Blokkert fra facebook

Du er midlertidig blokkert fra å publisere innlegg
Denne midlertidige blokkeringen varer i 3 dager, og du kan ikke publisere innlegg på Facebook før blokkeringen er utløpt.
Husk at folk som gjentatte ganger publiserer ting som ikke er tillatt på Facebook, kan få kontoene sine deaktivert permanent.
 
For å skrive at muslimer bør deporteres. Så da går det mot en islamsk stat da muslimer jo aldri vil fravike Koranen. Jeg begriper ikke at folk og ikke minst politikere ønsker det. Jeg har jo heller ingen makt til å deportere noen. Jeg bare sier min mening. Og hva annet kan man gjøre om man ikke vil ha en islamsk stat eller en tilnærmet en der reglene i Islam vil styre våre liv. Det er en skremmende utvikling.

78 kommentarer

Mer nettmobbing. (Dette har ikke jeg skrevet)

Ylva Tiurleik Rassmussen

24.04.2017 kl.23:57

Sånn går det. Når blir bloggen stengt?

25.04.2017 kl.01:16

Hvorfor driver du og Ribsskog å tuller på andres blogger?

http://filosofipsykiatri.blogg.no/1492080505_psykose.html

Norges Psykoseforbund

25.04.2017 kl.02:02

Dette er så typisk "De friske". Ikke la deg kneble, Laila!

Ronny Jørgen

25.04.2017 kl.07:04

Jaggu på tide at du blir litt blokkert på fb.

Laila Monica Nikolaisen

25.04.2017 kl.07:16

Ronny Jørgen: Hvorfor det? Mener du at det finnes alternativer om vi ikke skal bli en islamsk stat eller en stat der islam vil styre mye om vi ikke deporterer muslimer? Muslimer vil da ikke slutte å lese eller følge det som står i Koranen uansett hvor integrerte de blir. Og når de bestemmer så står det da ingenting i Koranen om at de skal vise hensyn eller bry seg om de som ikke er muslimer! Det kommer jo til å bli et helvete for oss som ikke er muslimer. Og muslimske land har ingen rasismeparagraf. Det er helt ubegripelig for meg at ikke politikerene ser det og at de fortsetter å ta inn asylsøkere og flyktninger. En asylsøker og flyktning leser like mye Koraen og følger den like mye som alle andre. Og vi skal altså være prisgitt de og om de liker oss eller ei. De "snille" vil uansett ha lite å si eller blir bare innlemmet av de andre. Det finnes ingen annen måte å hindre at islam får mer og mer makt enn å deportere de eller hindre at de kommer inn! Det er en svært lite hyggelig fremtid vi har foran oss. Hva er problemet med å fortelle om det på facebook?? Å bli blokkert på grunn av dette viser bare at islam og muslimer styrer alt, at det sitter muslimer å passer på og at de har all makt.

Ronny Jørgen

25.04.2017 kl.07:47

Hvilken side ble du blokkert fra?

Laila Monica Nikolaisen

25.04.2017 kl.08:16

Ronny Jørgen: Fra min egen facebook side vel. Fordi jeg skrev at muslimer burde deporteres! Det er kanskje stygt å si, men hva er alternativene om vi ikke ønsker å leve under en islamsk stat eller at islam skal styre mer og mer i samfunnet. De styrer jo allerede nok som det er og alle er lammet av frykt. Psykopatene roper rasist om alle de ikke liker meningene til. Man kunne forby islam man da vil de bare skjule seg i samfunnet.

Laila Monica Nikolaisen

25.04.2017 kl.08:38

Ronny Jørgen: Jeg mener at hele vår vestlige eksistens er i fare med islams innpass i samfunnet. Vi vil gå lenger tilbake i tid enn vikingetiden! De lever jo etter en bok som ble skrevet på 600 tallet. Helt utrolig at vi i vår opplyste tid skal måtte føye oss for det.

Polly

25.04.2017 kl.08:42

Hva føler du nå?

Ronny Jørgen

25.04.2017 kl.09:00

Det skal ganske godt gjøres å få sin egen fb side stengt-da har du vært passelig drøy for å si det sånn...

