Referat fra møte

Her ser man igjen at alt er min skyld og at flere anonyme kolleger stalker meg. Mine påstander "oppleves" å ikke stemme?? Hva med å heller undersøke fakta og dokumentasjon i saken?? De bygger alt på egne følelser.....for en kjerringklubb.









 

156 kommentarer

Erik Ribsskog

18.03.2017 kl.13:26

Mer nettmobbing. (Dette har ikke jeg skrevet)

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.15:50

Erik Ribsskog: Det var ikke jeg som skrev referatet heller!

H.A. Rem

18.03.2017 kl.13:44

Du prøver å slukke brann med bensin du.

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.13:48

H.A. Rem: Og hvorfor skulle jeg ikke det? Dette referatet er et eneste makkverk fra begynnelse til slutt. Her fremkommer det at de vil at en "samtalepartner" ala psykiater skal få meg til å FØLE at jeg ikke blir stalket eller trakassert.... for det føler og opplever ikke de! Det er jo helt absurd. Hva med å sjekke fakta i saken?!

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.13:49

H.A. Rem: Og det er også helt ubegripelig at advokaten hos Codex ikke så dette!

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.13:52

H.A. Rem: Og jeg lurer på hva med de gangene mine kolleger ikke nevnte mitt navn og ikke hilste på meg da jeg satt sammen med andre eller i andre omstendigheter..... Helt sinnssykt det de bryr seg med og legger vekt på.

18.03.2017 kl.14:38

Er det kjekt å være sinnsyk, Laila?

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.15:49

Anonym: Det er ikke jeg som er sinnssyk - det er det helt åpenbart mine ledere som er og det leser man godt utav dette referatet der alt handler om at alt er min feil. Jeg som bare satt stille og gjorde jobben min. Disse kvinnene her skal KNUSES.

Polly

18.03.2017 kl.14:49

Hvordan føler du deg i dag, Laila?

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.15:48

Polly: Er du en fucka muslim eller sosialist som liker å se at jeg pines........ditt motbydelige menneske. Må du råtne i helvete.

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.15:52

Polly: Eller er du en jævla fuckings homofil ...en psykiater som skriver en ting i rapporten og sier noe helt annet til andre?? En sånn liten mann på 150 som alle sikkert syns er så søt. En typisk psykopat. Han har vel fått ordre fra Østli om å ta meg. Hun og hennes rare kone som også jobbet i NAV og lot som hun ikke visste noenting da jeg var tillitsvalgt.

18.03.2017 kl.15:25

Hvem bryr seg? Du har ikke godkjent referatet med signatur, så det er irrelevant.

Anbefaler deg å lese "det er ikke mer synd på deg enn andre" av Wilhelmsen. Det har du tid til, ingen unnskyldninger.

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.15:46

Anonym: Det er mulig jeg bare har min kopi.... Ja, hvem bryr seg om at jeg fikk sparken og at mitt liv er ødelagt? Hva bryr deg de sinnsyka folka der og sosialstene og Ap folka som Torunn Østli?? Og selvsagt kunne jeg ikke få noen rettssak - regjeringsadvokaten hørte nok på dere her inne som sa at jeg ikke ville få det. Kanskje regjeringsadvokaten også skriver til meg her inne? Fy faen for noen råtne folk, de og dere!

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.16:15

Anonym: Det var også han lille kollegaen på 130 Trond Erik Øie som spurte hvor nøye var i mine vedtak.... Det er vel ingen som bestemmer seg for hvor nøye de skal være når vi som her i dette tilfellet skal vurdere sakskostnader! Man må jo være saklig og vurdere folketrygdloven § 36 og Inger Lise Dege hadde jo vært flink i å lære oss opp her og hadde mange skriv om dette. Skikkelig frekk liten type som trodde han kunne si hva som helst bare fordi han var liten.

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.16:16

Anonym: En vernet bedrift!

Polly

18.03.2017 kl.16:27

Ikke så bra, altså? Du får ha god bedring!

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.16:46

Polly: og hvordan skal jeg få det bra?? Du som hele tiden spør om hvordan jeg har det! Hva hadde du sagt om jeg sa at i dag tar jeg livet mitt? Du er så jævla ekkel.

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.16:53

Polly: Jeg håper inderlig at du skal få oppleve så mye ondskap og jævelskap og pines til døde av sykdommer og ulykke.

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.16:54

Polly: Og siden du og alle dere andre er anonyme så vil jeg leve resten av livet alene. Jeg vil jo aldri vite hva dere kan finne på.

18.03.2017 kl.16:53

"Det er ikke jeg som er sinnssyk"

Jo, det er jo faktisk du som er sinnsyk.

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.16:56

Anonym: Så du syns dette referatet er helt greit altså? Du har jo null kompetanse og null i IQ! Hvilken statlig etat skriver at det ikke er slik de OPPLEVER ting? Kanskje det offentlige skulle begynne å skrive i sine vedtak hvordan de opplever ting...og drite i fakta og dokumentasjon?? Det hadde sikkert gledet regjeringsadvokaten og AP..

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.16:58

Anonym: Dette her er jævla fuckings kjerringer totalt uten kompetanse som skriver helt banale referat med piss og om deres følelser og opplevelser....det er så lavmål som det går an. De burde fått sparken på dagen!!

18.03.2017 kl.17:00

Ja, referatet er helt greit.

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.17:14

Anonym: Det er som sagt fordi du ikke har kompetanse og null i IQ! Hvorfor betyr ikke mine "opplevelser" noe?? Det er bare deres som betyr noe, de skal være anonyme, de skal stalke meg - og de stiller ikke ett spørsmål om hvordan dette begynte! Det er helt greit å baksnakke og trakassere meg. Jeg tror nesten de er skuffet over at jeg ikke er drept eller har dødd etter å ha vært utelåst.

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.17:25

Anonym: De har ikke kompetanse til å takle personalsaker, de har ikke kunnskaper, de vet ikke hva som har foregått, de mener det er ok med baksnakking og slarv, de tar bare de andres parti og baserer seg på egne følelser og hva de selv opplever. Det er bare noe av det som er galt. Og hvorfor er det greit at kolleger fryser ut meg når de hilser, mens de selv reagerer på at jeg ikke alltid hilser på de. Hva med de gangene muslimen ikke sa hei til meg da jeg hilste? Er det om å gjøre å løpe først til ledelsen om alle ting man føler for?? Jo, dette er et rævva referat fra et rottereir uten like!!!

Polly

18.03.2017 kl.17:09

"og hvordan skal jeg få det bra??"

Terapi og medisiner, f.eks.

"Hva hadde du sagt om jeg sa at i dag tar jeg livet mitt?"

Jeg hadde ringt politiet.

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.17:15

Polly: Og du tror politet ville brydd seg?? Ja, den var morsom. Nå fikk jeg litt å le av. Og hva skulle jeg så behandles for?

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.17:19

Polly: Hva skal jeg behandles for?? Skulle jeg ha blitt med i gjengen til den lesbiske bølla Torunn Østli? Østli og Kagnes som styrte hele NAV forvaltning Uføreavdelingen Oslo. Den lille klikken. Skulle jeg begynne å stemme Ap og hylle Østli hver gang hun skrek ut sin hyllest til Ap? Skulle jeg også begynt å stalke kolleger? Eller å baksnakke og trakassere de? Eller kanskje bli 40 kg som lederne der måtte være?

Dr.

18.03.2017 kl.17:26

Min fjerndiagnose: Kverulant-paranoia, en eller flere personlighetsforstyrrelser (borderline, unnvikende) kombinert med underlegenhetsfølelse.

Tror nok dette stemmer ganske godt.

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.17:33

Dr.: Det er nok ikke jeg er som kverulanten her - er jeg unnvikende?? Er det fordi jeg ikke deler sosialistenes syn og ikke omfavner de hver gang jeg ser de? Jeg har vel for faen rett til å velge hvem jeg vil være venner med og hvem jeg vil ha i mitt liv! Det er ikke rart man føler seg underlegen når man møter sånne som Jorunn Kristiansen som gjør alt for å få deg til å føle deg liten! Når jeg møter folk som er usikre på noe så prøver jeg da ikke å få de til å føle seg små og tolker alt de gjør i verste mening eller prøver å analysere de som flere kolleger gjorde

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.17:36

Dr.: Det du beskriver er nok kjerringanalysen som vil passe bra på kjerringene som leder NAV!

