Ikke lov å ha med noen på møter!

Her ser man at jeg ble satt til andre arbeidsoppgaver fordi jeg ikke ville komme til møte de hadde satt opp da det var et meget kort varsel og jeg her ville vurdere om jeg skulle ha med advokat. Så bestemmer arbeidsgiver at vi skal ha eget møte med min advokat, noe jeg aldri hadde tenkt på. Når arbeidsgiver vil styre bruken av advokat sier jeg opp advokaten. Så bestemmer arbeidsgiver at jeg da ikke vil  møte uten advokat - som om jeg ikke følger opp dette -  men jeg hadde da aldri tenkt å ha noe eget møte med advokat, men å bruke advokat til alle de spontane møtene arbeidsgiver satte opp. Og da sier arbeidsgiver at jeg må levere nøkkelkortene. Og så får jeg permisjon uten lovhjemmel. Dette er jo helt absurd. En arbeidsgiver kan da ikke sette en til andre arbeidsoppgaver og bruke sin styringsrett fordi en ikke vil gå til et møte uten advokat - en har jo rett til å ha med noen til alle møter med arbeidsgiver. Og så lager de altså så et styr om at jeg ikke vil ha eget møte med advokat og at jeg ved flere anledninger har sagt at jeg ikke vil komme uten advokat - ja og da til de vanlige spontane møtene. Hvorfor var det så vanskelig å sette opp litt lenger frist så advokaten hadde mer mulighet til å komme på de vanlige møtene? Hvorfor var det så viktig at jeg kom uten noen ved min side på de spontane møtene? Og dette syntes flere advokater var greit. At jeg skrev om de på facebook overgikk at de som en statlig arbeidsgiver gav faen i lover og regler.

 






 

282 kommentarer

26.04.2017 kl.11:13

Fy faen som du sutrer om det samme om og om igjen.Hold nå nepa igjen og gjør noe fornuftig!

Laila Monica Nikolaisen

26.04.2017 kl.11:20

Anonym: Fy faen du er frekk. Selvsagt vil jeg fortelle om ulovligheter som foregår i staten. Dette støttet jo både advokatfirmaet Codex og Mette Y Larsen. Man må være temmelig korka når man som advokat mener at det er ok at arbeidsgiver nekter en å ta med noen på møter og til og med prøver å styre bruken av advokat. Og attpåtil fratar meg alle datatilganger og setter meg til meget enkle arbeidsoppgaver fordi jeg ville ha med noen på møter og deretter ber meg om levere nøkkelkortene fordi jeg ikke har oppfylt å ha noe eget møte med advokat som arbeidsgiver skulle styre. Samt at de viser til at jeg ikke vil gå til behandling....behandling for hva?? Lever i en rettstat eller hva? Er det slik at vi som kritiserer Islam eller sosialister ikke har rett på rettssikkerhet??

Birgitte Østby

26.04.2017 kl.12:10

Jøsses, ikke kan jeg noe om juss. Men unasett, det var da ikke sutring? men heller en utblåsning slik jeg tolker det.

Ylva Tiurleik Rassmussen

26.04.2017 kl.12:11

Du virker unødig vrang og kverulerende.

26.04.2017 kl.12:14

Birgitte Østby

Hu har hioldt på i tre år hver eneste dag med beskyldninger og krangling.

Neppe engangs😂😂

Laila Monica Nikolaisen

26.04.2017 kl.13:32

Anonym: Herregud, hvorfor sitter du der og forteller folk hvordan jeg er - og attpåtil som anonym?? For et nek du er. Jeg har da heller ikke bedt dere svare, dere har jo null kompetanse og tror dere vet og kan alt.

26.04.2017 kl.12:24

Du sier opp advokaten , men gnåler om at du ikke fikk ha med advokat??

Haha for ei smørje 😂😂

Selvdagt fikk du avskjed da du bruker facebook som arena for din arbeidskonflikt og kaller kollegaer stalkere og mulige drapsmenn fordi de leser din facebook.

Er det mulig å være så på jordet som deg😂😂

Laila Monica Nikolaisen

26.04.2017 kl.13:30

Anonym: Ja, fordi jeg skulle ha med advokat til de vanlige spontane møtene de hadde i stedet for å ta med en tillitsvalgt. Jeg hadde da rett til det. Hvorfor kunne de ikke ordne det, sette møter lenger frem i tid så advokat hadde anledning til å møte? Det er jo helt bak mål å sette meg til andre arbeidsoppgaver og slette alle mine datatilganger fordi jeg ville ha med noen på et møte. Du skjønner åpenbart ikke hva jeg snakker om og må være dum som et brød. Hvorfor skulle jeg ikke skrive om alt det absurde jeg opplevde på facebook? Hadde de oppført seg saklig og etter boka så hadde jeg vel ikke skrevet om det. Og så mye tull som de fant på så kunne de sikkert finne på verre ting også.

26.04.2017 kl.14:14

Du bør komme deg til behandling fort som f.

Ronny Jørgen

26.04.2017 kl.14:21

Jeg er helt enig med anonym;Du sutrer noe helt for jævlig.Kan du ikke snart forstå at Nav hopper å driter i deg og "saken"din?Det er et avsluttet kapittel for flere år siden-men ikke for Laila,her skal det kriges hver dag...Til du blir innlagt og ser din egen sinnssykdom.

Og du trenger ikke spørre noen av oss ; Hvorfor kaller dere meg sinnsyk,oppgi grunn osv.Dette har ALLE forklart deg ned til den minste detalj,men det driter du galant i.Absolutt ALT du skriver her og på Fb beivser at du er psyk!

Laila Monica Nikolaisen

26.04.2017 kl.14:45

Ronny Jørgen: Helt utrolig at dere kan støtte en arbeidsgiver som holder på slik! Det er faktisk ulovlig! En arbeidsgiver kan da ikke bare gjøre som de selv vil, vi har faktisk lover og regler i arbeidslivet. Dette bare viser at du har null kompetanse og bare slenger dritt. Du må virkelig lide av noe psykisk. Spik spenna gæren er du. Det er vel det samme om NAV er ferdig med saken for lenge siden!

26.04.2017 kl.14:37

Det er du som er helt bak mål , herregud for ei dramaqueen 😂😂 jeg dauer😂😂

Laila Monica Nikolaisen

26.04.2017 kl.14:50

Anonym: Dramagueen når jeg forteller om hva en statlig etat driver med og der alle i etaten støtter de. Man er jo faktisk rettsløs som ansatt i NAV, det handler alt bare om allianser og skjulte angrep. Det er jo en etat som er helt ute av kontroll. Som ødelegger sine ansatte. Det er en grunn til at vi har lover og regler i arbeidslivet - fordi det ikke er trynefaktoren det skal gå på!

Laila Monica Nikolaisen

26.04.2017 kl.14:51

Anonym: Sigrunn Vågeng må være verdens verste øverste leder.

26.04.2017 kl.14:49

Hvorfor sa du opp advokaten? Begynte du å krangle med han også?

Laila Monica Nikolaisen

26.04.2017 kl.14:54

Anonym: Det har jeg skrevet; det var ikke meningen å ha et eget møte med en advokat der NAV på forhånd hadde planlagt alt og ikke som de vanlige møtene der de kjeftet meg full og bare fortalte meg for en forferdelig ansatt jeg var. Jeg tror ikke advokaten fra DegeBrækhus forstod hva jeg mente heller, for han spurte hva møtet skulle handle om. Men det kunne jo arbeidsgiver lett endre på når hun fikk vite at en advokat ville komme. Men en arbeidsgiver har vel også plikt til å fortelle hva møter skal handle om - det gjorde jo ikke NAV.

Laila Monica Nikolaisen

26.04.2017 kl.14:56

Anonym: Du har rett i at advokaten ikke virket særlig interessert. Jeg fikk også halvert salæret. Og da jeg spurte om de ville hjelpe meg med rettsaken nektet advokaten å hjelpe meg.

Laila Monica Nikolaisen

26.04.2017 kl.14:58

Anonym: Jeg må også si at advokatfirmet DegeBrækhus ikke er et firma jeg vil anbefale. Jeg hadde jo en kollega som het Dege, så det var kanskje ikke så lurt å kontakte de.
Nå lurer jeg litt på om jeg skal skrive en bok om deg og meg. Håper dette er i orden. Vi får se hva som skjer.

Advokat Ribsskog

26.04.2017 kl.16:30

Syntes du ikke det er rart at ingen av advokatene (du har hatt endel nå) forstår saken og trekker seg mer eller mindre frivillig?

Laila Monica Nikolaisen

26.04.2017 kl.17:52

Advokat Ribsskog: Det viser bare for noen slue personer mine ledere er da ingen ser at de gjør noe galt. Og jeg hadde forventet mer oppegående advokater. Jasså, du har blitt advokat nå??

26.04.2017 kl.16:39

Kjære Laila.

Du er sinnsyk og trenger hjelp.

26.04.2017 kl.17:30

Det er tydeligvis noe galt med din leseforståelse også, Laila.

Det står INGENTING om at du ble satt til andre arbeidsoppgaver fordi du ville ha med advokat til samtalen.

Det står at dette ble gjort fordi du "ikke har etterkommet arbeidsgivers anmodninger formidlet til deg ved gjentatte anledninger". Altså: de ba deg slutte med skriveriene på facebook, men du nektet.

Det står INGENTING om at du måtte levere nøkkelkortene fordi du ville ha med advokat til samtalene. Dette ble gjort fordi de måtte gå til det drastiske tiltaket å opprette en oppsigelsessak på deg. Grunnen til dette står også i mailen, ser jeg. "Da du ikke ønsker å imøtekomme arbeidsgivers forventninger til deg når det gjelder behandling og atferdsendring med hensyn til innlegg på facbook, vil arbeidsgiver gå til en oppsigelsessak. [...] Du fritar fra ditt arbeid f.o.m. i morgen."

DERFOR måtte du levere inn nøkkelkortene dine.

Dokumentene du har postet, viser bare at NAV har gjort alt rett og at din oppførsel ikke hører hjemme noe sted. At du forstår dette som noe helt annet, tyder på at noe er galt (i ditt sinn).

Oppsøk hjelp, Laila. Du trenger det virkelig.

Laila Monica Nikolaisen

26.04.2017 kl.18:05

Anonym: Det står helt klart at siden jeg ikke ønsker muntlig dialog førstkommende tirsdag - da altså uten at jeg visse at jeg ville eller fikk med advokat - så får jeg endrete arbeidsoppgaver. Advokaten spurte så - etter at jeg altså hadde mistet alle tilganger og var satt til andre arbeidsoppgaver - om hva tema før møtet var, for det hadde jo ikke arbeidsgiver fortalt meg. Arbeidsgiver skriver da (dette kan jeg også legge ut) at det ER medisinsk behandling/oppfølging av meg og adferdsendring -at jeg ikke fortalte om alt det absurde jeg opplevde på facebook. Så skriver arbeidsgiver at siden jeg avstår fra et møte med advokat... og siden jeg ved flere anledninger har sagt at jeg vil ha med advokat - ja til de vanlige møtene og ikke noe eget møte! Og så legger hun til at da jeg ikke etterkommer arbeidsgivers forventninger om behandling?? Forventninger om behandling når man ikke har en psykisk sykdom?? Jeg ble også så sjokkert over at arbeidsgiver sa at jeg skulle ha medisinsk behandling/oppfølging at jeg var redd for at de ville lyve til advokaten.

Laila Monica Nikolaisen

26.04.2017 kl.18:16

Anonym: Jeg syntes ikke denne advokaten virket å skjønne hva det handlet om og jeg var derfor redd for at han ville tro på arbeidsgiver. Han virket å være mest på arbeidsgivers side. Like dum som alle de andre advokatene.

