Regjeringsadvokaten lyver



Jeg unnlot vel ikke å komme på jobb, jeg ble bedt om å levere nøkkelkortene. Men hvem bryr seg?? Det er kun når jeg gjør noe det blir et voldsomt rabalder og det nærmest gis dødsstraff.

346 kommentarer

Laila Monica Nikolaisen

23.12.2016 kl.14:47

JEG ER IKKE SINNSYK!!!

Gunnar

24.12.2016 kl.13:59

Goooood Jul Laila!

Juleengelen

25.12.2016 kl.02:11

Du var superpen på ditt siste bilde på fb. 😀❤❤

Laila Monica Nikolaisen

27.12.2016 kl.13:39

Juleengelen: Ja, det var først på bilde nr 99

Hans Søster

27.12.2016 kl.09:51

Kan du ikke spørre hvorfor han legger avispapir i passasjersetet?

Laila Monica Nikolaisen

27.12.2016 kl.13:38

Hans Søster: Men hva tror du?

Laila Monica Nikolaisen

27.12.2016 kl.13:39

Hans Søster: Du som er hans søster!

Laila Monica Nikolaisen

27.12.2016 kl.16:26

Hans Søster: Hvorfor dekker man passasjersiden med avispapir? Når man kjører alene? Og vet at det kan være at jeg sitter ja til å sitte på.

Vestfossen fisk og porno

27.12.2016 kl.15:37

Laila, ser du ikke at du og Erik ribsskog er akkurat like paranoide?

Laila Monica Nikolaisen

27.12.2016 kl.16:24

Vestfossen fisk og porno: Nei.

Laila Monica Nikolaisen

27.12.2016 kl.16:28

Vestfossen fisk og porno: Jeg bare spør; hvorfor dekker man passasjersiden med aviser? Jeg har vært sammen med typer som ofte skifter biler og jeg har kjørt mange ulike typer. Og jeg har vært sammen med menn som er livredde for skitt i bilen. Men aldri sett noen dekke til passasjersete med aviser.

Laila Monica Nikolaisen

27.12.2016 kl.19:50

Vestfossen fisk og porno: Hvor har du tatt navnet dit fra?

PålM

27.12.2016 kl.17:25

Hva slags rar type var dette? Og hvorfor kommenterte du det ikke?

Laila Monica Nikolaisen

27.12.2016 kl.18:14

PålM: Hvorfor skulle jeg kommentere det? Han var jo hyggelig som ville kjøre meg.

Laila Monica Nikolaisen

27.12.2016 kl.19:28

PålM: Men hvorfor kaller du deg min eks sitt navn?

Vestfossen fisk og porno

27.12.2016 kl.17:38

I hvilken situasjon kom du borti denne mannen da?

Var han en som plukket deg opp på gaten og spurte "hvor mye for en tur"?

Isåfall er det logisk å tro at han var sikker på at du var prostituert, og kanskje han ikke ville ha kroppsvæsker fra en prostituert i familiebilen?!

Laila Monica Nikolaisen

27.12.2016 kl.18:15

Vestfossen fisk og porno: Og så drepe de etterpå kanskje....

Ronny Jørgen

27.12.2016 kl.19:02

Eller kanskje de bare har lest avisen?

Laila Monica Nikolaisen

27.12.2016 kl.19:29

Ronny Jørgen: Da hadde de vel bare lagt den pent fra seg på setet og ikke klistret de rundt setet.

GM Løvenbalk

27.12.2016 kl.19:26

Følger du med på hurtigsjakk-VM, Laila?

Hvem tror du vinner?

Laila Monica Nikolaisen

27.12.2016 kl.19:29

GM Løvenbalk: Jeg tror min eks vinner!

Dina

27.12.2016 kl.19:29

Lurer på en ting. Hver gang noen skriver en komplement til deg, så svarer du alltid negativt ladet, i stedet for å bare si takk. Klarer du ikke ta til deg komplementer?

Virker bare som om du trykker deg selv ned 😕

Laila Monica Nikolaisen

27.12.2016 kl.19:31

Dina: Hvor har jeg svart negativt? Det er nok mer du som fisker. Svært sjeldent jeg får fine bilder på første forsøk, det har kun skjedd en gang. Dette julebildet måtte jeg jo ta 99 ganger før det kunne vises.....

Johnson

27.12.2016 kl.19:29

Herregud som du skaper de mest bizarre teorier om det meste. Hvor finner du alle disse rare mannfolka?

Laila Monica Nikolaisen

27.12.2016 kl.19:34

Johnson: Men jeg vil gjerne ha deres svar da - hva tenker dere om en mann som dekker passasjersiden og sin egen da med avispapir?

GM Løvenbalk

27.12.2016 kl.19:31

Så romantisk.

Mester Løvenbalk

27.12.2016 kl.19:33

Det naturlige ville vært å spurt før du satte deg. Er du så forsagt?

Laila Monica Nikolaisen

27.12.2016 kl.19:34

Mester Løvenbalk: Ja

27.12.2016 kl.19:33

Har du hatt en fin jul, Laila?

Laila Monica Nikolaisen

27.12.2016 kl.19:35

Anonym: Aldri hatt bedre!

27.12.2016 kl.19:36

Supert! :)

Og kalkunen var god?

Hva spiste dere 1. og 2. juledag?

Laila Monica Nikolaisen

27.12.2016 kl.19:48

Anonym: Ja, kalkunen var saftig og god. Men jeg hadde glemt at det tok litt tid i ovnen så etter julegudstjenesten tok det en stund til middag. 1.juledag var det pinnekjøtt, vossakorv, kålrotstappe og poteter. Også det svært godt. 2. juledag hadde jeg bare kalkunrester.

Erik Ribsskog

27.12.2016 kl.19:48

Og Laila'en vår uti hagen står.

Uti hagen står.

Og der skal vi bo både vinter og vår.

Både vinter og vår.

Og Laila'en står uti hundrede år.

Uti hundrede år.

Oaiaiai boff boff.

Oaiaiai boff.

Og Laila'en vår uti hagen står.

Uti hagen står.

Og der skal vi ligge i soveposen vår.

I soveposen vår.

Og Laila'en står uti hundrede år.

Uti hundrede år.

Oaiaiai boff boff.

Oaiaiai boff.

Og Laila'en vår uti hagen står.

Uti hagen står.

Og der skal vi ligge med nattkikkerten vår.

Med nattkikkerten vår.

Og Laila'en står uti hundrede år.

Uti hundrede år.

Oaiaiai boff boff.

Oaiaiai boff.

Og Laila'en vår uti hagen står.

Uti hagen står.

Og madrassene våre av mose består.

Av mose består.

Og Laila'en står uti hundrede år.

Uti hundrede år.

Oaiaiai boff boff.

Oaiaiai boff.

Og Laila'en vår uti hagen står.

Uti hagen står.

Og bindingsverket av raier består.

Av raier består.

Og Laila'en står uti hundrede år.

Uti hundrede år.

Oaiaiai boff boff.

Oaiaiai boff.

Og Laila'en vår uti hagen står.

Uti hagen står.

Og bindingsverk-fyllet av granbar består.

