VG må aldri få dekke noe som gjelder meg!

VG har utestengt meg fra sitt debattfelt. Hva er poenget med å utestenge folk? Hvorfor skal ikke alle få si sine meninger eller komme med opplysninger eller stille spørsmål? Vel VG- om noe skjer meg så skriv aldri om det!! Dere får være  på morderes og drapsmenn og voldtektsforbryternes og andre likesinnede sin side om de gjør noe mot meg. De syns sikkert det ville være flott om jeg ble drept. For de er jeg jo ikke-eksisterende.

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/det-hvite-raseriet/ap-politiker-jan-boehler-jeg-blir-kalt-en-vantro-hund/a/23991046/
...
Kristian
Saksopplysning: Man kan filleriste ethvert tankesett uten at det kan kalles rasisme. Tankesett kan være religioner, politiske retninger, filosofier og andre livssyn.

Det er håpløst at enkelte har forsøkt å kuppe rasismebegrepet og tillegge det ekstrainnhold som ikke inngår i ordets opprinnelige betydning. Rase er noe som er medfødt, religion og livssyn er noe man velger. Her er det en veldig stor forskjell.

Med en gang rasismekortet kommer på bordet har vi alle tapt, fordi diskusjonen er over og ingen blir klokere. Ikke bare hindrer denne hersketeknikken fremgang, den setter oss tilbake da debatten blir usaklig og polarisert.
LikerSvar6810 tRedigert
 
 
Knut
Begrepet er så utvannet, og hvorfor skal man ta hensyn til psyke folk som tror på noe så utdatert som religion. Hvorfor akseptere offentlig utøving av slikt tull, greit nok med nissen osv. Men ærlig talt vi lever da i 2017 og ikke 1417!
LikerSvar7 t
 
Laila Monica Nikolaisen ·
Så utrolig naive man er. Islam innebærer en total samfunnsendring når muslimer får politisk makt. De trenger da ikke begå terrror. Man kan aldri integrere muslimer bort fra Koranens ord.
 
 
Trond
Jobber for R
Innvandringen fører til enorme problemer. Men det er nordmenn som skal hudflettes i avisene. Det er vi som har problemet. Ikke de stakkars innvandrerene.

Man leser om at politiet i Europeiske land bestikker pressen for at de ikke skal si det var innvandrere som voldtok. Sverige er en krigssone. Velferdssystemene kollapser. EU sier vi må vende oss til et terrorangrep i ny og ne.

Alt dette mens venstresiden synger videre på det samme gamle refrenget mens vi alle synker sakte. Ikke rart folk begynner å marsjere i gatene.
Slutt å likeSvar13411 t

145 kommentarer

Erik Adler Ribsskog

14.05.2017 kl.22:24

Antar det er fordi du ikke kan oppføre deg.

Laila Monica Nikolaisen

14.05.2017 kl.22:42

Erik Adler Ribsskog: Jeg leste en gang et svar fra en som var en bekjent av min far, eller som i hvert fall hadde samme etternavn...og jeg svarte han også. En kort stund etter det ble jeg utestengt. Kanskje han var "lokkemannen"....
Mer nettmobbing. (Dette har ikke jeg skrevet)

14.05.2017 kl.22:52

Ikke nok med alle konspairasjoner du hadde fra før av, så du måtte ta med "lokkemannen" også? Du blir bare dårligere. Hvordan kom denne "lokkemannen" i bildet?

Laila Monica Nikolaisen

14.05.2017 kl.23:05

Anonym: Det var en her som sa at jeg hadde vært mistenksom allerede som barn og det stemmer. Det kan jo hende at "lokkemannen" er bakgrunnen for alt jeg har opplevd. Det er jo lettere å finne folk på nettet i disse tider, og jeg hadde vel ikke facebook før 2012...... Han jeg så på VG debatt og som min far ofte nevnte en med samme etternavn på har jeg ikke sett siden.

Jenny

14.05.2017 kl.23:39

Her lukter det litt psykose.

Laila Monica Nikolaisen

15.05.2017 kl.07:10

Jenny: Hvorfor i all verden skulle dette være psykose? Det er rart at jeg har opplevd så mye absurd og vanvittig i NAV! En leder som ikke vil at jeg skal begynne i politiet, stadige anonyme klager og møteinnkallinger på korte frister, kollega (10 år eldre enn meg!) som sier at kontrollører ikke har noe ansvar for feil.....så da kan de bare overse feil da og etterpå klage på kollegaen.... Det er så mye rart.

Laila Monica Nikolaisen

15.05.2017 kl.07:14

Jenny: Jeg oppdaget jo allerede i 2012 at en mann gikk ca 50 - 100 meter bak meg og så ut til å passe på meg da jeg gikk ned Kirkeveien... Jeg fikk ikke facebook før i 2012 og da startet det hele.

15.05.2017 kl.01:13

Herregud

Ronny Jørgen

15.05.2017 kl.07:28

Huff a meg Laila,nå håper jeg virkelig du får hjelp.Nå er det full psykose her.

Laila Monica Nikolaisen

15.05.2017 kl.07:35

Ronny Jørgen: Det er mulig svarene mine her samsvarer lite med blogginnholdet, men dette er bare en fortsettelse av tidligere blogger.... Hvorfor skulle dette være en psykose da?

Ronny Jørgen

15.05.2017 kl.07:37

" Lokkemannen "?? Virkelig? Du tror nå ikke for alvor på dette selv!!

Laila Monica Nikolaisen

15.05.2017 kl.07:42

Ronny Jørgen: Jeg vet da hva jeg har opplevd. En mann kom og spurte meg og min tvillingbror om en vei eller et sted da vi bodde i 2 Tverrvei i Oslo og han ga seg ikke selv om jeg prøvde å fortelle hvor han skulle gå, han insisterte på at vi skulle være med.... Vi ble så redde at vi løp inn der vi bodde. Vi hadde jo blitt fortalt at vi aldri skulle snakke med eller bli med fremmede. Personen så ikke tillitsvekkende ut heller da. Men hvorfor insistere på at vi skulle være med? Man ber da ikke barn være med seg! Og man går ikke inn i en blindvei og spør barn.