26.04.2017 kl.18:20

Forstår fortsatt ikke hvorfor du sa opp advokaten , for så å ikke stille på møte fordi du trodde du IKKE fikk advokat i tide.

Så ville du ikke møte MED advokat og en annen gang uten.

Du er jo totalt uberegnelig!

Og som alle andre som leser din "dokumentasjon" mot Nav sier, de breveve styrker Nav sin begrunnelse og avskjed gang på gang.

Som du driter deg ut😂😂

Laila Monica Nikolaisen

26.04.2017 kl.18:28

Anonym: 22 juni 2015 , da jeg ble innkalt var på en mandag og møtet skulle da holdes på tirsdag, altså dagen etter. Jeg ville mest sannsynlig ikke få med noen advokat da. Og hva er problemet med å sette opp møter lenger frem i tid, minst en uke? Som jeg sier; jeg ville ha med advokat til de vanlige møtene de ville ha med meg, ikke ha noe eget møte med advokat. Hvorfor måtte jeg alltid komme alene til de vanlige, spontane møtene? Det er da vel ikke arbeidsgiver som skal styre bruken av advokaten. Arbeidsgiver kunne jo ha endret på innholdet i møtet også etter at hun fikk vite at jeg ville ha med advokat. De burde jo ha sagt hva møtet skulle handle om med en gang. Bare det viser at de trakasserte meg. Dumme folk skjønner ikke hva jeg legger ut, det samme med de som står bak og som ønsker å ødelegge mitt liv.

småkaker

26.04.2017 kl.18:56

Laila, mener du med "vanlig møte" et møte som tas på sparket der og da? Jeg ser ikke hvordan noe av det sjefen din skriver kan tolkes som at hun forsøker å styre advokaten din på noe vis. Hun legger derimot til rette for at du kan ta med deg advokat, og sier ikke noe negativt om det. Hun er bare realistisk i forhold til hva som er praktisk gjennomførbart, og ber deg og advokaten din om å foreslå et tidspunkt som passer for dere, helst i løpet av en uke. Én uke er da heller ikke kort varsel i denne sammenhengen. Du mente vel ikke at du bare skulle ringe advokaten når de ba om et "vanlig møte" og så dukker advokaten opp i løpet av en halvtime? Et møte hvor en advokat skal være med må jo nødvendigvis planlegges rent tidsmessig. Ingenting i det du har lagt ut som tyder på at den planleggingen er noe annet enn en rent praktisk sak. Du ga de jo egentlig ikke noe annet valg enn å stenge tilganger når du først ikke vil snakke med de uten advokat, for så å si opp advokaten.

Laila Monica Nikolaisen

26.04.2017 kl.19:11

småkaker: Du snakker jo bare tull, men du er jo også den som har meldt meg til barnevernet så hva er vel å forvente! Du er jo dum som et brød. Jeg ville ha med advokat til de vanlige møtene ja, det har man rett til! Hvorfor skulle jeg ha et eget møte med advokat? Hun maser også om at siden jeg har villet ha med advokat på de vanlige møtene så måtte vi ha eget møte med advokat - altså som om jeg ikke hadde rett til å ha med noen. Som sagt kom hun da også med helt sjokkerende påstander; at jeg skulle ha medisinsk behandling/oppfølging?? For hva da?? Jeg hadde ingen psykisk sykdom! Jeg mente vel at arbeidsgiver burde sette opp alle møtene med frist på minst en uke så jeg alltid kunne ta med noen! Det gir en da ingen grunn til å stenge tilganger fordi jeg ikke vil møte uten noen, selv om det er en advokat. De visste da heller ikke at jeg senere ville si opp advokaten. Men jeg var redd for at arbeidsgiver ville lyve til advokaten og advokaten virket å være mest på arbeidsgivers side. Det er de jo alltid....... Dårlige advokater vi har.

småkaker

26.04.2017 kl.19:12

Laila, så akkurat den 18.28 kommentaren din. Hva var det du egentlig ønsket da? Ha med advokat men at sjefen ikke skulle vite om det på forhånd? At det skulle være en hemmelighet, slik at de i dine øyne ville blitt tatt med "buksene nede" ? (Sier i dine øyne, for det møtet ville nok vært prikk likt om du var der med eller uten advokat). Hvordan i vide verden skulle det vært gjennomførbart? Og hvis du fikk det til ville de jo ha registrert at advokaten var der, så da hadde du nok sittet og blogget i dag om at sjefene ikke hadde sagt all den styggedommen de hadde planlagt fordi advokaten var der. Samme resultat med andre ord.

Laila Monica Nikolaisen

26.04.2017 kl.19:15

småkaker: Ja, nettopp. Det er vel bare å dukke opp med en advokat til et møte det. Arbeidsgiver har da ingen rett til å på forhånd vite hvem som kommer sammen med en. Jeg tipper de hadde oppført seg bedre og mer saklig og antakelig også fått svar tilbake på alt det de hadde kommet med mot meg! Samme resultat om hva??

småkaker

26.04.2017 kl.19:24

Samme resultat: Du måtte ha slettet ting om arbeidsplassen/kollegaer eller mistet jobben. Og det har du jo sagt at du aldri ville gjort.

Laila Monica Nikolaisen

26.04.2017 kl.20:01

småkaker: Nei, det fremkommer ikke at det bare var det jeg skulle gjøre. Hva skulle jeg med medisinsk behandling/oppfølging for? Det er utrolig trakasserende og frekt å si noe slikt! Og hvorfor måtte jeg slette ting om arbeidsplass/kolleger? Berettiget kritikk er alltid tillat og når jeg legger ut dokumentasjon som de selv har skrevet så er det også sann. Du prater bare tull. Dere støtter arbeidsgiver uansett hva jeg skriver. Stakkars de som har dere som kolleger. Dere har jo null kompetanse.

Laila Monica Nikolaisen

26.04.2017 kl.20:03

småkaker: Når de sier at jeg må ha medisinsk behandling så kan vel jeg si mye om de også!

26.04.2017 kl.20:34

Hahaha du er bare helt utrolig!

Når Nav ber deg stille med advokat vil du ikke, enda det er det du har gnålet om hele tiden at du ville ha med.!!

Og du gav beskjed om at du ikke ville stille på møtet , istedetfor å be om lengre frist!

En har da ikke med advokat på et arbeidsmøte , men tillitsvalgt eller fagforening eller en kollega du kunne stole på hvis du var så redd for hva som skulle taes opp på møtene!

Herregud for et fjols du er ,

forstår meget godt at du fikk avskjed

Du er en arbeidsgivers og kollegaers mareritt.

Laila Monica Nikolaisen

26.04.2017 kl.20:52

Anonym: Kan en ikke ta med advokat på møter? Klart en kan det. Og her snakker vi om kolleger og ledere som var en ikke kunne stole på og var direkte farlige og kunne finne på hva som helst. Jeg har sagt at jeg ville ha med advokat til de spontane møtene. Det arbeidsgiver skal si til meg i et vanlig møte kan de vel også si med advokat til stede! Hva mener du med arbeidsmøte? Det er da vel arbeidsgiver som må sette lenger frist uten at jeg trenger å be om det. Og som sagt; jeg fikk sjokk da jeg leste hva de ville ta opp med advokat. Behandling av meg?? Det er jo helt sykt. Og som alle andre advokater var også han fra DegeBrækhus mest på arbeidsgivers side. Fy faen for en advokatstand vi har. Så jeg er en arbeidsgivers og kollegers mareritt ja.......

Laila Monica Nikolaisen

26.04.2017 kl.20:53

Anonym: Dette forsvarer alle fagforeninger, HR og øverst ledelse i NAV, samt de fleste advokater. For en syk verden.

Laila Monica Nikolaisen

26.04.2017 kl.21:13

Anonym: Og så har man et politi som BRØLER når man vil anmelde de i NAV og nekter å ta imot anmeldelsen. Veldig rart at jeg ennå ikke har fått svar på om de har mottatt anmeldelsen mot de også. Advokaten hadde jo sendt de brev også.

26.04.2017 kl.21:21

Den anmeldelsen er ikke verdt papiret den er skrevet på engang, den er nok kastet og glemt.

De prioriterer heldigvis viktige saker.

😂😂

Laila Monica Nikolaisen

26.04.2017 kl.21:25

Anonym: Ja, det skulle ikke overraske meg. Det var jo sentrum politistasjon som hadde fått den og der var der jeg var på jobbintervju og der de mente jeg ikke kunne fatte vedtak, ikke var i vater, at barnevernet burde kontaktes med mer. Det var også der de antydet at jeg led av noe da jeg ville anmelde de mannfolka som dukket opp og nektet å ta imot anmeldelse.

26.04.2017 kl.21:27

Ha-ha. Tror Laila sitter og gliser og har topp undeholdning når hun skriver her. Hun elsker å kverulere og hisse på seg folk. Hennes morro i hverdagen.

Laila Monica Nikolaisen

26.04.2017 kl.21:29

Anonym: Det er jo sant det jeg skriver. Ikke min skyld at det jeg opplever er så absurd og vanvittig at det blir underholdning. En vet jo nesten ikke om en skal le eller gråte. De får ha det godt med seg selv når mitt liv er over da.....

26.04.2017 kl.21:45

Da må vi ha litt humor her. Kanskje du skal prøve dette.

Trenger en mann

Lille Ole kom hjem fra skolen en vakker dag og så moren sin ligge på sengen og gni seg i skrittet mens hun stønnet:

"Jeg trenger en mann, jeg trenger en mann!"

Dette gjentok seg ofte de nærmeste dagene. En dag kom så Ole hjem og fant sin mor i sengen med en mann oppå seg.

Da løp lille Ole inn på rommet sitt, kastet seg i sengen, begynte og gni seg i skrittet mens han stønnet:

"Jeg trenger en sykkel, jeg trenger en sykkel!"

Hander

26.04.2017 kl.23:58

Hadde LETT knulla deg om jeg hadde fått lov ! :)

27.04.2017 kl.00:24

"Og som sagt; jeg fikk sjokk da jeg leste hva de ville ta opp med advokat. Behandling av meg??"

Ble du overrasket? Det er jo akkurat det vi lesere har sagt hele tiden. Skaff hjelp!

Laila Monica Nikolaisen

27.04.2017 kl.07:07

Anonym: Noe som nesten tyder på at dere alle er ledere i NAV!

27.04.2017 kl.00:35

"Behandling av meg??"

Noe annet skulle ha tatt seg ut.

27.04.2017 kl.03:05

Laila er nok på et nivå der man bare kan begrense skadeomfanget med piller og tvangstrøye. At hun skal kunne bli frisk igjen er nok ikke særlig realistisk.

Laila Monica Nikolaisen

27.04.2017 kl.07:15

Anonym: Skadeomfanget?? At jeg mener at vestlige verdier, normer, regler og lovverk er truet av Islam og at alle kaller det for hat mot islam?? Hvem er det som egentlig mener at Islam er bedre enn vestlige dier av ikke-muslimer? Og så tror man at muslimer glemmer islam bare de får seg jobb?? At de aldri vil søke seg til politisk makt - noe av mange av de allerede har gjort! Eller at deres normer og verdier ikke vil vise seg hvor de befinner seg?

Laila Monica Nikolaisen

27.04.2017 kl.07:32

Anonym: Jeg lurer også på hvordan dette kan falle inn under rasisme da det jo ikke handler om religion, men om Islams politikk og verdisyn med mer. Når har religion styrt politikken i vestlige land?

Kølla

27.04.2017 kl.03:31

Det må være vanskelig å få sparken i staten Laila, men du greide det.

Var det bare det som du la ut på fjesboka som gjorde at du fikk sparken? eller var det andre saker?