Av granbar består.

Og Laila'en står uti hundrede år.

Uti hundrede år.

Oaiaiai boff boff.

Oaiaiai boff.

Og Laila'en vår uti hagen står.

Uti hagen står.

Og raie-festene av bjørkenever består.

Av bjørkenever består.

Og Laila'en står uti hundrede år.

Uti hundrede år.

Oaiaiai boff boff.

Oaiaiai boff.

Og Laila'en vår uti hagen står.

Uti hagen står.

Og der skal vi brenne et bittelite bål.

Et bittelite bål.

Og Laila'en står uti hundrede år.

Uti hundrede år.

Oaiaiai boff boff.

Oaiaiai boff.

Laila Monica Nikolaisen

27.12.2016 kl.19:49

Erik Ribsskog: Du jobber vel som advokat eller hos regjeringsadvokaten....

Erik Ribsskog

27.12.2016 kl.19:54

Nei, men jeg har vært låseansvarlig i butikk.

Laila Monica Nikolaisen

27.12.2016 kl.20:35

Erik Ribsskog: Men du kunne sikkert jobbet både som advokat og hos regjeringsadvokaten, der skrøner og lyver de mye.

Laila Monica Nikolaisen

27.12.2016 kl.20:39

Erik Ribsskog: Veldig rart at regjeringsadvokaten så seg nødt til å lyve når alle advokater mener at det at jeg la ut brev og interne mailer var god nok grunn til å sparke meg og de viser til høyesterett. Men det gjaldt neppe saker der arbeidsgiver løy, ville ha en tvangsbehandlet, støttet voldelige ekser, gav faen i å undersøke klager og saker, gav faen i varslinger.... Litt av noen advokater vi har i dette landet. Og så skal de bestemme over hva jeg skal bruke penger på.

Laila Monica Nikolaisen

27.12.2016 kl.20:41

Erik Ribsskog: Hvis det er vanlig det jeg har opplevd så er det jaggu ikke mye bruk for arbeidsmiljøloven i dette landet!

Laila Monica Nikolaisen

27.12.2016 kl.20:41

Erik Ribsskog: Eller så er mine ledere livsfarlige og det vet alle.

Laila Monica Nikolaisen

27.12.2016 kl.21:01

Erik Ribsskog: Hvordan fikk jeg denne mailen i min innboks?Magnus Carlsen
Fra
Erik Ribsskog
Til
sjakk@nrk.no
Svar til
eribsskog@gmail.com
Dato
I dag 18:14
Prioritet
Normal

Hei.
Magnus er kjempesøt. Er han singel, og tror dere jeg har sjans?

Mvh.
Erik Ribsskog

Ronny Jørgen

28.12.2016 kl.11:07

Jeg tror ikke at alle mannfolk som har aviser i forsetet har planer om å drepe noen for å si det sånn...

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.11:54

Ronny Jørgen: Men noen kan ha det mener du? Hvorfor har de det da? Kom med dine teorier nå!

Ronny Jørgen

28.12.2016 kl.12:05

Nei jeg mener ikke at noen kan ha det!

Men du tror jo tydeligvis at ALLE har det.

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.12:23

Ronny Jørgen: Du skrev "Jeg tror ikke at alle mannfolk "....så du tror ikke alle har det, men noen altså! Hvor ofte ser du egentlig fremsetter av bil dekker av avispapir?

Ronny Jørgen

28.12.2016 kl.12:10

Hvorfor tror du egentlig at alle er ute etter å drepe deg???

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.12:23

Ronny Jørgen: Jeg tror ikke at alle er det, jeg tror ikke engang at det nødvendigvis er meg spesielt man er ute etter.

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.12:24

Ronny Jørgen: De fleste damer er jo som sagt hønsehjerner og ville ikke ha reagert på det.

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.12:31

Ronny Jørgen: De fleste damer lider at rydde- og vaskemania og ville tenkt at det var lurt!

28.12.2016 kl.12:31

Kanskje han hadde sølt noe og dekket det til med aviser? Hadde du bare spurt hadde du ikke sittet å lurt på det nå. Var du for sjenert til å spørre? Er nok en logisk grunn.. Virker som du overanalyserer alt. Det må være fryktelig slitsomt

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.12:32

Anonym: Hadde jeg spurt hadde jeg nok ikke sittet her nå.

28.12.2016 kl.12:36

Og det blir bare med spekulasjoner fra din side. Som sagt; det må være fryktelig slitsomt..

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.12:39

Anonym: Men jeg spør dere! Hva ville dere ha tenkt?

Ronny Jørgen

28.12.2016 kl.12:37

Ja det må være forferdelig slitsomt å være så mistenksom til alt og alle!

"Hadde jeg spurt hadde jeg nok ikke sittet her nå" Hva mener du med det?Han hadde drept deg da eller??

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.12:40

Ronny Jørgen: Men dette er ikke alt og alle, og det er helle ikke en vanlig greie. Jeg hadde heller ikke reagert i ettertid om det ikke hadde dukket opp menn med ordre om å passe på meg etterpå.

Ronny Jørgen

28.12.2016 kl.12:40

I og med at vi andre her IKKE lider av tvangsparanoia hadde vi nok ikke tenkt over det i det hele tatt..

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.12:42

Ronny Jørgen: Ok, da vet jeg det. Dere eller du da, mener det er helt normalt å dekke bilseter med avispapir og uten at man som sjåfør sier noe om det.

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.12:47

Ronny Jørgen: Kanskje vedkommende sendte menn etter meg fordi han ikke fikk drept meg. Kanskje vedkommende også fant på alt annet for å få meg sparket.

Ronny Jørgen

28.12.2016 kl.12:52

Ja det var nok han som sendte menn etter deg.Pulte deg først for så å drepe deg!

Ronny Jørgen

28.12.2016 kl.12:54

Men nå har du altså funnet en ny "mistenkt",good for you.Håper du finner at av det.

Bloggleser

28.12.2016 kl.12:57

Kanskje vinduet har stått på gløtt slik at det har kommet regnvann inn i bilen og på setet..?

Men jeg tror nok dine vrangforestillinger er rett - han skulle nok drepe noen og hadde lagt ut avispapir for å ikke søle blod på setet.

O M G

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.13:05

Bloggleser: Du kan da ikke vite om det er vrangforestilling når du ikke er han! Eller er du han? Og du ville heller ikke funnet det merkelig eller påfallende som politiet ville sagt. Rart at politiet finner det jeg sier og gjør påfallende......!

Ronny Jørgen

28.12.2016 kl.13:25

Det er ikke rart politiet brøler når du kommer.

De må vel velge mellom å le eller gråte.Jeg fatter ikke hvordan du kan kaste bort politiets tid på den måten der,hvis jeg var deg ville jeg sluttet å dumme meg ut på politistasjonen.

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.13:33

Ronny Jørgen: Er det ikke politiet som bør være mistenksomme?? Politiet i Danmark er åpenbart langt mer oppegående enn de i Norge. Det er bare å lese deres teorier i Emilie Mengs saken.

