Eksens klage



 

102 kommentarer

Erik Ribsskog

26.03.2017 kl.23:53

Kan det være NAV som tuller?

Bare noe jeg tenkte på.

Noe sånt.

Men men.

Kenneth

26.03.2017 kl.23:54

Har han samtykket i at du publiserer dette brevet? Jeg ser også at du på din Facebookside sier at du ikke har råd til førerkort og bil til din sønn, takket være de i Lærdal. Hvordan i svarte kan du legge skylden på de i Lærdal for idiotiske valg du har tatt som kostet deg jobben? Du skriver i tillegg på bloggen din at du håper jenter/kvinner .....blir voldtatt. Jeg kommer til å varsle Nav og andre offentlige instanser at du publiserer brev som enten er skrevet av andre og/eller hvor du ikke er adressat. I tillegg Facebook for at du ytrer at du ønsker at spesifikke personer skal bli voldtatt. I tillegg varsler jeg leverandør av denne bloggen at du publiserer dokumenter uten samtykke - Vi alle vet at Pål ikke samtykket til dette.

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.07:17

Kenneth: Hvorfor skal han samtykke til det? Det er da ikke noe som rammer taushetsplikten her. Jeg har ikke tatt noen idiotiske valg, NAV har jo gitt i mine klager og alt jeg har sagt. Og i tillegg hørt på min eks her, og også sagt at en annen ? eks skulle jeg ha truet uten å komme med noe fakta om det. Og forsøkt å tvangsbehandle meg, gitt faen i lover og regler, ikke undersøkt klage fra anonym med mer! NAV følger jo allerede med her. Og politiet hater meg. Spesifikke personer voldtatt?? Feminister som har ødelagt mitt liv og ønsker muslimske menn med sitt kvinnesyn velkommen?

27.03.2017 kl.00:56

Har du mistet vett og forstand?

Du lever i din egen hatverden og har mistet fullstendig dømmekraft.

Utleverer deg selv og andre fullstendig på sosiale medier.

Og du er jurist???

Dette skal meldes.

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.07:18

Anonym: Ja, værsegod. Det er mulig politiet tar deg mer seriøst.

27.03.2017 kl.01:18

Du snakker om at denne Mathiesen er farlig , tenker du ikke på det når du spyr ut hatet ditt om navngitte personer her??

Du risikerer å sette deg og din sønn i fare!

Bruker du hue i det hele tatt eller er du totalt bevisstlløs??

Makan til gal kjerring er kun opptatt av deg sjøl og hatet!

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.07:19

Anonym: Jasså, så våre liv er i fare nå? Skal Pål komme etter oss? Eller hvilke menn vil komme nå da? Godt at min sønn er høyere og sterkere enn han da.

Günther

27.03.2017 kl.07:53

Enda en bekreftelse på at du er splitter pine gal og burde vært tvangsinnlagt.

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.08:41

Günther: Hvorfor det?

Ronny Jørgen

27.03.2017 kl.08:20

Du er jævlig hatsk nå Laila.

Tenk at en voksen kvinne ønsker andre kvinner voldtatt...Synes du det er rart folk ikke tror du er i vater???

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.08:41

Ronny Jørgen: Tenk at voksne kvinner ønsker å ødelegge livet til andre kvinner!

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.08:43

Ronny Jørgen: Dere norske mannfolk klarer vel å forsvare de....dere velger jo de som syns islam er så bra og at muslimske menn er så spennende. Hva klager du over? Eller er du en feig og veik norsk mann?

Erik Ribsskog (superhomofil)

27.03.2017 kl.08:29

Mer nettmobbing. (Dette har ikke jeg skrevet)

Ronny Jørgen

27.03.2017 kl.08:50

Men hold nå kjeft da om at alt er muslimsk og muslimenes feil.

Det er DIN feil at du er blitt så pille råtten at du bare sitter bak tastaturet og er tøff i trynet.Jeg tror ikke du hadde turt å sagt noe av dette face to face med noen.

Ja du kan ta deg faen på at jeg beskytter alle verdens kvinner fra sånne psyko kjerringer som deg som ønsker død og fordervelse over alle som ser din vei.

Blir ikke du innlagt denne uken,har helsenorge sviktet totalt-du er ikke bare en fare for deg selv,men resten av samfunnet og!!!!!