Laila Monica Nikolaisen

27.04.2017 kl.07:10

Kølla: Og som man ser så var det pga ting de selv fant opp og helt usaklig, som at jeg ikke ville komme på møter uten advokat, ikke ville gå til behandling etc. Dette støtter altså alle lederne i NAV, fagforeninger, advokater.....

Laila Monica Nikolaisen

27.04.2017 kl.07:18

Kølla: Og da mener jeg vanlige spontante møter selvsagt. Jeg hadde da rett til å ta med noen, men det tolererte de ikke, og gav meg endrede arbeidsoppgaver og slettet alle mine datatilganger.

Ronny Jørgen

27.04.2017 kl.07:29

Kølla ; Ja det var kun pga Fb,og muligens bloggen vil jeg tro.

Laila Monica Nikolaisen

27.04.2017 kl.07:34

Ronny Jørgen: Å hold nå opp, det var ikke det skriver jeg jo og som jeg også har bevist her skriftlig! Jeg kom aldri tilbake til arbeidsplassen etter at de hadde fratatt meg alle tilganger pga at jeg ikke kom til møte alene.

Laila Monica Nikolaisen

27.04.2017 kl.07:35

Ronny Jørgen: Og berettiget kritikk er da alltid tillatt. En statlig arbeidsgiver kan da ikke skjule sine ulovlige handlinger ved å nekte ansatte å skrive om det når det får så alvorlige konsekvenser for sine ansatte.

Frida

27.04.2017 kl.08:27

Er det bare berettiget kritikk når det kommer fra deg Laila?

Kan aldri andre ha rett i kritikk de kommer med fks til deg?

Laila Monica Nikolaisen

27.04.2017 kl.08:38

Frida: Hva tror du selv? Du skriver jo bare tull.

27.04.2017 kl.08:28

Er dette en nød og rettighetsblogg?

Frida

27.04.2017 kl.08:38

Dette er en Lailaharrettialthunsierblogg.

Laila Monica Nikolaisen

27.04.2017 kl.08:40

Frida: Ja, og er det så merkelig?? Ikke alle går da rundt og lyver hele tiden!

27.04.2017 kl.08:43

Det fins folk som er kritiske til Islam som er sinnsyke, og det fins folk som er kritiske til Islam som ikke er sinnsyke.

Du er sinnsyk uavhengig av om du liker islam eller ikke.

Laila Monica Nikolaisen

27.04.2017 kl.08:53

Anonym: Og hva tyder på det??

27.04.2017 kl.08:48

Laila er for enkel til å skjønne dette.

Laila Monica Nikolaisen

27.04.2017 kl.08:55

Anonym: De enkle må være de som mener at det ikke vil få noen konsekvenser om man får mange muslimer i et samfunn. Og som mener at islam er langt bedre enn vestlige samfunn.

NAV-leder Ribsskog

27.04.2017 kl.09:55

Ja, vi er alle ledere i NAV.

Sånn er det nok.

Laila Monica Nikolaisen

27.04.2017 kl.10:13

NAV: Dere er nok alle Ribsskog! Slik er det vel å ha spaltet personlighet.

Ante Ribsskog

27.04.2017 kl.11:11

Jeg husker også, at Glenn, en gang sa, at han ikke ønsket, at jeg skulle besøke dem noe mer, (da han bodde, hos sin mor, på Skjetten), for hu, (og hennes nye samboer vel), pleide å sitte nakne, i stua, (sa Glenn).

Og det stusset jeg litt over, på den tida, (dette var vel, på slutten, av 90-tallet), husker jeg.

Men nå tenker jeg, at det kan kanskje, ha vært, en slags 'same-skikk', (eller noe i den duren), å sitte sånn, i nettoen.

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

27.04.2017 kl.12:14

Er det kult å være sinnsyk, Laila?

27.04.2017 kl.12:27

Er sikkert kjempegøy siden hun ikke oppsøker hjelp.

27.04.2017 kl.13:38

"Dere er nok alle Ribsskog! Slik er det vel å ha spaltet personlighet."

Sier en som er syk til en annen.

27.04.2017 kl.14:43

Hvor mange år har Laila vært sinnsyk nå?

Laila Monica Nikolaisen

27.04.2017 kl.17:32

Anonym: Du publiserte nylig noe som bryter med Facebooks retningslinjer, så du har blitt midlertidig blokkert fra å bruke denne funksjonen. Du finner mer informasjon i hjelpesenteret.

For ikke å bli blokkert flere ganger bør du passe på at du har lest og forstått Facebooks standarder.
Blokkeringen vil være aktiv i 4 timer til.
Hvis du mener at du ser dette ved en feiltakelse, kan du gi oss beskjed.

27.04.2017 kl.17:51

"Det er jo sant det jeg skriver."

"Jeg kom aldri tilbake til arbeidsplassen etter at de hadde fratatt meg alle tilganger pga at jeg ikke kom til møte alene."

Les hva NAV skriver igjen. Og hvis du fremdeles tror at du mistet tilganger fordi du ikke kom til møtet alene, les hva NAV skriver igjen.

At du tolker det på denne måten og lager din egen "sannhet", er én av grunnene til at du bør oppsøke hjelp. Når du ikke engang klarer å forstå en enkel setning, bør det ringe en bjelle.

Oppsøk hjelp, Laila!

Laila Monica Nikolaisen

27.04.2017 kl.18:25

Anonym: Men da får du fortelle meg hva det står da! Du kan lese det NAV skriver igjen og fortelle meg det, ellers så kan du holde kjeft. Jeg tolker da ingenting etter mitt eget hode. Det fremkommer helt klart at jeg ville ha med advokat på et ordinært møte og at det ville være vanskelig med et møte som skulle holdes dagen etter og at NAV deretter mener at det må være eget møte med advokat. NAV skjønner selvsagt at det er en fare for de at advokat kan komme og må derfor både skremme meg ved å frata meg alle tilganger og også komme med absurde påstander om behandling av meg. Det fremkommer også at NAV ikke hadde oppgitt tema for møtet de skulle holde, noe som vel er helt normalt å gjøre. Dette er jo også noe NAV burde ha svart på.

Laila Monica Nikolaisen

27.04.2017 kl.18:46

Anonym: Hvorfor skulle NAV mene at det skulle holdes eget møte med advokat når jeg bare sier at jeg må vurdere å ta med advokat når dette faktisk var et svar til et helt ordinært møte? Altså skjønte de ikke det er lov å ha med noen i møter med arbeidsgiver da. Jeg skrev da ikke at det skulle holdes eget møte med advokat.

Laila Monica Nikolaisen

27.04.2017 kl.18:51

Anonym: NAV skriver jo attpåtil at siden jeg ikke har etterkommet å fremskaffe advokat til noe møte......Her vrir de hele saken over på meg og at det er mitt ansvar det som har hendt. Jeg hadde aldri sagt det skulle holdes noe eget møte med advokat, bare at jeg måtte vurdere om jeg skulle ta med en - til et helt ordinært møte der jeg alltid møtte de alene! Arbeidsgiver hadde heller ikke før jeg nevnte at jeg skulle ha med advokat på et ordinært møte sagt noe om at det skulle holdes møte mellom de og en advokat og meg.

Mons Pekka

27.04.2017 kl.18:27

Liker du dinosaurer?

Anonymskog

27.04.2017 kl.18:44

Her ser vi det at NAV har vært ryddige og greie og at Laila kan ta seg en bolle.

27.04.2017 kl.21:35

Det nytter ikke å forklare noenting for deg, Laila. Du er rett og slett for syk. Hvis det er sånn at du mener at du ikke er syk, er du rett og slett stokk dum. Det går ikke AN å holde på sånn som du gjør.

Er du virkelig seriøs????

Jeg syns virkelig synd på deg, asså.

Oppsøk hjelp!

Laila Monica Nikolaisen

27.04.2017 kl.21:55

Anonym: Og hva slags juridisk kompetanse har du? Det er jo heller ikke lov å skulle diskutere behandling av en ansatt uten dennes samtykke - det står klart i pasient- og brukerettighetsloven! Og hva slags diagnose hadde jeg som skulle behandles? NAV har gjort en rekke ulovlige ting her og vist for en manipulerende psykopat hun er.

27.04.2017 kl.23:04

Det er din juridiske kompetanse som er mangelfull.

Laila Monica Nikolaisen

27.04.2017 kl.23:14

Anonym: Ja, virkelig..... Hele ledelsen i NAV er jo helt inkompente og avdelingsdirektøren var jo selv jurist. Hvordan får hun det til at når jeg sier jeg må vurdere å ta med advokat til et vanlig møte at det handler om at vi skulle ha eget møte med advokat? Hvorfor får jeg ikke komme til de vanlige møtene med advokat? Hvorfor må jeg møte alene og jhvorfor må de alltid sette opp så korte frister? Hvordan får hun det til at jeg skal ha permisjon uten å opplyse hjemmel? Hvordan får hun det til at jeg skal ha behandling uten at jeg har noen diagnose? Med mer. Jeg begriper ikke denne brutale handlemåte.

Rulpert

27.04.2017 kl.23:36

Ifølge det du skriver i mailene fikk du jo aldri bestemt deg selv for om skulle ha med noen. Det ser mer ut som du ønsker å hale ut saken og unngå møtene. Ser for så vidt at du hadde god grunn til å ikke ville møte din arbeidsgiver ansikt til ansikt siden du møtte alle pålegg om å endre adferd med å gjøre mer av det negative Nav ville du skulle slutte med.

Saken din gikk hurtig mot slutten, kun fordi du kjørte løpet ditt stadig fortere.

Når det gjelder hvorfor Nav ville at du skulle snakke med noen så er ditt svar i mailen innledningsvis all dokumentasjon en trenger på det. Du framstår som paranoid og uten vilje til å gjøre det din arbeidsgiver forlangte. Du skriver at du anser dine kolleger som farlige!! Når jeg ser dette så er jeg igjen overrasket over hvor mange sjanser Nav gav deg.

Laila Monica Nikolaisen

28.04.2017 kl.06:43

Rulpert: En dags varsel gir jo ingen reell mulighet til å ta med noen. Man haler da ikke ut sakene om man ikke alltid kommer på en dags varsel. Som sagt er ikke berettiget kritikk ulovlig. Og her ser man jo at de sier at man skal snakke om behandling av meg....Det er jo helt vanvittig. Man har ikke lov til å sende ansatte uten deres samtykke og her foreligger det heller ingen påvist sykdom. Og ingen hjemmel for permisjon. Med mer. Man ber da ikke ansatte om å levere nøkkelkortene fordi de ikke vil gå til behandling og man fratar de heller ikke tilganger fordi man ikke vil møte alene med mer. Hvorfor skal jeg holde tett om så alvorlige ulovligheter fra en statlig arbeidsgiver? Jeg kjørte ikke mitt eget løp, men fulgte loven. Jeg hadde jo vært der i 8 år så jeg kjente de godt. De gav meg da ingen sjanser, de likte å trakassere meg!

27.04.2017 kl.23:50

Du var jo null samarbeidsvillig!

Klart du fikk sparken makan til oppførsel skulle tro du var en trassen tenåring !

Det ser du selvsagt ikke selv da du er blind og døv for andre sine synspunkt og ALLE andre tar feil😂😂

Laila Monica Nikolaisen

28.04.2017 kl.06:44

Anonym: Det handler faktisk om juss her og ikke om andre sine synsinger og personlige meninger.

Mons Pekka

28.04.2017 kl.00:12

Liker du tånegler?

