Blokkert igjen fra facebook

Denne funksjonen er midlertidig blokkert

 
  • Du publiserte nylig noe som bryter med Facebooks retningslinjer, så du har blitt midlertidig blokkert fra å bruke denne funksjonen. Du finner mer informasjon i hjelpesenteret.

    For ikke å bli blokkert flere ganger bør du passe på at du har lest og forstått Facebooks standarder.
    Blokkeringen vil være aktiv i 7 dager til.
  • Hvis du mener at du ser dette ved en feiltakelse, kan du gi oss beskjed.
  • ...........

 

Lurer på hva jeg har skrevet nå? Jeg kan ikke se at noe er fjernet.

130 kommentarer

03.05.2017 kl.15:20

Hva var det siste du skrev da?

Laila Monica Nikolaisen

03.05.2017 kl.15:21

Anonym: Det står der enda, at jeg betalte for 3 varer når jeg kjøpte 2. Kanskje det var kassamannen som klagde til facebook siden han var muslim......

03.05.2017 kl.15:24

Neeh.. Det kan da ikke være mulig.. Må være noe annet du har skrevet tidligere som noen har klaget på?

Laila Monica Nikolaisen

03.05.2017 kl.15:26

Anonym: jeg har ikke nevnt NAV, muslimer eller Lærdal

Laila Monica Nikolaisen

03.05.2017 kl.15:31

Anonym: Det var nok muslimer som satt i kassa og som nå har klaget fordi han ikke fikk stjele fra de vantro. Folk burde virkelig sjekke kassalappen.

03.05.2017 kl.15:42

Men kjære deg, de har da vel ikke din fb for hånden på jobb. Nå er du litt egosentrert som tror at fordi du klagde på kassalappen så blir du utestengt fra fb. De har da andre ting å tenke på enn deg.

Laila Monica Nikolaisen

03.05.2017 kl.15:47

Anonym: De har vel smarttelefoner og pauser. Hovedkontoret har sikkert tatt kontakt med butikken da jeg klagde og er Coop medlem så de har full oversikt over hvor jeg handlet og hva.

03.05.2017 kl.15:54

Nei, det er nok ikke det som har skjedd Laila. Det må være noe annet.

Laila Monica Nikolaisen

03.05.2017 kl.15:55

Anonym: Å jo, men dere tåler ikke å høre sannheten!

03.05.2017 kl.15:56

Du må jo ikke tro at alle er ute etter å ramme deg. Du er jo bare et vanlig menneske. Du har din fulle rett til å klage på kassalappen når den er feil.

Laila Monica Nikolaisen

03.05.2017 kl.15:57

Anonym: Ikke alle, men muslimer! Det er jo velkjent at de bruker facebook for å ta de vantro.

03.05.2017 kl.15:58

"De har vel smarttelefoner og pauser. Hovedkontoret har sikkert tatt kontakt med butikken da jeg klagde og er Coop medlem så de har full oversikt over hvor jeg handlet og hva."

Er det mulig? Tror du virkelig de gjør alt det pga en liten klage fra deg? Er nok større sannsynlighet for han som satt i kassen får pes. Alt handler ikke om deg. Folk har sikkert klaget på tidligere innlegg.

Laila Monica Nikolaisen

03.05.2017 kl.16:03

Anonym: Det står at jeg nylig publiserte noe ... Jeg var blokkert i 3 dager for noen dager siden og har holdt meg unna muslimer og islam - ja så langt har jeg bøyet meg for de! Jeg regner med at Coop har tatt kontakt med butikken selvsagt, og at han i kassa har fått pes. Mitt kundernr med navn har de sikkert fått opp. Så har han sjekket meg på facebook og funnet på noe i sin klage til de. De gidder vel ikke engang sjekke alle klager og jeg ble jo tidligere blokkert så de bare regner med at det er det samme. Det er forresten meget ille at jeg ikke lenger kan si min mening om muslimer og islam. Eller så er det Ribbskog som holder på der også. Vi får se hva facebook svarer - om de gidder!