Rurik Løvenbalk

28.12.2016 kl.13:28

Noen ganger tror jeg du bare troller for oppmerksomhet. Eller så er du selv en hønsehjerne. Hvem vet.

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.13:34

Rurik Løvenbalk: Jeg troller aldri. Og det ser ut til at dere er livredde for å tro noe ondt om andre, bortsett fra når det gjelder meg da.

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.13:36

Rurik Løvenbalk: Hvorfor er dere så opptatt av at jeg ikke må tro at noen eller en vil drepe meg? Tror dere jeg blir redd da? Eller hva tror dere egentlig skjer? Tror dere jeg legger meg under dyna for godt?

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.13:38

Rurik Løvenbalk: Er det fordi dere vet om det og vil beskytte vedkommende?

Ronny Jørgen

28.12.2016 kl.13:47

Hvordan kan noen tro på deg når du kommer med nye teorier og konspirasjoner hver eneste dag?

Skal vi tro på deg alle dagene,plukke ut 1 dag og tro på den eller hva mener du hva man skal tro på??

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.13:51

Ronny Jørgen: Dette handler da ikke om å tro på meg! Jeg bruker ikke deres uttalelser som bevis eller bekreftelse på noe som helst om dere tror det, og skulle jeg gjøre det blir det kun for å vise hvor mange som er imot meg.

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.13:55

Ronny Jørgen: Kanskje dere jobber i politiet og vil hindre at gjerningsmannen vet at dere er etter han, og/eller at dere ikke har noe bevis til å ta han? Advokater leser jo min blogg og det gjør sikkert politiet også, jeg har jo sendt klage til de. Og jeg opptrer jo så "påfallende" og har fått sparken etter at jeg var på jobbintervju der...

Ronny Jørgen

28.12.2016 kl.14:06

Jaja..

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.14:23

Ronny Jørgen: Så jeg har rett altså!

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.14:24

Ronny Jørgen: Ribsskog passer bra som politi - like idiot.

Brynjar

28.12.2016 kl.14:22

Du har da en psyk konspirasjonsteori om alt.

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.14:23

Brynjar: Konspirasjonsteori om hva da? Om politiet?

28.12.2016 kl.15:17

De jeg har fått med meg er: Nav, de i lærdal, kvinnelige kolleger, søte damer, hønsehjerner, politiet, arbeiderpartiet, folk som jobber på coop og rema, menn på byen, menn generelt, muslimer, venner og bekjente av familien til din sønn osv. Sikkert mye jeg har glemt, men den lista begynner å bli svært lang.

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.16:03

Anonym: Jeg har aldri snakket om Coop eller Rema, selv om dama til min voldelige eks opplyser selv på nettet at hun jobber på Rema 1000. (noen ville sikkert trodd at jeg hentet det fra NAV) De hilser ikke på meg der og den ene kassadama ser ganske rart på meg. Men det er sikkert min egen feil.

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.16:13

Anonym: Ja, og hva er så rart med det andre. Mener du det er normalt at man får sparken fordi man ikke vil la seg behandle og tvangsbehandle, pga det eksen sier når man ikke har gjort det han sier, anonyme som klager uten at man undersøker, varslinger som man driter i og bare antar er korrekt behandlet, når man lyver om møter med advokater med mer?? Det er som jeg har sagt før noen som driver og snakker stygt om meg bak min rygg og som får med seg andre og som gjør alt de kan for å ødelegge mitt liv. Mulig det er et stort miljø da. Det kan være de i Lærdal som snakker stygt om meg til mine kolleger som også kommer fra Sogn og det kan være venners venner på faebook etc. Når jeg snakker om de i NAV snakker jeg stort sett om kvinner og at de er så søte utad. Hønsehjerner er de som er dumme som brød og blant annet tror at muslimer vil få våre verdier og holdninger straks de krysser grensen eller etter at vi har gjort alt vi kan for å integrere de.. Jeg har heller aldri snakket generelt om menn på byen. Ja, muslimer har jeg mye å si om og flere burde jaggu få opp øynene. Venner og bekjente av familien til min eks er jo de i Lærdal for det meste da. Det er ikke så mange, bare de i Lærdal og NAV. Og ja, politiet - jeg begriper ikke hvorfor de oppfører seg slik mot meg. Mener de virkelig at jeg er så stygg at jeg får ikke lov til å anmelde eller at om de brøler så vil jeg aldri mer anmelde noen og alle drapsmenn kan bare drepe meg??

28.12.2016 kl.16:22

"Mener du det er normalt at man får sparken fordi man ikke vil la seg behandle og tvangsbehandle"

Du fikk sparken fordi du skrev om arbeidsplassen og kollegaer på Facebook.

Hønsehjerne.

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.16:26

Anonym: Skulle tro du var advokaten hos Codex eller Mette Y. Larsen! Det er visst helt ok å behandle ansatte ondskapsfullt og jævlig bare man ikke forteller om det. Og kolleger skal selvsagt få lov til å følge med på ansatte de alltid klager på anonymt og slik kan de fortsette hele sitt liv! Og nei, jeg nevnte ikke navn eller etat før lenge uti saken. Og siden de kjente seg igjen som anonymt beskreve så var det jo sant det jeg skrev da. Jævla ondskapsfulle mennesker, så onde at det er ubegripelig. Og ja, ei av de er i hvert fall medlem i Ap.

28.12.2016 kl.16:24

"dama til min voldelige eks opplyser selv på nettet at hun jobber på Rema 1000."

I den Rema'n du handler i?

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.16:29

Anonym: Nei, heldigvis ikke, om det da ikke er hun i kassa, men hun ligner ikke.....

28.12.2016 kl.16:26

"Konspirasjonsteori om hva da? Om politiet?"

Om alt mulig, får man tro. Det dukker opp nye konspirasjonsteorier daglig her.

Har du noen gang tenkt tanken på at du selv kan ha noe skyld?

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.16:30

Anonym: Nei! Jeg har ikke noe skyld!

28.12.2016 kl.16:30

"Skulle tro du var advokaten hos Codex eller Mette Y. Larsen!"

Nok en komspirasjonsteori!

Nei, dette har stått svart på hvitt i de dokumentene fra NAV som du selv har lagt ut.

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.16:34

Anonym: Disse advokatene la bare vekt på at jeg hadde lagt ut brev og vedtak uten å undersøke nærmere, for eksempel at disse var fulle av feil og løgner og piss! Men det er vel lov da. Egentlig syns de vel det er ok at jeg bare går og ikke får en attest over noe jeg har gjort - det er takken etter 10 år og all jobbingen...takken for at jeg stilte opp og sa ja til alt, at jeg dekket andres gaver. Mine kolleger og ledere må være noen av Norges ondeste, så jævlige og råtne at det halve kunne vært nok. Og dør jeg så har de all skyld. Det er en ondskap uten like hos disse. De er faen ikke mennesker.

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.16:35

Anonym: Og jeg vil ikke anbefale noen å bruke Codex eller Mette Y. Larsen!

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.16:37

Anonym: Der sitter disse sidrumpa kjerringene så engstelige for alt, livredde for alt nytt, redd for å fatte vedtak, redd for ditten, redd for datten, snakket bare dritt om ledelsen....og de sitter der fortsatt. Og Jensen som var tillitsvalgt i mange år satt bare og nikket hver gang ledelsen sa noe.