Antikollega

28.04.2017 kl.01:29

Det er rart det der hvordan alle andre tar feil og bryter loven. NAV, advokater som har kikket på saken og sagt den fra seg, politiet, regjeringsadvokaten osv osv. Alle som har tatt i saken, alle som svarer på bloggen din skjønner hvorfor Nav gjorde som de gjorde og at Nav handlet i tråd med regelverket, faktisk så strakk Nav seg lenger enn hva som forventes. Men neida. Laila evner ikke se at det er hun som er årsak og skyld i sin avskjedigelse. Det hun gjør når advokater forteller henne sannheten er å spre usannheter om de. En viss advokat ble beskyldt for å ville ha sex med henne. Var forresten gøy å vise en bekjent av meg som har jobbet med arbeidsrett, alle dokumentene du har publisert med tilhørende notater og kommentarer. Konklusjon. NAV har loven på sin side og Laila tar feil og kommer aldri til å vinne i arbeidsretten av den enkle grunn at Nav ga Laila flere muligheter til atferdsendring men Laila valgte å fortsette å publisere på Facebook til tross for advarslene. Hun var illojal mot sin arbeidsgiver. Hele Lailas atferd viser at hun ikke er skikkhet til å jobbe i Nav og at hun er helt blottet for selvinnsikt. Bloggen og FB bare underbygger akkurat dette.

Laila Monica Nikolaisen

28.04.2017 kl.06:58

Antikollega: Hva jeg gjorde betyr da ikke at NAV kunne gjøre hva som helst av den grunn og drite i lover og regler! Min reaksjon var heller ikke unormal etter alt det usaklige, vanvittige og absurde jeg hadde opplevd. Jeg har da aldri beskyldt en advokat for å ha sex med meg. Jeg traff en mann som het Fredrik og lignet på denne advokaten noen uker før, han sa han jobbet sivilt i politiet. Jeg bare stilte spørsmål ved om det kunne være samme mann... Han i Codex oppfører seg jo helt merkelig. Jeg har ikke en psykisk sykdom som han påstår! Jeg har da aldri fortalt usannheter om de, det har derimot de om meg! Ja, du kan jo hevde du har vist dette til alle og enhver uten at det er sant eller at vedkommende har noen kompetanse. Det er ikke snakk om å vinne i arbeidsretten, selv om jeg mener jeg ville vunnet der også. Her er det snakk om en straffesak! Jeg ser ingen grunn til å være lojal mot en arbeidsgiver som har gjort det NAV gjorde, som kan ødelegge ansattes liv og også manipulerer i saker. Det er vel ingen NAV ansatt som har fått høre så mye negativt om seg selv som meg og som likevel har gjort en god jobb - noe de også har sagt. Enhver liten mening om meg måtte jo opplyses om.. Det er også merkelig at de sa at jeg endret oppførsel for 2-3 år siden i 2015, hva mente de med det?? Ikke engang der kunne de være konkrete. Mente de kanskje da jeg fikk en dødelig sykdom eller etter at jeg skrev om de mannfolka......Jeg var meget skikket til å jobbe i NAV, jeg er opptatt av rettssikkerhet og å få unna saker tidsnok, yte forsvarlig saksbehandling med mer- dessverre støttet jeg også ofte NAV i klagesaker og opprettholdt avslag litt for ofte.

Laila Monica Nikolaisen

28.04.2017 kl.07:20

Antikollega: Og alle har da ikke sett skikkelig på saken.

Ronny Jørgen

28.04.2017 kl.07:33

Det er også merkelig at de sa at jeg endret oppførsel for 2-3 år siden i 2015, hva mente de med det?? Ikke engang der kunne de være konkrete. Mente de kanskje da jeg fikk en dødelig sykdom eller etter at jeg skrev om de mannfolka......Jeg var meget skikket til å jobbe i NAV

Ja det er ingen som er bedre skikket enn deg til å jobbe i Nav.WOOOOW!!!!

Laila Monica Nikolaisen

28.04.2017 kl.11:05

Ronny Jørgen: Nei, egentlig ikke. Jeg tror ingen der hadde opplevd så mye som meg eller var mer opptatt av lover og regler enn meg heller.

Kari Nordmann

28.04.2017 kl.07:34

Er ikke utesteningen fra Fcebook over enda?Fikk du ikke 3 døgn?Venter spent på skriveriene din på Facebook.Det blir vel en lang tirade igjen om det du har gnåla om i årevis,omatt og omatt,det samme.Alle som har fulgt deg ser at du ikke er ved dine fulle fem.Undres om om at du leser endel på konspisider på facebook andre mange konspisider eller på nett.Du har ingen psykisk sykdom,jo det har du,derfor du nekter utredning ,du er livredd for å bli avslørt.For meg og flere virker du skikkelig paranoid og en type person med minimalt av selvinnsikt og til tider hysterisk,mangel på impulskontroll mm

Laila Monica Nikolaisen

28.04.2017 kl.11:09

Kari Nordmann: Jeg lurer på hvor enkle mennesker er jeg. Når man ser at venner ansetter venner, venner er med i foreninger som har koblinger til andre foreninger og til myndigheter og til statlige og kommunale etater, private bedrifter. Det er da neste ingen eller ingenting som ikke på en eller annen måte henger sammen. Og selvsagt påvirker det hverandre. Jeg har konkrete eksempler på at folk følger med på meg, jeg har meget god selvsinnsikt og jeg har god impulskontroll. Jeg skriver aldri noe uten å ha tenkt på konsekvensene, det betyr ikke at jeg kun skriver ting for å bli godt likt eller ikke kan skrive oppsiktsvekkende ting.

28.04.2017 kl.08:18

Skal du på byn i helgen, Laila?

Klient Ribsskog

28.04.2017 kl.09:49

Til advokat Laila M. Nicolaisen,

Jeg blir tulla med i masse saker, i Norge, (og England):

Jeg har også andre saker, som at jeg ble tvangsinnlagt, på Blakstad sinnsykehus, i 2015.

Og da jeg bodde i England, så ble jeg henta, av politiet, (som rutinemessig smadra inngangsdøra mi), til alle døgnets tider.

Og jeg har også arbeidssaker mot Rimi/Ica, Bertelsmann/Microsoft, Coop, med flere.

Og det er bare toppen av isfjellet, (for å si det sånn).

Jeg blir også nektet fri rettshjelp, i disse sakene, så jeg må nesten mase litt, når jeg har, en advokat, i slekta, mener jeg.

På forhånd takk for eventuell hjelp!

28.04.2017 kl.10:21

Skjønner ikke at du legger ut alt det her når innholdet viser at NAV har gjort alt de kunne. Må være veldig frustrerende for deg når alle forstår, unntatt deg selv.

Laila Monica Nikolaisen

28.04.2017 kl.11:11

Anonym: Nei, alle er ikke enige med dere.

Ronny Jørgen

28.04.2017 kl.10:28

Ja den "Rights" siden hun deler fra hele tiden er kun konspirasjoner,så sitter man å leser og svelger den møkka der hver dag er det ikke å vente hun er livredd muslimer.

Laila Monica Nikolaisen

28.04.2017 kl.11:16

Ronny Jørgen: Det er også Document,no og flere andre nettsider som har kommet mer og mer på banen, Jeg må si jeg blir mer sjokkert over de som mener at muslimer ikke vil påvirke samfunnet når de får politisk makt når man vet hvor mye Islam styrer en muslims liv og der vi og de lever i totalt forskjellige verdener mht verdi, moral, etikk med mer. Jeg blir også sjokkert over de som mener at den muslimske befolkning ikke vil vokse. Jeg er ikke livredd muslimer, jeg er livredd den påvirkningen Islam vil ha på samfunnet og der de vil fjerne det som vestlige samfunn er bygget på og har påvirket som; demokrati, menneskerettigheter, likestilling, humane straffer, seksualitet, at vi har et samfunn basert på tillit og at det er lite basert på familiens ære, at det er lite korrupsjon med mer.

28.04.2017 kl.10:59

rights.no er ikke konspirasjoner.

Erik Ribsskog

28.04.2017 kl.11:25

Gjør som Google. Les johncons-blogg.

Erik Ribsskog

28.04.2017 kl.11:54

Hva var egentlig oppi, den eke-kisten, som Erling Fin Poulsen fikk, etter min mors grandtante Magna 'Meme' Adeler, lurer jeg nå. Hm

Ronny Jørgen

28.04.2017 kl.12:39

Ja og ALLE de sidene der er rasistiske,hatske konspirasjoner.Oppegående mennesker skjønner det helt fint.

Laila Monica Nikolaisen

28.04.2017 kl.12:57

Ronny Jørgen: Nå får du gi deg! Mener du virkelig at islam ikke vil få mer og mer innflytelse jo flere muslimer det blir i samfunnet og jo flere av de som deltar i politikk og på andre områder? Hadia Taijik prøvde jo å få inn hijab i politiet og viser at selv de mest moderne muslimer legger mye vekt på islam. Vårt lovverk er tilpasset at alle skal bli respektert og alle skal få si sin mening med videre, vi har demokrati, vi har rasimeparagraf - men hva når de som får dette misbruker lovverket for å få frem sin egen religion og deretter lar sin religion styre fordi deres religion sier at det og det må de leve etter og kommer det i konflikt med våre lover og regler så må islam vinne uansett? Jeg mener det er meget farlig med islam i vesten. Jeg skjønner godt at muslimer blir redde, men de har jo flere muslimske land å velge mellom om. De burde kanskje skjønne vår redsel også, ikke bare hevde sine rettigheter for å få sin vilje og islam igjennom.

Kari Nordmann

28.04.2017 kl.16:07

Jeg er til en viss grad enig med Laila ang islam/muslimer sånn på sikt.Rights.no er da ikke noe konspirasjonssted sånn jeg ser det.Men alt det andre Laila surrer med.Paranoiaen,ikke se seg selv ijobbsituasjonen.Det kommer klart fram an Nav gjorde mye for henne,men hun sto på sitt og gjør det enda og det fortsetter nok også.Du Laila ville nok fått en diagnose eller 2 om du hadde latt deg utrede i stedet for å nekte.Og litt terapi ,selvinnsikt hadde nok kunnet hjelpe deg.

Laila Monica Nikolaisen

28.04.2017 kl.18:15

Kari Nordmann: Og hva konkret mener du? Mener du at NAV hadde rett i å stadig innkalle meg, pga anonyme klager og lite konkret. stadig på korte frister så jeg aldri kunne ta med noen og om jeg spurte om lenger frist så satte de bare opp nye korte frister etter en stund, at de ikke gav meg suspensjon, at da jeg sa jeg ville ha med advokat til vanlig møte så gjorde arbeidsgiver en sak ut av at vi skulle ha eget møte med advokat og at da jeg ikke kom til det så mistet jeg datatilganger og måtte også levere nøkkelkort, de ville at jeg skulle gå til behandling uten samtykke fra meg og uten påvist psykisk sykdom, de forsøkte å få meg tvangsbehandlet, de brukte mange anonyme mot meg, anonym kolleger som de ikke begrunnet var varslere, og deretter sa de at de var ledere, HR og noen kolleger......med mer. Dette mener du jeg bare skulle gå tilbake til da og at de da har gjort en rekke ting for meg. Det er jo helt absurd! Det eneste som feiler meg er at jeg har integriet og er svært opptatt av rettssikkerhet - samt mine fysiske sykdommer da, men de påvirker meg ikke psykisk.

Laila Monica Nikolaisen

28.04.2017 kl.19:16

Kari Nordmann: Men takk for at du er enig med meg mht muslimsk påvirkning da.

28.04.2017 kl.17:07

Du kan få hjelp for dine psykiske lidelser, Laila.

Polly

28.04.2017 kl.18:33

Hvordan går det med deg i dag? Fortsatt "ikke" sinnsyk?