Laila Monica Nikolaisen

15.05.2017 kl.07:44

Ronny Jørgen: Jeg husker ikke om det var etterpå eller før dette hendte, men det var en annen mann som tok bilde av meg og ei venninne da vi satt på en kasse med sand i Skolebakken også. Jeg husker noe om at han bare tok bilder av oss.... og det syntes jeg var noe rart. Kanskje det var for å finne barn å ta eller for å ta bilder av de de ikke fikk tatt.

Ronny Jørgen

15.05.2017 kl.08:15

Hva har det med dagen i dag og gjøre da i så fall?

Laila Monica Nikolaisen

15.05.2017 kl.08:45

Ronny Jørgen: Det er vel disse som prøvde å ta meg da jeg var liten som er redd for at jeg skal snakke nå da. Eller det er rett og slett hevn og hat fordi de ikke fikk tatt meg. Alle som klager på meg trenger selvsagt ikke selv ha noe med det direkte å gjøre, men de er blitt påvirket av andre og de har påvirket og manipulert andre i mange mange år. Jeg antar dette er personer med makt og innflytelse.

Laila Monica Nikolaisen

15.05.2017 kl.08:50

Ronny Jørgen: Jeg syntes det var rart at min voldelige eks sa at jeg var jo kvikk i hodet jeg...som om han hadde hørt om det før han traff meg.

Laila Monica Nikolaisen

15.05.2017 kl.08:58

Ronny Jørgen: Det var også veldig merkelig det med hytta. Både det jeg opplevde med han som jeg kjøpte den av og det jeg følte da jeg var der....en helt skrekkslagen frykt jeg aldri har følt verken før eller etterpå.

Laila Monica Nikolaisen

15.05.2017 kl.09:02

Ronny Jørgen: Det dukket jo opp menn som sa de skulle passe på meg... og jeg ble også utelåst.

15.05.2017 kl.08:42

Tvangsinnleggelse er like rundt hjørnet nå. Det blir nok godt for deg å få hjelp, selv om du ikke innser dette ennå.

Laila Monica Nikolaisen

15.05.2017 kl.08:47

Anonym: Jasså, så man begynner å bli virkelig redd nå..... Ingenting av det jeg skriver tyder da på tvangsinnleggelse.

Laila Monica Nikolaisen

15.05.2017 kl.08:48

Anonym: Men det er jo noe rart at ledelsen i NAV ville ha meg tvangsinnlagt og sendte meg til psykiater.... Men som sagt; jeg tror en av lederne der hadde noe med Grefsen å gjøre.

15.05.2017 kl.08:50

Vi er redd for at du ikke er i stand til å ta vare på deg selv eller sønnen din, ja.

Laila Monica Nikolaisen

15.05.2017 kl.08:51

Anonym: Og hvorfor skulle jeg ikke være det?? Fordi en mann prøvde å lokke med meg og min bror da vi var småe? Ja, det ville vel vært en passende hevn for å ikke ha fått tatt meg det....

15.05.2017 kl.10:45

Jobber "Lokkemannen" i NAV?

Laila Monica Nikolaisen

15.05.2017 kl.11:15

Anonym: Det aner jeg da ikke.....jeg husker da ikke han så godt og han fremstod ganske sjukeste og litt skummel...tror jeg da. Det kan jo være et miljø. Både jeg og min tvillingbror dro jo ofte på butikken alene, til kjøpmannen på hjørnet i Othilie Thonings vei, opp ved Betzy Kjeldsbergs vei og til Tåsen uten at noe skjedde eller noen spurte oss om noe....

Laila Monica Nikolaisen

15.05.2017 kl.11:26

Anonym: Men det er jo ikke lett å stoppe på Ringveien, og det kreves vel litt planlegging...og vi var et målrettet mål der de måtte oppsøke oss der vi var.

Matte

15.05.2017 kl.14:10

Hvorfor i all verden skulle VG eller andre aviser være interessert i deg?

Laila Monica Nikolaisen

15.05.2017 kl.16:29

Matte: De burde da la meg få si mine meninger som alle andre! Og det kan jo også være jeg har opplysninger eller relevante spørsmål. Men for de er jeg altså ikke-eksisterende. Alt kan skje meg uten at de bryr seg. Jeg er ikke verdt noe som helst. Så jeg sier; om noe skjer meg så skal ikke VG skrive om det!

Matte

15.05.2017 kl.14:18

Hvorfor henger du ut din sønn på et fb-innlegg? Nå er det virkelig på tide at psykiatrien tar tak i deg. En mor gjør bare ikke slike ting.

Du burde skamme deg. Han er barnet ditt og hvis han har, som du sier, voldelige tendenser, er det din egen skyld

Laila Monica Nikolaisen

15.05.2017 kl.16:31

Matte: Jeg fortalte min sønn at det var så vidt ei gammel dame ikke ble påkjørt under utrykning og da sa han at jeg burde ha hjulpet henne! Ikke blås opp alt da.

15.05.2017 kl.15:01

Galskapen lenge leve.

Nå kaver du bare tragisk etter oppmerksomhet.

Flaut å se på

Laila Monica Nikolaisen

15.05.2017 kl.16:32

Anonym: Skjønner ikke at dere gidder å lese....

15.05.2017 kl.17:02

Gratulerer med 1. plass på psykoblogg-topplisten! Fikk du premie?

Laila Monica Nikolaisen

15.05.2017 kl.18:27

Anonym: Og hvorfor skulle jeg havne der?? Fordi dere er idioter??

15.05.2017 kl.17:05

Nei det har du rett i , forstår ikke selv at vi gidder.

mQueen

15.05.2017 kl.17:20

......hakke ord.