28.12.2016 kl.16:32

"Nei, heldigvis ikke, om det da ikke er hun i kassa, men hun ligner ikke....."

Nok en konspirasjonsteori altså! I følge deg skal du åpenbart fryses ut i samtlige Remabutikker i Oslo.

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.16:40

Anonym: Det var ikke jeg som nevnte den lokale butikken... jeg har som sagt heller ikke snakket om verken Coop eller Rema1000. Det er det vel Ribsskog som gjør, men dere evner jo ikke å se forskjell.

Rurik Løvenbalk

28.12.2016 kl.16:34

"Nei! Jeg har ikke noe skyld!"

"Selvfølgelig ikke". Det er helt greit å bryte alle interne regler og poste sensitiv informasjon om arbeidsplassen på Facebook.

Gå ta deg en bolle!

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.16:38

Rurik Løvenbalk: Det var om meg! Og det var helt absurd og vanvittig.

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.16:39

Rurik Løvenbalk: Men vi får jo aldri vite sannheten da det ville ikke tingretten eller noen advokat hjelpe med!

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.16:41

Rurik Løvenbalk: Tingretten og advokater er også medskyldig i å ødelegge mitt liv.

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.16:45

Rurik Løvenbalk: Og når de påstår at kolleger er varslere så får de vel vise til lovhjemmel og begrunne det da. Og de gav meg permisjon og ikke suspensjon som er det korrekte. Og under hvilken paragraf fikk jeg permisjon? De snakket om TML §12 - den hadde da ingenting med min sak å gjøre. Det er bare helt vanvittig og absurd det jeg har opplevd. Er det fordi jeg har kritisert muslimer at jeg skal tas og ingen lover og regler gjelder for meg?

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.16:47

Rurik Løvenbalk: Er det virkelig slik at arbeidsgiver kan gjøre hva de vil av faenskap og at det bare kan passere når man skriver om de eller legger frem det de har sagt? Kunne de bare ha sendt meg til tvangsbehandling uten at noen visste om det? Hva med min sønn?

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.17:26

Rurik Løvenbalk: Jævla rart at disse advokatene ikke visste at det er ok å varsle om kritikkverdige forhold på en arbeidsplass både i blogger og på facebook! Jeg vet mer enn de og kunne sikkert ha tatt hele saken selv. Men tingrettsdommeren skjønte jo ikke meg.....hva gir du meg? Dumme advokater og dumme dommere....huff. Er jaggu ikke bedre enn Nord-Korea.

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.17:27

Rurik Løvenbalk: Og siden de leser denne bloggen så skal de vite at de har vært med på å ødelegge mitt liv!

Funksjonsfriske Ribsskog

28.12.2016 kl.17:36

Du er ikke funksjonsfrisk. Oppsøk hjelp umiddelbart!

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.17:40

Funksjonsfriske Ribsskog: Jeg er nok friskere enn de jeg skriver om!

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.17:45

Funksjonsfriske Ribsskog: Disse folka jeg skriver om skal for alltid vite at de har vært med på å ødelegge et liv. Spesielt de søte unge kvinnene. Men for advokatene er det helt greit at jeg lever med dette så lenge jeg slipper å bruke penger - å bruke penger trenger jeg ikke som død heller!

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.17:49

Funksjonsfriske Ribsskog: Jeg lurer på hva advokatene mener for et liv jeg vil få og om de mener jeg finner andre bedre ting å bruke pengene på?? Men det er jo ikke sikkert de ville ha vunnet saken for meg. Men ikke kom her og si at jeg har så mye annet å bruke pengene på. Penger forsvinner fort og uten noen fremtid, uten jobb er det over og ut for meg. Og det takket være disse søte og hyggelige damene på jobben som syntes det var så spennende å søke opp forsagte meg på facebook! Råtne kvinnemennesker.

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.18:30

Funksjonsfriske Ribsskog: Disse advokatene kunne ikke risikere sitt rykte og omdømme som de sa, men de kunne risikere å medvirke til at jeg fikk mitt liv ødelagt eller døde. Det er helt greit. Det er bare alle andre i dette landet som er verdt noe. Meg kan man bare ødelegge, drepe, gjøre hva man vil med.....Jeg er ikke verdt noe som helst. Jeg er jaggu glad jeg slapp å oppleve ydmykelsen av å fylle 50 år og ingen kolleger eller ledere som ville ha brydd seg!

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.18:31

Funksjonsfriske Ribsskog: Alle mine kolleger ville selvsagt fått stor fest når de fylte 50 år!

Ronny Jørgen

28.12.2016 kl.19:25

Hvorfor skulle de være en medvirkende årsak til at du døde??

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.19:30

Ronny Jørgen: Nekter man å hjelpe folk så er man medvirkende til deres elendighet..... de kan jo ikke engang alle dommer i arbeidsrett.

Brynjar

28.12.2016 kl.19:27

Ta litt ansvar selv!

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.19:34

Brynjar: Jeg har alltid tatt ansvar- jeg har stått på hele livet. Men jeg skjønner at det viktigste som kvinne er å være søt og pen, slarve, psykopat, ha en lavere utdanning.... men er man svak og engstelig så får man all hjelp og støtte og de feirer sikkert din 50 års dag også. Jeg er virkelig glad jeg slipper den ydmykelsen å bli totalt glemt og oversett på min 50 års dag, det er takken for å ta de tyngste klagesakene. Klart jeg ikke ville ha fortjent noe slikt, jeg har jo gjort feil flere ganger og en gang for 10 år siden også. Nå er det bare de gode og snille og de perfekte menneskene tilbake der.

Gunnar Gedde

28.12.2016 kl.19:39

Laila? Hvilken situasjon møtte du mannen med avispapiret i?

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.19:47

Gunnar Gedde: I en kjøresituasjon.

Ronny Jørgen

28.12.2016 kl.19:41

Å fy fader så misunnelig du er på unge jenter.Bitter much?!

Fant du foressten ut noe om alle de fb meldingene du ikke hadde sett?Hvem var de fra?

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.19:46

Ronny Jørgen: Det er vel mere de unge pikene som er misunnelig på meg siden de må sjekke meg ut på nettet, se på mine bilder og følge med på meg - og ikke minst - sørge for at jeg som var fast ansatt får sparken slik at de får jobben. Disse meldingene var fra blant annet ei tidligere venninne som også jobbet i NAV og også hadde problemer på jobben. Men hun hadde ikke noe å komme med.

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.19:48

Ronny Jørgen: De er sikkert dritmisunnelige fordi de tror det er så spennende med menn som skal passe på meg...

Ronny Jørgen

28.12.2016 kl.19:59

Mmn...Unge jenter er sikkert veldig misunnelige på deg...

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.20:03

Ronny Jørgen: Hvorfor skulle de ellers sjekke meg ut på facebook? Fordi de er onde og ondskapsfulle og vil se hva stygge meg skriver? De ville jo lett kunne bli IS soldater. Iskalde og totalt uten følelser.

