

Laila Monica Nikolaisen

21.07.2017 kl.17:45

Brille: Hvordan kan du vite at NAV har gjort alt korrekt når du ikke har fakta? NAV har trakassert og løyet så jeg har reagert og deretter har man ikke sett på bakgrunnen til min reaksjon, men bare sagt at det var en fæl reaksjon og derfor måtte jeg få sparken.

Brille

21.07.2017 kl.17:59

Alt du har lagt ut av dokumentasjon, og alt du har skrevet, tilsier at Nav har gjort det eneste rette. Du sliter med tvangsforestillinger og kommer deg ikke ut av det. Tankegangen er låst. Å snakke fornuft med deg er umulig. De eneste du vil høre på, er de som (på liksom) er enig med deg. Og de er de siste du bør lytte til.

Du er hjelpetrengende. Og den dagen du innser det, er starten på et bedre liv. Kuren vil gjøre vondt, ja visst. Men det er allikevel bedre enn å ha det sånn som du har det nå. Det må jo være grusomt.

Saken er at du er mer redd for behandlingen enn sykdommen. Slett ikke uvanlig. Ønsker deg lykke til med behandling og terapi (og nå kan du få lov til å skjelle meg ut. Selv om du innerst inne vet at jeg utmerket godt har rett. For så dum tror jeg egentlig ikke du er at du ikke skjønner det).

Laila Monica Nikolaisen

21.07.2017 kl.18:55

Brille: Jeg spurte deg hvilket grunnlag som mangler! Jeg kan ikke se at du har besvart det. Du snakker bare piss- på hvilken måte er jeg hjelpetrengende?? Du er skrekken fra psykiatrien. Og hvem er enig med meg??

Laila Monica Nikolaisen

21.07.2017 kl.18:56

Brille: Du er det beste eksemplet på at man aldri må tro på det folk sier med en gang! Som de gjør hos barnevernet og NAV......

Høyris

21.07.2017 kl.19:28

Du får ingen erstatningssak.

21.07.2017 kl.19:29

Behandling behandling behandling behandling behandling behandling behandling behandling behandling behandling behandling behandling behandling behandling behandling behandling behandling behandling behandling behandling behandling behandling behandling behandling behandling behandling behandling behandling behandling behandling behandling behandling behandling behandling behandling behandling behandling behandling behandling behandling behandling behandling behandling behandling behandling behandling behandling behandling behandling.

Ronny Jørgen

21.07.2017 kl.19:40

Tjener blogg.no penger på denne bloggen?

21.07.2017 kl.19:54

Er det hevn mot de i Lærdal spør Jeg, neglisjering av Johannes???

Laila Monica Nikolaisen

21.07.2017 kl.20:53

Anonym: På hvilken måte neglisjerer jeg han?? Skal jeg tenke på alle de som vil ødelegge hans liv fordi jeg ikke slutter å skrive?? Skal de mentalt syke kjerringene i Lærdal styre og skremme alle?????? Å nei, du. Jeg skal spre sannheten om dere så lenge jeg lever!!!!!!!!!!! Dere burde bli innesperra resten av deres liv!

21.07.2017 kl.21:03

Hør nå her ; Det er ingen utenom deg som vil ødelegge hans liv.Men du skal bare fortsette og rope i skogen å skjemme dere ut foran hele landet.Du må ikke bli overrasket den dagen han snur ryggen til deg.Det er meget velfortjent.

Laila Monica Nikolaisen

21.07.2017 kl.22:00

Anonym: Å herregud, hva for en sekt er du medlem i?? Hans liv blir vel ikke ødelagt av hva jeg gjør. Og mitt liv blir ikke ødelagt av det han gjør. Og det er da ikke jeg som skjems, men de onde menneskene i Lærdal som stalker og følger med på folk som har flyttet fra de. De burde bli straffet og havne bak lås og slå! Og hva innbiller du deg?? Legger deg borti vårt liv og tror han verdsetter deg mer enn meg eller??? Du er mentalt syk!