Laila Monica Nikolaisen

15.05.2017 kl.18:29

mQueen: Men da begriper jeg ikke hvorfor dere svarer! Må være veldig tomt i ditt hode.

15.05.2017 kl.18:22

Tror du Laila Monica Nikolaisen er sinnsyk?

http://vote.pollcode.com/58817493

Laila Monica Nikolaisen

15.05.2017 kl.18:57

Anonym: Det må være de 5 som prøvde å ta meg da jeg var liten som har svart ja her da og som nå er livredde.....

Domprost Ribsskog

15.05.2017 kl.19:06

Du troller fælt nå for å få oppmerksomhet.

Laila Monica Nikolaisen

15.05.2017 kl.19:22

Domprost Ribsskog: Nei, jeg bare søker sannheten! Hvordan er det mulig at man kan si at kontrollørene ikke har noe ansvar når de kontrollere saker? Jeg lurer på hvordan andre etater gjør dette? Det må være en grunn til dette sterke hatet mot meg.

Laila Monica Nikolaisen

15.05.2017 kl.19:35

Domprost Ribsskog: Jeg har litt inntrykk av at man har manipulert saker jeg har gjort og funnet opp feil da for å sverte meg og ødelegge for meg. Det er også helt utrolig at nesten alle var enige i at kontrollørene ikke hadde noe ansvar - da kunne de jo bare glemme ting og så la det gå ut over brukere og også meg....Selvsagt bør saker være feilfrie, men nå har de jo påtatt seg denne oppgaven da og da bør de jo også gjøre en skikkelig jobb og ta ansvar. De skaper også ris til egen bak om de gjør kolleger usikre og gir de inntrykk av at de gjør en dårlig jobb og er jo egentlig med på å mobbe og trakassere kolleger.

Rulpert

15.05.2017 kl.21:15

"Jeg har litt inntrykk av at man har manipulert saker jeg har gjort og funnet opp feil da for å sverte meg og ødelegge for meg."

Tidligere har du sagt at du gjorde en god jobb, tok vanskelige saker osv og at du var føyelig når noen var uenige med deg. Nå har noen plutselig manipulert sakene dine. Muligens noen som samarbeider med et kryp som var etter deg for 35-40 år siden.

Du får penger fra Nav og må vel dit til samtale en gang? Synes du skal nevne denne teorien da for å få lufta den litt. Hvis ikke du skal dit så burde du nevne den for fastlegen en gang du er der eller til kontroll siden du vel får oppfølging av sykehus. Det kan ikke skade å snakke med noen andre enn oss her om det.

Laila Monica Nikolaisen

15.05.2017 kl.22:23

Rulpert: De kunne da godt finne småfeil selv om jeg tok de tyngste klagesakene, be meg være mer grundig etc. Og de har jo vist hva de har sagt og gjort som ikke kan stemme. Det skulle jo litt til for å de imot når nesten ingen andre kolleger hadde evne til å tenke selv eller turde det og kun var enig med førstemann siden det gjaldt meg. De sa jo selvsagt at det ikke stemte, men disse mailene viser noe annet. Og det var rart at da jeg fikk en ny kontrollør som nok ikke var med i "gjengen" så fant denne ingen feil. Jeg bare spør hvorfor de gjør dette mot meg og hvorfor de tilsynelatende har et så sterkt hat mot meg. De hadde jo et spesielt arbeidsmiljø som jeg egentlig aldri følte at jeg var med i eller skjønte noe av, med helt ulogiske begrunnelser og vurderinger... Og jeg tenker på alt det andre jeg har opplevd, menn som kom, at jeg ble utelåst med mer og alt det absurde og vanvittige jeg opplevde av ledelsen i NAV. Hvorfor skulle jeg nevne dette til en tilfeldig saksbehandler? Jeg ville da knapt trodd det selv. En må jo se på fakta og lovverket. Jeg har da ikke bedt dere om å svare. NAV har jo selv opplyst at de leser her og de har jo selv fakta i saken uten at de bryr seg....

15.05.2017 kl.22:30

"Det må være de 5 som prøvde å ta meg da jeg var liten som har svart ja her da og som nå er livredde....."

10 livredde som har svart nå. Du er fortsatt den eneste som har svart Nei.

Laila Monica Nikolaisen

15.05.2017 kl.22:32

Anonym: Tipper det er 10 utgaver av Ribsskog eller 10 tidligere kolleger og ledere og ekser og de i Lærdal og....

15.05.2017 kl.22:39

Jeg har stemt ja, og jeg er hverken Ribsskog, tidligere kollega, en eks eller fra Lærdal. Det samme gjelder nok de 11 andre (er 12 som har stemt nå).

Laila Monica Nikolaisen

15.05.2017 kl.22:43

Anonym: Det viser at det er 12 personer uten kompetanse da...brukere som har ville bedra NAV og møtt på meg eller andre som hater NAV... for ikke å snakke om damer til menn jeg har møtt og deres bekjente.

15.05.2017 kl.22:48

Er nok bare 12 personer som har lest litt på psykobloggen din.

94%

15.05.2017 kl.22:53

94% mener du er sinnsyk Laila..... skaff hjelp

Livredd eks

15.05.2017 kl.23:13

Tvangsinnleggelse er nok eneste løsning, ja.

Lærdal

15.05.2017 kl.23:16

Vi stemmer Ja.

16.05.2017 kl.00:49

23-2 nå. Kanskje Ribsskog har stemt nei også?

Laila Monica Nikolaisen

16.05.2017 kl.07:06

Anonym: Det er flott. Da kan jeg bruke det som bevis.

16.05.2017 kl.08:37

Ja, du er jo så enkel at du antagelig mente det seriøst.

Laila Monica Nikolaisen

16.05.2017 kl.08:39

Anonym: Hva snakker du om?

16.05.2017 kl.08:40

Deg.