Brynjar

28.12.2016 kl.20:06

Du virker ikke som du har så mye følelser for andre, selv.

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.20:06

Brynjar: Hvilke andre da? De er jo anonyme!

Ronny Jørgen

28.12.2016 kl.20:12

De sjekker deg vel ut på fb fordi du skriver så helvetes mye sinnssykt.Hvor vanskelig kan det være å fatte da??

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.20:15

Ronny Jørgen: Og hva konkret er sinnssykt? At menn oppsøker meg, sier de har ordre om å passe på meg og verken spiser eller drikker? Eller hva annet? Har jeg løyet om det jeg har skrevet om de?

Ronny Jørgen

28.12.2016 kl.20:15

Du hater jo absolutt alle andre damer.Hvordan kan du forvente at de skal like deg da?

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.20:17

Ronny Jørgen: Jeg forventer det heller ikke. Men jeg trodde at lover og regler gikk foran hvem man likte personlig og at også kolleger man ikke likte fikk oppmerksomhet på sine runde år. Neida, jeg er verdens verste kvinne, mor og menneske. Jeg fortjener ingenting. Rart at de gav meg blomster da mor døde og da jeg var sykemeldt.

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.20:19

Ronny Jørgen: Men de holdt jo på å ta tilbake blomstene da mor døde for blomstene gikk tilbake til arbeidsgiver. Men jeg fikk de der. Det er det eneste positive jeg kan si om de. Men det var vel bare for syns skyld. De hadde vel ringt min mor og sagt en masse stygt om meg. Slik at hun døde.

Ronny Jørgen

28.12.2016 kl.20:22

"Og hva konkret er sinnssykt?"

ALT du skriver Laila er det! Alle her på bloggen prøver å si det til deg,politiet prøver,Nav prøver,advokater prøver...Men det går rett og slett ikke inn noen plass hos deg.Jeg vet ikke om det er fordi du er sta, dum eller begge deler...

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.20:22

Ronny Jørgen: Alt jeg skriver er ikke sinnssykt. Kom med noe konkret for en gangs skyld!

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.20:36

Ronny Jørgen: Jeg venter fortsatt!

Brynjar

28.12.2016 kl.20:30

"Hvilke andre da? De er jo anonyme!"

Alle navngitte du skriver om.

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.20:35

Brynjar: Mener du jeg skal like de og det de har gjort?

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.20:42

Brynjar: Jeg går ikke rundt og spør kolleger hvor nøye de er i sine saker! Det må jo være noe galt i topplokket deres eller så er de bare ondskapsfulle. Vi skal jo være så nøye vi kan, det sier seg selv.

Ronny Jørgen

28.12.2016 kl.20:42

JEG KOMMER JO MED NOE KONKRET NÅR JEG SIER ALT.Ordet ALT er det som er konkret her.Enten så spiller du dum nå eller så er du den største hønsehjernen av dem alle!

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.20:46

Ronny Jørgen: Nå får du slutte! Ingenting av det jeg skriver er sinnssykt. Det er sannheten, men det er mulig det de andre har gjort er sinnssykt. Hvordan kan du sitte der og påstå at jeg er sinnssyk som skriver om det som er sannheten?

Brynjar

28.12.2016 kl.20:52

Nå er det annonse øverst på siden her for en advokat som bistår i klagesaker mot NAV.

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.21:10

Brynjar: Han har jeg sikkert møtt mange ganger. Noen advokater er utrolig frekke, ei sendte alle brev i mails form og de ble lengre og lengre og helt umulige å lese, noen ble fornærmet når jeg ba om dokumentasjon på sakskostnader, noen var frekke i telefonen, og de fleste skrev klager som brukerne kunne ha skrevet selv. Og deres synsinger er ikke mer verdt enn en brukers om det ikke foreligger legeerklæringer.

Ronny Jørgen

28.12.2016 kl.21:13

Sukk...Jeg gir opp,dette er nytteløst.

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.21:15

Ronny Jørgen: Kom med noe konkret da! Hva konkret er sinnssykt i det jeg skriver? Er det det at jeg spise kalkun på julaften?

Gunnar Gedde

28.12.2016 kl.21:33

ja en kjøresituasjon, men hvorfor var du i bilen hans?

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.21:48

Gunnar Gedde: Fordi han spurte om jeg ville sitte på.

Brynjar

28.12.2016 kl.21:41

Det er en dame-advokat i Bergen.

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.21:51

Brynjar: Ok, men det kan jo være hun også tar saker i Oslo. Vi hadde jo saker fra hele landet nesten. Vi som jobbet med uføresaker ble sentraliserte og færre kontorer skulle ta saker fra hele landet. Et kriterie for å bli tildelt den oppgaven var visst at vi var effektive og jeg tror jeg bidro godt der. De var jo så redde for å ikke få fortsette med uføresaker. Jeg bidro og takken var altså sparken.

Gunnar Gedde

28.12.2016 kl.21:51

tilfeldig mann spør om du vil sitte på?

Du takker ja, og går ut ifra at han ville drepe deg?

fikk du deg litt pikk av denne "drapsmannen" også kanskje?!

Spurte han hvor mye du tok for en "tur" også?

Du kler deg jo mer horete enn en vanlig gateprostituert mener jeg!

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.21:57

Gunnar Gedde: Nei, han var ikke tilfeldig, men jeg hadde ikke regnet med å få sitte på da og det var ikke avtalt. Om jeg kler meg mer horete enn en gateprostituert så vet man hvem som er hvem heretter da.

Laila Monica Nikolaisen

28.12.2016 kl.22:27

Gunnar Gedde: Jeg mener jo heller ikke at han ville drepe meg. Jeg har spurt dere hva dere tror. Og selv ser jeg det å ville skjule dna som et svar eller det å ikke ville skitne til bilen, selv om det ikke var mye skit på verken han eller meg.

28.12.2016 kl.23:19

Avis i setet var vel fordi han trodde du kom til å pisse i setet. Gamle kvinnfolk pleier å lekke litt.

Laila Monica Nikolaisen

29.12.2016 kl.08:02

Anonym: Ja, når man blir redd så gjør man kanskje det. Han hadde kanskje erfaring. Dessuten var han eldre enn meg.

Laila Monica Nikolaisen

29.12.2016 kl.08:11

Anonym: Han må ha vært meget beregnende og slu og ha planlagt det. Det er jo bare å kaste avisene etterpå og brenne de så er alle spor borte! Lurer på hva mer han han kan prøve seg på.....

Brynjar

29.12.2016 kl.08:41

Nå er du bare drama-queen. Mulig du liker oppmerksomheten.

Ronny Jørgen

29.12.2016 kl.10:50

Våte aviser brenner ikke ;-)

Laila Monica Nikolaisen

29.12.2016 kl.12:45

Ronny Jørgen: Hvem har sagt at avisen ville være våt?