03.05.2017 kl.16:00

Pass på hva du skriver. Plutselig stenger de bloggen din også. Plutselig sitter du der uten no form for kommunikasjon med omverden.. kanskje like greit.

Laila Monica Nikolaisen

03.05.2017 kl.16:04

Anonym: Ja, ikke sant. Ikke sosial omgang med noen, ikke jobb, og ingen mulighet til kontakt på nettet heller. Slik kan sosialistene og muslimene ødelegge et liv.

Laila Monica Nikolaisen

03.05.2017 kl.16:05

Anonym: Ikke noe svar fra politiet heller.

Laila Monica Nikolaisen

03.05.2017 kl.16:07

Anonym: Og jeg kan ikke legge frem saken min i noen venstrevridde aviser. Jeg håper virkelig mine tidligere kolleger og ledere og ekser og venninner er fornøyde.

Laila Monica Nikolaisen

03.05.2017 kl.16:07

Anonym: Jeg får sikkert ikke handle i Coop butikker mer heller.

Laila Monica Nikolaisen

03.05.2017 kl.16:15

Anonym: Familien og slekta til min sønns far er sikkert også fornøyde. Ifølge hans søster skulle jeg selvsagt bare finne meg i å ikke få hjelp eller støtte fra hennes bror... de er klin gale. Jeg har da aldri gått etter mine brødres koner/damer eller lagt meg borti deres liv.

Seymour Duncan

03.05.2017 kl.16:31

Det kan være at noen har klaget til Facebook. Du har tross alt kommet med grove anklager mot NAV-ansatte og Lærdalsfolk.

Laila Monica Nikolaisen

03.05.2017 kl.16:37

Seymour Duncan: Grove anklager?? Det er jo sant og det har jeg dokumentasjon på. Det burde de ha tenkt på før da. Herregud.

Laila Monica Nikolaisen

03.05.2017 kl.16:38

Seymour Duncan: Men, men..... vil de se meg dø så skal de få seg meg dø. Jeg hadde tenkt å flytte på landet, men det er kanskje bedre å bo her hvor det er flere butikker. Dessuten koster jo husleia langt mer her enn om jeg hadde kjøpt meg eget hus. Det gleder jo mer at dere skattebetalere skal betale for meg i fremtiden.

Laila Monica Nikolaisen

03.05.2017 kl.16:44

Seymour Duncan: Her kommer et svar etter at jeg ble blokkert fra en annen bruker på et innlegg jeg hadde:

Morten Muggerud · Styremedlem hos Foreningen for human narkotikapolitikk
Fordi de tror på den religionen, de lever ikke under den som om det er Iransk eller Nord Koreansk politikk. Ble du provosert over at muslimer kan oppleve frihet og fortsette å være muslimer? Knuser det ett etablert verdensbilde du ønsker andre dele med deg?

Laila Monica Nikolaisen

03.05.2017 kl.16:45

Seymour Duncan: Han er lik anarkisten..... fri flyt av narko og vennlig innstilt til muslimer.

03.05.2017 kl.17:28

Bra!

Laila Monica Nikolaisen

03.05.2017 kl.17:31

Anonym: Hva da? At jeg er blokkert? Ja, du liker vel ikke at sannheten kommer frem!

Laila Monica Nikolaisen

03.05.2017 kl.17:37

Anonym: Men barnevernet får jo bare fortsette å se på at menn som gir faen blir betegnet som de beste fedre av folk på bygda og hans søstre. Skikkelig god kompetanse. Stakkars barn. Det er helt vilt i både stat og kommune.

03.05.2017 kl.17:40

Sikkert ikke så dumt. Da slipper du å fremstå som riv ruskende splitter pine gal på Facebook en ukes tid, ihvertfall.

Laila Monica Nikolaisen

03.05.2017 kl.17:51

Anonym: Trodde ikke det var forbudt å være gal på facebook eller at gale ikke kunne ha facebook.