Laila Monica Nikolaisen

25.04.2017 kl.09:06

Ronny Jørgen: Den er ikke stengt, jeg er bare blokkert fra å skrive der. Jeg kan se hva alle andre skriver. Leser du ikke det jeg skriver eller?? Drøyt og drøyt fru Blom...... Det som virkelig er drøyt er at islam får mer og mer innflytelse og innpass i samfunnet og at ingen ser noen fare med det. Men det er vel fordi man ikke kan gjøre noe med det. Det er jo helt latterlig å fengsle og straffe islamister da de jo bare handler i tråd med det Koranen sier og de andre vil følge etter - med da ved hjelp av vårt demokrati, våre lover og regler!

Laila Monica Nikolaisen

25.04.2017 kl.09:12

Ronny Jørgen: Noen driver også og kødder og sender min kopi fra facebook til andre:
Blokkert på fb
Fra
xxxx
Til
lail-ni@online.no
Dato
I dag 06:19

Hei
Våknet til mld på bloggen min at jeg er blokkert på fb,hva er det?? Hva har jeg publisert som ikke er tillatt??
Å helt ut av det blå skriver dere dette på bloggen min så alle kan se,uten å gi meg noen form for beskjed om at dere syns noe er galt.
Jeg har aldri posta noe ulovlig,dette er uthenging å ikke greit
Sendt fra min iPad

Hva er dette??
Fra
xxx
Til
lail-ni@online.no
Dato
I dag 08:28

Denne beskjeden lå på min blogg innlegg i dag? Hva i all verden er dette????

Du er midlertidig blokkert fra å publisere innlegg. Denne midlertidige blokkeringen varer i 3 dager, og du kan ikke publisere innlegg på Facebook før blokkeringen er utløpt. Husk at folk som gjentatte ganger publiserer ting som ikke er tillatt på Facebook, kan få kontoene sine deaktivert permanent.
Denne kommentaren er ikke godkjent
GodkjennOpphevSlettSvar
Vennligst forklar!!

Mvh XXX
Sendt fra Bente's iPad

Ronny Jørgen

25.04.2017 kl.09:22

Ja og du legger gladelig hodet ditt til høgg hver dag-klart en masse nettroll benytter seg av den sjansen.Trodde du virkelig noen annet??

Laila Monica Nikolaisen

25.04.2017 kl.10:01

Ronny Jørgen: Ja, det trodde jeg. Jeg er ikke noe nettroll og har fått et helvete. Mens de som virkelig er det kan gjøre som de vil. Fy faen for et samfunn vi har. Hva er årsaken til det?? Dumme kjerringer? Sosialister? Ap? Jeg bare spør!

Laila Monica Nikolaisen

25.04.2017 kl.10:09

Ronny Jørgen: Og her kommer svarene fra de da jeg sa at det var noen som tullet: Re: Hva er dette??
Fra

Til
Laila Monica Nikolaisen
Dato
I dag 09:16

Hei. Litt av en tulling, det er sendt til mange med ditt navn og e-post. Så hvis det ikke er deg, ville jeg prøvd å ta tak i det. Mvh Bente

Sendt fra Bente's iPhone
Re: Blokkert på fb
Fra

Til
Laila Monica Nikolaisen
Dato
I dag 09:25

Hva mener du,har noen tullet med ditt navn

Sendt fra min iPad

Laila Monica Nikolaisen

25.04.2017 kl.10:12

Ronny Jørgen: Og hvordan skal jeg ta tak i det?? Ved å ikke fortelle om hva som skjer når man sier noe negativt om muslimer og islam? Nei, ingen bør vel få vite om den faren som truer der vi snart alle lever under islam. Folk tror jo det bare er en religion på linje med kristendommen. Og så blir de sjokkerte når IRN ansetter ei i hijab.... Den teksten facebook bruker kan man jo hente fra hvem som helst.