Kari Nordmann

28.04.2017 kl.19:16

Les alt igjen av hva du har lagt ut av skriverier /"dokumenter",hva du oppigjennom har skrevet på FB,kansje det demrer litt for deg.Jeg tror ikke det,men les alt flere ganger.Har du noen gang tenkt at det kan være deg det er noe galt med?Du virker ikke som det letteste menneske å omgås,hverken privat eller i jobbsammenheng.Du "biter" hodet av alle som prøver å nærme seg deg,bortsett fra de mannfolka som dukka opp,de lå du med,eller reagerte nærmest hysterisk om de ikke ville det,eller ha mat eller drikke,ja gud veit.Sliter gjør du.Stille og forsagt på jobb som du prøver å framstå som,du svarer bare på mail der.Kler deg som om "billig protsituert" når du flyr på byen,klart mannfolk sier de har "ordre" om å passe på deg i håp om å få seg et knull,halvnaken og sikkert ganske så brisen som du nok var.

Laila Monica Nikolaisen

28.04.2017 kl.19:39

Kari Nordmann: Hvis man har kompetanse så ser man at NAV har begått en rekke ulovligheter! Hvorfor skulle jeg ikke skrive det jeg gjorde på facebook? Betydde det at NAV kunne drite i lover og regler? Og som sagt; skulle jeg da bare gå tilbake til de da som hadde gjort så mye absurd og vanvittig og latt som ingenting? Min helse og sikkerhet var helt klart truet. Jeg er lett å omgås, med mindre man må fortelle meg for en dårlig mor jeg er selv når jeg gjør alt, eller nekter å hjelpe meg, eller slår meg, eller reiser med andre damer etter jeg har spandert, eller dukker opp med andre damer og får meg sparket ut, eller reiser uten ett ord, eller drikker opp all min vin, eller klager på meg anonymt, bryter lover og regler.... med mer. Jeg er da vel ikke interessert i at alle skal kunne få krenke meg eller påstå at jeg lider av noe fordi de selv vil skjule hva de driver med. Jeg går da ikke til lekmenn, men til ekte leger! Jeg begriper ikke mennesker som legger seg borti andre menneskers liv og skal bestemme over de. Hva mener du med at jeg reagerte hysterisk om de ikke ville ligge med meg? Enda en tullete påstand. Kanskje du burde fått besøk av menn som de hadde ordre om å passe på deg og sett hvordan du hadde reagert! Jeg visste jo hvordan mine kolleger og ledere var så jeg samlet bevis. Jeg er alltid stille og forsagt av meg, jeg gjør svært lite ut av meg. Det betyr vel ikke at jeg ikke kan feste eller ta bilder av meg, eller vær en helt annen type privat. Tenk om alle skulle vært utagerende på jobb og ellers ute i samfunnet. Og jeg har da ikke noe ønske om å bli venninner med mine sosialistiske og feministiske kolleger. Prostituerte kler seg jo mer tekkelig enn meg så da vet man jo hvem som er prostituert. Du snakker som ei kjerring! Jeg hadde jo tatt med en mann hjem på nachspiel før han sa han hadde ordre om å passe på meg.

Kari Nordmann

28.04.2017 kl.20:06

Fant denne kommentaren på Audun Lysbakken sin blogg.Du som har kommentert Laila? !

"28.04.2017 kl.14:35

SV ønsker jo denne ondskapens religion og destruktive kultur hjertelig velkommen til Norge. Eller er dere så dumme at dere tror disse folkene legger igjen alt fxxnskapet på grensen, og plutselig omfavner Norske verdier, demokrati, kvinnerettigheter og kultur???

Laila Monica Nikolaisen

28.04.2017 kl.20:21

Kari Nordmann: Nei, men det er mange som mener det samme som meg. Og vi har jo rett. Er det virkelig noen som tror at de legger igjen sin kultur på grensen? Hittil kan de jo ikke gjøre så mye ut av seg, men vent til de får politisk makt! Og de får mer og meg innflytelse og folk flest ser ikke hva som skjer. De bare lar ting skje da de jo må være snille mot andre. Jurister og politikere ser heller ikke av vårt lovverk blir vår undergang. Når har de tenkt å si stopp - eller finnes det noe stopp for islam? De har full rett til å bruke demokratiet til å få inn flest mulig muslimer på tinget og deretter kan de oppheve lover og lage nye i samsvar med islam. De som påpeker faren for at vestlig samfunn svekkes blir jo straffet etter rasismeparagrafen og det påstås at man fremmer hat mot andre religioner. De fleste gjør ikke det, de sier bare fakta og er dritforbanna fordi det bare skjer uten at politikerne bryr seg.

Laila Monica Nikolaisen

28.04.2017 kl.20:25

Kari Nordmann: Det er helt utrolig av vestlige lands politikere ikke gjør mer for å hindre islams utbredelse i vesten. Det handler om langt mer enn religion. Politikerne må da altså mene at det er helt ok at vestlige verdier og samfunn går dukken og at islam brer om seg. Er det rart de kalles landsforrædere?

Laila Monica Nikolaisen

28.04.2017 kl.20:30

Kari Nordmann: Hensynet til vestlige verdier burde da gått foran det å ta inn haugevis av flyktninger og asylsøkere. Hva med våre menneskerettigheter? Man sier jo at østeuropeiske land tar mer vare på sine egne og vil ikke engang ha flyktninger og asylsøkere. Det er kanskje fordi de er vant med å leve under diktaturer.

28.04.2017 kl.20:39

"Mener du at NAV hadde rett i å stadig innkalle meg, pga anonyme klager" .... ehh ja. Det har de faktisk. Helt til de er overbevist om at det ikke er hold i klagen

. Men desverre så var det ikke lett for Nav å utelukke noen ting når de hadde en psykisk syk og ustabil ansatt som deg. Du bare forsetter å bekrefte hvor mentalt ustabil du er på Facebook. Nå mener du at de i Lærdal bevisst har smittet din sønn for å ta knekken på deg. Du Skal være bra tilbakestående for å hevde noe slikt.

Laila Monica Nikolaisen

28.04.2017 kl.20:55

Anonym: Jeg kan godt tenke meg at de i Lærdal kunne ha funnet på noe slikt ja. Veldig rart at de er så mye sykere enn Oslofolk. Jeg har heller aldri hatt en slik sykdomsutvikling av forkjølelse. Veldig sjeldent at jeg har ørebetennelse og har vel kun hatt det en gang før. NAV måtte da undersøke fakta før de innkalte meg. Hva av udokumenterte påstander skulle de undersøke??

Laila Monica Nikolaisen

28.04.2017 kl.21:00

Anonym: Og jeg er ikke psykisk ustabil eller ustabil - jeg visste utmerket hva jeg skrev på facebook. Jeg så ingen grunn til å la de holde på i det skjulte, eller at jeg skulle bare gå tilbake til de og late som ingenting når de hadde gjort så mye absurd og vanvittig. Hvem vet hva mer de kunne finne på?

28.04.2017 kl.21:00

Tilbakestående er vel mildt formulert. Har tydeligvis ikke hørt om influensavirus og at dette er et årvisst fenomen ofte med opprinnelse fra sør-øst Asia. Dette sprer seg rekordfort i barnehager/skoler osv. Laila har aldri hørt om dette og antar at hun nå igjen er utsatt for et komplott for å kverke henne. Trist at en person med sånne vrangforestillinger skal måtte lide i sin egen hule uten at samfunnet hjelper.

Laila Monica Nikolaisen

28.04.2017 kl.21:03

Anonym: Jeg må le....... Jasså så det jingo eller dingu viruset altså? Du skjønner jo ikke sarkasme. De kunne ha holdt min sønns halvbror unna da når de vel vet at jeg har dårlige lunger og kan dø av forkjølelse. Jeg har svært sterke smerter i lungene.

28.04.2017 kl.21:04

Har du dokumetasjon på hvor syke alle oslo-innbyggerne har vert av influensa denne vinteren? Kjenner du noen i Oslo i det hele? Har du snakket med noen mennesker "live" siste årene? Du er rett og slett spin hakka gæren.

Laila Monica Nikolaisen

28.04.2017 kl.21:06

Anonym: Jeg går da på trening hver dag og selv om jeg hører andre hoste så har jeg da ikke blitt syk av de. Min sønn går da også på skole og var ikke syk før han kom hjem fra påskeferie. Jeg snakket ofte med folk, nesten mer enn da jeg var i jobb.

Laila Monica Nikolaisen

28.04.2017 kl.21:07

Anonym: Det er ikke vinter nå heller......

Laila Monica Nikolaisen

28.04.2017 kl.21:08

Anonym: Det sier jo litt om mine kolleger og forholdene der! Jeg kunne sitte der en hel dag uten å snakke med noen.

28.04.2017 kl.21:10

Hvordan har du tenkt å opptre for å unngå halsinfeksjoner i fremtiden? Sitte i din egen hule og bruke verneutstyr hver gang du går på butikken. Kan vel neppe ha din sønn i hus du da siden han er på skole og skal ut i verden . Og smitte får man gjerne i seg før man får symptomer. Inkubasjonstid har du vel hørt om. Er umulig ved normal livsførsel og unngå sykdom iblandt.

Laila Monica Nikolaisen

28.04.2017 kl.21:14

Anonym: Jeg må selvsagt ta vaksine. Men jeg hadde altså ikke opplevd å få verken forkjølelse eller influensa før nå. Det er nok ikke alltid så lang inkubasjonstid eller før man får symptomer. Jeg ble jo syk nå på mandag, en uke etter at min sønn var påvist sjuk.

28.04.2017 kl.21:13

Er slik med de fleste at det kan gå åresvis mellom hver sterke forkjølelse/influensa. Men før eller siden blir man smitta med en variant som ikke kroppen din har vert borti før og da blir man ekstra syk. Det må du bare godta kjære Laila. Er naturens gang.

Laila Monica Nikolaisen

28.04.2017 kl.21:20

Anonym: Javel da.

Kari Nordmann

28.04.2017 kl.22:03

Så nå er det de i Lærdal sin skyld at du har blitt kraftig forkjølet og ørebetennelse.De har sikkert et lager med diverse virus de smitter din sønn med når han er der, i håp om å ta

knekken på deg,ja ja.

Laila Monica Nikolaisen

28.04.2017 kl.23:20

Kari Nordmann: Nå har jeg da skrevet på facebook at min sønns halvbrors besteforeldre hadde vært syke. Men det skulle ikke overraske meg om de lot min sønn gå der og fryse fordi de håpte på at han skulle bli syk. Han har jo blitt syk hver gang han har vært der nå, ble også syk etter vinterferien.

Kari Nordmann

28.04.2017 kl.22:08

LAILA MONICA NIKOLAISEN

28.04.2017 kl.21:08

Anonym: Det sier jo litt om mine kolleger og forholdene der! Jeg kunne sitte der en hel dag uten å snakke med noen.

Også,du har jo selv sagt at du var på jobb for å jobbe,ikke for å være sosial,snakke med lesbiske,Ap folk,muslimen mm.

Laila Monica Nikolaisen

28.04.2017 kl.23:23

Kari Nordmann: Og det stemmer det. Jeg bare svarte på det om jeg omgikk og snakket med folk nå. Og jeg snakker da vel om normal samtaler, ikke for å pleie sosial omgang flere timer om dagen.

29.04.2017 kl.00:41

Det er faktisk sånn at du er sinnsyk, Laila. At du tror noe annet skyldes vrangforestillinger.

Ronny Jørgen

29.04.2017 kl.07:50

Nå har jeg da skrevet på facebook at min sønns halvbrors besteforeldre hadde vært syke. Men det skulle ikke overraske meg om de lot min sønn gå der og fryse fordi de håpte på at han skulle bli syk. Han har jo blitt syk hver gang han har vært der nå, ble også syk etter vinterferien

Ja det skulle ikke forundre meg om du faktisk tror dette!