Laila Monica Nikolaisen

03.05.2017 kl.17:58

Anonym: Dette dreier seg jo ikke bare om å skrive på facebook, men også mye annet som brukes av facebook. Det er jo helt forferdelig at de skal styre verden slik. Nå får andre snart komme med noe annet enn facebook!

Laila Monica Nikolaisen

03.05.2017 kl.17:59

Anonym: Det skulle da virkelig ikke være så vanskelig å ha flere alternativer enn facebook for å komme ut i verden!

Ylva Tiurleik Rassmussen

03.05.2017 kl.17:43

Er nok det beste.

03.05.2017 kl.17:58

"Anonym: Trodde ikke det var forbudt å være gal på facebook eller at gale ikke kunne ha facebook."

Han/hun sa jo ikke at er forbudt, men du har gjerne lesevansker?

Laila Monica Nikolaisen

03.05.2017 kl.18:00

Anonym: Hvorfor skulle jeg ikke fremstå som gal på facebook en ukes tid??

Laila Monica Nikolaisen

03.05.2017 kl.18:01

Anonym: De liker ikke meg i korte kjoler, de liker ikke hva jeg skriver....hvem i helvete er disse som bryr seg så mye med meg??????????????????? Det er vel noen stygge jævler.

Laila Monica Nikolaisen

03.05.2017 kl.18:03

Anonym: Samfunnet er blitt helt sykt. Det sitter noen syke mennesker og styrer andres liv og legger seg borti alt.

03.05.2017 kl.18:05

"Hvorfor skulle jeg ikke fremstå som gal på facebook en ukes tid??"

Fordi du ikke skriver noe der den uken. Kanskje folk tror du har blitt frisk?

Laila Monica Nikolaisen

03.05.2017 kl.18:08

Anonym: Men hva er galt med å fremstå som gal? Jeg får jo uansett ikke jobb da jeg ikke har referanser og ble avskjediget. Alle arbeidsgivere mener jo da at det var min skyld.

03.05.2017 kl.18:17

Slapp av. Du blir ikke friskmeldt så lett.

Laila Monica Nikolaisen

03.05.2017 kl.18:25

Anonym: Nei, jeg har fått sterke smerter i brystkassa, har fortsatt øredotter, fortsatt øyekatarr, hoster fortsatt... så det er nok ikke langt unna døden nå. Jeg overlevde jo med 5% og det er det mange som ikke liker.

Laila Monica Nikolaisen

03.05.2017 kl.18:27

Anonym: De mest betydningsfulle mennesker - spesielt de i NAV - tåler jo ikke at jeg hadde en mer spesiell sykdom enn de og til og med overlevde....

Laila Monica Nikolaisen

03.05.2017 kl.18:29

Anonym: Det er jo ikke bare en kamp i arbeidslivet, men også bland de syke og døende..... alle må lage en blogg om det og gå til media med sine historier.

03.05.2017 kl.21:20

Hvilket galehus vil du helst bli innlagt på? Har hørt at Blakstad skal være bra.

Laila Monica Nikolaisen

03.05.2017 kl.21:36

Anonym: Ja, kanskje det er bra å fremlegge det for en annen psykiater enn den arbeidsgiver velger så de kan vurdere alt det absurde jeg har opplevd.

04.05.2017 kl.00:02

Du trenger ikke snakke med noen psykiater.

04.05.2017 kl.07:33

Helt frisk.

Ronny Jørgen

04.05.2017 kl.07:38

Det går kjapt utenfor stupet nå ser jeg..

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.07:53

Ronny Jørgen: Takket være politiet .... og de søte damene hos NAV da. Tipper de er svært glade for å ha ødelagt ei etnisk norsk kvinnes liv som verken er lesbisk, muslim eller feminist. De kan jo betegnes mordere - noe som det jo er blitt meget enkelt å bli i våre dager. Det har faktisk aldri vært enklere. De skal vite at de har ødelagt et liv!!!!!!!!!!!!!!!