Laila Monica Nikolaisen

25.04.2017 kl.12:06

Ronny Jørgen: Her er et ytterligere svar, nesten så jeg tror at dette er planlagt for at jeg skal slutte å skrive. Og hva kan jeg gjøre liksom - politiet vil jo ikke bry seg. Folk kan da ikke tro på alt de får sendt til seg heller!Re: Blokkert på fb
FraXXX
Til
Laila Monica Nikolaisen
Dato
I dag 10:19

Hva gjør du med det? Det er ikke greit,jeg tar dette veldig alvorligt,du virker veldig lite påvirket av dette,bare det syns jeg er rart,hadde det vært meg ville eg satt himmel å jord i bevegelse for å finne ut hvem som har gjort dette

Sendt fra min iPad

25.04.2017 kl.12:06

Blir det noe behandlings snart? Det lurer jeg litt på nå. Vi får se hva som skjer. Mer da.

25.04.2017 kl.12:27

Er bare å drite i folk som tuller med deg.

Ronny Jørgen

25.04.2017 kl.13:12

Det er skikkelig teit med de som skriver mailer i ditt navn Laila.

Sikkert noen med vel mye fritid-eller noen som går inn for å ødelegge for deg.

25.04.2017 kl.17:24

Du kan jo bruke Twitter imens. Bare noe jeg kom til å tenke på.

Hander

25.04.2017 kl.17:56

Hadde LETT knulla deg om jeg hadde fått lov ! :)

Rulpert

25.04.2017 kl.18:18

Du har delt bilder av ett av ofrene fra Stockholm som alene burde vært grunn til utestengelse siden det er så utrolig vanvittig smakløst å gjøre det. Det er også bilder/video av steininger og andre grusomheter. Det du skriver om islam er i bunn og grunn ikke så ekstremt, bare vilt generaliserende og kunnskapsløst. Dine konspirasjonsteorier om navngitte kolleger rammes naturligvis også av Facebook sine retningslinjer.

Muslimhatet ditt er faktisk minst ille av det du legger ut for å provosere, og det sier en del om det som kommer fra deg. Merkelig at Facebook ikke reagerer før nå.

Din reaksjon på utestengelsen blir vel å doble antallet innlegg med enda verre ting?

Laila Monica Nikolaisen

25.04.2017 kl.18:35

Rulpert: Jeg er da verken generaliserende eller kunnskapsløs. Jeg vil si at den største trusselen mot det vestlige samfunn vi har er Islam. De kriger jo også mot hverandre. Hvorfor skal vi havne i deres indre stridigheter? Når de har fått makt gjennom demokrati og der de med størst flertall får makt vil de om de får flertall neppe ha tanke på oss - det finnes ikke velvilje overfor ikke-muslimer i Koranen. Det finnes ikke demokrati i islamske land, det finnes ikke menneskerettigheter - de tolker alt utifra Koranen - en bok skrevet i år 600. Folk burde vært vettskremte!! Og de bildene jeg la ut av hun jenta var bare for å vise hva vi har i vente. Det er en grusomhet uten like. Hva gjør du når de har fått makten i Norge? Jeg har da heller ikke noen mer konspirasjonsteorier enn det de har gjort mot meg gir grobunn her.

Laila Monica Nikolaisen

25.04.2017 kl.18:44

Rulpert: Jeg mener faktisk at hun jenta og alle andre ofre for muslimer burde fått en statue etter seg. Det å vise bilder av henne er å hedre henne og vise for en fryktelig gjerning hun var ute for og det med viten og vilje. Det er jo helt sykt når man prøver å sammenligne terror med ulykker. Det viser hvor redde man er blitt for Islam og at mange er helt lammet av frykt. Hvorfor skal ofrene etter Utøya ha minnesmerker etter seg, men ikke de andre som er ofre for Islam? Det er da også en kjensgjerning at AP faktisk har vært en pådriver for muslimsk innvandring siden 70 tallet.

Laila Monica Nikolaisen

25.04.2017 kl.18:52

Rulpert: Jeg hater heller ikke Islam, de må gjerne leve under Islam i andre land. Men det å få Islam her, at Islam får mer og mer innflytelse vil være direkte skadelig for vestlige samfunn. Det er faktisk ikke så mange år vi har hatt demokrati.

25.04.2017 kl.18:23

HANDER, det er bare å gå bort og si at du skal passe på henne, så lar hun deg bli med hjem :)

Denne metoden har i allefall ført til sengekos for andre menn, ifølge Laila.