Laila Monica Nikolaisen

29.04.2017 kl.10:12

Ronny Jørgen: Når de ikke har klart å få meg drept så tyr de vel til andre metoder.....tipper de har lest nøye på nettet om min sykdom og funnet en annen metode.... Hvis jeg skulle ha sagt noe om motiv. Kanskje det går an å kjøpe smitte på nettet?

29.04.2017 kl.08:11

Din sønn er vel stor nok til å unngå fryse.

Laila Monica Nikolaisen

29.04.2017 kl.10:09

Anonym: Ja, og det gjør det jo enda merkeligere.... Men dette er jo folk som gjerne forteller deg for et dårlige menneske man er, at man verdens verste ditten og datten... Som lederne i NAV også gjør! Det er visst ganske vanlig blant folk. Jeg har aldri gått rundt og sagt til folk ansikt til ansikt at de er verdens verste mennekse, mor eller ansatt. Og disse som sier det blir altså ansett som verdens snilleste mennesker.......

M

29.04.2017 kl.11:08

HELT seriøst folkens. Dere er ondskapsfulle. Dere plager en syk kvinne. Håper for guds skyld dere er hverken voksne eller de gamle kollegene fra nav, isåfall tenker jeg med gru hva det er blitt og hva der skal bli av verden. Ondskapsfulle, ondskapsfulle kommentarer, jeg er sjokkert.

Laila, det disse skriver til deg er sant, til tross for at de er kjipe. Du er syk og trenger hjelp. Alle kan tippe over kanten, og det er ikke nødvendigvis et nederlag- hvem som helst kan bli syke. Du virker være paranoid med vrangforestillinger og forfølgelsesvanvidd, da er det veldig vanlig å ikke se dette selv, men derimot nekte på at man er syk. Har en utfordring til deg: om du ikke er syk, gjør det vel ingenting å prøve å bli utredet. Ta kontakt med fastlege og si st du ønsker å prate med en psykiater. Det er inget nederlag, og de fleste har godt av å prate med en psykiater uansett. Det er godt å få pratet og tømt tanker, for jeg betviler ikke at du har gått igjennom kjipe ting på jobben, og dette kan være fint å prate ut om. Om ikke annet, så i det minste for sønnen din sin skyld. Man skylder barna sine å snu hver stein, før en slår seg til ro med at alt er som det skal være. Lykke til, klem fra meg.

29.04.2017 kl.11:22

M, det er noen som troller her, ja. Sånn må man _nesten_ regne med når man har en såpass "spesiell" blogg, selv om det er veldig unødvendig.

Jeg og flere andre har prøvd å si akkurat det samme som du skriver, men det går ikke inn i det hele tatt. Laila er for låst i sitt eget tankespinn, misantropiske tanker og konspirasjonsverden at det er helt skremmende.

Håper for guds skyld at hun får hjelp for sine plager snart, for dette har visst pågått i noen år nå!

Laila Monica Nikolaisen

29.04.2017 kl.12:01

Anonym: Tror nok heller dere er syke som ikke forstår sarkasme eller ironi eller om man stiller noen spørsmål. Og som attpåtil tror at politiske spørsmål og vurderinger skjer helt uavhengig av samfunnet. Ifølge dere burde jo ikke straffbare handlinger skje heller. Hvis noen er syke så er det dere.

Mons Pekka

29.04.2017 kl.12:13

Liker du skjegg?

M

29.04.2017 kl.12:21

11:22. Nei, man må ikke regne med noe som helst. Disse som troller er syke i hodet og ondskapsfulle, uansett hvor drøy bloggen til laila er.

Laila: for sønnen din sin del - søk hjelp, vær så snill. Du risikerer å miste han jo mere du stritter i mot.

Laila Monica Nikolaisen

29.04.2017 kl.12:33

M: Herregud, nå får dere holde opp.

29.04.2017 kl.12:42

"Dere"? Jeg er bare én. Du har aldri møtt meg, men jeg kom over bloggen din. Håper du har det bra.

Polly

29.04.2017 kl.12:45

Går det bra med deg i dag?

29.04.2017 kl.14:13

Jaja. Det kommer stadig nye kloke folk innom og og skal redde Laila. Lykke til. Har selv fulgt med i noen år nå. Hakke trua lengre.. 👎

Laila Monica Nikolaisen

29.04.2017 kl.15:07

Anonym: Idiot!

29.04.2017 kl.22:49

Sinnsyk oldemor.

29.04.2017 kl.22:51

Tipp-oldemor.

Ronny Jørgen

30.04.2017 kl.09:28

Hvis du skriver noe som er ment som ironi eller sarkasme Laila,så foreslår jeg at du setter en slik at setningen ( ironivarsel)

Laila Monica Nikolaisen

30.04.2017 kl.10:13

Ronny Jørgen: De som ikke mener jeg er sinnssyk forstår det nok.

Mons Pekka

30.04.2017 kl.09:56

Liker du bensin?

Laila Monica Nikolaisen

30.04.2017 kl.10:07

Mons Pekka: Ja, jeg liker lukten av bensin og beis....

Laila Monica Nikolaisen

30.04.2017 kl.10:12

Mons Pekka: Eller jeg mener tjære...

30.04.2017 kl.10:25

"De som ikke mener jeg er sinnssyk forstår det nok"

Så du er den eneste som forstår det?

Laila Monica Nikolaisen

30.04.2017 kl.10:31

Anonym: Morsom du.

30.04.2017 kl.10:38

Sinnsyk du.

Måsfrid

30.04.2017 kl.10:52

"De som ikke mener jeg er sinnssyk forstår det nok"

Så alle de over 7 milliardene som ikke vet hvem du er forstår det, mens de som som vet om deg forstår det ikke? Spesielt.

Laila Monica Nikolaisen

30.04.2017 kl.11:31

Måsfrid: Jeg lurer på hvor mye man forlanger at jeg skal tåle! Hvorfor mener de at jeg skal leve med en mann som aldri kan stille opp? Hvorfor mener de at en mann som har slått meg og gått med andre damer og dukket opp med andre damer og bare behandlet meg som dritt skulle tros på?? Er det slik at alle som kritiserer meg alltid har rett?? Er det det alle hønsehjerner og sosialister og feminister mener????

Laila Monica Nikolaisen

30.04.2017 kl.11:32

Måsfrid: Slike kvinner som ikke har hjerne.... de gjør ikke annet enn å lage bråk og uro og er rett og slett en fare for hele samfunnet. Jeg orker ikke å ha de her!

Laila Monica Nikolaisen

30.04.2017 kl.16:25

Måsfrid: Målfrid er vel mora til han som eier nabogården og sikkert blant Lærdal største slarvekjerringer. Fy faen for ei kjerring.

Polly

30.04.2017 kl.12:33

Hvordan er dagsformen?

Erik Ribsskog

30.04.2017 kl.13:03

Ferdig med bøkene mine nå?

Mons Pekka

30.04.2017 kl.13:08

Liker du mat?

Ronny Jørgen

30.04.2017 kl.13:37

Hva mener du med at du "ikke orker å ha de her"?

Laila Monica Nikolaisen

30.04.2017 kl.16:24

Ronny Jørgen: Orker du å ha kvinner uten hjerne her?

Ronny Jørgen

30.04.2017 kl.16:48

Ja,Laila.Jeg er ganske tollerant sånn sett.

Laila Monica Nikolaisen

30.04.2017 kl.17:27

Ronny Jørgen: Det overrasker meg ikke.

Laila Monica Nikolaisen

30.04.2017 kl.17:30

Ronny Jørgen: Du har jo ingen hjerne selv, forsvarer NAV og alle som har behandlet meg stygt. Personlig er du også en person jeg ikke orker å ha her. Du er meget vemmelig og innpåsliten. En skikkelig ekkel fyr. Ikke rart du bare sitter her og trakasserer meg.

Laila Monica Nikolaisen

30.04.2017 kl.18:13

Ronny Jørgen: Jeg kunne godt tenkte meg å politianmelde deg, sammen med noen andre her! Mulig jeg gjør det.

Erik Ribsskog

30.04.2017 kl.18:24

Herregud, skal du politianmelde alle du ikke liker? Du dummer deg loddrett ut. Liker du ikke noen av kommentarene sletter du dem. Så enkelt er det.

Ronny Jørgen

30.04.2017 kl.19:00

Bare anmeld i vei du,bare husk å legge ut anmeldelsen her!

Laila Monica Nikolaisen

30.04.2017 kl.19:43

Ronny Jørgen: Hvorfor skal jeg legge ut anmeldelsen her? I NAV var det brukere som ba om stempel på at søknader var mottatt. Sånn burde det vært hos politiet også.

30.04.2017 kl.20:34

Haha ja det er bare morro om du anmelder oss , kom igjen!😂😂

Laila Monica Nikolaisen

30.04.2017 kl.21:07

Anonym: Dere er vel sikkert noen hederlige Ap velgere, sosialister, feminister, bygdefolk eller lignende som liker å plage andre mennesker. Skikkelige ondskapsfulle mennesker. Politiet burde virkelig sjekke hvem dere er ja.

30.04.2017 kl.21:40

Jepp vi er fæle helt grusomme.

Akkurat som deg😂😂

Laila Monica Nikolaisen

30.04.2017 kl.21:51

Anonym: Jeg stalker ikke andre, jeg går ikke etter andre og jeg ødelegger ikke deres liv. Dere er så onde at satan selv er en engel. Det er en slik ondskap at det er helt ufattelig. Dere burde havne i forvaring og aldri slippe ut.

Laila Monica Nikolaisen

30.04.2017 kl.21:53

Anonym: ABB er en engel i forhold til dere.

Laila Monica Nikolaisen

30.04.2017 kl.21:55

Anonym: Dere er reinspikka psykopater.

Ylva Tiurleik Rassmussen

30.04.2017 kl.22:29

Så slett meldingene da, stupide kvinnfolk.

Laila Monica Nikolaisen

30.04.2017 kl.22:47

Ylva Tiurleik Rassmussen: Hva slags meldinger?? Jeg skriver vel akkurat hva jeg selv vil. Har jeg løyet? Fy faen for noen råtne mennesker dere er.

Ylva Tiurleik Rassmussen

30.04.2017 kl.23:32

Slett kommentarene, eller meldingene, folk legger inn her, hvis du ikke liker dem. Tror du ikke politiet har anna og gjøre enn å behandle idiotiske annmellelser!

Laila Monica Nikolaisen

30.04.2017 kl.23:42

Ylva Tiurleik Rassmussen: Det er vel ikke det som er poenget! Jeg driter vel i hva politiet har tid til eller ikke. De er jo egentlig lik dere som svarer her.

Laila Monica Nikolaisen

30.04.2017 kl.23:44

Ylva Tiurleik Rassmussen: Politiet har jo tid til egne hatgrupper mot alle som sier noe muslimer ikke liker. Selvsagt ledet av kvinner. Jeg regner jo ikke med at politiet vil hjelpe meg, men det gleder meg at det da går ut over deres tid og andres!

Laila Monica Nikolaisen

30.04.2017 kl.23:50

Ylva Tiurleik Rassmussen: De har jo ennå ikke svart på anmeldelsen mot NAV heller så de viser jo hvilken side de er på. Råtne mennesker.

01.05.2017 kl.04:42

Behandling, Laila. Fort som f.

Laila Monica Nikolaisen

01.05.2017 kl.10:19

Anonym: Det tror jeg heller politiet trenger, og de i NAV da. Maken til råtne og onde mennesker finnes ikke på denne jord. Hvordan går det an å la være å svare på at man har mottatt en anmeldelse i over 3 måneder?? Er det fordi de har anmeldelser mot meg og derfor har man ikke rett på svar?