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.07:55

Ronny Jørgen: Må være flott å ha jobb i politiet og i stedet for å hjelpe folk så dreper man de indirekte. Går der i sine skinnjobber og er veltrente og synes at damer bare kan fryse i hjel og dø, spesielt de som er over 40 og ikke har mann.... Og så snakker de stygt om en til arbeidsgiver. Skikkelig seriøs etat......

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.08:23

Ronny Jørgen: Håper de i politiet møter noen islamistiske terrorister - så kan man etterpå spørre de om de følte de var i fare? Fy faen, de har ikke ryggrad, feige jævler.

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.08:25

Ronny Jørgen: Hjelper ikke om de kan dykke og svømme på kort tid om de ikke har ryggrad og er noen glatte slimåler.

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.10:38

Ronny Jørgen: Når har politiet noen gang måtte svømme eller dykke for å redde noen?? De hadde ikke reddet meg i hvert fall. Og hvorfor blir det ikke vektlagt om de behandler folk med respekt under utdanningen - folk som bare oppsøker de?? Er BRØLING en del av utdanningen`? Håper inderlig de blir rammet av terror.

Frida

04.05.2017 kl.10:46

Herregud som du remjer.Blir du aldri bedre?

Slik jeg og alle andre her ser det så blir du bare verre og verre.

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.11:07

Frida: Det endrer da ikke det faktum som de andre har gjort.

04.05.2017 kl.11:29

Du blir bare dårligere og dårligere. Ikke engang sol og blå himmel hjelper. Alltid mørkt og dystert. Kom deg ut i sola og brett deg ut i en park!

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.11:35

Anonym: Jeg er forkjølet og har dotter i ørene og øyekatarr ..muligens også bihulebetennelse. Jeg har planer om å kjøpe meg hus med hage!

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.11:36

Anonym: Veldig rart at jeg er så hardt rammet nå. Har aldri opplevd lignende. Og nå som jeg var i så god form.......

Frida

04.05.2017 kl.11:38

Det endrer heller ikke det faktum hva du selv har gjort og skrevet!

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.11:50

Frida: So what? Lovene gjelder da uansett hva andre gjør, bortsett fra når det gjelder nødverge og nødrett. Og man kan si at jeg handlet i nødrett.

04.05.2017 kl.11:49

"Veldig rart at jeg er så hardt rammet nå. Har aldri opplevd lignende. Og nå som jeg var i så god form......."

Alt er rart i din verden. Til og med toppidrettsutøvere blir rammet av sykdom, og de er i mye bedre form enn deg.

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.11:51

Anonym: Det viser at idrett og sport ikke lønner seg.

04.05.2017 kl.11:56

"So what? Lovene gjelder da uansett hva andre gjør, bortsett fra når det gjelder nødverge og nødrett. Og man kan si at jeg handlet i nødrett."

Nei, man kan ikke bare si at du handlet i nødrett. Er det du som bestemmer om det er nødrett eller ikke? Ser ikke at du lider noe nød, bortsett fra sykdommen.

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.12:02

Anonym: Mener du man må spørre andre om det er nødrett før man handler? Det handler vel ikke om at jeg lider noen nød- noe jeg jo faktisk gjør da men - men om jeg gjorde det for å avverge en fare. Og det gjorde jeg. Det var jo en helt gal leder i NAV.

04.05.2017 kl.12:16

Avverge hvilken fare?

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.12:18

Anonym: Hvem vet hva det neste ville ha blitt fra avdelingsdirektøren? Det var ikke normalt å gjøre det hun gjorde.

04.05.2017 kl.12:28

Så du antok at avdelingsdirektøren ville gjøre noe grusomt mot deg?

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.12:44

Anonym: Hun hadde jo allerede gjort det. Og hun gjorde det ja. Og alle støttet og støtter henne fortsatt.

04.05.2017 kl.12:47

Jeg støtter henne. Du ser ikke logikken i det hun gjorde fordi du er syk. Alle støtter henne, kan det være en grunn til det? At hun faktisk har rett?