Jesus

29.12.2016 kl.11:56

Hahaha, våte aviser brenner ikke 😂😂😂 Måtte innom her og sjekke når jeg så at politiet hadde hjulpet tre innelåste damer (sikkert søte, unge hønsehjerner). Tok for gitt at du hadde kommentert det, og det hadde du selvfølgelig 😃 De hadde ikke rykket ut og hjulpet hadde de ikke hatt ressurser til det akkurat da. Det hadde selvfølgelig ikke blitt prioritert. Jeg har låst meg ute et par ganger og det har aldri falt meg inn å ringe til politiet. Jeg har kontaktet vaktmester/styreleder i borettslaget/foreldre/venner/låsesmed/naboer.

Og over til avis-mannen. Jeg har dessverre gått glipp av det innlegget. Men du reagerer på at en mann har hatt et sete dekket med avispapir, er det slik å forstå?? Hvor mye DNA kommer det egentlig fra rumpen? 🙄 Hva med fingeravtrykkene dine på lås/dør/setebelte/hårstrå etc. Tror du virkelig at han ville skjule DNA?? 😂 Og at blod ikke skulle gå gjennom avispapir? Hadde hele bilen innvendig vært dekket av plast ville jeg sikkert reagert og spurt, og ikke satt meg inn. Men en avis?? 🙀

Laila Monica Nikolaisen

29.12.2016 kl.12:44

Jesus: Å joda, jeg leser ganske ofte om at politiet hjelper folk med det mest utrolige. Hvorfor opplyser de om det - er der for at når de ikke rykker ut så skal folk føle at de er selv dritten i samfunnet som ikke fortjener hjelp?? Og jeg har da opplevd mer enn det! Hva er poenget med å BRØLE?? Skal jeg aldri mer anmelde noen da eller kontakte de? Og hvorfor sa de det de sa til min arbeidsgiver og de var med på å få meg sparket!! De er jo faen meg ikke riktig vel bevarte. De burde jo ha fått sparken, spesielt nir 265 og han som ringte arbeidsgiver fra Sentrum politistasjon. Han var vel redd for å få meg som kollega. Han var vel så jævla dum at han ikke trodde jeg hadde utdanning og i hvert fall ikke som jurist. Fy faen for en ond mann, han burde virkelig fått sparken. Han ødelegger uskyldige menneskers liv.
Når det gjelder det med bilen: hvem har sagt at det kun ville være fra stumpen? Det er lettere å vaske lås, setebelte. Hårstrå vil falle på avispapiret. Hvem har sagt det ville komme blod? Poenget er vel at det ikke skulle være spor etter noen der. Har du sett bilsete dekket med aviser? Og det er da ikke sikkert han var verdens smarteste person.

Laila Monica Nikolaisen

29.12.2016 kl.12:47

Jesus: Ikke rart politiet ikke ville ta imot anmeldelsen mot min arbeidsgiver når de selv er med på å sparke meg! Fy fader for noen ondskapsfulle folk.

Laila Monica Nikolaisen

29.12.2016 kl.12:56

Jesus: Politiet visste sikkert ikke engang at NAV ansatte er offentlige tjenestemenn.

Ronny Jørgen

29.12.2016 kl.13:11

Laila,så hva trodde du skulle havne på de avisene da?

Laila Monica Nikolaisen

29.12.2016 kl.13:14

Ronny Jørgen: Dna!

Ronny Jørgen

29.12.2016 kl.13:18

For Dna ville bare kommet i setet?Morsom du!

Laila Monica Nikolaisen

29.12.2016 kl.13:27

Ronny Jørgen: Som sagt ville det vært enkelt å vaske av andre steder der det ikke var stoff og det ville heller ikke være praktisk mulig å legge aviser på dørhåndtak.

Ronny Jørgen

29.12.2016 kl.13:21

Du er nok ikke så smart som du tror Laila ;-)

Laila Monica Nikolaisen

29.12.2016 kl.13:28

Ronny Jørgen: Å jo, jeg er smartere enn jeg selv tror. Jeg hadde vært flink som drapsetterforsker.

Ronny Jørgen

29.12.2016 kl.13:25

Var det du som var naken i Rema 1000 butikken i Mjøndalen i går kveld?

Laila Monica Nikolaisen

29.12.2016 kl.13:27

Ronny Jørgen: Nei. Hvorfor tror du det?

Gunnar Gedde

29.12.2016 kl.14:01

Full og åpenbart psykisk ustabil dame uten klær?

Høres 100% ut som deg det da Laila.....

Nå MÅ du oppsøke hjelp.

Hva har du å tape på en utredning!?

Ingen ting.

Finner de ut at du er psykisk syk, (noe som burde være åpenbart) så kan du få medisiner og bli i allefall tilnærmet normal igjen.

Finner de ingen tegn på psykisk sykdom så har du et papir du kan legge ut på bloggen og forklare at du ikke er syk men bare ei skikkelig fitte.

Laila Monica Nikolaisen

29.12.2016 kl.14:14

Gunnar Gedde: Kanskje hun hadde opplevd det samme som meg. Barnevernet er jo i kontakt med min fastlege så jeg regner med at de finner ut av det.

Laila Monica Nikolaisen

29.12.2016 kl.14:32

Gunnar Gedde: Hadde jeg gitt faen i å ta bleiene til min sønn som hans far og bare dratt med min sønn så hadde jeg vært verdens beste mor. Men siden jeg valgte å bo i eksens hjembygd etter bruddet og tok alle bleiene og mer til så er jeg verdens verste mor (som barnevernets leder skrek til meg i Lærdal) og skal nå ta en foreldreferdighetstest hos barnevernet! Det er helt sprøtt.

29.12.2016 kl.14:03

Sinnsyk

29.12.2016 kl.14:09

Har du vært på jobbintervju nå?

Laila Monica Nikolaisen

29.12.2016 kl.14:15

Anonym: Hva bryr det deg?

Laila & Erik

29.12.2016 kl.14:16

Vi er sinnsyke!

29.12.2016 kl.14:25

Er spent på hvordan intervjuet gikk. Hvor mange sekunder tok det før de skjønte at du er sinnsyk? Du klarer jo ikke å skjule sinnsykdommen din.

29.12.2016 kl.14:32

Hva skjedde egentlig i den bilen med avispapiret? Du ble jo tydeligvis ikke drept.... 😜

Laila Monica Nikolaisen

29.12.2016 kl.14:35

Anonym: Endelig kom et litt glupt spørsmål! Jeg har faktisk opplevd flere ganger å sitte på med fremmede uten at noe har skjedd og uten at det er taxi, venner eller lignende. En gang var jeg bare 16 år. Men jeg er vel så uskyldig og så lite sexy at de ikke tenner på meg, eller såpass hyggelig at de ikke vil gjøre meg noe.

Laila Monica Nikolaisen

29.12.2016 kl.14:36

Anonym: Eller såpass stygg er vel det rette ordet. Sikkert derfor ikke noe skjedde da jeg var utelåst også.

Laila Monica Nikolaisen

29.12.2016 kl.14:38

Anonym: Eller så skjønner de at jeg er for smart og for vanskelig....

Laila Monica Nikolaisen

29.12.2016 kl.16:57

Anonym: Eller kanskje han ble forhindret. Han fikk en sms under kjøreturen.

29.12.2016 kl.14:36

Hva skal dere spise på nyttårsaften?

Laila Monica Nikolaisen

29.12.2016 kl.14:37

Anonym: Jeg tror det blir noe tapaslignende....