Laila Monica Nikolaisen

16.05.2017 kl.08:42

Anonym: ?

16.05.2017 kl.08:46

Nemlig.

Frida

16.05.2017 kl.08:47

Synes du virkelig den pollen om du er sinnssyk eller ikke var morsom?

Laila Monica Nikolaisen

16.05.2017 kl.08:50

Frida: Ja, jeg har jo humor! Trodde du jeg tok det seriøst?

16.05.2017 kl.08:55

Det burde du kanskje. Når det kun er du og en annen galning som ikke tror du er sinnsyk og 30 som tror du er sinnsyk bør du nok ta en liten sjekk.

Laila Monica Nikolaisen

16.05.2017 kl.08:59

Anonym: Det viser jo hvor mange som hater meg, hvor mange dumme mennesker det er i landet og hvor onde de er! Noen må være virkelig redde! Advokaten min hadde purret på politiet så tar ikke de saken blir det privat straffesak og erstatningssak.

16.05.2017 kl.08:59

Var antagelig en som hadde tenkt å stemme ja, men bommet. Ikke engang Ribsskog innbiller seg at du er frisk i hodet.

Laila Monica Nikolaisen

16.05.2017 kl.09:00

Anonym: Ikke engang Ribsskog.....

16.05.2017 kl.09:07

Er nok ingen andre enn Laila som tror hun er frisk.

16.05.2017 kl.09:14

Vrangforestillinger, Laila.

Laila Monica Nikolaisen

16.05.2017 kl.09:17

Anonym: Om hva da? Det er jo sant at mine innlegg på VG debatt ikke vises for omverden, det er kun jeg som ser de. Jeg ser det fordi jeg ikke får noen likes og det ville jeg normalt fått. Det står også i VGs regelverk at kommentarer til folk de har utestengt ikke vises. Og dette er avisen som tjente penger på å fremstille meg som nettroll, som leste min facebook og kom med de villeste påstander.....fy faen for noen krek. Håper inderlig de blir rammet av terror og at hele dataopplegget deres blir ødelagt.

Laila Monica Nikolaisen

16.05.2017 kl.09:19

Anonym: Snakk om å være onde og råtne mennesker. Ja, jeg håper disse perfekte menneskene blir rammet av terror og får oppleve det verste i sine liv!

Laila Monica Nikolaisen

16.05.2017 kl.09:23

Anonym: Hva syns journalister om å ødelegge andre menneskers liv? Mennesker som ikke engang er kjendiser, ikke har makt eller innflytelse. Hvorfor blir de aldri tiltalt?

Laila Monica Nikolaisen

16.05.2017 kl.09:40

Anonym: Og mitt navn fikk VG etter at jeg klagde på de...

16.05.2017 kl.09:16

Blir heldigvis tvangsinnleggelse snart.

Frida

16.05.2017 kl.09:18

Det har ingenting med humor å gjøre.

Ser du ikke selv hvor galt dette fører,når folk begynner å lage poll på nett?

Hva tror du Johannes sier til det da?

Laila Monica Nikolaisen

16.05.2017 kl.09:20

Frida: Å hold nå kjeft. Det viser bare at noen skikkelige tullinger er ute etter meg....

Laila Monica Nikolaisen

16.05.2017 kl.09:20

Frida: Dere får ikke meg til å holde kjeft fordi dere har et eller annet å skjule.

Frida

16.05.2017 kl.10:25

Men du er jo Norges største nettroll så VG var spot on!

Laila Monica Nikolaisen

16.05.2017 kl.12:10

Frida: Og hva er du?? Norges mest oppgående og intelligente menneske??

Frida

16.05.2017 kl.10:45

Det er kun troll som skriver at de vil at andre skal rammes av terror.

Jeg tror du skal være litt forsiktig med hva du skriver her,meget mulig bloggen blir stengt hvis rette personen ser hva du skriver...

Laila Monica Nikolaisen

16.05.2017 kl.12:09

Frida: De vil jo ikke at mine meninger skal nå ut, så hva er de da egentlig?? Diktatorer? Nei, jeg har overhodet ingen sympati med de i VG, de sprer løgner og propaganda og er like ille som terrorister!

Frida

16.05.2017 kl.12:22

Det er vel strengt tatt du som terroriserer her og ingen andre.

Skjerp deg og oppfør deg etter alderen din og ikke som en sutrete fem åring!

Frida

16.05.2017 kl.12:37

Nå har du tippet så langt over Laila at jeg synes rett og slett veldig synd i deg.

Det kan ikke være lett å være tilstede i et så paranoid sinn 24/7.

Jeg håper noen leser dette og tar affære og får deg innlagt.Det er ikke noe med dette som er morsomt,det kan de tullingene som troller her få med seg.

Nok er nok!

16.05.2017 kl.13:38

Hvorfor synes du så synd på deg selv?

Laila Monica Nikolaisen

16.05.2017 kl.14:54

Anonym: Fordi mitt liv er ødelagt kort og godt.

Laila Monica Nikolaisen

16.05.2017 kl.14:56

Anonym: Men jeg er jo ikke muslim og etnisk norsk og er derfor ikke verdt noe, jeg er ikke verdig å være i norsk arbeidsliv, jeg fortjener ingen referanser - og hva skal referanser dumme som brød si.....??!

Laila Monica Nikolaisen

16.05.2017 kl.14:56

Anonym: Jaja..... jeg får bare dø da siden det er så lite oppegående mennesker i Norge. VG kommer i hvert fall ikke til å skrive om det.

16.05.2017 kl.15:00

Du er ikke verdig å være i norsk arbeidsliv fordi du er syk.

Laila Monica Nikolaisen

16.05.2017 kl.15:09

Anonym: Jeg tipper at du er fast ansatt og har en meget høy lønn og høy anseelse..... og anses verdig og perfekt og er selvgod og selvtilfreds.