Hansi

18.03.2017 kl.17:28

Du må snart gjøre noe med dine psykiske lidelser, kjære Laila.

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.17:29

Hansi: Ikke si kjære til meg ditt motbydelige krapyl!

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.17:35

Hansi: Jeg håper dine dager snart er over.

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.18:10

Hansi: Jorunn Kristiansen pleide jo å beskrive andre folk, muligens på andre NAV kontor i svært nedlatende ord. Det satt det kjerringer og bare så ut i luften og så etterapet hun de og stirret tomt ut i luften som de hun beskrev.

18.03.2017 kl.18:13

Altså, hvis du tror du kommer noe i retten med disse papirene kommer du til å bli skuffet. Ganske dumt å sløse bort masse penger på advokat.

Bare et råd.

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.18:19

Anonym: Og hvis du tror du kan manipulere meg så tar du grundig feil! Jeg vet at dette referatet er et meget trakasserende referat som viser for en inkompetanse de hadde.

Rulpert

18.03.2017 kl.18:27

Her var det hett i dag og blir sikkert ikke kaldere nå.

Referatet ser veldig ryddig og greit ut. Den eneste konkrete kommentaren du har er om setningen som inneholder ordet "opplever". Hvis det er alt så er dette mer enn godkjent, også av deg.

Saken beskrives her veldig godt, din særegne reaksjon på hvordan du opplevde arbeidssituasjonen er godt beskrevet. Dersom du poster på facebook i stedet for å gjøre det som kreves i en vanskelig situasjon fordi du ikke har tillit til noen så MÅ arbeidsgiveren gjøre noe med det. Da har det gått for langt. Dersom du er den eneste som opplever situasjonen annerledes så er det ikke jobben det er noe galt med. Hvilken kommentar tror du enhver advokat har til dette referatet? Det vil bli varianter av "hva så?" Og hva sier du da?

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.18:57

Rulpert: Det er ikke den eneste setningen jeg har noe å si på nei. Det fremkommer her også at flere anonyme kolleger stalker meg og at de har holdt på en stund! Det er jo også arbeidsgiver som forteller meg om alle de anonyme - er det sikkert at det ikke er verneombud eller tilitsvalgte? Og de var jo bare unge og naive jentunger, bortsett fra Solrun Jensen - men hun satt jo bare og nikke til alt ledelsen sa på alle møter og burde ha gjort noe med ukulturen for lenge siden. Hun drev også og samlet inn penger til alle som bursdager, jubileer, men aldri til meg da. Hun var for øvrig hjelpsom da jeg var tillitsvalgt og ikke kunne gå til Østli som hadde vært tillitsvalgt før meg. De andre var sammen mot meg, de hatet meg av en eller annen merkelig grunn.

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.19:03

Rulpert: og som jeg også har sagt tidligere så omtalte jeg ikke arbeidsplass eller kolleger med navn i første omgang! Men jaggu satt de der og leste..... og det etter at min voldelige eks hadde tipset de! Og hvem var de som leste? Hadde mine ledere brutt taushetsplikten? Hvorfor fortelle meg at flere anonyme kolleger leste min facebook i første omgang når ingen av de viste noen interesse for meg. Det gjorde Mari Hopland, hun var jo bare sosionom og hadde vel ikke peiling på juss. Hun startet det hele. Hun var fra Stavanger.

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.19:06

Rulpert: Mine kolleger greide vel ikke målkravene og å få unna saker og maste bare om å få flere kolleger. De beskyldte meg for at de brukte så lang tid på å rette mine feil.. Men jeg greide da målkravene selv om jeg måtte se på sakene på nytt. Og da jeg fikk ny attestant satt ikke hun og kommenterte alt jeg skrev eller mitt skjønn!

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.19:21

Rulpert: Egentlig burde jo jeg være den idealansatte til Szulist for hun snakket jo bare om de ansatte som ikke var effektive nok eller gjorde saksbehandlingen mer effektiv. Jeg var effektiv, mårettet og med stor arbeidskapasitet og jeg sløste ikke bort tiden!

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.19:22

Rulpert: Ifølge Szulist var alle de hun var sjef for late og giddalause, det sa hun på talerstolen i forbindelse med et julebord. Alle reagerte på det, men ikke jeg. Jeg syns hun hadde rett.

Liva

18.03.2017 kl.18:35

Jo, du er nok sinnsyk !

Rulpert

18.03.2017 kl.19:26

De leser den klagingen du har lagt ut om dem på nettet slik at alle kan se dem. Du er alene om å i det hele tatt tenke tanken på at det er stalking. De mener naturligvis at de blir sjikanert av deg på nettet! Å lese det om seg selv er da ikke stalking.

Det at noen er uenige i hvordan du saksbehandler har overhodet ingenting på nettet å gjøre. Om de eller du har rett har ingen betydning. Slik tas med den det gjelder eller ledelsen. Det er ikke til å tro hvordan du har ødelagt for deg selv ut fra så små ting.

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.20:07

Rulpert: Hvordan vet de hvem jeg snakker om når jeg ikke nevner navn? Og ikke alle har 500 venner eller er veldig opptatt av å bli godt likt. Hvorfor trodde de at så mange leste min facebook? Min voldelige eks mente jeg burde jobbe like sakte som mine kolleger og at de da ville like meg bedre. Rart han ikke skrev noe om det, men han skrev det vel under psykose.... Selvsagt er det stalking! Dette er ikke kolleger som har villet meg noe godt. De har baksnakket meg i alle år og sagt at jeg gjorde mange feil... Og som sagt, hvordan begynte dette, var det brudd på taushetsplikten fra mine ledere? Hvor lenge hadde de holdt på, når begynte det? Hvorfor syntes de det var ok at menn kom og at jeg ble utelåst? Jeg nevnte ingen med navn før jeg fikk vite at flere av de stalket meg! Jeg sendte ut mail og spurte hvem de var, men ingen svarte. Og ingen som leste kunne da vite at jeg snakket om mine kolleger og ledere i NAV i begynnelsen! Det kunne ha vært hvor som helst. Men de var vel redde for at det skulle avsløres hvordan de holdt på. Se bare på dette banalt skrevne referatet. Hvor er fakta? Hvor er dokumentasjonen? Er det rart jeg ble så rasende at jeg skrev om de?? De hisser seg opp over at jeg ikke alltid hilser, mens kolleger kunne utelate å hilse på meg....Alt det jeg gjorde var galt og skulle analyseres og da i verste mening. Det er helt syke mennesker! Og det handler da ikke om faglig uenighet, men om kolleger som nektet å se på saker på nytt selv når jeg hadde rett og det stadig gjentok seg og det ble et slit for meg å fatte vedtak og de kun var enige med sine venninner og venner og der også fagansvarlig løy om regelverket. Jeg måtte ofte få svar på spørsmål gjennom det interne debattforumet da jeg visste at ingen av mine kolleger visste svaret og gjerne heller ikke ville si det om de hadde visst det. Det var regelrett en stor mistillit til fagansvarlig Torunn Østli. Hun hadde vel bare fått jobben fordi hun var venninne med lederne og lesbisk og overfladisk og alltid måtte være frempå.

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.20:21

Rulpert: Torunn Østli pleide å si at vi alle også skulle feriere sammen...som en ekte Ap'er. Jeg hadde heller dødd enn å feriere med ei slik overfladisk ei.

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.20:21

Rulpert: Det var jo selvsagt fordi hun visste hvordan det ville bli mottatt.