Laila Monica Nikolaisen

25.04.2017 kl.18:39

Anonym: Jeg kunne ha sagt at de voldtok meg, det ville nok hønsehjernene likt. Ingen er jo verre enn vestlige menn for de. Derfor ber de stadig om at flere muslimske menn kommer.

Laila Monica Nikolaisen

25.04.2017 kl.20:32

Anonym: Det var forresten en mann som jobbet i forsvaret som forsøkte seg på meg da jeg sov...samme mann som sendte sms i mitt navn da jeg sa hans her. Som også inviterte meg med på danskebåten, men sa at vi ikke skulle omgås.

Laila Monica Nikolaisen

25.04.2017 kl.21:32

Anonym: Ser at jeg har en skjøteledning med tre kontakter, men den midterste er ikke en reell kontakt.....Kanskje det er opptaksutstyr.

Laila Monica Nikolaisen

25.04.2017 kl.21:34

Anonym: Ligner på de på Spyshop ja.....

Rulpert

25.04.2017 kl.18:51

Glemte å si at jeg vurderer ditt syn på muslimer som relativt sett mindre ekstremt, det er en rekke originaler som uttaler seg på nettet om det og andre ting de har en irrasjonell frykt for.

Bare for å rydde opp i den. Det er i din verden at alle muslimer er støttemedlemmer (minst) i IS, ikke i min.

Det står i bibelen at homofile, utro, onanister, ulydige barn, de som spotter gud osv osv. Masse skit som noen helt sikkert tror bokstavelig på den dag i dag. Likevel så har du sympati for kristendommen?

Laila Monica Nikolaisen

25.04.2017 kl.18:56

Rulpert: Kristne driver ikke med terror, de utgjør ingen trussel, og dessuten har vi det nye testamente og hovedtallet av de kristne lever da helt vanlige moderne liv og etter vestlige prinsipper. Jeg begriper meg ikke på de som tror at kristendommen og Islam er det samme. Det er bare noe de gjør fordi de er livredde for Islam og å støte muslimer. Vesten hadde aldri vært det det er i dag om det var Islam som hadde styrt her siden 600-tallet.

Laila Monica Nikolaisen

25.04.2017 kl.19:00

Rulpert: Det er ingen irrajonell frykt å ha frykt for Islam. Det er da minst like ille det som står i Koranen og som for den jevne muslim er helt normalt som det IS viser. IS er jo det mest ekstreme av Islam, men det er da heller ingen menneskerettigheter, humanitet med mer i resten av Islam. De har en helt annen tankegang enn oss, en helt annen moral og etikk. For oss har der vært en styrke å stå alene og vise av man er tøff alene, for de finnes ikke noe slikt. Der møter de alltid i flokk.

25.04.2017 kl.19:02

Din redsel for muslimer får deg til å gjøre så mye dumt.

Laila Monica Nikolaisen

25.04.2017 kl.19:02

Anonym: Hva da?

Ronny Jørgen

25.04.2017 kl.19:08

Husk at ABB var en etnisk norsk kristen terrorist!

Og alt det jævlige som blir gjort i kristendommens navn,pføy!

Laila Monica Nikolaisen

25.04.2017 kl.19:27

Ronny Jørgen: Og på grunn av han så skal vi altså bli en islamsk stat?? Skulle tro han heller jobbet for Islam for han har jo gjort oss andre en stor bjørnetjeneste. Men skal vi bare legge oss ned og godta at islam får mer og mer innflytelse da? Skal vi bare godta at Islam vil kunne få makt etter demokratiske prinsipper. ABB gikk vel langt, men hvilke alternativer vil vi ha i fremtiden? Jeg tror dessverre ikke vi vil få andre muligheter enn terror selv, eller borgerkrig eller at man må deportere muslimer og forby Islam. Det var en stor feil å åpne døra for Islam pga ABB.

25.04.2017 kl.19:52

De stenger nok bloggen din om ikke så lenge.

Laila Monica Nikolaisen

25.04.2017 kl.20:09

Anonym: Og hvorfor det? Sier jeg noe som er usant?? Det er neppe jeg som vil lide mest om Islam får mer og mer fotfeste her. Så det er bare å forberede seg. Muslimer trenger bare å utnytte vårt demokrati til å få flertall og så må resten av oss bøye oss. Visste man ikke det?? Tror man om vi bare er snille nok, gir de jobber (som kalles å integrere de) så glemmer de Islam og det som står i Koranen? Men jeg tipper eliten, de politisk korrekte, Ap og sosialister gladelig tar imot Islam og kler seg i niqab og skjortler og lar skjegget gro om de må.