29.12.2016 kl.14:39

Sinnsykt.

Laila Monica Nikolaisen

29.12.2016 kl.14:40

Anonym: At jeg skal ha tapas...

Laila & Erik

29.12.2016 kl.14:45

Nå skal vi ha trekant med en flodhest.

29.12.2016 kl.15:04

Håper du får deg en jobb. Men du bør kanskje være litt realistisk. Kassen på REMA eller McDonald's f.eks.

Ronny Jørgen

29.12.2016 kl.15:06

Jeg tror nok du må lære deg litt mer om Dna først før du søker jobb som drapsetterforsker...

Laila Monica Nikolaisen

29.12.2016 kl.15:08

Ronny Jørgen: Og du bør vite at det ikke skrives dna med stor forbokstav midt i en setning. Skulle ikke forundre meg om du har jobbet som norsklærer. Noen jobb nå har du jo åpenbart ikke.

Sun

29.12.2016 kl.15:33

Haha.... Ronny Jørgen er morsom😂😂😂👌. Om du virkelig trodde han hadde avispapir i setet så skjønner jeg ikke hvorfor i alleste dager du satt deg inn i bilen. Å som flere her bemerker.... avispapir ville neppe gjort susen. Det er ikke akkurat vanntett. .. det var vel ikke avispapir på gulv, dør osv heller. Men er jo uansett ikke så smart å sette seg inn i bilen til menn du ikke kjenner... å ikke gjorde han deg nie, så tror du kan slå fra deg disse konspirasjonsteoriene dine😂😂😂. Tror egentlig ikke du tror på det selv engang🙈🙊. Er bra du skal ta den testen hos barnevernet, slik at din sønn kan få til sak for tapt barndom. At ikke lærere eller andre voksene rundt har grepet inn... at barnevernet ikke har gjoet noe... ja, det er ren skjær galskap.

Laila Monica Nikolaisen

29.12.2016 kl.15:41

Sun: Å herre min hatt, du er ikke sann. Jo, jeg tror det var avispapir på gulvet også. På den tiden var jeg svært naiv og trodde det beste om alle. Hvorfor tror alle at ting skal skje i bilen? Det er jo for å skjule at jeg har vært i bilen overhodet! Etterpå skjedde jo alt det jeg har opplevd - og nå har jeg altså fått sparken og kunne vel egentlig like så godt vært dø.

Sun

29.12.2016 kl.15:50

Slik jeg forstod det var dette noe som hadde skjedd nå, i og med at du skrev dette nå og aldri sett du har nevnt det før... så nå er det altså HAN som står bak "alt som har skjedd seg"? Du har mange forskjellige teorier på hvem som står bak må jeg si.... Du mååå trolle med iss, du KAN ikke mene alt du sier....

Når du jobbet i Nav, hadde du da oppfølgingsmøter med brukere og slikt, eller satt du bare med papirarbeid?

Laila Monica Nikolaisen

29.12.2016 kl.16:32

Sun: Jeg har da ikke sagt at han står bak alt. Og grunnen til at jeg ikke har fortalt om det er jo nettopp fordi jeg ikke tenkte noe særlig over det, og dere forteller meg bare hele tiden at jeg er gal. Jeg har både hatt oppfølgingssamtaler og sittet med papirarbeid i NAV.

Laila Monica Nikolaisen

29.12.2016 kl.16:34

Sun: Faktisk skrev min NAV leder i min attest fra det NAV kontoret at jeg var godt likt av brukerne.

Ronny Jørgen

29.12.2016 kl.18:15

Joda-du har i hele dag påstått at han stod bak det hele.Les gjennom kommentarene dine du.

Laila Monica Nikolaisen

29.12.2016 kl.18:24

Ronny Jørgen: Nei, det har jeg da ikke gjort. Men det er jo mulig at han gjør det. Er man i stand til å planlegge eventuelt dette så er man vel i stand til det meste. Og han kan ha andre med seg. Men siden verken politiet, advokater eller domstolene vil hjelpe så får vi aldri svar på dette og jeg er det menneske her på denne jord som ikke har noen rettigheter, som ingen lover og regler gjelder overfor, som ikke fortjener noe - så ja, det er mange som ønsker å se mitt liv ødelagt og meg død! Jeg trodde ikke det var lov å ta livet av noen, men det er det åpenbart når det gjelder meg.

Ronny Jørgen

29.12.2016 kl.18:25

TOK HAN LIVET AV DEG DA??ER DU DAU??

Nei-så hva faen er det du gnåler om dette da for???

Laila Monica Nikolaisen

29.12.2016 kl.18:28

Ronny Jørgen: Forsøk på drap er også straffbart og han må ha planlagt det. Og det er vel ikke sikkert det bare er overfor meg han gjør dette. Og som sagt; han kan jo også ha gjort mye annet i ettertid. Han eller flere kan ha vært med på å ødelegge mitt liv. Det er heller ikke normalt det andre jeg har opplevd!

Ronny Jørgen

29.12.2016 kl.18:31

Og bevisene dine på at han planla drap er hvor??

Hvor lenge siden er dette?

Laila Monica Nikolaisen

29.12.2016 kl.18:33

Ronny Jørgen: Ja, det er nettopp det, han er for smart til at man kan ta han for noe. Dette skjedde sommeren 2013.

Ronny Jørgen

29.12.2016 kl.18:35

Hva het han da?

Laila Monica Nikolaisen

29.12.2016 kl.18:36

Ronny Jørgen: Kanskje Ronny Jørgen.....

Ronny Jørgen

29.12.2016 kl.18:39

Hehehe...Han har altså planlagt å drepe deg (Siden det lå avispapir i bilen hans),han har vært med på ødelegge livet ditt og fått deg sparket...Og så vet du ikke navnet hans engang...Makse sense...NOT.

Laila Monica Nikolaisen

29.12.2016 kl.18:50

Ronny Jørgen: Mener du virkelig at jeg skal oppgi navnet hans her? Politiet har hans navn.

Sun

29.12.2016 kl.19:08

Så du anmeldte han for å ha papir i bilen?

Klarte du å være hyggelig /profisjonell/hjelpsom ovenfor muslimer?

Laila Monica Nikolaisen

29.12.2016 kl.19:20

Sun: Jeg har ikke anmeldt han. Han ble nevnt i forbindelse med de mannfolka som dukket opp. Er du morsom? Jeg er mot muslimer, om jeg vet at de er det da (men det ser man jo gjerne lett...) som jeg er mot all andre! Jeg vil også tro jeg hadde mer tillit til de enn mange kolleger. Å kalle meg rasist er bare helt fjernt. Jeg snakket ofte med ei afrikansk kollega og en mannlig kollega fra Afrika, jeg var den de lettest tok kontakt med virket det ofte som. Vet ikke om de var muslimer, det tror jeg ikke, men det er bare tull å påså at jeg er rasist eller ikke snakker med de - eller at de ikke skulle like meg. Jeg husker ei asiatisk kollega som sa at det å snakke med denne mannen fra Afrika var som å være journalist og bare være den som spurte og gravde. Men jeg syns det var lett å prate med han jeg. Jeg var jo like outside som han. Jeg brukte til og med en velformulert setning fra denne mannen i mange saker.