Laila Monica Nikolaisen

16.05.2017 kl.15:10

Anonym: Rett og slett en NAV arbeider.

16.05.2017 kl.16:44

Må nok skuffe deg at jeg ikke jobber for NAV.

16.05.2017 kl.17:08

Jeg jobber i NAV. Savner deg.

Laila Monica Nikolaisen

16.05.2017 kl.18:19

Anonym: Skjønner jeg godt. Ikke mange normale igjen der nå vel....

Domprost Ribsskog

16.05.2017 kl.18:44

Jeg jobber ikke i NAV.

Domprost Ribsskog

16.05.2017 kl.19:28

Jeg jobber i NAV, vel.

Rulpert

16.05.2017 kl.19:54

"Og dette er avisen som tjente penger på å fremstille meg som nettroll, som leste min facebook og kom med de villeste påstander.....fy faen for noen krek. Håper inderlig de blir rammet av terror og at hele dataopplegget deres blir ødelagt."

Ble du virkelig omtalt i de ferdige artiklene om nettroll? Det sto i hvert fall ikke om deg i den lange artikkelen i VG Helg, leste den grundig.

Siden de har lest din facebook blir sitater derfra "ville påstander", du har helt rett i det.

Når du i neste setning ønsker terror over VG så blir ikke deres såkalte "ville påstander" så ville hva? Er det helt i vater å ønske terror over noen som har blitt interessert i det du skriver i mengder på nettet under fullt navn? Hvis det ikke tåler å gjengis og å få kritiske spørsmål og kommentarer så mangler vel substansen i dine påstander også da?

Laila Monica Nikolaisen

16.05.2017 kl.21:11

Rulpert: Det har vært flere reportasjer om nettroll. Min var i 2014 tror jeg. Jeg skrev ikke under fullt navn i 2014 og derfor fant de også mitt navn fordi jeg klagde på de! Hva gir du meg? Ikke bare skulle de utestenge meg da også, men attpåtil etter at jeg hadde klaget på det kalle meg for nettroll! Og så subtile de opptrådte, fniste og stod i....Da jeg sa jeg likevel ikke ville at det skulle komme i avisa nektet de (Marte Spurkland!) å fjerne det og mente jeg ville like det....Jeg hadde lokket de frem ved å skrive på facebook at de kunne tørke seg selv i rævva og det skrev de selvsagt, og i tillegg at når jeg skrev at jeg lo over noe så betydde det at jeg lo nærmest ondsinnet og var et nettroll og mye annet tull. Nei, de i VG er selv ondsinnete og nettroll og tillater kun folk de liker å komme med meninger. Jeg har ingen sympati med disse nei, de vet hva gjør og de ødelegger mennesker med vilje! De stilte da ingen kritiske spørsmål! Jeg hadde tenkt det kunne være en mulighet å få frem mine meninger på et objektivt vis, men det gikk ikke an og da jeg forstod det ville jeg ikke lenger ha det i avisa. Så disse her er like onde som IS!

Rulpert

16.05.2017 kl.23:01

Akkurat, husker ikke noe av saken(e) fra 2014. Hvor mange gjør det tror du, hvor stor skade skjedde egentlig? Du jobbet fremdeles i Nav etter at VG skrev om deg.

Faktisk mye av samme framgangsmåte som du mistet jobben på; du gjør noe kontroversielt som andre reagerer på og når de reagerer så drar du til mye verre for så å føle deg veldig dårlig behandlet når 2+2 atter blir 4.

VG er som IS altså. IS driver mye med å vise fram nettroll?

Laila Monica Nikolaisen

16.05.2017 kl.23:18

Rulpert: Men nå er jeg jo utestengt fra VG debatt da uten begrunnelse selvsagt, jeg vet ikke engang om det, jeg bare ser det. Hva er det for en rettssikkerhet i en landsomfattende avis da? Og disse journalistene, hvem vet hvem de omgås? De er vel alle sosialister og omgås sikkert de i AP.. og siden jeg hadde skrevet "faens homo" så kan de jo ha videreformidlet det til homsemiljøet i AP der den lesbiske kollegaen var medlem. Hvorfor skulle anonyme reagere på det jeg skrev om jobben på facebook når ingen kunne vite hvem jeg omtalte? Og hvorfor ser journalister på facebook til folk som ikke vil intervjues av de?? Finnes det virkelig så mange råtne menneske i Norge som gjerne snoker i andres liv og gjør hva de kan for å ødelegge de??

Laila Monica Nikolaisen

16.05.2017 kl.23:19

Rulpert: Ja, det gjør nok det. Folk som mener de er berettiget å gjøre hva de vil med folk de ikke liker! De er nok sosialister.

Rulpert

16.05.2017 kl.23:28

VG har ansvar for de ytringer som finnes på deres sider. Det er naturligvis ikke interessert i at det ralles om ulike fantasifulle samfunnsoppfatninger, avvikende virkelighetsoppfatninger, ren rasisme osv osv.

Er du så viktig at dine skjellsord videreformidles til politiske partier for å havne på en imaginær hatliste der? Hvorfor kalte du noen "faens homo"???

Facebook er offentlig, for tusende gang! Hvorfor vil du ikke forstå det? Du vet åpenbart ingenting om journalistikk heller, hvis en journalist er interessert i noe så sjekker de alle tilgjengelige kilder. Det er jobben deres.

Mener du at ditt liv er ødelagt fordi du ikke får skrive de du vil på VG debatt?