Laila Monica Nikolaisen

25.04.2017 kl.20:12

Anonym: Mange norske menn - til og med advokater - har jo allerede latt skjegget gro...

Laila Monica Nikolaisen

25.04.2017 kl.20:14

Anonym: Men jeg skjønner jo at man er livredde for at sannheten skal fortelles og at folk skal våkne.

25.04.2017 kl.22:14

Skjegg er hipt.

http://www.side3.no/na-skal-gutta-ha-skjegg-og-bart/3422778720.html

Laila Monica Nikolaisen

25.04.2017 kl.22:36

Anonym: Ja, der var mange lookalike terrorister..... Jeg får vel begynne å ikle meg vikingeklær jeg også, men det blir jo moderne for de som kler seg etter 600 års mote.

Rulpert

25.04.2017 kl.23:09

"ABB gikk vel langt, men hvilke alternativer vil vi ha i fremtiden?" sier en som har sin tagline:

"Jeg er svært opptatt av rettferdighet, saklighet, etterrettelighet, dokumentasjon og fakta. Da det åpenbart er lite av det."

Nei, Laila, du har rett i at det ikke er mye av det her inne. På en måte er det greit at du presenterer deg. Da unngår en situasjoner der du i en diskusjon på julebordet på jobben kommer inn det temaet og med ett finner ut at du snakker med en pårørende til ett av ofrene. Best å unngå det, tror kanskje du selv også er enig i det.

Laila Monica Nikolaisen

25.04.2017 kl.23:25

Rulpert: Hva snakker du om? Hva finnes av dokumentasjon og fakta om muslimer og islam? Alle vet jo at demokrati betyr at de som vinner er valg får danne regjering. Alle vet også at når mange nok stortingsrepresentanter fra ulike parti kan stemme for et lovforslag vil de få endret lover i samsvar med Islam! Man kan da ikke snakke om rettferdighet over to helt ulike parter. Vi forventer at islam er det samme som kristendommen og at det er to likeverdige parter, det er det ikke! Islam er en meget farlig religion for ikke-muslimer. Og hva er etterettelig i Islam - at et visst antall menn kan motsi en kvinne? Så jeg spør fortsatt: hvilke alternativer har vi i en stat der muslimer sitter med makten? Da må vi enten føye oss eller gå til krig. Det er da mange mennesker som har opplevd tragedier, som jeg også sa - blir det statue etter ofrene for islamsk terror eller er det kun for Aps drepte? Og i NAV fikk jo ofrene etter 2207 lempet på reglene i forhold til andre ofre. Ofreene og pårørende etter 2207 får bare finne seg i at folk har egne meninger. De kan jo faktisk ha forårsaket at vi blir en islamsk stat fordi de var og er så redd for at noen skal kritisere muslimer og islam for det ABB gjorde. Hadde jeg vært en pårørende etter 2207 hadde jeg hatet Ap for alltid og aldri stemt på de igjen, de har oppført seg skammelig etterpå.

Erik Ribsskog

25.04.2017 kl.23:42

Nå som du ikke får skrive på Facebook har du kanskje hatt tid til å lese mer av bøkene mine?

Laila Monica Nikolaisen

26.04.2017 kl.07:49

Erik Ribsskog: Ja, det er jo helt utrolig at man ikke får kritisere Islam eller bare si sannheten på facebook og da blir man blokkert fra å skrive på alle områder som bruker facebook. Våre meninger er forbudte, men ikke muslimene sine. Blir de blokkert om de skriver noe man ikke liker om oss ikke-muslimer eller kristne. Jeg skulle ønske det fantes et annet nettsted enn facebook. Det er jo helt absurd at de støtter en religion fra 600 tallet. Vi får se om jeg får lest noen av dine bøker da.

26.04.2017 kl.08:30

Du har jo bloggen å spy ut hatet ditt på.