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.20:40

Rulpert: Og så har vi Lisbeth Tabel....heller ikke jurist som trodde hun var en ener på alt og jobbet med feiliutbefalingssaker. Hun var en ekte mobber. Hun påpekte feil jeg hadde gjort for flere år siden og mente at hun gjorde alt korrekt. Hun skulle bestemme hvilke saker jeg skulle prioritere og oppførte seg som om hun var min sjef. Det var også hun som blandet seg inn da Szulist kom helt opp i trynet på meg og ville at jeg skulle slette alt like før jeg skulle på møte i begravelsesbyrået. Hun pleide å se stygt på meg under lunsjen om jeg sa noe hun ikke likte. Hun pleide også å leke politi på Tøyen...

18.03.2017 kl.19:47

Prøver ikke å manipulere deg. Det var bare et godt råd.

18.03.2017 kl.19:51

Sinnsyk kjerring.

Rulpert

18.03.2017 kl.20:58

Hadde du flere jobber? Du snakket om dine kolleger og klart de skjønner hvem det er. Det betyr ingenting at det ikke sto Nav klart og tydelig på nettet side du rallet i vei om dine kolleger på den måten du gjorde og fremdeles gjør. Hva i all verden trodde du skulle skje?? Dine ledere har da ikke taushetsplikt om hva du skriver på nettet??? Og når det blir kjent for dine kolleger at du legger ut alt mulig så bare drar du til i en mye større volum med navn på dem?? Og du orienterte alle om at du skrev skit om dem å nettet ved å maile dem??? Hvorfor skal dine ledere bry seg om hvem som blir med dem hjem fra byen når du selv gjør så klart uttrykk for at du ikke vil ha venner på jobben?

Fakta og dokumentasjon på at Nav har vært tålmodige og fleksible med deg før de måtte gjøre noe drastisk har du selv lagt ut på nettet. Fakta og dokumentasjon på dine egne påstander har ingen sett et eneste komma av på din facebook og blogg.

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.21:23

Rulpert: Men ingen andre enn mine nærmeste visste hvor jeg jobbet, jeg hadde ikke oppført arbeidsplass på facebook. Jeg kunne jo ha vært medlem i en klubb, forening eller liknende. Og de undersøkte jo heller ikke om det jeg skrev var sant, de bare spurte om hvordan jeg hadde det og gav meg eget kontor som jeg ikke hadde bedt om! De mente således at det kolleger hadde gjort var helt ok, de gadd ikke å undersøke det - og hvorfor skulle de egentlig vite hva jeg følte? Nå er jo jeg robust og tåler det meste, det betyr jo ikke at ting er ok av den grunn! Det var min voldelige eks som tipset de om min facebook. Jeg begriper ikke hvorfor han følger med på meg når han har fått en sønn og ny dame.... og sikkert har fått flere damer etter dette. Hvis han leser dette så skal han vite at jeg ikke sjekker ut han og bryr meg nada om han. Han hadde liten p.. også. Så derfor lurer jeg på om det var min leder Kagnes som fortalte sin venninne Østli som var fagansvarlig og som deretter igjen fortalte andre. Som sagt var jeg svært mislikt da de baksnakket meg og mente jeg gjorde mye feil. Det var derfor Øie spurte hvor nøye jeg var. De mente jo også at jeg sinket de slik at de måtte bruke mye tid på å rette opp mine feil, som Kristiansen mente. Derfor var det ikke for å bli min venn at de sjekket meg ut på facebook! Ja, jeg var da ikke interessert i å oppføre meg pent og bare gå duknakket tilbake så de anonyme kunne fortsette å følge med på meg og bestemme over meg og baksnakke meg. Sånne folk som bare ville ha flere kolleger fordi de selv ikke klarte å nå kravne i jobben! Ja, jeg måtte jo sjekke om ledelsen snakket sant, så derfor sendte jeg ut mail. Jeg fikk ikke svar og etterpå skrev Szulist at det var kun noen få som hadde lest min facebook og da folk fra staben og ledelsen som jo ikke var mine kolleger. Så det var vel løgn enten det ene eller det andre. Hva har det med vennskap å gjøre at de ikke reagerer på menn som sier de har ordre om å passe på meg? Dette referatet er et meget godt eksempel på det jeg sier.

18.03.2017 kl.21:22

I dag var det markant annen stemning her. Mye sintere. Det er visst progresjon i sykdommen. På vei inn i en sintere og mer voldsom periode.

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.21:27

Anonym: Det er nok heller en progresjon i min friskhet, jeg ser klarere og klarere hvor onde disse menneskene var.

Rulpert

18.03.2017 kl.21:34

Når du legger ut på nett slik du gjorde så måtte du skjønne at ledelsens reaksjon ikke er å behandle dette som om du hadde tatt dette opp med dem på en normal måte. Din handlemåte blir saken, selv om det hadde vært noe sant i det du hevder så blir det underordnet når du involverer alt og alle slik som du gjorde.

Referatet viser at de har gjort det de skal, de prøver å bedre din hverdag på jobb. Men du hadde ikke gjort noe som helst galt selvfølgelig. Det er helt grunnleggende i arbeidslivet at problemer tas opp på arbeidsplassen, ikke på facebook. Utrolig at dette må presiseres til en jurist som har jobbet i staten.

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.21:57

Rulpert: Som sagt er mine reaksjoner på dem og det jeg skrev på facebook bare en reaksjon på alt de vanvittige jeg opplevde. Som jeg skrev i stad brydde de seg ikke om det jeg skrev i starten og de mente da at det var helt ok oppførsel fra mine kolleger, f.eks det å si at den og den ikke fortjente lønn selv om jeg hadde lavest på kontoret, å kalle meg for "sjuk" før de løp til leder for å klage på meg med mer. Mine ledere har jo aldri vært på min side, de har alltid støttet de som har klaget på meg anonymt. Kagnes og Szulist innkalte meg ofre og trakasserte meg, Kagnes så svært hatefullt på meg da min voldelige eks hadde klaget og hun ville ikke engang si hva det gjaldt eller fra hvem klagen kom, og de innkalte meg på svært kort varsel. Og da hadde jeg ikke gjort det det han klagde på engang. Jeg hadde ingen å gå til der. De mente alle at jeg gjorde en dårlig jobb og mange feil, det gikk rykter om meg! Referatet viser bare at de mener at det kun er meg det er noe galt med og at det kun er jeg som må endre meg. De skriver også at de ikke "opplever" det slik jeg sier, men de må jo undersøke saken da og ikke bare basere seg på egne følelser. Jeg har da også rett på å oppleve ting slik jeg vil og etter hva jeg føler! Disse hurpene her som bare koseprater med hverdandre og mener vi alle må være hønsehjerner, feite og kortvokste kjerringer, har vel ingenting med på bestemme over meg og mine meninger og følelser! Det er mulig de trodde det var helt ok det de gjorde og at jeg ikke reagerte på det tidligere. Det var ikke jeg som klagde på kolleger anonymt, som trodde de bevisst sabortere saker for å ødelegge for meg som de trodde om meg, eller som stalket de. Ja, nettopp jeg er jurist, og jeg hadde vært tillitsvalgt og vært på en rekke kurs, også om trakassering og mobbing så dette kan jeg meget godt!

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.22:02

Rulpert: De brukte altså også en anonym eks mot meg i avskjeden, anonym politi, anonym bruker, anonyme kolleger, de gav faen i varslinger, de gav meg permisjon og ikke suspensjon, de ville behandle meg uten hjemmel og ba meg levere nøkkelkortene uten hjemmel for det, de slettet alle mine datatilganger uten å undersøke den anonyme klagen, de ville tvangsbehandle meg.....Det er jo helt sinnssykt det de har gjort mot meg.

18.03.2017 kl.21:57

"reagerer på menn som sier de har ordre om å passe på meg?"

Fordi dette er bare noe som har foregått oppe i ditt hode.

Anbefaler du ser denne serien: https://tv.nrk.no/serie/stemmene-i-hodet/kmte30001114/sesong-1/episode-1

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.21:59

Anonym: Tullprat. Jeg hører ikke stemmer, jeg ser ikke syner!