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.08:57

Ronny Jørgen: Jo, alt er muslimene og islams feil! Det må folk forstå. Det er jo derfor ingen sier noe negativt om islam og alle er politisk korrekte. Hele samfunnet er jo lammet. Alt er rasisme. Dette er bare begynnelsen. Når muslimer har fått makt i politikken og i styre og stell vil det bli enda verre! Du beskytter all verdens kvinner samtidig som du ønsker islam velkommen eller selv er muslim?? Jeg ser jo av kommentarer fra de fleste med muslimklingende navn i debatter at de overhodet ikke deler vår oppfatning og innhold i de begreper og ord i vi har. Demokrati er et eksempel der de ofte har et helt annet oppfatning hva er enn etnisk norske. Men dette ser ikke norske kvinner....hønsehjerner. Jeg er ikke til fare for noen. Det er ikke jeg som skriver i andres blogger, stalker folk, sender anonyme meldinger eller baksnakker de. Og snart er vel mitt liv omme......Jeg kan være enig med muslimene i at kvinner er en stor årsak til at ting går til helvete og at de ikke har noe i arbeidsliv eller politikk å gjøre, de tenker kun med hjertet.

Ronny Jørgen

27.03.2017 kl.09:03

Jeg snakker om deg Laila og kun deg.

Men du lever vel fint i boblen din med all ansvarsfraskrivelse.

Den eneste hønsehjernen jeg ser skrive her er deg!Hva om du tar ansvar for eget liv slik som samtlige av oss andre må gjøre hver eneste dag?

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.09:09

Ronny Jørgen: Jeg tar da ansvar hver dag jeg, jeg sender jo søknader som bare det jeg. Og i tillegg prøver jeg å spare så mye som mulig. NAV mente jo at alle muslimer ville tro at jeg som jurist ikke kunne saksbehandle saker på en skikkelig måte side jeg ikke likte islam! Mange av de har vel knapt utdanning, er analfabeter (!) og er vant med korrupsjon i egne hjemland og NAV er bekymret for at de ikke har tillit til jurister.... Skal vi alle snart leve i jordhuler her også eller?

Ronny Jørgen

27.03.2017 kl.09:08

Jeg tror noen skal ta en telefon til denne eksen din,så kanskje han selv kan få deg til å slette private dokumenter og utlevering.

Du som er et selverklært geni må vel forstå at det du gjør her er ulovlig?!!

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.09:11

Ronny Jørgen: Lykke til med å finne hans telefonnummer da..... Hva er ulovlig her?? At andre damer ser hva man gjør mot damer som betror seg til han?

Ronny Jørgen

27.03.2017 kl.09:18

Hvor tjukk i huet er du?

Har du hørt om google,gule side,1881 osv??

Det eneste vi ser her er hva du synes om andre kvinner-og det er at du er en sykelig sjalu,bitter kvinne.Sorry!

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.09:31

Ronny Jørgen: Det er vel du som er tjukk i huet! Har man hemmelig nr finner du da ikke det. Andre kvinner har ødelagt mitt liv og det kan medføre at mitt liv er over - og særlig siden jeg ikke deler deres begeistring for islam og muslimske menn!

Ronny Jørgen

27.03.2017 kl.09:26

Forbannet håpløst å skal prøve å forklare deg noe som helst!

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.09:33

Ronny Jørgen: Jeg skjønner ikke hvorfor du bryr deg! Hva er du så redd for?

Ronny Jørgen

27.03.2017 kl.09:33

Åja...Så de med hemmelig nummer kan man ikke få tak i?Smart du.Lol

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.09:37

Ronny Jørgen: Ja, lykke til da. Han blir sikkert glad for telefon fra deg.

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.09:38

Ronny Jørgen: Dere har i hvert fall noe å snakke om.

27.03.2017 kl.11:06

Det er ulovlig å legge ut andres brev uten samtykke. Uansett hvordan du vrir og vender på det så har ingen muslimer tvunget deg til å legge ut brevet. Regner med det er flere som har rapportert siste innlegget ditt og Pål Mathisen har garantert sett det her. Du blir bare sykere og sykere.

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.11:26

Anonym: Jada, alt JEG gjør er selvsagt straffbart, mens det andre gjør er helt ok. Hvilken hjemmel snakker du om? Du er vel Pål Mathisen! Kan ikke fatte og begripe hvorfor han følger med på meg. Og hva er galt med å legge ut dette om han har rett?! Jeg er skikkelig pyton altså, det syns han, Mona Kagnes, Elisabeth Szulist og mange flere!

27.03.2017 kl.11:09

Du tenker ikke på at nå kan han Pål Mathisen anmelde deg, og kanskje få en slant fra arven din hvis det blir noe sak ut av det? Du hiver penger rundt deg. Spare du, liksom.

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.11:27

Anonym: Hahaha....jasså det tror han. Han angrer nok nå på at han gikk....

STV

27.03.2017 kl.11:44

Folkens, dere skjønner vel hva Laila driver med her? Hun vil provosere frem en anmeldelse og en rettsak. Siden ingen vil ta saken hennes, prøver hun nå å gå andre veien, for å kunne få saken sin for retten.

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.11:59

STV: Men da blir jeg kalt psykisk syk av dommere....

27.03.2017 kl.11:48

STV: Hvilken sak? Det at hun legger ut andres private brev uten samtykke gjør ikke at hun får en sak mot NAV, men mot Pål. Må ikke blande kortene.