Lege Johnsen

21.07.2017 kl.22:15

Hva mener du at du oppnår med denne bloggen?

Laila Monica Nikolaisen

22.07.2017 kl.00:47

Lege Johnsen: Det er utrolig mange onde mennesker der ute, og de er gjerne slike som alle tror så godt om. Jeg vet om en overgriper som ikke greide å få seg bolig og som derfor måtte bo sin mor og der passe på og følge med på sine ofre......

22.07.2017 kl.01:59

"Det er utrolig mange onde mennesker der ute, og de er gjerne slike som alle tror så godt om. Jeg vet om en overgriper som ikke greide å få seg bolig og som derfor måtte bo sin mor og der passe på og følge med på sine ofre......"

Ja det var jo et rasjonelt og usinnsykt svar på spørsmål om hva du mener at du oppnår med denne bloggen. Så sånn er det. Vi får se hva som skjer. Men men. Mer da. Men men.

22.07.2017 kl.08:17

Hun evner ikke å svare på noen spørsmål hun får.

Lege Østgaard

22.07.2017 kl.09:55

Jeg anser Ribsskog for å være en opplagt kandidat for rektal og frontal lobotomi. Laila virker normal på meg.

Kari Nordmann

22.07.2017 kl.10:40

Du har fått svar på spørsmålene dine mange ganger Laila,du eier tydeligvis ikke leseforståelse.Gud jeg er lei gjentagelsene dine,men rart man kan bli hekta av å følge denne typer mennesker,dessverre.Men snart er vel leserene dine like trøtt oglei deg som av Ribsskog

Psyko-Pelle

22.07.2017 kl.15:13

Det er påfallende mange likheter mellom Erik Ribbskog og Laila. Begge er de paranoide og sliter med alvorlige vrangforestillinger. Og begge er like overbevist om egen fortreffelighet. De er begge overbevist om at de har rett og at de er 100 % mentalt friske og raske. Mens alle andre med et halvt øye ser at det stikk motsatte er tilfellet.

22.07.2017 kl.19:40

Feirer du i dag, Fjotthild?

bub

22.07.2017 kl.20:06

er denne ribsskog syk?

Ribba

22.07.2017 kl.23:48

Jeg har fått time for rektal lobotomi.

Det var spesielt.

Vå får se hva som skjer, vel.

Men men.

23.07.2017 kl.04:16

Endelig tvangsinnlagt?

steff

23.07.2017 kl.08:43

henger man ut folk på nettet bør man anmeldes. at ribsskog har sluppet unna i så mange år er utrolig.

stinker jo paranoia kverulantis lang vei her.

Laila Monica Nikolaisen

23.07.2017 kl.10:56

steff: Holder man på å trakassere en, planlegger ting mot en og gjør alt hva en kan for å hindre en i snakke bør det også anmeldes! Men det driter jo politiet i. Det er altså lov med personlig vendetta i dette landet bare man ikke skader noen eller dreper de da. Der er lov å sende anonyme meldinger hit og dit, komme med løgner, sende menn til noen, sende anonyme meldinger til barnevernet og arbeidsgiver.....med mer!

Kari Nordmann

23.07.2017 kl.11:40

Du har fått spørsmålet mange ganger før,men du eier ikke evne til å reflektere over deg og ditt,men alikevel:Har du tenkt på at det er noe med deg/din personlighet som har gjort at du har havna der du er nå? (så kommer den lange faste tiraden,som har vart i flere år)

Laila Monica Nikolaisen

23.07.2017 kl.12:48

Kari Nordmann: Det må være at jeg ikke tolererer løgner, falskhet, folk som skal bestemme over andre med mer!

23.07.2017 kl.11:48

Husk tvangsinnleggelse, Johannes.

Skriv en ny kommentar

Laila Monica Nikolaisen

Laila Monica Nikolaisen

47, Oslo

Utdannet jurist, cand.mag og bedriftsøkonom. Jeg er svært opptatt av rettferdighet, saklighet, etterrettelighet, dokumentasjon og fakta. Da det åpenbart er lite av det.

Kategorier

Arkiv

hits