Laila Monica Nikolaisen

26.04.2017 kl.08:55

Anonym: Det er ikke noe hat, det er realisme. Det blir ikke noe sekulær stat om muslimene får politisk makt.

Frida

26.04.2017 kl.08:41

Jeg synes det er rart at du ikke har blitt blokkert før-hatprat er ikke lov noen plass.Du diskriminerer noe helt jævlig.er noe som heter personvern også,men det driter selvsagt du i fordi lover og regler gjelder jo ikke deg-bare alle andre.

Laila Monica Nikolaisen

26.04.2017 kl.08:56

Frida: Hva slags hatprat? Det er nettopp det som er problemet og faren - alt negativt og realisme om islam blir sett på som hat.

Laila Monica Nikolaisen

26.04.2017 kl.09:00

Frida: Personvern - hvem skal ha personvern?? Barnevernet for eksempel får begynne å ikke tro at alle kvinner som flytter fra en mann er dårlige mødre og skrike til de at de er verdens verste mødre! Skulle tro de var muslimer og ikke tillot skilsmisse eller at man tok med barna - det er jo ikke tillatt for en kvinne i Islam å ta med barna etter en skilsmisse. Det er så utrolig mange inkompetente og uerfarne mennesker i hjelpeapparatet. Da får ikke jeg noe annet valg enn å fortelle det som det er. Jeg har da heller aldri nektet noen å skrive noe om meg. Her inne får jeg jo daglig høre hva folk mener om meg!

26.04.2017 kl.10:08

Ditt hatprat,Laila.Ditt!

Laila Monica Nikolaisen

26.04.2017 kl.10:12

Anonym: Du er åpenbart blitt redd nå som jeg har fortalt de sanne fakta.

Laila Monica Nikolaisen

26.04.2017 kl.10:20

Anonym: Det er helt absurd å snakke om at asylsøkere og flyktninger skal integreres. Og om de får seg jobb så er det da fortsatt islam som er det viktigste i deres liv og der de etter hvert vil kunne stemme på muslimske politikere. De anser jo at vi har plikt til å betale de skatt også. Jeg begriper ikke den debatten som foregår om å integrere muslimer, som om vi for alltid vil ha flertallet av ikke-muslimske borgere i Norge. Det er jo helt absurd også å ikle seg niqab, burka og hijab i Norge. Det er å misbruke våre lover og regler for å fremme islam. Det er helt åpenbart hvor veien går.

26.04.2017 kl.11:11

Du er virkelig like kunnskapsløs når det gjelder islam som du er om lover og regler.Totalt clueless!

Laila Monica Nikolaisen

26.04.2017 kl.11:14

Anonym: Jasså, ja det er jo lett å slenge ut. Du får orientere oss du da.

Knut Moelv

26.04.2017 kl.22:12

Jeg er helt uenig med mye av det Laila publiserer her og på Facebook, men det er nå hennes rett til å ytre seg om betente saker og svare på innlegg her. Selv om jeg er uenig i at hun bruker navn på kollegaer ekle bruker deportering som virkemiddel. Når det er sagt. Den eller de som publiserer på andre sine blogger eller sender epost med Laila sitt navn, Det er en uting og det er veldig feigt.

Laila Monica Nikolaisen

26.04.2017 kl.22:21

Knut Moelv: Jeg må bare kommentere: så da mener du at muslimer ikke vil legge vekt på islam når de får politisk makt da? Eller du er vel av de som mener at muslimer aldri får politisk makt og aldri blir så mange? Eller du syns det er helt ok å leve under Islam.

M

29.04.2017 kl.11:12

HELT seriøst folkens. Dere er ondskapsfulle. Dere plager en syk kvinne. Håper for guds skyld dere er hverken voksne eller de gamle kollegene fra nav, isåfall tenker jeg med gru hva det er blitt og hva der skal bli av verden. Ondskapsfulle, ondskapsfulle kommentarer, jeg er sjokkert.