Laila Monica Nikolaisen

16.05.2017 kl.23:48

Rulpert: Jeg har da sett mange der langt verre enn meg! Det rare er også at jeg har fått høre det mest utrolige og stygge om meg selv i alle år og aldri sagt det om andre jeg har skrevet med, jeg har ikke stalket andre debattanter, men de har stalket meg. Jeg har ingen fantasifulle samfunnsoppfatninger eller avvikende virkelighetsoppfatninger. Vi lever jo alle i det samme samfunnet og folk reagerer jo ikke helt uavhengig av andre eller har meninger som ikke lar seg påvirke, alt henger sammen. Det har da skjedd mange straffbare handlinger som ingen skulle tro kunne skje eller av hvem. Ren rasisme?? Jeg har aldri skrevet noe ren rasisme. Jeg mener at Islam er en fare for vestlig demokrati, vestlige verdier, holdninger, normer, lover og regler! Hvis det er rasisme så får man bare gjøre Norge til en Islamsk stat med en gang. At folk ikke ser det er for meg ubegripelig, også at de tror at ikke-muslimer alltid vil ha flertall på Stortinget og i resten av samfunnet. Jeg tror AP går etter alle som sier de imot ja. Det er mulig de ikke vet det selv, men de er "indoktrinert" til det. Kan vel være mang grunner til å si "faens homo", kanskje fordi en homofil ofte snakker varmt om islam selv om homofili er forbudt i Islam og derfor opptrer svært naivt og inkonsekvent. Jo, da jeg vet at journalister er snokere, men hva er poenget med å gå etter et menneske som meg, helt uten makt og betydning - om det ikke er på grunn av hat? Jeg mener at VG fører en svært diktatorisk stil. De bør ikke skryte så mye av seg selv når de ødelegger mennesker de ikke liker. Sånne som oss kan også ha opplysninger å komme med og avslørende ting. Men drapsmenn skal altså ikke nevnes om de dreper meg? Eller straffbare handlinger i det offentlige skal skjules når de begås mot meg?

Rulpert

17.05.2017 kl.00:18

Du mener at Ap går etter deg fordi du har gitt uttrykk for meninger som går imot deres syn og politikk?

Det er et tegn på realitetsbrist. Hvilken grunn har de til å bry seg om deg?

Hvorfor skal ikke du omtales om det skjer noe med deg? Til nå er alt som har skjedd deg en naturlig konsekvens av selvpåført tragedie. Men om noen virkelig gjør deg noe vondt så skal de straffes for det, akkurat slik som alle andre som gjøre noe galt.

Laila Monica Nikolaisen

17.05.2017 kl.09:27

Rulpert: Som jeg har sagt; alt henger sammen og man blir jo påvirket av de man er sammen med. Det skulle da ikke være så overraskende om et medlem i Ap sjekket meg ut da jeg skrev om ABB eller Utøya og at de både kan ha klaget på meg og funnet på andre ting. Det er ikke så mange som sier det jeg har sagt. Vi blir jo gjerne betegnet høyreekstreme uansett da kritiske spørsmål om islam eller muslimer overhodet ikke tåles. Det er jo ingen som bryr seg om meg, ikke advokater, ikke regjeringsadvokaten, ikke kolleger/ledere i NAV.. Nei, det er ikke noen naturlig konsekvens det jeg har opplevd av det jeg har gjort. Det er ikke naturlig å beskytte alle anonyme, ikke undersøke saker og varslinger, ville ha ansatte tvangsbehandlet og behandlet og finner på det og tvinger en til å ta med advokat, alltid sette opp korte frister med mer! Alle som begår straffbare handlinger straffes da ikke. Jeg er intet verdt og politiet har vist hva de tenker om meg. De brøler og antyder at jeg lider av noe, nekter å ta imot anmeldelse.

17.05.2017 kl.00:33

TLDR, men skjønner jo at du er minst like psyk som da jeg sjekket innom for et år siden. Ses igjen om et år.

17.05.2017 kl.00:43

Når du blir utestengt og bannet i alle sosiale medier du uttaler deg i burde det ringe en bjelle!

Laila Monica Nikolaisen

17.05.2017 kl.09:29

Anonym: Ja, at jeg er jurist og utdannet til å argumentere, at det er mange dumme mennesker, mange som ikke tåler å bli motsagt, som ikke tåler andres meninger ..

17.05.2017 kl.01:25

Bjellen ringer, men det er ingen hjemme.

Knut

17.05.2017 kl.01:48

Det er akkurat dette som overasker meg - at du ikke evner å se konsekvensene av det du gjør/skriver... ..lenger opp i kommentarfeltet skriver du i forbindelse med at du er utestengt fra VG-debatt

"Jeg hadde tenkt det kunne være en mulighet å få frem mine meninger på et objektivt vis"

Så klinker du til i neste kommentar med

"De er vel alle sosialister og omgås sikkert de i AP.. og siden jeg hadde skrevet "faens homo" så kan de jo ha videreformidlet det til homsemiljøet i AP der den lesbiske kollegaen var medlem"

Du beviser jo gang etter gang at du ikke klarer å være objektiv, Laila. Jeg har lest nesten alt du har publisert i bloggen og på FB. Er der noe du ikke er, så er det objektiv. Hadde du kunne forholde deg objektiv hadde du ikke vært stengt ute, og du skal nok ikke se bort fra at du hadde hatt jobb.

Laila Monica Nikolaisen

17.05.2017 kl.09:36

Knut: Jeg skjønner ikke hva du snakker om. Du blander nåtid og fortid?? Det var VG som gikk inn på min facebookside og hentet noe jeg hadde skrevet der, dette var da ikke noe jeg sa til de i intervjuet. Jeg går da vel heller ikke rundt og er objektiv til vanlig, hva er poenget med det? I min jobb var jeg selvsagt objektivt. Det er rart at de som aldri ytrer seg offentlig ofte var de mest kritiske på jobben, mens jeg som er kritisk utad var den minst skeptiske. Jeg tror ingen av mine kolleger vil si at jeg var spesielt skeptisk til verken muslimer eller andre, jeg forholdt meg til de opplysningene vi hadde og drev ikke å mistrodde de...