Preben

18.03.2017 kl.22:01

Det er helt ufattelig at du enda ikke skjønner at å lese på en facebookvegg, IKKE er stalking. Som jurist forventer jeg mer kunnskap av deg. Jeg skal gi deg rett i to ting. 1. Du kommer til å være alene resten av livet ditt med slike holdninger og vrangforestillinger. 2. Du kommer aldri til å få ny jobb så lenge du ikke gjør noe med publisering på Facebook og denne bloggen. Du sliter helt klart med vrangforestillinger og paronoia. Det du kaller for dokumentasjon dokumenterer ingen ting i ditt favør. Det viser bare, alle dokumenter du har publisert, at du er helt skrudd i nøtta

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.22:05

Preben: Det er stalking når de leser min facebook i ond hensikt og for å baksbakke og slarve om meg med mer og således for å sverte mitt navn og ødelegge for meg! Jeg har ingen vranforestillinger eller paranoia. Det står her i referatet at de ikke opplever det slikt som jeg sier, som jurist så vet jeg at det ikke er det man opplever og i hvert fall ikke som leder som er en saklig begrunnelse i en statlig etat og da må de også legge vekt på mine følelser! Fy fader så mange dumme mennesker det er.

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.22:06

Preben: Jeg tror jeg får ta og kommentere hver setning de skriver i dette referatet!

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.22:09

Preben: Jeg er villig til å ofre det meste for å knuse de kjerringene i NAV! De er regelrett onde mennesker.

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.22:10

Preben: Jeg er målrettet og når alltid mine mål her i livet!

Preben

18.03.2017 kl.22:14

Du kan jo ikke akkurat ha nådd målene i livet når du klarer å få omgjort en oppsigelse til avskjed, alle dine anmeldelser blir ikke tatt seriøst, advokater vil ikke ta sakene dine for de vet du ikke har noen sak. Får ikke ny jobb fordi arbeidsgivere gjennomskuer deg... Hvis det er dine mål så har du sunket lavt.

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.22:22

Preben: Dette er da ikke ferdig ennå! Jeg ville ha en sparken, men dessverre hørte regjeringsadvokaten på dere her inne og ville ikke at jeg skulle få en sak. Eller så var det det vanlige kvinnelige omsorgen for meg, siden jeg ser så svakelig og ynkelig ut! Jeg har nådd alle målene jeg har satt meg, jeg lærte meg å svømme da jeg gikk inn for det etter at jeg hadde fylt 40 og selv om jeg har meget vannskrekk og jeg har nå også blitt mye sprekere og nådd mine mål i treningen (selv om jeg fortsatt holder på). Jeg ble også jurist, selv om jeg var nær ved å og opp.

Fritz

18.03.2017 kl.22:20

"Jeg er målrettet og når alltid mine mål her i livet!"

Og målet ditt var å bli en psykisk syk tulling som spyr ut sine vrangforestillinger på Facebook og psykobloggen sin? I så fall må jeg gratulere deg med å ha oppnådd dine mål med glans!

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.22:24

Fritz: Vet du hvor mange timer jeg måtte ha før jeg lærte meg å svømme, eller før jeg fikk lappen, eller før jeg ble så sprek som jeg nå er??

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.22:27

Fritz: Eller for den saks skyld; hvor lang tid jeg brukte på å bli god i saksbehandling?

Runar

18.03.2017 kl.22:26

Hallo!

Var på facebook siden din; nice tits!

Om du ikke vil at folk skal lese det du legger ut der SÅ STENG PROFILEN DIN FOR ALLE SOM IKKE ER "VENNER" AV DEG.

Enkel løsning.

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.22:28

Runar: NEI! Det kommer jeg aldri til å gjøre. Jeg har fått sparken og er forberedt på å leve resten av livet på sosialen. Jeg har integritet og bøyer aldri av! Jeg skal fortsette å legge ut all kritikk av islam også!

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.22:30

Runar: Disse kjerringene i NAV skal jeg skrive om resten av mitt liv! De skal knuses.

Fritz

18.03.2017 kl.22:28

Nei, det vet jeg ikke. Var dette noe du måtte gjennom for å nå ditt mål om å bli en psykisk syk blogger?

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.22:29

Fritz: Nei, nettopp. Jeg gir meg ikke så lett.

Fritz

18.03.2017 kl.22:33

:O)

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.22:40

Fritz: Og en annen ting er at om det ikke smerter litt så blir det ingen fremgang!

Fritz

18.03.2017 kl.22:48

:D

Rulpert

18.03.2017 kl.23:09

"Jeg har integritet"

"Jeg er villig til å ofre det meste for å knuse de kjerringene i NAV! De er regelrett onde mennesker"

Her slår setning nr to i hjel setning nr en, en av hundrevis eller trolig over tusen konkrete eksempler fra din blogg og facebook.

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.23:39

Rulpert: Hva mener du? Hvorfor slår setning nr 2 setning nr 1 i hjel? At jeg har integritet betyr jo at jeg står på mitt og da er jeg selvsagt også villig til å ofre mye og lar meg ikke påvirke til å endre mening!

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.23:42

Rulpert: Skal du ikke snart gi opp alt det vrøvlet du kommer med?
Her ser man igjen at alt er min skyld og at flere anonyme kolleger stalker meg. Mine påstander "oppleves" å ikke stemme?? Hva med å heller undersøke fakta og dokumentasjon i saken?? De bygger alt på egne følelser.....for en kjerringklubb.

18.03.2017 kl.23:38

hva er problemet ditt, som kommenterer stygge ting på andres blogg......

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.23:41

Anonym: Det er ikke jeg som gjør det, men andre som vil ødelegge for meg. Jeg har null interesse av andres blogger.

18.03.2017 kl.23:46

jaha, bytt passord da så ingen kommer inn

Laila Monica Nikolaisen

18.03.2017 kl.23:53

Anonym: Her ser du hva Ribsskog driver med:
[Blogg.no support #182471] Automatisk svar: Sinnsyk
Fra
Blogg.no support
Til
lail-ni@online.no
Svar til
hjelp@blogg.no
Dato
I dag 20:29

Hei

Dette er en automatisk utsendt bekreftelse på at vi har mottatt din henvendelse:

"Sinnsyk"

En av våre kundebehandlere vil behandle din henvendelse så snart som mulig, og vi vil forsøke å svare deg senest innen to virkedager.

Det er ikke nødvendig å svare på denne e-posten. Din henvendelse har fått saksnummer: [Blogg.no support #182471] hos oss. Dersom du har tilføyelser ber vi deg ta med følgende:

[Blogg.no support #182471]

i tittelen/emnefeltet på alle fremtidige henvendelser om samme sak. For å gjøre dette kan du benytte deg av svar-knappen på denne meldingen.

Mvh
Blogg.no support
hjelp@blogg.no

-------------------------------------------------------------------------
Jeg er sinnsyk.

Mvh Laila Monica Nikolaisen

Anne

18.03.2017 kl.23:51

Hvorfor kommenterer du frekt på bloggen annec.blogg.no ? Det er ikke noe trivelig en gang !!!

Anne

19.03.2017 kl.00:03

Det går ann og svare !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19.03.2017 kl.00:11

komentaren du ga meg gir ikke mening

Erik Ribsskog

19.03.2017 kl.00:49

Nå har jeg tenkt med, på hva som hendte, under innspilingen, av filmen Secondløytnanten.

(Noe jeg var med på, (som statist), som del av førstegangstjenesten.

Høsten 1992).

Og de som har sett den filmen, ser kanskje, at noen tyske soldater, må løpe, inn på tunet, med de tyske hjelmene, på armene.

Og han som sakker litt av, (mot slutten av scenen), er meg.

Og da har kanskje noen fått blodpropp, i armen, av å ha en sånn hjelm hoppende, opp og den, (mens de løp).

For det var sånn, at kompanisjef Isefjær, han samlet oss, (på campingplassen i Kvikne), om kvelden.

Og så spurte han hver og en, om han ville ha en øl, fra filmselskapet, som takk for hjelpen.

Men vi fikk jo to billetter hver, til denne filmen, i posten.