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.12:00

Anonym: Og hva skulle Pål gå til sak mot? Det er vel mer jeg som burde gå til sak på grunn av det han skriver om meg!

STV

27.03.2017 kl.11:51

Hun har jo prøvd å få "saken" sin for retten. Alt NAV påstås å ha gjort mot henne. Men ingen vil ta saken og hun får den ikke tatt opp i retten. Nå ser det ut som at hun VIL bli anmeldt. Greiene med muslimene har jo bare eskalert etter hun ble avvist av retten, og det med å legge ut fult navn og beskylde for for det ene og det andre både her og på facebook. Men nå begynner det å gå for langt, det er sant...ser ut til at det går bare en vei :/

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.12:01

STV: Huff ja...

STV

27.03.2017 kl.11:52

Hun tror nok at det å bli anmeldt for dette vil gi henne sjansen til å ta "saken" sin videre. Selv om hun der tar feil, vil hun nok prøve seg.

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.12:02

STV: Jeg håper på gratis husly i noen måneder!

STV

27.03.2017 kl.12:07

Du får vel ikke fengsel, men kanskje ei stor bot :/

"-Ærekrenkelser ble avkriminalisert ved straffeloven av 2005 med virkning fra 1. oktober 2015. Det kan fortsatt i visse tilfelle straffes etter bestemmelsene om privatlivets fred, men skal nå primært avbøtes ved erstatningssøksmål og ikke straff."

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.12:14

STV: Men mitt privatliv og min fred er det ingen som har brydd seg om! Det er bare å stalke meg, ville ha meg tvangsbehandlet, sende meg til psykiater uten grunn, ikke suspendere meg og ikke undersøke klager, bruke anonym politi, anonym eks, anonym bruker, anonyme kolleger.....Absolutt alt kan gjøres mot meg og ingen bryr seg om det. Rart de ikke har kastet meg inn i en fangehull og kastet nøkkelen!

27.03.2017 kl.12:07

"Og hva skulle Pål gå til sak mot? Det er vel mer jeg som burde gå til sak på grunn av det han skriver om meg!"

Det meste han skrev om deg er sant! Bare å sammenligne brevet med bloggen/facebooken din. Du er på bærtur.

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.12:15

Anonym: Jada, jeg er jo verdens verste mor, verdens verste menneske, verdens verste ansatte..... Jeg er null verdt. De eneste som er verdt noe er muslimer!

STV

27.03.2017 kl.12:22

Skjønner du føler deg urettferdig behandlet Laila. Men å bli så sint på alt og alle hjelper lite, du får ikke noe sympati på denne måten. Og ønske folk døde, sykdommer og voldtekt ødelegger for deg. Dette vil bli brukt mot deg i en ev. rettsak. Du kan være ganske sikker på at de du mener "ødelegger" for deg lagrer alt du skriver her og på face.

Men ser du har holdt på i årevis, til og med før du fikk sparken. Så det er vel som å "snakke" til en vegg. Uansett så ødelegger du for deg selv med dette her, uansett om hva som skjedde på din arbeidsplass.

Lykke til!

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.12:32

STV: Jeg er ikke opptatt av å skrive for å få sympati! Som jurist manipulerer jeg ikke, jeg kan ikke se av lovbrudd blir mindre straffbart av det jeg skriver og de advokater og dommere som mener det driter seg ut! Og mitt liv går jo virkelig til helvete og det kan det gjøre uten at noen bryr seg om det eller at noe etterforskes mot det som har skjedd meg! Vel, det er faktisk disse folka som har ødelagt mitt liv og som vil ha skyld i det om jeg dør!!!!!!!!!!!!

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.12:39

STV: Hva har jeg holdt på med i flere år?? Jeg har da ikke skrevet om mannfolka før de siste tre år! Det i Lærdal har jeg skrevet om, der kvinnelige barnevernsledere, barnehagepersonale kun støttet min eks! Hvorfor tror de jeg dro fra min eks der? Og når jeg spør om de drar på shopping på barnevernets budsjett så skriker hun til at jeg er verdens verste mor og sender rapport full av piss og løgner. At jeg så redd ut var tegn på at jeg var en dårlig mor! Det er bare å se hvilke rykter min sønns familie sender ut om meg så ser man at jeg hadde grunn til å se redd ut. Jeg og min sønn burde ha levd på skjult adresse og med ny identitet. Barnevernslederen dro jo også til Oslo kun for å fortelle meg at jeg burde høre på far, som om hun var fars advokat. Og så sitter de der 10 år etter at jeg flyttet og sender anonym melding til barnevernet fordi jeg forteller om menn som dukket opp. Det er opplagt at disse mennene enten var sendt av de eller at de virkelig skulle passe på meg fordi de hadde planlagt noe mot meg, og det gjorde de rasende at noe ikke hadde skjedd meg og derfor måtte de sende meldinger til barnevernet og sikkert også arbeidsgiver, Og de har sikkert holdt på sånn i flere år. Jeg skulle ikke dra fra de ustraffet.