Laila Monica Nikolaisen

01.05.2017 kl.10:26

Anonym: Tenk å si at det ikke var så kaldt ute midt på vinteren når man kun var iført en kort kjole og ingenting annet....når man er politimann og går der med skinnjakker og bukser og... Politiet er dumme som brød. Hvis de ikke vet sannheten så kan de holde kjeft.

Ronny Jørgen

01.05.2017 kl.10:21

ABB er en engel i forhold til oss...Jauda...

Laila Monica Nikolaisen

01.05.2017 kl.10:23

Ronny Jørgen: Dere er råtne og onde og har vel kun et mål; at jeg skal dø. Dere burde virkelig sperres inne!

01.05.2017 kl.11:15

Politiet gidder neppe å prioritere tulleanmeldelser.

Laila Monica Nikolaisen

01.05.2017 kl.11:18

Anonym: De kan da svare på at de har mottatt anmeldelsen! Det skulle ikke overraske meg om de har makulert hele anmeldelsen og gir blanke faen. De er jo like råtne og onde som de man anmelder.

Laila Monica Nikolaisen

01.05.2017 kl.11:19

Anonym: Hvorfor jobber man egentlig i politiet?? Fordi man er psykopat, fordi man vil fremme Islam??

Laila Monica Nikolaisen

01.05.2017 kl.11:36

Anonym: Man hører jo om folk som plutselig bare forsvinner, lar mobilen, røykpakka - alt som de vanligvis tar med seg når de går ut -ligge igjen hjemme. Det samme kunne ha hendt meg da jeg ble utelåst. Alt lå igjen hjemme. Jeg hadde kun en kort kjole på meg.

Laila Monica Nikolaisen

01.05.2017 kl.11:39

Anonym: Og etter en stund kan de bli funnet døde... og alt anses som at det ikke har skjedd noe straffbart. Jeg tror politiet kun sier det for å roe folk. Jeg tror det er mange straffbare handlinger som ser ut som normale dødsfall.

Laila Monica Nikolaisen

01.05.2017 kl.12:08

Anonym: Og det er sikkert noen jeg har møtt som står bak. Og dere sier hele tiden at jeg er psykisk syk. Så om noe slikt skjer meg igjen så vil man bare si at jeg var psykisk syk. Leste i dag at det ble sagt at man brukte hønsenetting for å surre rundt drepte og så kaste de ut i vann. Det var hønsenetting på hytta. Og et digert halvstrupebånd.

01.05.2017 kl.12:16

Ser at du fortsatt er sinnsyk, Laila. Dette er det på tide å gjøre noe med.

Laila Monica Nikolaisen

01.05.2017 kl.12:50

Anonym: Det du sier beviser bare at jeg snakker sant.

Laila Monica Nikolaisen

01.05.2017 kl.12:54

Anonym: Min voldelige eks tok ut simkortet fra mobilen da vi dra til København. Noe rart å gjøre, men det var selvsagt for at ingen skulle kunne spore han. Og så har vi også alle de andre jeg har møtt... mange onde mennesker der.

01.05.2017 kl.13:01

Huff. Verden må være et skummelt sted når du opplever alt dette sånn.

Laila Monica Nikolaisen

01.05.2017 kl.15:02

Anonym: Ja, verden er et skummelt sted. Det skjer jo drap og ting hver eneste dag.

Laila Monica Nikolaisen

01.05.2017 kl.15:09

Anonym: Og jeg vet personlig fra nærmeste familie at folk kan lyve så alle liker de, mens de er et monster. Jeg kjenner godt til skjulte sider ved folk ja.

sutrekjering

01.05.2017 kl.17:02

fyfaen som du sutrer sutre kjerring

hold igjen nebbet

bruk tiden på noe fornuftig

du er ikke frisk du er sinnsyk

Ylva Tiurleik Rassmussen

01.05.2017 kl.17:22

Steng bloggen.

Laila Monica Nikolaisen

01.05.2017 kl.17:27

Ylva Tiurleik Rassmussen: Hvorfor det? Det gjør jeg aldri!

Usminket Annie

01.05.2017 kl.17:23

Hva med å kutte ut å sende BLOGGINNLEGG som kommentar på andres blogger? Som ikke gir noe mening på bloggen du kommenterer??

Hold dine blogginnlegg, til DIN blogg.

Laila Monica Nikolaisen

01.05.2017 kl.17:26

Usminket Annie: Det er ikke jeg som sender de! Det er nok noen som NAV og politiet liker så godt..... altså noen som ikke liker meg.

01.05.2017 kl.17:34

Usminket Annie: Laila er dessverre sinnsyk, som du ser.

Laila Monica Nikolaisen

01.05.2017 kl.17:53

Anonym: Hvorfor har ikke politiet sendt ut at de har mottatt min anmeldelse da? Jeg fikk jo beskjed om at den var mottatt og sendt sentrum politistasjon. Er det fordi de ikke har villet registrere den i sitt system? Og hvorfor ikke det? Er det fordi jeg ikke selv møtte opp og leverte den??

Laila Monica Nikolaisen

01.05.2017 kl.17:57

Anonym: Det står jo på politiets hjemmesider at man skal motta bekreftelse med anmeldelsesnr innen 14 dager. Så hvorfor gjør de ikke det da?

Laila Monica Nikolaisen

01.05.2017 kl.18:03

Anonym: Hvem er det som driver og sender svar i andres blogger under mitt navn?? Det er noen syke mennesker etter meg.

Erik Ribsskog

01.05.2017 kl.18:12

Skal vi prompepule i dag?

Liv Vadla

01.05.2017 kl.19:18

Du bør ikke legge ut innlegga dine på andres blogger i allefall,,,, ødelegger litt for andres innlegg liksom,,, ska du blogge får du holde innlegga på din egen bloggside ...

Ylva Tiurleik Rassmussen

01.05.2017 kl.19:18

Altså, jeg tror du ikke vil stenge bloggen fordi du nyter oppmerksomheten.

Ellers er det bare å kontakte Politiet for å få status på anmeldelsen.

Lykke til.

Laila Monica Nikolaisen

01.05.2017 kl.19:31

Ylva Tiurleik Rassmussen: Ja, det skal jeg gjøre! Og jeg skal med glede oppsøke de med røde øyne og ørebetennelse.

Laila Monica Nikolaisen

01.05.2017 kl.19:54

Ylva Tiurleik Rassmussen: Det er rett og slett for jævlig at det er politiet man må be om undersøker straffbare handlinger mot meg.

Laila Monica Nikolaisen

01.05.2017 kl.19:56

Ylva Tiurleik Rassmussen: Jeg tror faktisk jeg går for en privat straffesak mot NAV!

Laila Monica Nikolaisen

01.05.2017 kl.19:58

Ylva Tiurleik Rassmussen: Hvorfor skal man avskaffe muligheten for private straffesaker? Når man har det politiet man her og de er totalt udugelige og psykopater med mer! Politiet vil juble om noen dreper meg. De er lik NAV. Forferdelige mennesker. Avskum.

Laila Monica Nikolaisen

01.05.2017 kl.20:01

Ylva Tiurleik Rassmussen: Politimenn går bare rundt og tror de er så deilige...klyser. Solbrune og fine....Jeg så to unge damer i sivil stoppe en uteligger her...de var virkelig tøffe...not.

Laila Monica Nikolaisen

01.05.2017 kl.20:03

Ylva Tiurleik Rassmussen: Og veltrente er de, overarmer som lår... mens de mener at ei dame som aldri har trent skal klare seg alene midt på vinteren uten annet enn en kjole for så kaldt var det da ikke...

Laila Monica Nikolaisen

01.05.2017 kl.22:10

Ylva Tiurleik Rassmussen: Og så spurte politiet meg om jeg følte jeg var i fare da jeg var utelåst.... Selvsagt var det ikke hyggelig og alt kunne ha skjedd uten at jeg ville hatt mulighet til å gjøre noe. De er idioter.

Polly

01.05.2017 kl.19:27

Hvordan føler du deg i dag da, kjære Laila?

Laila Monica Nikolaisen

01.05.2017 kl.20:36

Polly: Som vanlig. Rolig og avbalansert.

01.05.2017 kl.20:44

Ferdig med skattemeldingen?

01.05.2017 kl.22:27

kan du gi faen i å reklamere på hver jævla blogg!?

Laila Monica Nikolaisen

01.05.2017 kl.22:39

Anonym: Du kan si det til politiet. De syns det er helt greit at jeg har sånne mennesker etter meg.

Monika

01.05.2017 kl.23:46

Jøss, endelig gjør NAV noe riktig. Et stor pluss i boka for å kvitte seg med deg👏👏

Laila Monica Nikolaisen

02.05.2017 kl.07:13

Monika: Idiot. Jeg stod da på mer for brukerne enn noen av de andre der. Meg kunne du stole på, jeg var ikke av de som sa at jeg skulle gjøre ting for så å glemme det! Jeg er ikke slik som de i politiet nei.

Mons Pekka

01.05.2017 kl.23:51

Liker du Ribsskog?

Frida

02.05.2017 kl.08:20

Politiet som får gjennomgå i dag altså...

Laila Monica Nikolaisen

02.05.2017 kl.08:50

Frida: De BRØLER når jeg kommer, mener at de har nok av andre saker så de kan ikke ta imot min anmeldelse. Antyder at jeg lider av noe når jeg kommer med en anmeldelse. Nekter å ta imot anmeldelser. Spør meg om jeg følte jeg var i fare da jeg var utelåst uten annet enn en kort kjole midt på vinteren. Sier at så kaldt var det da ikke. Har ikke gitt svar på at anmeldelse er mottatt etter over 3 måneder. Sa så mye stygt om meg til arbeidsgiver, mente jeg ikke var i vater, at barnevernet skulle kontaktes.... Jeg vil si at de er nokså lik kriminelle selv og skikkelige drittsekker! Jeg begriper ikke at det går an. Jeg tror jeg heller lar meg drepe enn å få hjelp fra de svina der eller at de skal etterforske noe.

Laila Monica Nikolaisen

02.05.2017 kl.09:05

Frida: Hva er poenget med å spørre om man følte man var i fare da man var utelåst uten annet enn en kort kjole?? Faktum er da uansett at det var lite jeg kunne ha gjort om noen ville ha gjort meg noe. Jeg kunne jo ha vært dum og ikke ansett det for noen fare, eller jeg kunne vært realistisk og sett det slik det var, eller jeg kunne vært livredd.....Faktum blir da uansett det samme. Politiet må være dumme som brød.

Laila Monica Nikolaisen

02.05.2017 kl.10:16

Frida: Og så antyder de at jeg lider av noe mentalt....helt sykt. Jeg er mer normal i hodet enn det de er. Hvordan skulle jeg klare å komme meg inn i leiligheten igjen når jeg ikke hadde mobil selv så jeg kunne ringe låsesmed, når jeg ikke hadde nøkkel.....Mulig jeg kunne ha brukt bh-strengen til å lirke opp låsen da, eller knuse vinduet da leiligheten jo lå i høy første etage og at jeg kunne ha gått opp en boks som stod der på gata.... Eller så var valget å spørre folk om å få låne mobilen eller be de ringe låsesmed da, og det gjorde jeg. Hva om jeg ikke hadde bodd i et befolket område? Ei dame ringte jo politiet også og de kom ikke da de fikk høre at jeg var fullt ut i stand til å ta vare på meg selv. Men dama hadde ikke tid til å ringe låsesmed..... Det var godt det var et par varmegrader da og at det lå en isoporplate i yttergangen så jeg kom meg inn i gangen.