Så om det var sånn, at Forsvaret hadde fått melding om, at en soldat, hadde fått blodpropp, i armen, (av å ha de tyske hjelmene, på armen).

(For filmselskapet mente, at vi skulle ha hjelmene, på hodet.

Men noen vernepliktige, fra Hedmark vel, de protesterte da, og sa, at: 'Øss skal itte ha slike tyske hjelmer på huge'.

(Noe sånt).

Men så tenkte jeg sånn, (etter å ha fått ølen, av kompanisjef Isefjær).

At for eksempel i en bondefamilie, hvem er det, som får _en øl og ikke mer_, liksom.

Nei, det blir vel dattera som ikke er konfirmert enda, (eller noe i den duren).

Så jeg syntes, (som tidligere russ og student/studenkro/disco/pup til pup-runde-kar), at dette: 'En øl og ikke mer'-greiene, ble som noe 'jente-greier', (eller tull), må jeg si.

Så jeg bare ga bort min øl, til en medsoldat, (muligens Frisell).

Og så var muligens dette egentlig, noe slags 'medusin', mot blodpropp?

For jeg fikk så, (noen dager seinere, mens vi var på øvelse, ved Heistadmoen, utafor Kongsberg), veldig vondt, i armen.

Og det er muligens fordi, at jeg ikke, drakk den nevnte ølen.

For alkoholen i ølen, ville nok muligens, ha løst opp, den nevnte blodproppen, (som jeg ikke forstod hva var, på den tida, jeg fikk bare veldig vondt i armen, og fikk resept på paralgin forte osv., fra enten militærlegen eller en sivil lege).

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

19.03.2017 kl.00:57

Integritet og bøyer aldri av.. akkurat.. nå er vi ved stridens kjerne her.. selv om 1000 uavhengige personer hadde fortalt deg at du har skyld i dette selv vil/kan du aldri innse det.

Det er helt komisk å se at du er så sta , sint og skylder på alt og alle. Har ikke sett maken.

Laila Monica Nikolaisen

19.03.2017 kl.01:37

Anonym: Integritet handler da ikke om hvem som har skyld. Som jeg har sagt hundre ganger før; mine ledere ville før eller siden ha gitt meg sparken uansett hva jeg gjorde. De gjorde jo hva de kunne for å ødelegge meg, noe dette referatet er et godt eksempel på. Jeg fikk ikke lov til å men, føle eller oppleve noe, men det fikk de. Og de var meget slue mennesker, dette var psykopater som planla alt mot meg og de kunne meget vel ha sendt menn etter meg. Jeg blir neppe den siste de går etter!

19.03.2017 kl.01:43

"Vet du hvor mange timer jeg måtte ha før jeg lærte meg å svømme, eller før jeg fikk lappen, eller før jeg ble så sprek som jeg nå er??"

Ja, det kan sikkert tolkes som du aldri gir deg, men også at du har vanskeligheter med å lære.

Det er så trist å se at du ikke vet hvor syk du er. Etter alt du har "opplevd" og du er fortsatt her, ser du ikke koblingen? Politiet hjalp deg ikke fordi livet ditt var ikke i fare. Alt er i hodet ditt. Du overreagerer og overanalysere, mens den logiske sansen er så godt som borte.

Laila Monica Nikolaisen

19.03.2017 kl.10:40

Anonym: Nå får du gi deg! Dette referatet viser tydelig NAVs inkompetanse, løgner, maktmisbruk med meg. De skriver at flere kolleger som de ikke opplyser navnet på og som derfor er anonyme. Tenke seg til - flere- og ingen som viser noen interesse for meg og mener jeg er den som gjør alle feilene på kontoret! Og igjen, hvordan startet dette da? Og de sitter da ikke sammen med meg i det åpne landskapet, de er ikke engang kolleger av meg, avdelingsleder sitter på eget kontor så da lurer jeg på hvordan de kan oppleve hva jeg har opplevd... For å bare nevne noe. Men dette mener jo regjeringsadvokaten og NAV er helt ok så...Litt av en rettsstat. Hva snakker du om? Hvordan kunne politiet vite at noen ikke ville gjøre meg noe da jeg gikk ute barbeint, uten penger, uten mobil, uten nøkler og kun en kort kjole midt på vinteren?

Laila Monica Nikolaisen

19.03.2017 kl.10:42

Anonym: Politiet har faktisk BRØLT til meg - hva skulle det være godt for? Klysa nr 265. De har nektet meg å levere anmeldelse, de har antydet at jeg led av noe og da jeg kom for å klage på de etter at jeg var utelåst skrek de til meg at det ikke var så kaldt.....! Og bare klag sa de, de visste vel at ingen ville bry seg.

19.03.2017 kl.03:05

Dette er bare helt tragisk

Hansi og Polly

19.03.2017 kl.03:19

Kjære Laila. Vi håper du sover godt i natt og får en fin søndag.

Laila Monica Nikolaisen

19.03.2017 kl.10:43

Hansi og Polly: Ikke kall meg kjære!

IT-spesialist Ribsskog

19.03.2017 kl.04:04

Dette ble litt klamt.

Rulpert

19.03.2017 kl.07:52

"Integritet handler da ikke om hvem som har skyld. Som jeg har sagt hundre ganger før; mine ledere ville før eller siden ha gitt meg sparken uansett hva jeg gjorde."

Å skjelle ut folk fordi de er lesbiske eller stemmer Ap er det motsatte av integritet. Eller bare fordi de er muslimer, ansatte i barnevernet, dine kolleger osv osv osv.

Dersom dine ledere uansett ville gitt deg sparken så fatter jeg ikke hvorfor du gav dem en så gyllen anledning til å gjøre det? Da burde de fått utfordringen med å sparke deg fra en jobb i staten uten en gyldig grunn. Det er umulig. Hvis du ikke hadde lagt ut noe på nettet så hadde du fortsatt hatt jobb. Hvis ikke du hadde funnet på noe annet rart selvfølgelig, da hadde du kanskje også fått sparken.

Laila Monica Nikolaisen

19.03.2017 kl.10:56

Rulpert: Men de fant på mye i jobben, de planla ting mot meg. De ville ha fortsatt å innkalt meg og fortalt meg om anonyme kolleger som klagde på meg med mer. Jeg var svært stille og rolig av meg som alltid sa ja til alt! Men jeg levde hele tiden under frykten for hva de ville finne på, når de ville komme og hente meg...Jeg ville ikke blitt overrasket om de hadde sendt menn etter meg. De hatet meg virkelig. De støttet bare hverandre. Det var svært liten imøtekommenhet om man spurte de om noe, det var aldri et hyggelig svar tilbake om at ja det skal jeg hjelpe deg med eller noe slikt, bare et frekt og nedlatende svar og et granskende mørkt blikk, spesielt fra Kristiansen og også ofte Dege. Og hvorfor i all verden skulle jeg ødelegge mitt eget liv ved å fortsatt jobbe der? Jeg har bare skrevet mine reaksjoner på det de gjorde mot meg, de var avskum, de var kjerringer totalt uten kompetanse. De har ikke undersøkt noenting, de mente at alt det jeg opplevde var ok og spurte hvordan jeg hadde det - som om det det kolleger og ledere gjorde var helt ok og at det var mine følelser det var noe i veien med - og derfor måtte psykiater kontaktes. Hva med å se på det med et objektivt blikk og se om det var ok det jeg opplevde da! Og de innkalte meg alltid på meget korte frister så jeg aldri rakk å ta med noen. Hvorfor?? Og de gav meg permisjon og ikke suspensjon der de måtte ha undersøkt saken - hvorfor? Hvorfor ville de ha meg tvangsbehandlet? Hvorfor undersøkte de ikke den anonyme klagen fra bruker? Hvorfor skrev de det referatet etter å ha vært referanse for politiet? Hvorfor nevnte de en anonym eks jeg skulle ha truet uten å undersøke det nærmere? Dette hadde ingenting med det jeg skrev på facebook å gjøre så hvorfor ta det med og hvorfor ikke undersøke det? At jeg skjeller ut folk er fordi de representerer dumskap, inkompetanse med mer!