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.12:53

STV: Hvordan skal det at jeg ønsker folk døde, sykdommer og voldtekt ødelegge for meg? Jeg snakker her om ØNSKER i motsetning til de som virkelig har satt i gang ting for å ødelegge mitt liv! Og gjerne fordi jeg ikke har samme meninger som de, folk som er såret over at jeg har svart de i debatter og satt de fast og så begynner de å stalke meg...og for dette så skal kanskje også hele mitt liv ødelegges! Det er helt sinnssykt. Er det sosialister og muslimer som står bak? Både Kvinneguiden og VG har jo vært ute etter meg og utestengt meg, spesielt om jeg har kritisert islam og bruk av hijab. Jeg ble jo kalt nettroll i VG og det kun fordi jeg hadde klaget på de.... Fy faen for en syk verden. Så ikke kom her og si at jeg er den fæle her! Hele samfunnet er helt sykt, unge damer uten utdanning setter dagsorden og mener at alt skal avgjøres etter følelser. De syns sikkert at folk som ikke er enig med de bare kan dø.

STV

27.03.2017 kl.12:58

De mener vel de har rett da, akkurat som du mener du har rett :p

Du har jo bare vist dokumentasjon som underbygger hva NAV og barnevernet påstår, ikke noe som underbygger dine egne påstander. Rart du ikke kan se det...

Alt dette hatet som du spyr ut, underbygger jo også hva de har skrevet om deg og det din X skriver i brevet sitt til NAV. Skjønner du ikke at dette er med på å ødelegge din karakter? Det din X skriver, samsvarer jo 100% med hvordan du fremstår på nettet.

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.13:47

STV: Man skal ikke tro på alt som står skrevet ved første øyekast! Man må jo undersøke saken da. I avskjedsinnstillingen til NAV skriver de at jeg har klaget..... og ikke noe mer! Hva slags juss er det? De har for så vidt sent en av mine klager til avdelingsdirektøren der hun sier noe helt annet om stalkeren, og også kommer med helt usaklige andre ting som ikke har noe med juss å gjøre overhodet. Hun skriver bl.a at begge parter får fremlegge sitt syn og ikke noe om at det må fremlegges fakta eller dokumentasjon! Det er jo helt vanvittig at en jurist kan si at det holder med ens ord i en konflikt. Da går det på trynefaktoren da. Og igjen; de får undersøke alt det jeg har skrevet om anonyme, om tvangsbehandling med mer. Det er ikke det minste rart at jeg reagerer og hva jeg sier! Dette er psykopater som gjør hva de kan for å ødelegge mitt liv!

27.03.2017 kl.13:17

Så det skal altså ikke mer til enn en IQ på 9 for å bli jurist.

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.13:49

Anonym: Du kan jo prøve du! Det er åpenbart at selv om man har A som karakter så betyr ikke det at man har evnen til å se helheten.

27.03.2017 kl.13:20

Du blir utestengt fra debatter fordi du oppfører deg som en sopp.

Tenker du noen gang over det du skriver før du trykker enter?

Er du klar over at alt dette blir liggende på nett for bestandig?

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.13:50

Anonym: Nei, det er fordi andre klager på meg da de taper i debatter med meg! Ja, jeg tenker alltid på hva jeg skriver og står inne for alt. Ja, jeg håper det vil ligge fremme for all fremtid.

27.03.2017 kl.14:13

Ingen har noensinne tapt en debatt mot deg.

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.14:21

Anonym: Jo, det har de alle! Og etterpå følger de meg rundt i alle debatter på nettet og får lov av Kvinneguiden å opplyse om hvor jeg ellers er.

27.03.2017 kl.14:14

Eneste psykopaten her er deg.

Hvis du virkelig tenker gjennom hva du skriver før du trykker enter ,må jeg si at jeg synes veldig synd på deg.

Er ikke et sinnsfriskt menneske som skriver slikt.

Men i grunn så kan vi skrive hva som helst her,det går uansett rett over hodet ditt og du kommer med de samme standard svarene uavhengig hva man prøver å si.

Er det ikke tungvindt å sitte og skrive de samme setningene dag etter dag,måned etter måned,år etter år..Blir du ikke veldig sliten?

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.14:19

Anonym: Det er ikke jeg som mangler empati med andre, som snoker i andres privatliv, som driter i lover og regler......for å nevne litt fakta!

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.14:23

Anonym: Hvis myndighetene tok rettssikkerheten alvorlig så burde de jo se på det jeg skriver! Kommunereformen er nok et eksempel på at de likevel lytter da. For småe forhold er ikke bra!