Laila, det disse skriver til deg er sant, til tross for at de er kjipe. Du er syk og trenger hjelp. Alle kan tippe over kanten, og det er ikke nødvendigvis et nederlag- hvem som helst kan bli syke. Du virker være paranoid med vrangforestillinger og forfølgelsesvanvidd, da er det veldig vanlig å ikke se dette selv, men derimot nekte på at man er syk. Har en utfordring til deg: om du ikke er syk, gjør det vel ingenting å prøve å bli utredet. Ta kontakt med fastlege og si st du ønsker å prate med en psykiater. Det er inget nederlag, og de fleste har godt av å prate med en psykiater uansett. Det er godt å få pratet og tømt tanker, for jeg betviler ikke at du har gått igjennom kjipe ting på jobben, og dette kan være fint å prate ut om. Om ikke annet, så i det minste for sønnen din sin skyld. Man skylder barna sine å snu hver stein, før en slår seg til ro med at alt er som det skal være. Lykke til, klem fra meg.

Laila Monica Nikolaisen

29.04.2017 kl.12:08

M: Det må da være lov å stille spørsmål. Jeg syns det er veldig rart at min sønn har vært syk to ganger etter å ha vært hos sin far på ferie. De i Lærdal prater jo også åpenbart bare dritt om meg. Dette er mennesker som ikke kan se at noen av sine egne begår feil eller straffbare handlinger. Kanskje man blir slik av for mye innavl. Psykopater hele gjengen. Fremstår så snille og gode utad og er de jævlene hjemme. Lystløgnere også, sier seg alltid enig med sistemann og lyver til og med om de spiser. Jeg er vel av de få som kommer utenfra. Jeg ville da aldri ha sagt til min sønns kjæreste at hun var er forferdelig menneske om hun dro, jeg ville da ikke ha trodd ubetinget på alt min sønn sa kun fordi han var min sønn. Da ville jeg heller sagt at han også fikk ta sin del eller ordne opp. Jeg er rimelig sikker på at disse kan finne på hva som helst for å beholde sin ære.

Laila Monica Nikolaisen

29.04.2017 kl.12:10

M: Hva skulle jeg ha sagt til en psykiater? Nei, jeg tror ikke at alle er ute etter meg. Og hva mer skulle vi ha snakket om?

29.04.2017 kl.12:26

Du skulle snakka om problemene fra jobben, det kan være fint å få snakka om. Så kunne dere prata om at du ut over det normale tror at folk er ute etter deg, for det gjør du. Sier ikke at du tror alle er ute etter deg, men det er ikke normalt å tro at familien til faren til sønnen din smitter han med sykdommer for å ramme deg. På den måten får du det til å handle om deg, mens det egentlig burde handle om sønnen din, og at han er syk med forkjølelse/influensa, som alle blir et par ganger i året.

Laila Monica Nikolaisen

29.04.2017 kl.12:42

Anonym: Ja, her har vi det altså igjen. Skulle jeg få lov til å anmelde min tidligere arbeidsgiver for straffbare handlinger etter arbeidsmiljøloven ved siden av at vi snakket om hva de drev med? Nei, jeg tror ikke ut over det normale at folk er ute etter meg. Jeg har fått anonyme meldinger til barnevernet av folk jeg aldri har snakket med, jeg har anonyme kolleger etter meg (jeg kunne altså sitte en hel dag på jobben uten å snakke med noen!), jeg har anonym politi, anonym eks. Søstera til min fars sønn følger med på meg på nettet - veldig merkelig. Jeg opplevde disse mannfolka som kom. Jeg bare stiller spørsmål. Som sagt; dette er folk som fortsatt følger med på meg, som visstnok mener at jeg er en dårlig mor selv om jeg aldri ville ha sagt til noen at de var verdens verste far/mor eller nektet å hjelpe familiemedlemmr som var syke og trengte hjelp eller med annet. Jeg tror ikke de i Lærdal gir min sønn smertestillende engang. Min sønns far fortalte at han en gang brakk armen og bare holdt ut.. Jeg hadde så vondt her da jeg ble syk at det ville ha vært helt forferdelig for min sønn om han ikke fikk noe smertestillende.

Laila Monica Nikolaisen

29.04.2017 kl.12:45

Anonym: De gav jo ikke meg smertestillende da jeg hadde betennelse i en tann. Jeg måtte stå opp selv om jeg knapt klarte å stå på beina. Min sønns far kunne aldri stille opp for meg! Men da han var forkjølet la han seg under dyna. Og så gikk alle barna der til sine foreldre (altså min sønns besteforeldre) og sytet og klaget alltid da vi var der på besøk... Jeg har da aldri gjort slik overfor mine foreldre.