Rulpert

19.03.2017 kl.11:54

Du har fått alle relevante svar mange ganger, Nav har jo selv svart på alt dette. Saken er undersøkt og dokumentert med alt det dine kolleger har opplevd og alt det du har lagt ut på nettet. Det er fakta og dokumentasjon, akkurat slik du etterspør.

Jeg tror at arbeidsmiljøet rundt deg ikke var det beste, og at det slett ikke bare var din feil. Men din væremåte og reaksjon på det dårlige miljøet blir hovedsaken her. Du kritiserer for eksempel at det vises til dine kollegers opplevelser, mens du selv snakker om "granskende mørkt blikk". Snakk om å vise til noe subjektivt! Hvor er fakta og dokumentasjon på et mørkt blikk??

Laila Monica Nikolaisen

19.03.2017 kl.12:17

Rulpert: Nå får du gi deg - igjen! Det er ikke undersøkt at jeg hentet opplysninger fra NAV og la ut det på facebook! Det kan ikke være slik at enhver med paranoia eller med IQ under 50 skal bestemme hva NAV ansatte skal skrive på facebook fordi de tror det verste, eller at NAV ansatte ikke får lov til å fortelle hva folk har gjort en! Det er også flere andre ting som ikke er undersøkt! NAV skrev til og med at jeg hadde klaget på vedtakene under prosessen, uten å besvare klagen i innstilllingen eller imøtegå noe av det jeg skrev. Klagen ble sendt til avdelingsdirektøren uten at fakta ble undersøkt eller dokumentasjon innhentet! Hva er egentlig din kompetanse?? Du lirer jo av deg bare tull! Jobber du for NAV? Hvorfor denne interesseen for meg? Du er dum som et brød! Alle kollegene så vel at de hadde et mørt blikk, og da er det jo bare å innhente de som vitner så ser man hvordan de oppfører seg og ser på en! Hva mener du jeg skulle gjøre?? Jeg har latt som ingenting i 8 år og bare spilt det glatte lag! Jeg er sikker på at de gav meg de tyngste klagesakene fordi de håpet på at jeg ikke klarte de så de kunne gi meg sparken av den grunn! Og så fant de på alt annet tull - og ja, de kunne også ha planlagt ting mot meg i mitt privatliv og sendt menn etter meg - for de brydde seg jo overhodet ikke om det selv om de må ha lest om det! Da jeg skrev om folk for å finne ut av hvem som fulgte med på meg så var det altså mine kolleger! Kolleger som altså aldri viste noen interesse for meg - som mente jeg bare gjorde feil og baksnakket meg! Mine kolleger klarte jo ikke engang å gå til lunsj alene. Han ene muslimen som var stedfortredende avdelingsleder spurte nesten alltid mine to mannlige kolleger som satt bak meg om de skulle gå til lunsj med han! Kunne han ikke gjøre det alene - var han redd for å havne ved siden av meg.....?Merkelig folk.

Laila Monica Nikolaisen

19.03.2017 kl.12:20

Rulpert: Mine kolleger møttes også ofte privat, i sine klikker på puber (f.eks på Olympen) hver fredag, de hadde fester der kun de de som var in i miljøet ble bedt med mer.

19.03.2017 kl.12:10

Kjære vene.

19.03.2017 kl.12:14

Er det kult å være sinnsyk, Laila?

19.03.2017 kl.12:20

5. plass på PLUSS-listen i dag. Gratulerer, kjære Laila.

Jenny

19.03.2017 kl.12:26

Det lukter litt psykose...

19.03.2017 kl.12:40

Ja det lukter temmelig ille av både det ene og andre egentlig, men stanken kommer definitivt ikke fra Laila

Rulpert

19.03.2017 kl.12:51

Nav har ikke sendt menn etter deg, faktisk har ingen sendt menn etter deg. Nav samarbeider heller ikke med din eks, barnevernet eller politiet for å plage deg. De forsøkte å hjelpe deg ved å kontakte BHT og slik sett hjelpe deg til å hjelpe deg selv. Dette og et utall andre ville påstander lagt ut på nett som faller på sin egen totale uvirkelighet er grunnen til at du ikke lengre har jobb.

Vitner på at noen har mørkt blikk?! Det er subjektivt og var ikke du den eneste som ingen likte da? Da er vel du den eneste som har grunnen til å få et mørkt blikk? Ingen andre kunne bekrefte det uansett. Hvordan skal en dommer forholde seg til en påstand om at noen så stygt på deg? Det dokumenterer hva for noe?

Jeg forstår at det er vondt å bli holdt utenfor på jobben, jeg skal ikke betvile det du sier der. Men så kommer påstanden om at din muslimske kollega og hans mistenkelige lunsjpartnere. Fri og bevare....

Laila Monica Nikolaisen

19.03.2017 kl.13:06

Rulpert: Det begynner å bli mye tull fra deg nå og det er jo du som fantaserer mer enn det jeg noen gang har gjort! Joda, noen har sendt menn etter meg. Jeg har ikke for vane å lyve eller dikte opp ting for å gjøre meg interessant! Mine ledere samarbeidet muligens ikke med min eks, men de brukte han for å ta meg. De innkalte meg selv om de visste at jeg ikke hadde gjort det han klaget på og de innkalte meg for å ta opp at jeg ikke kunne prate om jobben hjemme og det jeg opplevde der da han skrev at jeg mente jeg var flinkere enn mine kolleger etc. Bare piss og hans personlige meninger om meg. Han har jo aldri hatt en jobb vel i hele sitt liv. Avdelingsleder ville sammen med politiet varsle barnevernet skrev hun i referansenotatet. Helt ubegripelig. Og hele referansenotatet er jo helt vanvittig og absurd! De kontaktet kun BHT for å kunne vise at de hadde oppfylt omsorgsplikten og for å skjule hva de selv hadde gjort og for å hevde at det var mine følelser det var noe feil med. De undersøkte ikke saken eller noe som hadde skjedd meg, de bare mente at mine følelser var feil og galt og at de da åpenbart var verdens beste og snilleste mennesker.... Det ble tatt opp på flere møter det dårlige arbeidsmiljøet og det kom klart frem at det var måten også kolleger oppførte seg mot hverandre, men lederne var jo feige nok til å ikke være mer konkrete. Det man kom frem til var jo at man skulle hilse på hverandre...total inkompetanse! Det var da fælt som du hang deg opp i det mørke blikket. Det er ikke noe jeg har nevnt engang og ikke noe jeg har med i saken. Det er bare noe jeg nevner her for å illustrere hvor ville man følte seg når man skulle spørre de erfarne om noe! Jeg har da ikke sagt hans lunsjpartnere var mistenkelige, men man må da kunne gå til lunsj alene! Eller var det for å spille på at han som var muslim hadde sine venner der eller nærmest utpresse de til å være hans venner...

Laila Monica Nikolaisen

19.03.2017 kl.13:27

Rulpert: Det NAV kolleger og ledere sa var like absurd som det Erdogan sier - og alle er vel enige om at han sier mye absurd!

Rulpert

19.03.2017 kl.13:34

Du nevner det mørke blikket som et tydelig tegn på at noen var imot deg, du mener til og med at noen kunne bevitne det og at det slik sett kunne fått betydning i en rettsak. Jeg har ikke fantasi nok til å finne på noe sånt, men siden du tar det opp som et tema så er det verdt å kommentere.

Du har trolig hatt med deg noen hjem fra byen der en eller flere har sagt et eller annet til deg om at du blir passet på. Det varierer i framstillingen din om disse karene er slemme eller snille. Det som vi kan anta er dokumentert er at en eller flere har sagt dette til deg. Det betyr ikke at han snakket sant gjør det vel? Bare fordi noen sier noe så betyr ikke det at det faktisk er sånn, spesielt ikke en sein kveld på byen der begge parter har drukket mer enn bare Cola. Du har vært ute på facebook en stund med tydelige bilder, dette kan være noen som kjente deg igjen og ville har litt gøy?