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.14:57

Anonym: Men det holder jo ikke at man bare slår sammen kommuner. Disse som har vært etter meg og ødelagt mitt liv og ikke fulgt praksis eller lover og regler og opptrådt utilbørlig bør ikke gå ustraffet!

27.03.2017 kl.15:11

Jo, du taper alle "debatter" fordi du er sinnsyk.

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.15:42

Anonym: Håper inderlig jeg har rævkjørt deg!

Ronny Jørgen

27.03.2017 kl.15:37

"Hvis myndighetene tar rettsikkerheten alvorlig så burde de jo se på hva jeg skriver!"

Si meg ; Hva røyker du på egentlig??

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.15:41

Ronny Jørgen: Selvsagt burde de det. Se på hva som skjer i småe kommuner der man nærmest blir nektet å flytte fra, der de kun støtter de fra bygda, der de har null kompetanse på det meste, driter i lover og regler og der trynefaktoren betyr alt. Og se på NAV; like ille der. Og de driter i konsekvensene dette får for folk. Skulle ikke tro vi levde i en rettstat nei!

Ronny Jørgen

27.03.2017 kl.15:45

Igjen er du så lost in space at det er umulig å ikke tenke at du faktisk "spiller"litt...

27.03.2017 kl.16:13

"Se på hva som skjer i småe kommuner der man nærmest blir nektet å flytte fra, der de kun støtter de fra bygda,.."

Du bor jo i Oslo nå, hva er greia? Skal du henge deg opp i sånt så kommer du ingen vei i livet. Hvorfor kan du ikke heller være glad for at du ikke bor der lenger? Hvorfor kan du ikke være glad for at du ikke jobber i Nav lenger, blant "hønsehjerner". Er du egentlig glad for noe som helst?

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.16:21

Anonym: Jeg henger meg opp i lovbrudd ja. Ja, jeg har flyttet, men det har åpenbart ikke de i Lærdal fått med seg! De følger jo fortsatt med på meg, selv folk jeg aldri har snakket med. Og jeg gikk ikke fra NAV frivillig, jeg fikk sparken pga lovbrudd og løgner og maktmisbruk fra deres side og jeg skal ha de straffet!

Ronny Jørgen

27.03.2017 kl.16:19

Jeg har aldri hørt Laila gi uttrykk for noe lykkelig her inne...

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.16:22

Ronny Jørgen: Og du syns jeg bør vise det til dere anonyme??? Hvem faen i helvete tror dere at dere er?? Mine beste venner? Nei, fy faen.

27.03.2017 kl.16:24

Ronny Jørgen: Tror vi alle unner henne det, men det er tydeligvis vanskelig for henne å la glede skinne gjennom når egoet har fått overtak.

27.03.2017 kl.16:25

Liker du Erik Ribsskog?

Polly

27.03.2017 kl.16:29

Hvordan har du det i dag da, kjære Laila?

27.03.2017 kl.16:32

"Jeg henger meg opp i lovbrudd ja."

Hva slags lovbrudd er det snakk om? Har de med makt stengt deg inne i en kjeller?

"De følger jo fortsatt med på meg, selv folk jeg aldri har snakket med."

Hvem er "de"? Har du bevis?

"Og jeg gikk ikke fra NAV frivillig, jeg fikk sparken pga lovbrudd og løgner og maktmisbruk fra deres side og jeg skal ha de straffet!"

Du fikk din straff for lovbrudd, fikk som fortjent, og ikke nok med det, nå er DU den som straffer deg selv.

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.19:27

Anonym: brudd på arbeidsmiljøloven vedr. trakassering og varsling, løgn fra offentlige tjenestemann, kanskje forfalskning, maktmisbruk, stalking - brudd på privatlivets fred m.m. Jeg har jo meldingen til barnevernet fra ei i Lærdal der hun skriver at hun aldri har snakket med meg! Nei, jeg har ikke gjort noe lovbrudd, jeg har bare reagert på alt det vanvittige og absurde jeg har opplevd!

27.03.2017 kl.17:21

Pål varsler jo at Nav bør følge med på din facebookside fordi du skriver om kollegaer og arbeidsplassen der !

Og det har han jo helt rett i.

Og du ville ikke slutte å legge ut opplysninger der og tre år etter har du sparken!!

Du skulle vært hivd ut lenge før fy faen til oppførsel du er jo totalt på trynet.

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.19:31

Anonym: Det var ikke det han skrev og jeg skrev da ikke om de da. Som jeg har sagt hundre ganger før; hvorfor skulle jeg gå tilbake til de som stalket og snakket stygt om meg anonymt og la de fortsette å herse med meg? Og hvorfor hadde de rett til å være anonyme som varslere og ikke jeg da jeg varslet? Og hvorfor sa avdelingsleder at de var flere fra avdeling 1 og 2 og avdelingsdirektøren at det var folk fra staben, ledelsen og noen kolleger? Du vet ingenting om min oppførsel på jobben, jeg var og er den stilleste og meste sjenerte der og gjorde ingen fortred!