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.12:52

Anonym: Og hva var logisk i det hun gjorde?? Hun manipulerer og lurer folk og hvem tror vel at hun kan gjøre noe slikt og ikke minst - de har ikke kompetanse og de bryr seg ikke om sannheten! Alt de tenker på er å redde seg selv. Man har da ingen plikt til å møte med advokat - og dette var ikke noe forhandlingsmøte heller. Og man kan da ikke nekte ansatte å ha med advokater på vanlige møter.
Mer nettmobbing. (Dette har ikke jeg skrevet)

04.05.2017 kl.14:20

Tvangsinnleggelse.

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.14:31

Anonym: Hvorfor det?

Makeupandlifehacks

04.05.2017 kl.14:52

Hei! Du trenger ikke blokkere meg hva gjør jeg feil? hvorfor skriver du sånn

04.05.2017 kl.15:45

Enig. Tvangsinnleggelse. Jobber med saken.

04.05.2017 kl.15:50

Tvangsinnleggelse er nok eneste løsning her, ja.

Benny

04.05.2017 kl.15:53

Da går vi for tvangsinnleggelse.

Roger

04.05.2017 kl.15:57

Vi har ikke ledig kapasitet før 12. juni, noen av dere andre som har plass til Laila før dette?

Anita

04.05.2017 kl.16:02

Jeg tror vi kan ta henne inn tidligere enn dette. Sjekker i morgen.

Gjert

04.05.2017 kl.16:07

Jeg kan sjekke hos oss også. Her tror jeg det haster litt med tvangsinnleggelse.

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.16:31

Gjert: Etter hvilken lovhjemmel da??

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.16:33

Gjert: Skulle ikke forundre meg om dere er de som jobber hos fylkesmannen i Buskerud som holder på her inne!! Jeg har aldri før opplevd å få sms om å komme på jobbintervju eller at man ringer og sier at man ikke har fått jobben. Sjefen der så jo selv om ut som slabbedask.

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.16:34

Gjert: Fylkesmannen jobber jo med tvangsinnleggelser og klager på de. Og så mente de jeg ikke kunne nok om det....

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.16:36

Gjert: De hadde jo selvsagt også en kvinnelig leder. Sikkert psykopat som de andre jeg har møtt. Ingenting gleder jo kvinner mer enn å si meg at jeg ikke har fått jobben eller andre stygge ting. Lik de kvinnelige lederne i politiet, NAV.....

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.16:40

Gjert: Håper de blir voldtatt av en muslim.

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.16:57

Gjert: Jeg lurer på hvor mange lovbrudd fylkesmannen i Buskerud begår......... og ingen av de ansatte tør sikkert si noe.

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.17:02

Gjert: Og jeg sier ikke det som hevn. Som sagt har jeg aldri opplevd at en arbeidsgiver sender sms om å komme på jobbintervju eller ringer for å si at man ikke får jobben. Og de burde spurt om mer da jeg da jeg var avskjediget og ikke hadde referanser. Det er jo disse som skal ivareta rettssikkerheten til folk. De spurte meg om hva slags problemer vi som var jurister ville ha med helsepersonell som vi skulle samarbeide - jeg sa jeg ikke kunne se noen problemer! Så dette er vel jurister som leker leger og annet helsepersonell da og har null respekt for de, overkjører de og folk og driter i lover og regler som hos NAV - og politiet.

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.17:03

Gjert: Dette var hos helseavdelingen hos fylkesmannen.

Mons Pekka

04.05.2017 kl.16:17

Liker du krumkaker?

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.16:30

Mons Pekka: Jada.

Polly

04.05.2017 kl.16:38

Hvordan går det i din følelsesmessige berg-og-dalbane i dag, Laila.

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.16:40

Polly: Jeg bare svarer dere! Jeg går ikke på lykkepiller som dere så jeg er ikke helt avflata vet du. Det er kun psykopater som opptrer helt kald og rolig i alle situasjoner. Håper inderlig at dere blir rammet av terror.