Laila Monica Nikolaisen

19.03.2017 kl.13:47

Rulpert: Du tror vel ikke at noen blir voldtatt heller du om du ikke er der selv! Jeg har ikke nevnt det mørke blikket før i dag! Jeg mener det også bokstavelig, ikke som en metafor. De hadde småe mørke øyne som jo eldre ofte får! I tillegg gransket de en og analyserte de en. Og det gjorde de ved å si at sånn og sånn var jeg, de kunne aldri bare svare på et spørsmål rett frem. Han sene sa helt konkret at han hadde ordre om å passe på meg. Dette har jeg fortalt om hundre ganger før. Andremann nektet å gå fra drosjekøen. Jeg hadde ikke drukket så mye og du får det til høres ut som om det er så ille å drikke alkohol og at man da får totalt blackout og ikke vet hva man gjør. Jeg husker alt! Ihverfall de to første gangene, den tredje gangen ble jeg nok dopet da jeg kun husket bruddstykker.

Rulpert

19.03.2017 kl.14:22

Ja, tror ikke jeg har sett noe om det mørket blikket før nå, men hva så? Saken er at en slik påstand har null verdi. Du oppfattet det slik at noen så stygt på deg og hva så? Hva skal det dokumentere? Om noen så er forbanna på deg så beviser ikke det en stor pågående konspirasjon som objektivt sett er umulig å gjennomføre. Det betyr heller ikke at du blir urettferdig behandlet dagen etter eller et år etterpå. En slik påstand som du kommer med her er det bare å avvise fordi den ikke betyr noe som helst.

Jeg sier ikke at du bevisst lyver om disse møtene, men dine tolkninger av dem varierer. Jeg sa at de karene løy til deg, har du tenkt over at det var en mulighet? Jeg aner ikke hvor mye du drikker, men det er ikke umulig at hukommelsen spiller en et puss eller to selv om inntaket ikke er høyt.

De svarte ikke rett fram på spørsmål nei? Ganske klassisk måte når en ikke vet svarene nettopp fordi de ikke kjenner deg, maks har de sett din facebook og spiller videre på det.

Laila Monica Nikolaisen

19.03.2017 kl.15:09

Rulpert: Ganske morsomt poeng det det at de ikke visste svarene. Jeg fikk jo høre at jeg kunne spørre om mer enn de 10 vise kunne svare og at mine "enkle spørsmål" ikke var såå enkle.....

Laila Monica Nikolaisen

19.03.2017 kl.15:16

Rulpert: Men dette var for mange år siden da og før jeg hadde facebook. Men det var som sagt litt slitsomt å hele tiden måtte bli gransket og analysert og nærmest måtte legge ut om hele ens liv da.....Jeg vet jo ikke hvem de anonyme klagende kolleger var. Hva er objektivt umulig? Jeg finner det svært lite sannsynlig at flere menn skulle oppføre seg rart sommeren 2013 eller at unge politistudenter skulle like meg som var nesten 20 år eldre. Jeg er lei av å bli mistrodd av deg! Jeg var da 43 år og godt voksen og har da også livserfaring og vet godt hva jeg opplevde.

Ronny Jørgen

19.03.2017 kl.15:37

Nå hallusinerer du Laila!

Laila Monica Nikolaisen

19.03.2017 kl.15:46

Ronny Jørgen: Om hva da?

Hansi

19.03.2017 kl.16:30

God bedring, kjære Laila.

Laila Monica Nikolaisen

19.03.2017 kl.16:55

Hansi: Det er åpenbart at det er mye som skjules ja. Hvorfor sa avdelingsleder at barnevernet skulle kontaktes? Likte de ikke at jeg jobbet mye overtid eller hva når jeg hadde småbarn? Likte de ikke at jeg ikke var godt gift?

Laila Monica Nikolaisen

19.03.2017 kl.17:22

Hansi: Og så sitter de unge damene oppfostret av Sophie Elise og at alle kvinner er sosialister og for masseinnvandring og alle muslimske menn er spennende..... og så ser de meg som ikke snakker med noen på jobben og aldri spør om noe og syns det er så rart da vettu..De har jo en hjernecelle til å skjønne at jeg har spurt om det meste tidligere og har lenger erfaring enn de. Og nå har de klart å ødelegge en annens kvinnes liv da. Det skal de få høre så lenge de lever og må de lever med dårlig samvittighet. Hønsehjerner. Eller kanskje det var ønsket at de. Alle som ikke er lik de skal dø.

19.03.2017 kl.17:26

Du minner om en blanding av Juklerød og Ribsskog.

Rulpert

19.03.2017 kl.17:36

Har du ikke hatt en muntlig eksamen eller faglig samtale der du ikke føler deg på høyde med temaet? De som ble med deg hjem brukte en kjent taktikk for å vri det til sin fordel.

Jeg henger med opp i det med blikket fordi du ser på det som et poeng til fordel for deg i saken din. Du vrir deg selv helt unna å svare på hvordan det kunne brukes i en reell sak. Det er lett å si at "noen ser stygt på meg". Det kan ha sin effekt i en historie en forteller, men så er det dette med fakta og dokumentasjon igjen da...

Laila Monica Nikolaisen

19.03.2017 kl.18:01

Rulpert: Hva snakker du om? Og hvilken kjent taktikk snakker du om? Er det vanlig at menn sier de har ordre om å passe på damer og ikke reagerer når man begynner å gråte eller river av de kjedet?` Er det mange kvinner som har opplevd det? Poenget mitt var da det ikke alltid var like lett å spørre de om ting når de alltid så granskende på meg. Avdelingsleder Kagnes så svært hatefullt på meg da hun innkalte meg da eksen klagde på meg. Nei, jeg vet ikke hvem andre som kan ha sett det...men hun greide jo heller nesten ikke å se på meg da vi en gang tok T-banen til et arrangement etter jobber der jeg var blant de få av kollegene som deltok. Jeg deltok jo på det meste. Man får spørre henne som vitne i en rettsak og se hvordan hun da ser på en....Kommer sikkert til å bare snakke fint om meg da vettu. Og dette er altså ikke tatt med i saken, bortsett fra at lederne her skriver at "noen" har sett stygt på meg. Nei, "noen" har ikke sett stygt på meg, jeg har fortalt helt konkret hvem de var. Rart at de utelot det. De skriver jo også masse om hvordan kolleger føler det, mens de driter i hva jeg føler.... Dette med mannfolka skjedde jo etter at jeg kjøpte en hytte av en mann fra forsvaret. Og jeg har også hatt advokater på nachspiel, en bodde like her ved Akerselven og var meget kjekk. Høy og mørk. Jeg har også hatt advokat Per Danielsen på nachspiel og jeg husker at en mann på Lorry prøvde å få meg til å unngå det.

Laila Monica Nikolaisen

19.03.2017 kl.18:03

Rulpert: Hvem vet hva disse advokatene har sagt om meg til andre advokater? Siden de hos Codex sa at jeg hadde en sinnsykdom.

Rulpert

19.03.2017 kl.19:05

Jeg mente det er en kjent bløffetaktikk så klart, prøve å forvirre.

Tviler på at det er et nettverk for advokater som forhåndsdømmer potensielle klienter. Men dersom en advokat har lest bloggen din før du tar kontakt, eller leser den etter du har tatt kontakt så blir resultatet som med den andre du har snakket med. Det ville være uforsvarlig av han eller hun å ta saken din.

Laila Monica Nikolaisen

19.03.2017 kl.19:29

Rulpert: Hvorfor skulle det være uforsvarlig å ta saken min? Om jeg ikke hadde skrevet om de i NAV og lagt ut hva jeg følte om de så hadde jeg måttet stenge min facebook og da kunne hva som helst skje som ingen fikk vite om! Jeg hadde vel fått jobben tilbake, men som jeg har sagt så ville de bare funnet på noe å ta meg for og fortsette å fryse meg ut og trakassere meg! Man skal ha evne til å tenke i svært kompliserte saker når det gjelder min sak. Det er vel mulig advokatene slarver om damer de møter. Nå skal advokatforeningen holde møte vedrørende advokaten jeg klaget på hos Codex og jeg fikk da forspørsel om habilitet. Jeg husker vel ikke hvor denne advokaten jeg hadde her jobbet for, eller om han sa det, men det er jo mulig han er blant de som skal vurdere min klage.