27.03.2017 kl.17:39

Gleder du deg til tvangsinnleggelsen, Laila?

27.03.2017 kl.18:29

2 timer uten psykobabbel (her på bloggen, ihvertfall). Gratulerer, Laila!

Rulpert

27.03.2017 kl.18:58

"Hvordan skal det at jeg ønsker folk døde, sykdommer og voldtekt ødelegge for meg?" Lar bare denne synke inn....

Det eneste dokumentet som er sensurert, og likevel lar du hans navn stå der....

Dersom det blir reaksjoner så blir vurdering av tilregnelighet en del av den og fra da av går det nok bedre skal du se.

Kenneth

27.03.2017 kl.19:37

"Hvordan skal det at jeg ønsker folk døde, sykdommer og voldtekt ødelegge for meg?" ...... hmmm. Noen mangler evnen til å tenke konsekvenser. Tror du dette er til din fordel når du søker nye jobber? Det som forundrer meg er at du ikke ser at dette er ødeleggende for deg. Du kan gjemme deg bak "at du bare forteller sannheten".. Det vil ikke være en arbeidsgiver som vil ansette deg selv om det så er sannheten. De må være sikre på at de ikke har ansatte som utleverer kollegaer på Facebook eller røper bedriftshemmeligheter i sinne på blogg. Det ikke Laila skjønner er at hennes mangel på selvinnsikt har blitt hennes største fiende. Hun vikler seg inn i noen konspirasjonsteorier som er så dumme at det blir humor. Som jurist er det også rart at hun ikke vet at det å følge en åpen Facebook-profil, ikke er stalking. Hvis du er så dyktig jurist som du selv skal ha det til. Hvorfor får du ikke ny jobb? Facebooksiden din og bloggen din er jo ikke ødeleggende ifølge deg selv. Og hva skjer når Laila ikke får det som vi vil? Jo, da retter hu sinne mot tidligere kollegaer, ekser, Nav, advokater, politi, Ap, Lærdal osv osv. Det er selvfølgelig aldri hennes feil. Frem til du erkjenner at det du driver med på Facebook og i bloggen, er galt, får du ikke noe ny jobb som jurist. Du er rett og slett ikke skikkhet til å inneha jobb som jurist med dine holdninger.

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.19:46

Kenneth: Det er nok kun fordi de politisk korrekte aldri vil tillate at noen som ikke deler deres politiske syn og deres syn på innvandring og muslimer og islam som er den egentlige grunnen til at jeg ikke får meg jobb. Men så får de bare vise verden at de lar folk, til og med egne landsmenn, sine liv gå til grunne om de ikke tilhører venstresiden og til og med lar de dø! Du krisemaksimerer bare. Om arbeidsgivere føler at de må støtte NAV så de om de, ingen arbeidsgiver med vettet i behold ville gjort det jeg har opplevd mot sine ansatte og jeg akter ikke å finne meg en ny arbeidsgiver lik NAV! Jeg har da heller aldri røpt noen bedriftshemmeligheter. Det er ingen bedriftshemmelighet å trakassere ansatte! Jeg kritiserer ikke andre fordi jeg ikke får det som jeg vil, men fordi de ikke overholder lover og regler. Jeg har overhodet ingen problemer med å innrømme feil eller føye meg. Folk får begynne å høre på meg, og se bak det NAV skriver når jeg sier det er løgn og det åpenbart faller på sin egen urimelighet. Jeg får vel ikke ny jobb da jeg ikke har referanser og de rett og slett er dumme. Jeg spurte en advokat hvor kontoret hans lå og han trodde jeg spurte om få dekket reisekostnader....

27.03.2017 kl.20:16

Må du faen meg gi deg med Islam!

Du drar inn alt mulig fordi du har gått tom for såkalt" dokumentasjon"

Spiller ingen rolle om du var stille og sjenert på jobb når du har håndert denne konflikten med å spy ut eder og galle om kollegaer og arbeidsplass på sosiale medier.

Da får man sparken!

Hat muslimer og homofile og alle andre så mye du orker , det driter vel alle i.

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.20:26

Anonym: Hele samfunnet er lammet når det gjeldet islam! Folk sammenligner kristendommen og islam - og hva er likt med de to?? Folk er så livredde for å si noe negativt om islam at de liksom må gå for at begge religioner er like ille. Det er helt håpløst. Det er altså ikke lov å ha meninger om islam når man er jurist! Man degraderer en juristutdanning til og med og lar muslimene bestemme seriøsiteten og sakligheten til jurister. Islam som ikke lar noe tenke selv! Jeg begriper ikke at det er mulig å være så blind som akademiker. Akademikerforbundet er helt forblindet! Og angående konflikten; det var NAV som begynte, som hauset opp en sak som aldri burde blitt en sak og som nektet å opplyse om hvem de var og deretter var det de som gjorde det ene mer og mer absurde etter det andre. De har aldri hørt på meg, de har ikke stilt ett spørsmål til meg, men bare sagt at jeg må tenke de alle de andre!