04.05.2017 kl.16:51

Hvilken størrelse bruker du på tvangstrøyer?

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.16:54

Anonym: Det må vel du vite så mange ganger som du har vært tvangsinnlagt.

Ylva Tiurleik Rassmussen

04.05.2017 kl.17:20

Jobber du hardt for å få stengt denne bloggen? Virker sånn basert på alt det du lirer av deg.

Og forstår du virkelig ikke at dette skremmer bort mulige arbeidsgivere?

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.17:24

Ylva Tiurleik Rassmussen: Jeg kommer ikke til å søke flere jobber! Og hvorfor skulle dette skremme arbeidsgivere?? Mener du kvinnelige psykopater som skal ivareta folks rettssikkerhet? Fy faen.......

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.17:25

Ylva Tiurleik Rassmussen: Håper fylkesmannen i Buskerud fjerner denne lederen.

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.17:34

Ylva Tiurleik Rassmussen: Norske kvinner jobber alt de kan for å støtte voldelige og psykopatiske menn...kaller seg feminister???? De kan kysse seg i rævva.

Milla

04.05.2017 kl.18:04

Håper de blir voldtatt en en muslim...

Håper de blir rammet av terror...

Og dette syns du er helt normalt å lire ut av seg?

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.18:10

Milla: Ja, tatt i betraktning der dere lirer av dere og det andre har gjort mot meg ja.

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.18:12

Milla: Tenk at en ledere hos fylkesmannen som skal ivareta folks rettigheter og ikke statens! tror at staten gjør alt rett. Helt forferdelig. Stakkars folk.

04.05.2017 kl.18:56

Du er tragisk. På grunn av alt som har kommet ut av munnen din så sitter du igjen med INGENTING! Null sperre! Null logikk! Null empati! Men overflod av ondskap har du. Hva med å tenke på andre enn bare deg selv?

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.18:59

Anonym: Jeg baner jo vei for andre som vil oppleve det samme som meg! Jeg er da ikke ondskapsfull - hva mener du med det?

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.19:04

Anonym: Hva skal jeg ha sperre for?? For å beskytte psykopater? Jeg har da mer logikk enn det dere har! Hvem skal jeg ha empati med??

Kari Nordmann

04.05.2017 kl.18:57

Jøss som du lirer av deg ting i dag som ingen har nevnt eller spurt om.Savner å få blåst ut på Facebook skjønner jeg.Blir vel ektremt tøft nå med 7 dagers utestengelse.

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.18:59

Kari Nordmann: Det er verre at jeg har vært 14 dager innestengt.

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.19:00

Kari Nordmann: Jeg ser ingen grunn til å holde tett om ting.

04.05.2017 kl.19:13

"Jeg baner jo vei for andre som vil oppleve det samme som meg! Jeg er da ikke ondskapsfull - hva mener du med det?"

Ja, du er så synsk! Du har jo vikingblod i deg! Nei! Ingen friske mennesker kommer til å oppleve det samme som deg.

Mener du virkelig at disse setningene:

"Håper de blir voldtatt en en muslim..."

og

"Håper de blir rammet av terror..."

Ikke er ondskapsfullt å si? Ser du ikke noe feil der bør du ikke omgås mennesker.

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.19:26

Anonym: Hva er ondskapsfullt med det? Når kvinner er de mest ivrige etter å få inn mannlige muslimer med en kultur der de ser ned på kvinner så må de vel også selv se at det er en fare for å bli voldtatt? Og her hører jeg psykologer på nyhetene som sier at det bare er å legge seg ned som slakt og ikke bli redde..... Vel, det er mulig det er en liten fare for å bli rammet av terror, men om du vil bli den ene så værsegod. Hvorfor skal vi bare late som om at terror ikke gjør oss redde?? Jo, det gjør oss redde. Og det er takket være politikere som bare tar inn flyktninger og asylsøkere og legger seg flat for islam og ikke minst naive kvinner. Hele samfunnet er jo blitt ødelagt. Nå har vi ikke engang lov til å være redd for å bli drept. Men som sagt; det syns jeg vi bør få lov til. Man vet jo at det å stenge grensene og ikke ha muslimer her ville ha gjort at trusselen om terror ikke ville ha vært her. Når man har en fare så elliminerer man den, man står ikke bare og ser på og ber en om å legge seg ned som slakt!