Kari Nordmann

17.05.2017 kl.09:38

Samme hva slags blogginnlegg du har,så gjentar du deg selv støtt.Kommer med de samme tiradene.Sletter gamle innlegg for så å legge de ut på nytt,så du kan fortsette å kværne på det samme du har gjort i årevis.Sagt det før,du har total brist på selvinnsikt,sosiale antenner og mye mer.Nå har du plutselig begynt å blande inn en "lokker" fra snart 40 år siden inn i AP,Nav,mannfolka osv osv.Hvor virkelighetsfjern kan du bli egentlig?

Laila Monica Nikolaisen

17.05.2017 kl.09:59

Kari Nordmann: Er du ikke ute og feirer 17 mai?? Det er vel mer dere som kverner og kverner for å diskreditere meg! Selvsagt vil jeg si det samme hele tiden. Hva skulle jeg ellers si? Det er jo dere som svarer meg! Hva har selvinnsikt eller sosiale antenner med dette å gjøre? Du prøver bare å diskreditere meg og skape et negativt inntrykk så ingen skal tro meg eller støtte meg, og ikke minst at jeg ikke skal stole på noen. Noe må det jo være som har forårsaket alt det jeg har opplevd. Det er ikke normalt å hate meg så sterkt.

Laila Monica Nikolaisen

17.05.2017 kl.11:00

Kari Nordmann: Jeg mener at det må ha vært planlagt at en mann kom og tok kontakt med meg og min tvillingbror. Veldig rart å gå inn i en blindvei og vi bodde i nr 6 og nesten helt innerst og spørre barn om ikke de kunne bli med og vise en vei. Man spør da ikke engang voksne om det. Jeg hadde egentlig glemt alt dette, og har ikke tenkt noe over det i alle årene etterpå. Husker bare at jeg ble svært redd. Men jeg glemte det jo raskt. Husker heller ikke om jeg fortalte min mor om det. Men siden det må ha vært planlagt; var det det noen som bodde i nærheten? Hvorfor ville han/ de ta oss? Hadde de virkelig tenkt å ta oss - oss begge eller bare en?

17.05.2017 kl.11:12

Gratulerer med dagen, Laila!

Kari Nordmann

17.05.2017 kl.11:15

Du ser sammenhenger der de ikke finnes,du blir bare værre og værre.Oppsøk hjelp.Sånn ellers av hva du har skrevet på FB nå,ingen hindrer deg i å ta på bunaden din å gå ut.Jeg bor alene med katt ute på landet,mye styr med buss på en dag som dette så jeg er hjemme ja

Laila Monica Nikolaisen

17.05.2017 kl.11:18

Kari Nordmann: Det er synd at det har blitt som det har blitt, bruke så mye penger på bunad og aldri få brukt den.....

Laila Monica Nikolaisen

17.05.2017 kl.11:20

Kari Nordmann: Heldigvis var det en bunad jeg arvet fra min mor (egentlig hennes søsters) som jeg bare måtte sy ut....så jeg har ikke bekostet alt selv, bortsett fra utstyret til.

Laila Monica Nikolaisen

17.05.2017 kl.11:21

Kari Nordmann: Dessuten; jeg anser det altså ikke som normalt å be barn bli med en for å vise vei, man ber da heller ikke voksne om det.

Kari Nordmann

17.05.2017 kl.11:41

Er man ukjent på et sted og ikke møter annet en feks en 10 åring,så jo man kan spørre om veien.Ser bare ikke koblingen din mellom noe som skjedde for 40 år siden og alt du lirer av deg her og på Fb.Leser du mye om konspirasjoner,barnevern osv på FB?Finnes mange grupper der hvor mange har mista grepet

Laila Monica Nikolaisen

17.05.2017 kl.12:49

Kari Nordmann: Vel, jeg anser det ikke som normalt å gå nesten til enden av en blindvei og spørre to barn om en vei eller noe som ligger langt unna og be de være med. Jeg sa jo hvor han skulle gå, men han insisterte på at vi skulle være med. Som sagt; jeg nevner det fordi jeg ble påminnet om det da jeg leste om Marianne saken og fordi jeg har opplevd så mye rart de siste årene. Og igjen; alt henger sammen, folk med de rette politiske meninger får jobber, man ser ikke problemer med islam og tør ikke engang snakke om det. Det er ikke konspirasjonsteorier, men bruk av logisk fornuft og tankegang.

Kari Nordmann

17.05.2017 kl.13:47

Det er ikke logikk og fornuft i å koble en fyr som spurte om veien for 40 år siden til det som du har "opplevd" de siste åra.Og hvorfor må ikke Vg skrive noe om deg om det skulle skje deg noe?Kommer stadig noe nytt inn i konspirasjonsteoriene dine.Sånn ellers ligner du mer og mer på Ribsskog.Regner med du har lest endel av bøkene hans,siden du har begynt å nevne gatenavn og nr og mer og mer merkelig kommerifra deg.Du får ikke jobb og blir mer og mer et internettfenomen er du lykkelig med det?

Laila Monica Nikolaisen

17.05.2017 kl.14:07

Kari Nordmann: Jeg er alltid lykkelig og sier som min kollega, jeg kunne ha jobbet med hva som helst! Jeg blir sikkert lykkelig om jeg lever på sosialtrygd også. Hvorfor skulle det ikke være logisk å se en sammenheng mellom det å nesten være utsatt for en forbrytelse og alt det jeg har opplevd de siste årene? Vedkommende som stod bak trenger da ikke være så mye eldre enn meg. Noe kan ha trigget vedkommende. Kanskje han er redd for å bli avslørt. Jeg mener jo at det er bra å være så konkret som mulig så man kan se at jeg snakker sant og også selv se hva jeg snakker om. Søker man opp Tverrvei 2, hus nr 6 på nettet kan man få opp bilder av huset jeg bodde i og veien.

Laila Monica Nikolaisen

17.05.2017 kl.14:07

Kari Nordmann: Jeg bare mener at VG ikke skal tjene penger på et menneske de hater så sterkt.