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.20:29

Anonym: Joda, hele verden skal få se hva som skjer med de som ikke deler de politiske korrektes syn og som sier sin mening om islam!

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.20:35

Anonym: Nå var jeg til og med blokkert fra facebook fordi jeg skrev at en muslim stilte spørsmål... Så jo, hele samfunnet og hele verden er lammet av muslimer og islam! Det er ingen annen religion som reagerer slik muslimer gjør, de bruker rasismeparagrafen for alt den er verdt og også alle våre andre lover og regler. Hvis folk ikke våkner så blir det å leve under islam om noen år!

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.20:38

Anonym: Så jeg sier også; stem ikke på AP under valget! De har muslimske politikere som er farlige for Norge selv om enkelte av de er søte.

27.03.2017 kl.20:21

Nei vi vet ingenting om deg og hvordan du egentlig er,, vi forholder oss til hva du sier og hvordan du oppfører deg HER inne! Og det er vel også en del av deg eller?

Du er klar over at det er like ille spy ut hat om alle her inne.. som å stå rett foran de ansikt til ansikt ?

Men nei det TØR du ikke !

Du tar konflikten bak et tastatur fy faen så feig du er.

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.20:28

Anonym: Det er dere som svarer meg. Noe jeg syns er meget merkelig.....og dere slenger jo for det meste bare dritt. Men dere har vel en agenda.

27.03.2017 kl.20:42

Vis dokumentukasjon på at det er dine meninger om Islam som har gitt deg sparken!

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.20:52

Anonym: Ja, jeg kan legge ut det. Det jo en del av det. Og det er også en stor grunn til at jeg ikke får ny jobb!

27.03.2017 kl.20:48

Ikke rart du får bare dritt tilbake når du spyr ut hat, fordommer og beskyldninger hele dagen.

Gærne kjerring

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.20:54

Anonym: Jeg kommer alltid til å hate de som har ødelagt mitt liv. Og det har de gjort fordi de var livredde for å ha islamkritikere der og i staten! Det er nesten bare å håpe på at de får merke islam for alle penga!

27.03.2017 kl.20:51

Hahaha hele verden skal få se hvor fælt DU blir behandlet fordi du hater Islam???

Alle ser hvor fæl DU er , det er konsekvensene av din oppførsel på sosiale medium.

Skikkelig stas bli blokkert og kjent som den hurpa. Haha du er virkelig i din egen boble

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.20:58

Anonym: Alt er jo rasisme i lslam! Ingen andre i andre religioner reagerer så sterkt på alt mulig som muslimer. Og de har en religion som styrer deres liv totalt som ingen annen religion. Liberale muslimer vil de fleste av de ikke ha noe av! Jeg leste i dag om at de muslimene som tilhører moskeen på Furuset ikke er ansett som reelle muslimer av de andre fordi de er for liberale og heller ikke vil straffe de frafalne! Det er jo faktisk dødsdom for å forlate islam!

27.03.2017 kl.21:00

Grunnen til at du ikke får ny jobb er bl.a. denne bloggen...

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.21:10

Anonym: Og hva er galt med denne? Driter andre arbeidsgivere også i lover og regler og tillater ikke at man opplyser om det? Jeg ville jo ha arbeidsrettssak også jeg, men fikk altså ikke lov til å føre saken alene selv om ingen vel kjenner så godt til alt lureriet som NAV har drevet med!

27.03.2017 kl.21:38

"Som jeg har sagt hundre ganger før; hvorfor skulle jeg gå tilbake til de som stalket og snakket stygt om meg anonymt og la de fortsette å herse med meg?"

Du trengte ikke det. En normal person hadde sagt opp jobben, fullført oppsigelsestiden, fått en god attest og søkt etter ny jobb! Hvor fraværende går det an å bli?

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.22:16

Anonym: Og hvordan skulle jeg da klart meg uten dagpenger i 3 måneder? Jeg hadde ikke arvet noe da! Og det er da heller ingen unnskyldning for at arbeidsgiver bare kan gjøre som de gjorde. Hva slags kompetanse får man av i jobbe i NAV? Jeg var vel heldig for jeg fikk de tyngste klagesakene og jeg var effektiv med mer, selv om ingen kan bekrefte det, men jeg vet i det minste hvordan man gjør en effektiv jobb. Og jeg søkte jo også mange jobber og var på mange jobbintervju, men om sa så mye dritt om meg som til politiet så var det ikke rart jeg ikke fikk ny jobb! NAV har skrevet at jeg ikke gjorde noen bedre jobb enn andre - vel, jeg vet ikke om noen der som klarte alt alene og som til og med var i en arbeidskonflikt og som var så mislikt!