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.19:29

Anonym: Selvsagt er det mange mennesker som har opplevd det samme som meg og som vil oppleve det. Noen av de er kanskje drept av de jeg snakker om!

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.19:30

Anonym: Jeg kommer ikke til å gå ut på 17 . mai!

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.19:36

Anonym: Denne psykologen mente jo til og med at media ikke skulle rapportere om terror som var begått eller trusselbildet. Terrorister bryr seg vel ikke om det, får de drept noen så er vel de fornøyde. Hvor naiv er det mulig å bli. Og alt for å beskytte muslimer og islam.

04.05.2017 kl.19:34

"Jeg kommer ikke til å gå ut på 17 . mai!"

Kunne ikke brydd meg mindre om hva du gjør på 17.mai

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.19:38

Anonym: Jeg hørte en far som hadde en sønn som gikk på Grefsen barneskole (der jeg selv har gått og ble sterkt mobbet..) at han ikke ville feire dagen her heller. Du og andre kan jo bare gå der som frivillige ofre og slakt. Mulig dere redde liv - ved å selv bli offer.

04.05.2017 kl.19:46

Så du har lange ører med andre ord. Du lytter til andres samtaler, og videreforteller her på bloggen som om de har fortalt deg det? Var nok du som var sladrekjerring på NAV. Få deg et liv.

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.19:48

Anonym: Hva snakker du om? Jeg snakker om det de sa på Dagsrevyen. Og du bør nok heller gå etter de som stalker andre på facebook......

04.05.2017 kl.19:53

Jeg "stalker" deg på Facebook! Det er fordi jeg kan! Og du gjør det ikke vanskeligere for meg heller! Hadde du gjort den privat, så hadde du nok ikke blitt utestengt. Må ikke være så korttenkt. Prøv innimellom å lytte til andre som er smartere enn deg selv. Du er ikke den smarteste i verden, selv om du tror det.

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.19:56

Anonym: Fysj for en kikker og stalker du er! Jeg lurer på hva mer du driver med av ufyselige ting?? For en ekkel type du der som grafser i andres privatliv! Støgge faen. Hvorfor er du så interessert i meg da?

04.05.2017 kl.20:04

"For en ekkel type du der som grafser i andres privatliv!"

Lol! "Privatliv"? Du slenger ikke ut alt som skjer med deg på Facebook, attpåtil ÅPEN facebook! ÅPEN facebook er faen ikke "privatliv", hører du? Ja, det er jeg som er ekkel. Men det er ikke jeg som slenger ut hvor små peniser de jeg har ligget med, har. Eller hvem som har pisset i vasen min. Eller annonserer for hele verden(de som stikker innom din Facebook) at du er i overgangsalderen. Tragiske sjel, håper du får hjelp snart.

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.20:13

Anonym: Hvorfor skal jeg ikke slenge ut alt som skjer meg? Det er da ikke unormalt at kvinner kommer i overgangsalder - og det burde blitt mer vektlagt ved flytting etter samlivsbrudd etc. Tvinger man kvinner til å bli igjen i småe bygder etter et samlivsbrudd der de er de best egnede av foreldrene vil det kunne gå ut over deres mulighet til å få flere barn. Menn kan jo alltid få barn. Stakkars menn, er de såret? Ville de virkelig ha et forhold til meg - eller mener de at de har rett til å behandle vakre meg som en hore fordi de selv har liten pikk? Man må faktisk ha en facebookprofil og søke meg opp for å kunne lese min facebook. Jeg syns det er meget rart å sjekke ut folk man ikke kjenner. Jeg hadde følt meg brydd om jeg hadde gjort det mot andre.