17.05.2017 kl.13:55

"Vel, jeg anser det ikke som normalt å gå nesten til enden av en blindvei og spørre to barn om en vei eller noe som ligger langt unna og be de være med. Jeg sa jo hvor han skulle gå, men han insisterte på at vi skulle være med."

Han hadde vel kanskje planer om å bortføre dere eller noe, da? Godt at dere ikke ble med ham! Moren din må ha lært deg noe siden du ikke lot deg lokke. Men at du nå begynner å sette denne episoden i sammenheng med hva som har skjedd deg de siste årene, blir bare tull. Det meste som har skjedd deg de siste årene, er du jo selv skyld i (ihvertfall at du mistet jobben osv)

Oppsøk hjelp, Laila! Du og din sønn er ikke tjent med dine psykiske problemer

Laila Monica Nikolaisen

17.05.2017 kl.14:15

Anonym: Ja, min mor prentet inn i oss å aldri prate med fremmede eller bli med noen fremmede. Jeg var da ikke skyld i at menn oppsøkte meg, eller at jeg la merke til at en mann allerede i 2012 så ut til å passe på meg da jeg gikk ned Kirkeveien..... Det var etter at jeg leide en leilighet i Kirkeveien. Når jeg tenker etter lignet kanskje noen med tilknytning til den boligen denne mannen som spurte etter veien.. Og jeg hadde altså en åpen facebook for å beskytte meg selv, og merkelig nok så var det kolleger som leste min facebook ifølge ledelsen da. Kolleger som aldri snakket med meg utover arbeid og som dere ser gjorde alt de kunne for å lage trøbbel for meg. Da jeg ville vite hvem de var ble jeg jo sendt til psykiater og alt det andre tullet. Og hvorfor skulle jeg ikke skrive om det på facebook? Hadde jeg bare holdt kjeft og gått tilbake så hadde de sikkert funnet på noe annet for å gi meg sparken - de har jo forsøkt det siden 2008... og kanskje også gjort andre ting i mitt privatliv.

Laila Monica Nikolaisen

17.05.2017 kl.18:01

Anonym: Det var jo rart at jeg ble sendt til psykiater da jeg ville vite hvem som hadde lest min facebook. De begrunnet jo aldri hvorfor de var beskyttet av varslerparagrafen. Og at jeg hadde endret oppførsel 2-3 år før dette var bare tull. Jeg endret ikke min oppførsel overfor mine kolleger før jeg fikk vite at flere av de leste min facebook og at jeg ikke hadde rett til å vite hvem de var. Jeg mener derfor at dette bare kan være noe arbeidsgiver fant på; at flere leste min facebook og at det bare var noe de sa for å få meg til å ikke fortelle om alt jeg hadde opplevd på facebook. Og hvorfor ville de at jeg skulle tie om det? Fordi de selv hadde noe med det å gjøre?

Laila Monica Nikolaisen

17.05.2017 kl.18:15

Anonym: Også veldig rart å bli meldt til barnevernet fordi jeg skrev om de mannfolka.

17.05.2017 kl.14:02

Gratulerer så mye med nasjonaldagen Laila Monica. 🌞

Kølla

17.05.2017 kl.15:34

Avstemmingen pr kl 15.32

SelectionVotes

Ja90%47

Nei8%4

Vet ikke2%1

Den som har stemt "Vet ikke" er gale Laila.

Laila Monica Nikolaisen

17.05.2017 kl.15:55

Kølla: Tipper de 47 er sosialister, islamister.... Jeg stemte nei.

Laila Monica Nikolaisen

17.05.2017 kl.16:23

Kølla: Eller så er det politiet og regjeringsadvokaten som har stemt!

Laila Monica Nikolaisen

17.05.2017 kl.16:23

Kølla: Sikkert riksadvokaten også.

Laila Monica Nikolaisen

17.05.2017 kl.16:24

Kølla: Og statsadvokatene.

Laila Monica Nikolaisen

18.05.2017 kl.07:09

Kølla: Og tenk: en regjeringsadvokat som skrev at jeg unnlot å komme på jobb!! Lurer på når de mente jeg gjorde det; før eller etter at jeg måtte levere nøkkelkortene? Ingen var vel mer på jobb enn meg.

Kølla

17.05.2017 kl.19:01

Du glemte Lærdal!!?

17.05.2017 kl.19:20

Og presidenten!

17.05.2017 kl.19:20

Hva syntes du om at French er sluppet ut og får reise hjem til Lærdal?

Laila Monica Nikolaisen

17.05.2017 kl.19:33

Anonym: Stakkars mann.

17.05.2017 kl.19:55

Kanskje han hadde det bedre i neger fengselet?

17.05.2017 kl.20:01

Kølla er en mobber. Faktisk mange mobbere på denne bloggen her. Selv ikke på 17.mai greier dere la være. Feige folk.

17.05.2017 kl.23:20

4 som har stemt nei. De er enten supersinnsyke, eller så troller de for å få Laila til å la være å oppsøke hjelp.

17.05.2017 kl.23:48

På tiden med et nytt innlegg.

Laila Monica Nikolaisen

18.05.2017 kl.07:10

Anonym: Det kommer!

mQueen

19.05.2017 kl.10:09

tomt i hode mitt nei! æ e bare sjokka over alt dritten du skriv

Laila Monica Nikolaisen

19.05.2017 kl.10:22

mQueen: Hadde man hatt skikkelige advokater og regjeringsadvokat i Norge så hadde jeg ikke hatt denne bloggen!

mQueen

19.05.2017 kl.21:39

Haha, saklig!

Skriv en ny kommentar

Laila Monica Nikolaisen

Laila Monica Nikolaisen

47, Oslo

Utdannet jurist, cand.mag og bedriftsøkonom. Jeg er svært opptatt av rettferdighet, saklighet, etterrettelighet, dokumentasjon og fakta. Da det åpenbart er lite av det.

Kategorier

Arkiv

hits