Laila Monica Nikolaisen

27.03.2017 kl.22:16

Anonym: Eller 2 måneder da siden jeg da ikke hadde fått sparken, men...

Kenneth

28.03.2017 kl.00:04

"Hvordan skal det at jeg ønsker folk døde, sykdommer og voldtekt ødelegge for meg?" ...... hmmm. Noen mangler evnen til å tenke konsekvenser. Tror du dette er til din fordel når du søker nye jobber? Det som forundrer meg er at du ikke ser at dette er ødeleggende for deg. Du kan gjemme deg bak "at du bare forteller sannheten".. Det vil ikke være en arbeidsgiver som vil ansette deg selv om det så er sannheten. De må være sikre på at de ikke har ansatte som utleverer kollegaer på Facebook eller røper bedriftshemmeligheter i sinne på blogg. Det ikke Laila skjønner er at hennes mangel på selvinnsikt har blitt hennes største fiende. Hun vikler seg inn i noen konspirasjonsteorier som er så dumme at det blir humor. Som jurist er det også rart at hun ikke vet at det å følge en åpen Facebook-profil, ikke er stalking. Hvis du er så dyktig jurist som du selv skal ha det til. Hvorfor får du ikke ny jobb? Facebooksiden din og bloggen din er jo ikke ødeleggende ifølge deg selv. Og hva skjer når Laila ikke får det som vi vil? Jo, da retter hu sinne mot tidligere kollegaer, ekser, Nav, advokater, politi, Ap, Lærdal osv osv. Det er selvfølgelig aldri hennes feil. Frem til du erkjenner at det du driver med på Facebook og i bloggen, er galt, får du ikke noe ny jobb som jurist. Du er rett og slett ikke skikkhet til å inneha jobb som jurist med dine holdninger.

Laila Monica Nikolaisen

28.03.2017 kl.07:10

Kenneth: Hvorfor skriver du samme innlegg igjen? Men så får det bli slik da vet du! Jeg kommer ikke til å slutte å skrive! Og jeg er bedre skikket enn mange andre til å være jurist da jeg tenker selv! Og ikke er politisk korrekt eller livredd islam!

Vinter

28.03.2017 kl.00:40

Det er rart at du som jurist ikke vet at ytring på Facebook oppfattes som offentlig. Med mindre man har en lukket profil. Så det at kollegaer fulgte med på din facebookside er altså ikke stalking. Det er også her hele saken rundt din oppsigelse, senere avskjedigelse ligger. Nettopp prinsippet om alminnelig lojalitet til ditt arbeidsforhold. Du har klart oversteget grensen for ytringsfriheten med dine innlegg på facebook. Det handler ikke om at arbeidsgiver ikke liker innleggene dine, det i seg selv gir ikke rett til oppsigelse. Men man kan si at du skader arbeidsgivers interesser og det gjorde det vanskelig for Nav å holde deg i stillingen. Du har helt klart vist med dine innlegg, før oppsigelse og etter oppsigelse - at du ikke er skikkhet til å inneha stilling som saksbehandler i det offentlige. Særlig med dine holdninger, spesilt mot muslimer, innvandrere, folk som hadde ytret seg politisk til venstre - kunne ikke hatt tillitt at de skulle få en rettferdig saksbehandling av deg. Det er faktisk så enkelt, Laila. Du er selv ansvarlig for at du mistet jobben din, på lik linje som du er ansvarlig for at du ikke får ny jobb. Så får vi krysse fingrene for at du snart erkjenner det og kan gå videre i livet. Du har ingen sak og for hvert eneste innlegg på FB og på denne blogg, så vanskeliggjør du din egen fremtid. Det er ikke Lærdal sin skyld at du ikke har råd til lappen til din sønn. Det er ene og alene en konsekvens av dine valg. Lykke til videre!

30.03.2017 kl.10:45

Ronny Jørgen:

Det er bare å sende en bekymringsmelding til psykiatrien i kommunen hennes det

Laila Monica Nikolaisen

30.03.2017 kl.11:59

Anonym: Du er klar over at jeg har lest hundrevis av psykiaterrapporter og at psykiatere ikke skremmer meg! Men han ene jeg møtte er faktisk den aller aller verste jeg noen gang har møtt, jeg har aldri sett en så dårlig erklæring som fra han.

Skriv en ny kommentar

Laila Monica Nikolaisen

Laila Monica Nikolaisen

46, Oslo

Utdannet jurist, cand.mag og bedriftsøkonom. Jeg er svært opptatt av rettferdighet, saklighet, etterrettelighet, dokumentasjon og fakta. Da det åpenbart er lite av det.

Kategorier

Arkiv

hits