29.04.2017 kl.12:48

VET du at de ikke ga han smertestillende? Du sier du tror. Du kan ikke basere argumentene dine på synsing. Skjønner du har et dårlig forhold til eks-svigerfamilie og jobben, det er ganske normalt dessverre. Som sagt så betviler jeg ikke at de er kjipe folk, men husk at det er flere sider av én sak - de har sikkert like tanker om deg. Uansett virker det som om folk har din sønns velferd i intensjonene sine, og det skal du være glad for som mor.

Laila Monica Nikolaisen

29.04.2017 kl.13:08

Anonym: Nei, de har ikke min sønns velferd i tankene, de har kun hans fars velferd. De vet da ingenting om hva som foregår innenfor et hjem. Jeg skal være glad for at jeg ikke ble syk da jeg var på fjelltur for da hadde jeg nok blitt overlatt til meg selv. Jeg kan tenke meg at de ikke gir smertestillende, min sønn vil heller ikke ha noe særlig av det her. Hvorfor skulle de ha like tanker om meg?? Igjen har vi altså dette med at alt skal være symmetrisk her i livet, nei alt er ikke det. Jeg nektet da min sønns far hjelp med noe! Jeg sa ikke at han var verdens verste far.

Laila Monica Nikolaisen

29.04.2017 kl.13:18

Anonym: Så jeg kan ikke basere argumentene mine på synsing, men det kan dere, de i NAV, advokater, regjeringsadvokaten, domstolene og alle andre.... for ikke å snakke om barnevernet!

29.04.2017 kl.12:56

Du lager problemer av lite, virker det som. Har noen tips, om du følger dem kommer livet ditt til å stable seg på beina igjen, det lover jeg:

1. Kom deg av nettet, glem alt det gamle, slutt å skrive om det på facebook og blogg. Ny start for deg selv, og ikke bruk tid på det gamle som ikke gagner deg lengre.

2. Oppsøk fastlege, ta i mot medisinering

3. Samarbeid med barnevernet (selv om du ikke vil, bit tenna sammen)

Da skal du se at livet stabler seg på beina, og folk kommer til å ville ansette deg. Så lenge du har blogg, facebook og ikke er medisinert kommer ingen til å ville ansette deg, dessverre. Lykke til, håper virkelig du følger rådene mine. Husk at så lenge det kan bedre situasjonen for sønnen din bare et lite hakk, er det verdt det.

Laila Monica Nikolaisen

29.04.2017 kl.13:12

Anonym: Lite?? Jeg skal slutte å skrive når jeg rettssaken er ferdig. Jeg har ingen psykisk sykdom. Jeg har heller ingen sak hos barnevernet. Jeg skal gi dere ett råd! SLUTT Å BLAND DERE I ANDRES LIV!

29.04.2017 kl.13:27

Jeg prøver bare å hjelpe. Om du leser over kommentarene, vil du nok se at mine kommentarer er litt mildere og mere omtenksom enn resten.

Grunnen til at jeg nevnte barnevernet, er at du selv har skrevet om det. Flott at du ikke har det lengre, håper det betyr at både du og sønnen din har det bra.

Hvilken rettsak er det som pågår?

Laila Monica Nikolaisen

29.04.2017 kl.13:42

Anonym: Den jeg skal anlegge.

29.04.2017 kl.13:45

Mot hvem?

Laila Monica Nikolaisen

29.04.2017 kl.13:54

Anonym: NAV

29.04.2017 kl.13:55

For at de ga deg sparken?

Laila Monica Nikolaisen

29.04.2017 kl.14:00

Anonym: Nei, fordi de trakasserte meg og ikke brydde seg om varslinger.

Skriv en ny kommentar

Laila Monica Nikolaisen

Laila Monica Nikolaisen

47, Oslo

Utdannet jurist, cand.mag og bedriftsøkonom. Jeg er svært opptatt av rettferdighet, saklighet, etterrettelighet, dokumentasjon og fakta. Da det åpenbart er lite av det.

Kategorier

Arkiv

hits