Laila Monica Nikolaisen

19.03.2017 kl.19:31

Rulpert: Veldig rart av en arbeidsgiver å be en slutte å beskytte seg selv! De er jo ikke engang folk jeg kan fortelle om ting til. Og som sagt har de sagt svært mye rart om meg og gjort mye rart.

Hansi

19.03.2017 kl.20:19

Kjære Laila...

Polly

19.03.2017 kl.20:26

Hvordan går det med følelsene dine i kveld?

Rulpert

19.03.2017 kl.20:40

Advokatene du har snakket med til nå har ikke tatt saken din fordi det er en sak som ikke kan føre fram på noe vis. Det eneste mulige resultat er at du fått en knusende kjennelse mot deg og måttet betale alle saksomkostningene. Kanskje advokaten din ville fått en skrape for å ikke stanse dette. Søksmålet er grunnløst og da kan ikke en advokat bare kjøre i gang en prosess mot bedre vitende. Det er for å ivareta de som ikke vet bedre eller fullt ut forstår systemet. Slik du framstår og framstiller saken din så gjelder denne bestemmelsen for deg.

Laila Monica Nikolaisen

19.03.2017 kl.20:55

Rulpert: Du gir deg ikke! Hva er egentlig din agenda?? Du må virkelig ha noe å skjule eller være med på å hjelpe noen mot meg!

Laila Monica Nikolaisen

19.03.2017 kl.20:56

Rulpert: Jeg tror du er en psykopat!

Laila Monica Nikolaisen

19.03.2017 kl.20:56

Rulpert: Og mulig du er en drapsmann også! Slik som du holder på.

Laila Monica Nikolaisen

19.03.2017 kl.20:58

Rulpert: Politiet burde virkelig etterforske deg!

anonymous

19.03.2017 kl.21:12

Skaff deg hjelp du er ikke pling i bollen!

Rulpert

19.03.2017 kl.21:29

Fordi jeg stiller spørsmål og ber deg tenke over ting? Jeg blir nysgjerrig og interessert av det du legger ut. Jeg har vært spydig noen ganger og det er sikkert ikke positivt av meg. Men jeg har ikke kalt deg gal en eneste gang og jeg ser ressursene bak alt dette kaoset.

Laila Monica Nikolaisen

19.03.2017 kl.21:33

Rulpert: Du får se på ditt siste svar til meg. Du gjør alt du kan for at jeg ikke skal gå videre. Du er jo ikke bare nyssgjerrig, du legger føringer og vil bestemme hva jeg - og også advokater - skal gjøre. Det er ikke jeg som trenger mest hjelp her, men du!

19.03.2017 kl.23:58

"Du gjør alt du kan for at jeg ikke skal gå videre."

Så Rulpert prøver altså å hjelpe deg.

Tove

20.03.2017 kl.02:36

Haha, dette MÅ da være tull? Det er vel ingen som er så pling i bollen? Om denne Laila Monica virkelig eksisterer, bør hun tvangsinnlegges snarest. Snakk om nutcase.

Hansi

20.03.2017 kl.02:47

Kjære Laila. Ny uke, nye muligheter for tvangsinnleggelse.

mat i dag

20.03.2017 kl.03:39

Her ser man igjen at alt er min skyld og at flere anonyme kolleger stalker meg. Mine påstander "oppleves" å ikke stemme?? Hva med å heller undersøke fakta og dokumentasjon i saken?? De bygger alt på egne følelser.....for en kjerringklubb.

Dette innlegget på min mat/reiseblogg, sier mer om deg enn om andre, du er tydlig ute etter å få flest mulig treff på bloggen din, men å komme med usakelig tilbakemeldinger i helt tilfeldige blogger om hva, hvordan, hvorfor .... henger ikke på greip. gå inn i deg selv, og se virkeligheten rundt deg. og å offentliggjøre dokumenter på den måten er ubeskrivelig dumt. en dag vil du nok angre på handlingene dine, og kanskje du heller burde slette innholde av slike ting før du møter veggen !!!

Laila Monica Nikolaisen

20.03.2017 kl.07:14

mat i dag ( i korea ): Det er ikke jeg som har gjort det, men Ribsskog. Jeg har allerede anmeldt han, men politiet henla det selvsagt. Det er vel kanskje i politiets interesse at mest mulig dritt spres om meg og at mitt omdømme svekkes. Jeg skal legge ut referansenotatet der man kan se hva politiet sa om meg!

Ronny Jørgen

20.03.2017 kl.06:36

Mat i dag ; Problemet er at Laila møtte veggen for flere år siden,og nå har begeret virkelig rent over.

Det er nok ikke Laila selv som skriver i andres blogger-men noen her som tuller med henne og sender i hennes navn.Du er ikke den første som er innom her og sier ifra.

Laila; Hvis du virkelig ikke ser at Rulpert prøver å hjelpe deg så tror jeg du er forbi et hjelpende punkt.Da er medisinering og innleggelse neste steg.ALLE som leser her forstår situasjonen godt.

Laila Monica Nikolaisen

20.03.2017 kl.07:17

Ronny Jørgen: Nå får du faen meg gi deg! Hvem faen er dere? Homser? Hvorfor er homser ofte så dumme - se på blomsterFinn - han opptrer på godmorgenTv og prater bare om at alle må elske hverandre og pyttsan IS og islamister er ikke farlige....selv om de vil drepe alle homofile! Eller er dere Ap folk?

Edna

20.03.2017 kl.07:37

Nå må du slutte å skylde på Erik Ribsskog.

Ronny Jørgen

20.03.2017 kl.07:42

Det er vel helst DU som vil drepe alle homofile.

Du har faktisk veldig mye til felles med muslimer-dere misliker nøyaktig det samme.

Tenk litt over den siste setningen min...

Laila Monica Nikolaisen

20.03.2017 kl.07:51

Ronny Jørgen: Nei, det vil jeg selvsagt ikke. Men hvorfor må alle homofile som står frem så ofte fremstille seg som dumme og enkle og jalla....... Som sagt mistenker jeg de for å stå bak og ønske å ødelegge mitt liv!

20.03.2017 kl.07:55

Hvorfor må du fremstille deg selv som dum, enkel psykojalla?

Laila Monica Nikolaisen

20.03.2017 kl.07:59

Anonym: Jeg har da aldri sagt at alle mennesker bare er snille og at vi bare må være søte mot hverandre! Og ikke gir jeg råd om verdensfreden heller.

Hansi

20.03.2017 kl.08:02

Og likevel fremstår du som dum og enkel, kjære psyko-Laila.

Laila Monica Nikolaisen

20.03.2017 kl.08:35

Hansi: Og det sier du.... Må ditt liv gå til helvete, tror du det hjelper å kalle meg kjære? Du er en meget ond skapning som overhodet ikke har noe kjærlighet i deg.

20.03.2017 kl.11:44

"Men hvorfor må alle homofile som står frem så ofte fremstille seg som dumme og enkle og jalla......"

Har du møtt ALLE homofile? Slutt å overdrive, Laila.

Laila Monica Nikolaisen

20.03.2017 kl.11:49

Anonym: Jeg skrev de som står frem så ofte.... Er det kultur blant de homofile å være overfladiske? Ja, det er vel kanskje det...Det verste er jo når de blir så overfladiske at de ikke engang greier jobben sin da men. Men skjønner de selv at det er slitsomt for andre?

Ronny Jørgen

20.03.2017 kl.19:43

Skjønner du at det er slitsomt for andre når du hater så mye?

Skriv en ny kommentar

Laila Monica Nikolaisen

Laila Monica Nikolaisen

47, Oslo

Utdannet jurist, cand.mag og bedriftsøkonom. Jeg er svært opptatt av rettferdighet, saklighet, etterrettelighet, dokumentasjon og fakta. Da det åpenbart er lite av det.

Kategorier

Arkiv

hits