Laila Monica Nikolaisen

02.05.2017 kl.10:17

Frida: Og mange ville ikke hjelpe meg! To personer i 7/Eleven som var døgnåpent nektet å hjelpe meg, en drosjesjåfør nektet også. De var jo alle utlendinger.

Laila Monica Nikolaisen

02.05.2017 kl.10:24

Frida: Jaggu bra jeg bodde på et sted med lite av utlendinger og muslimer også da.......

Laila Monica Nikolaisen

02.05.2017 kl.10:50

Frida: Rart ikke politiet spurte meg hva jeg følte da ingen ville hjelpe meg! Jeg kunne jo ha følt meg så avist at jeg ikke spurte noen flere og ga helt opp ...og frøs i hjel! Eller ble voldtatt. Eller ble drept. De er helt fjerne. Eller regelrett onde.

Laila Monica Nikolaisen

02.05.2017 kl.11:06

Frida: Jeg kan fortelle politiet og alle andre at når noe slikt skjer meg så "føler" jeg ikke noe spesielt, jeg konsentrerer meg kun om å løse saken og opptre rolig og fattet!!!!!!!!!

Frida

02.05.2017 kl.08:53

Hvem er det som skal drepe deg??

Laila Monica Nikolaisen

02.05.2017 kl.09:06

Frida: Vi får håpe det er noen!

02.05.2017 kl.11:11

Hvorfor håper du det er noen som vil drepe deg? Har du et dødsønske?

Laila Monica Nikolaisen

02.05.2017 kl.12:20

Anonym: Politiet har nok det!

Ronny Jørgen

02.05.2017 kl.13:17

Tror politiet at noen vil drepe deg?

Seymour Duncan

02.05.2017 kl.13:48

Du fremstår umoden og ustabil. Tror du virkelig noen vil ansette deg når de ser hvordan du holder på her?

Laila Monica Nikolaisen

02.05.2017 kl.14:01

Seymour Duncan: Å, hvorfor det? Fordi jeg forteller om hvor usaklig politet - og dere - er?? Hvorfor spørre om man følte at man var i fare når man var utelåst i en kort kjole?? Helt sinnssykt å spørre om noe slikt.

Ronny Jørgen

02.05.2017 kl.14:24

Ikke noe som er sinnssykt å spørre om her.Det var da et helt vanlig spørsmål Seymor Duncan kom med.

Og nei-du var overhodet ikke i livsfare da du låste deg selv ute i fylla.Du burde heller skjemmes som kaster bort tiden til politiet på slikt fjas!

Laila Monica Nikolaisen

02.05.2017 kl.14:35

Ronny Jørgen: Samma hvilken grunn til at jeg var utelåst vel. Det er da mange andre tilfeller der folk selv er skyld i den situasjonen de har havnet i. Mener du at damer som i fylla blir med menn hjem bare kan takke seg selv om de blir voldtatte - og drept - også?? I mitt tilfelle var jeg helt klart i livsfare! Hvordan skulle jeg ha kommet meg inn om ingen ville ha hjulpet meg, noe som faktisk også skjedde?! Hva om jeg ikke hadde turt å spørre noen? Fy faen for et politi vi har. Jeg har ikke ord for en slik ondskap. Hvem jobber de for??? Voldelige menn som de i NAV gjør?? Håper virkelig de tøffe politigutta får oppleve det samme - på sitt eget nivå.

Laila Monica Nikolaisen

02.05.2017 kl.14:37

Ronny Jørgen: De er faen ikke mannfolk- men puslinger! Kvalme og feige...soilbrune klyser. De kan vel neppe kalles mennesker.

Laila Monica Nikolaisen

02.05.2017 kl.15:04

Ronny Jørgen: Jeg mente da heller ikke at Seymor Duncan kom med et sinnssykt spørsmål. Politiet er sinnssyke.

Laila Monica Nikolaisen

02.05.2017 kl.15:06

Ronny Jørgen: Politiet kan kanskje også fortelle muslimer at det straffbart å ikke hjelpe mennesker i nød!

Laila Monica Nikolaisen

02.05.2017 kl.15:12

Ronny Jørgen: Og det samme kan politiet fortelle seg selv! Hva er poenget med å spørre damer i en syrlig tone om de følte at de var i fare da de var utelåst midt på vinteren i kun en kort kjole og ingenting annet?? Sier at jeg var en fare for jobb i politiet, men det er det jaggu de som allerede jobber der som er. Og låsen var også skiftet til smekklås like før. Hadde den ikke vært det hadde jeg vært sperret inne i gangen med kanskje en helt tom bygård da det var like før jul... og kanskje ingen hadde kommet før over nyttår. Folk utenfor reagerer jo ikke.

Ronny Jørgen

02.05.2017 kl.15:33

Ja du kunne sikkert stått i din egen bakgård enda...

Skjerp deg-det er ikke politiets jobb å passe på deg i fylla.Ei heller at de skal fortelle muslimene noe som helst.

Men jeg antar at det kanskje var en muslim som stod bak utelåsingen?

Laila Monica Nikolaisen

02.05.2017 kl.15:43

Ronny Jørgen: Jo, det er faktisk politiets oppgave å passe på folk i fylla! Hvorfor har vi ellers fyllearrest? Dessuten var jeg altså ifølge politiet da så oppgående at jeg kunne klare meg selv - jeg kunne sikkert trylle frem en mobil og ringe låsesmed! Og som sagt; hva var poenget med å syrlig spørre meg om jeg følte jeg var i fare?? Var det for å si at jeg var så stygg at ingen ville ha gjort meg noe? Det var kun muslimer som ikke ville hjelpe meg! Så de bør få forklart at det er straffbart å ikke hjelpe mennesker i nød! Hvordan trodde de at jeg skulle få hjelp da? Jaggu meg bra jeg bodde på Majorstuen og med flere ikke-muslimer! Jo, jeg var i fare og kunne ha dødd.

SVK

02.05.2017 kl.16:06

Mener du at de skulle satt deg i fyllearresten?

Kanskje ikke så dumt...

Laila Monica Nikolaisen

02.05.2017 kl.16:12

SVK: Veldig pussig at om man er full så får man hjelp, mens om man er oppegående så kan man bare dø.......

SVK

02.05.2017 kl.16:15

Du døde ikke, get over it!

Laila Monica Nikolaisen

02.05.2017 kl.16:18

SVK: Og det er i hvert fall ikke takket være politiet! Det var bare flaks at det gikk så bra. Og det var jeg som hadde bedt om skifte av lås også. Ellers hadde jeg jo vært låst inne i bygården. Jeg kommer aldri til å glemme dette! Og nå får jeg ikke engang svar på at de har mottatt anmeldelsen. Og de BRØLER når jeg kommer..... Er jeg ikke verdt noenting jeg altså??????????

SVK

02.05.2017 kl.16:23

Klart du er, men ting skjer her i livet. Det går som regel bra, og så legger man det bak seg. Nytter ikke å gå rundt å bære nag hele livet. Da lærte du da kanskje? Å ikke gå så tynnkledd, da fryser du ikke ihjel neste gang du låser deg ute. En varm kåpe og noen varme sko kommer man langt med :p

Laila Monica Nikolaisen

02.05.2017 kl.16:27

SVK: Idiot. Da kunne jeg jo også tatt med nøkler. Jeg skal bære nag og hate de så lenge jeg lever!

SVK

02.05.2017 kl.16:43

Idiot selv :p Dum som ikke tar med nøkler, og dum som ikke kler seg i kulda. Gratulerer!

Høres ut som et utrolig kjipt liv. Lykke til! :p

Laila Monica Nikolaisen

02.05.2017 kl.16:55

SVK: Skulle nesten tro du jobbet i politiet - helt følelseskald og grunn og overfladisk....du er sikkert solbrun også.

Polly

02.05.2017 kl.17:03

Har du det vondt inni deg i dag, Laila?

Laila Monica Nikolaisen

02.05.2017 kl.18:36

Polly: Det er vel det sosialister ønsker for oss hver dag det, spesielt når man ikke er muslim! Vi er null verdt, politiet kan ikke engang sende oss bekreftelse på mottatt anmeldelse eller gi oss et saksnr.... Men om innvandrere lyver seg til opphold så skriker de opp og endrer lovverket. Fy faen for et råttent samfunn.

Laila Monica Nikolaisen

02.05.2017 kl.18:38

Polly: Jeg håper så inderlig det blir krig i dette landet og at de rette folka blir stilt opp foran tinget.

Laila Monica Nikolaisen

02.05.2017 kl.18:43

Polly: Det er Pål Mathisen som står bak. En meget ond mann som har ødelagt hele mitt liv.

Laila Monica Nikolaisen

02.05.2017 kl.19:16

Polly: Hvordan går det med seilbåten Polly da Sveinung?

Laila Monica Nikolaisen

02.05.2017 kl.22:48

Polly: Prøver du å leke psykiater???

Laila Monica Nikolaisen

02.05.2017 kl.22:49

Polly: Hvordan tror du det føles når ingen bryr seg om en, når staten gir blanke faen i å følge lover og regler mot en og en er null verdt?? Eller sosialister vil vel påstå at jeg må erklære meg sinnssyk før de kan følge lover og regler.

Ronny Jørgen

03.05.2017 kl.07:02

Det er ingen skam å få hjelp Laila.

Laila Monica Nikolaisen

03.05.2017 kl.07:16

Ronny Jørgen: Det er heller ingen skam å gi hjelp. Det kan du si til politiet.

Frida

03.05.2017 kl.08:41

Nå er du vel barnslig.

Polly

03.05.2017 kl.08:56

Håper du føler deg litt bedre i dag, kjære Laila.

Laila Monica Nikolaisen

03.05.2017 kl.11:11

Polly: Nei, jeg har enda mer dott i ørene enn noen gang før.

Laila Monica Nikolaisen

03.05.2017 kl.11:44

Polly: Nå lever jeg virkelig i en boble!

Frida

03.05.2017 kl.10:22

Har du noe formål her Polly?

Laila Monica Nikolaisen

03.05.2017 kl.13:47

Frida: Jeg tipper han enten er Erik Ribsskog som ikke liker at Sveinung hadde møtt meg eller så er han Sveinung selv. Han var jo også litt rar, men ikke ondskapsfull eller helt gal syntes jeg da.

Erik Ribsskog

03.05.2017 kl.12:15

Fjert.

Ronny Jørgen

03.05.2017 kl.13:48

Grunnen til at jeg sier det er ingen skam å ta imot hjelp Laila,er fordi du virker mer og mer lost for hver dag som går.Hva har du å tape ved å gå til legen din?Nå er du så forkjølet i tillegg så da må det passe bra å ta turen innom.

Laila Monica Nikolaisen

03.05.2017 kl.13:49

Ronny Jørgen: Har du tatt opp din mentale helse og at du sitter og trakasserer folk på nettet med din lege?

Laila Monica Nikolaisen

03.05.2017 kl.14:34

Ronny Jørgen: Og forresten; hva vil det hjelpe om jeg ble erklært mental syk?

Laila Monica Nikolaisen

03.05.2017 kl.14:45

Ronny Jørgen: Jeg skal nå - etter at min sønn er ferdig utdannet - finne meg et hus på landet og leve på sosialstønad resten av livet! Det blir vel bra, eller hva?

Skriv en ny kommentar

Laila Monica Nikolaisen

Laila Monica Nikolaisen

47, Oslo

Utdannet jurist, cand.mag og bedriftsøkonom. Jeg er svært opptatt av rettferdighet, saklighet, etterrettelighet, dokumentasjon og fakta. Da det åpenbart er lite av det.

Kategorier

Arkiv

hits