Ylva Tiurleik Rassmussen

04.05.2017 kl.20:05

Bli offre for hva da (17. )

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.20:14

Ylva Tiurleik Rassmussen: Ofre for terror vel.

04.05.2017 kl.20:09

"Hvorfor er du så interessert i meg da?"

Det er ikke du som er interessant, men sykdommen din. Virkelighetsoppfatningen din er unormal, og jeg syns det er spennende at et menneske kan bli sånn.

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.20:15

Anonym: Da foreslår jeg at du heller slår opp i en lovsamling om du synes det er spennende. Selv tror jeg du er en farlig person som jeg har ytret meg om.

04.05.2017 kl.20:29

"Da foreslår jeg at du heller slår opp i en lovsamling om du synes det er spennende. Selv tror jeg du er en farlig person som jeg har ytret meg om."

Lovsamling er ikke det samme som mentale lidelser. Hvorfor er jeg en farlig person? Fordi du mener det? Fordi jeg leser en ÅPEN Facebook profil? Fordi jeg svarer på en blogg med kommentarfelt? Opplys meg, Laila!

Laila Monica Nikolaisen

04.05.2017 kl.20:35

Anonym: Nettopp, om du hadde slått opp i lovsamlingen om det jeg skriver så hadde du sett at jeg ikke var gal. Så fortell meg om hvem du er og ditt yrke om du mener du ikke er farlig! Og hvorfor du har søkt meg opp og hvorfor du fortsetter å lese det jeg skriver! Åpen facebook profil betyr da ikke at det ikke er noen hinder for å lese den. Veldig rart at du svarer meg her også ja. Hva er du så redd for??

Ellen

05.05.2017 kl.08:46

Jeg rapporterte bildet av det ene offeret etter Sthlm-terroren på din FB-side. Det var sikkert med på å få deg blokkert.

Jeg er nesten sikker på at du er en fiktiv person - ingen kan gå rundt og være så hakke galen uten behandling.

Laila Monica Nikolaisen

05.05.2017 kl.08:48

Ellen: Og hva er galt med å vise at muslimer faktisk deler et barn i 3 deler?? Hva skal egentlig til for at folk skal se den trusselen muslimer påfører vestlige samfunn? Du får påføre deg en blink selv da så alle terrorister ser at du frivillig lar deg ofre! Eller av dine barn. Og det bildet var jo blitt sladdet for lenge siden.

Laila Monica Nikolaisen

05.05.2017 kl.08:53

Ellen: De gale her i vesten er sosialister. De er virkelig hakke gale. De tror at folk fra Afrika og lavt fungerende land i Asia har de samme holdninger og verdier som oss og at de i hvert fall lett lar seg omvende. Det er da ingen muslimer som lar seg integrere bort fra Islam. Sånne som deg vil ødelegge alt som er bygget opp her i vesten. Dere driter i deres egen befolkning. Alt handler om å støtte muslimer og islam uansett.

Laila Monica Nikolaisen

05.05.2017 kl.08:56

Ellen: Når muslimer blir mange nok og når de har fått politisk makt er det over og ut for demokrati og menneskerettigheter! Men det gleder sikkert sosialister, homofile og feminister.....de snakker alltid varmt om islam og de homofile er jo selv nevnt i rasismeparagrafen selv om det er dødstraff for homofile i islam. Helt absurd.

05.05.2017 kl.15:32

Ellen

Det gjorde jeg også.

Makan til oppførsel !!

Blåst i hue

Skriv en ny kommentar

Laila Monica Nikolaisen

Laila Monica Nikolaisen

47, Oslo

Utdannet jurist, cand.mag og bedriftsøkonom. Jeg er svært opptatt av rettferdighet, saklighet, etterrettelighet, dokumentasjon og fakta. Da det åpenbart er lite av det.

Kategorier

Arkiv

hits