Ronny Jørgen

29.12.2016 kl.20:36

Du våser så mye piss Laila at ikke engang du selv tror på det.

Ikke kom her å fortell meg at han du visst navnet på de mannfolka så hadde du glatt skrevet det både her og på fb.Og han med avispapiret.Problemet er bare at du har ikke navnet på noen av de-det var du for full til å huske!

Laila Monica Nikolaisen

29.12.2016 kl.20:45

Ronny Jørgen: Han ene sa han het Øyvind av de mannfolka og han elsket sin kone så høyt. Jeg var ikke full da jeg satt på i bilen.

Ronny Jørgen

29.12.2016 kl.20:55

Hadde jeg orket akkurat nå skulle jeg plukket di teoriene dine sønder og sammen.

Ingenting av det du kommer med nå i ettertid stemmer med det du har gnålet om tidligere-ingenting.

Tenk litt over det du!

Laila Monica Nikolaisen

29.12.2016 kl.21:12

Ronny Jørgen: Hvilke teorier da?? Hva er det som ikke stemmer?

Ronny Jørgen

29.12.2016 kl.21:43

La oss ta han med avispapirene-hvem er han og hva har han med noenting som helst og gjøre?

Laila Monica Nikolaisen

29.12.2016 kl.22:00

Ronny Jørgen: Alt startet etter at jeg traff han. Det er jo noe.

Ronny Jørgen

29.12.2016 kl.21:50

En annen ting : Du er klar over at det bare er idioter,rednecks og rasister som deler og liker ting fra fb siden "Politisk ukorrekt info"?

Laila Monica Nikolaisen

29.12.2016 kl.22:04

Ronny Jørgen: Mulig det har vært slik, men så heter de jo også "Politisk ukorrekt info" og er vel ikke noe allmuen tør å si....... Jeg syns de har mange "morsomme" poeng og det er jo sant de de sier; som for eksempel om muslimer prøver å gjøre eller gjør noe straffbart så blir det bagatellisert eller overhodet ikke nevnt, men sier en ikke-muslim, en etnisk norsk noe så blir det baluba uten like. Jeg lurer på om man egentlig ønsker sharia og å leve under islam her i landet?

Laila Monica Nikolaisen

29.12.2016 kl.22:07

Ronny Jørgen: Det er rart at man er veldig opptatt av å fortelle at gjerningsmenn er etnisk norske når de er det, men ofte ikke nevner det når de ikke er etnisk norske.

Mr Olsen

29.12.2016 kl.22:05

"Politisk ukorrekt info" på FB er hovedsaklig for folk uten utdannning, med andre ord de som har gått "Livets Harde Skole".

Brynjar

29.12.2016 kl.22:11

"Det er rart at man er veldig opptatt av å fortelle at gjerningsmenn er etnisk norske når de er det, men ofte ikke nevner det når de ikke er etnisk norske."

Enkelt: Sier de det ikke, vet du ganske sikkert de ikke er etnisk norske.

Laila Monica Nikolaisen

29.12.2016 kl.22:33

Brynjar: Og hva er poenget med det? Helt utrolig tankegang. Nesten rasisme mot etnisk norske.

Jesus

29.12.2016 kl.22:53

"Alt startet etter at jeg traff han. Det er jo noe."

Hm. Jeg lurer faktisk på om jeg har hørt det før? 🤔 Eller er det jeg som tuller nå?

Gunnar Gedde

30.12.2016 kl.02:10

Du føler ikke at mafian er ute etter deg også a?!

Laila Monica Nikolaisen

30.12.2016 kl.08:42

Gunnar Gedde: Nei

30.12.2016 kl.06:10

Er du tilbakestående eller bare sinnsyk, Laila?

Laila Monica Nikolaisen

30.12.2016 kl.08:44

Anonym: Man er ikke tilbakestående fordi man ikke tilhører de utadvendte hønsehjernene. Men at jeg får masse oppmerksomhet, langt mer enn de fleste andre er sant, både på jobb og hvor jeg enn går.

Laila Monica Nikolaisen

30.12.2016 kl.08:53

Anonym: Hver minste lille ting jeg gjør blir gransket nøye, alt jeg sier og gjør, om jeg puster.....så sitter disse kollegene på NAV og bruker langt mer tid på meg enn sin jobb. Tror ikke de som anklager meg for å være rasist er de som mine afrikanske kolleger ville ha kontaktet for småprat for å si det sånn. (og da snakker jeg ikke om fra Nord-Afrika)

Laila Monica Nikolaisen

30.12.2016 kl.09:28

Anonym: Og det er jo noe rart at sjenerte meg blir brølt til av politiet, innkalt til ledelsen og får huden full av kjeft, at jeg alltid må tenke på de andre og hvordan jeg oppfører meg etc.

Laila Monica Nikolaisen

30.12.2016 kl.10:14

Anonym: Tror man ikke at sjenerte ikke har meninger? Tror man virkelig ikke at de som ikke hyler høyest ikke har egne meninger? Og kan de ikke akseptere å jobbe med sjenerte mennesker? Skal alle være like? Skal alle være utadvendte? (jeg husker avdelingsdirektøren ville ha det i en jobbannonse og jeg sa nei) De snakker om at jeg er rasist og homofob, men selv så klarer de ikke å jobbe med mennesker med ulik personlighet og vil at alle skal være venner - også på facebook og på fritiden - og at alle skal ha samme politiske syn og hylle Ap. Som de også gjorde. Men det er vel greit når man er homofil. Da kan man anklage alle andre for alt.

Baron Adler

30.12.2016 kl.09:21

La inn denne også på nyhetsspeilet da det bekymrer meg litt, og jeg har egentlig planer om å bestille bil til uken så "haster" litt med svar!

Vurderer kjøp av en Tesla P85D, men er meget bekymret for EMS fra batterier og det faktum at den alltid er koblett til internett, er dette noe å bekymre seg for?

En venn i USA ble for noen dager siden funnet av politiet (state troopers) ved sporing av systemet i Teslaen...

(han var etterlyst pga kone/barnebidrag som ikke var betalt, så ikke en kjempesak å begynne¨å spore en bil for)

Så jeg er også bekymret for myndighetenes mulighet til å overvåke meg i hverdagen!

Råd Mottas med stor takk

30.12.2016 kl.10:29

Virker som om det er ganske morsomt å være sinnsyk. Bloggen din er ihvertfall hysterisk morsom! På samme måte som Ribsskog sin.

Laila Monica Nikolaisen

30.12.2016 kl.10:39

Anonym: Hva er morsomt med dette? De som har det morsomt er vel de som har ødelagt livet mitt! Det er jo helt absurd det jeg har opplevd! Jeg har heller ingenting godt å si om advokater, rettsvesenet eller politiet. Hvordan har det blitt så råttent? Hva er poenget med lover og regler når ingen bryr seg om de? Og hvis man ikke liker sharia eller alt annet i islam så er man null verdt? Ønsker man så sterkt islam? Det er helt ubegripelig.

Laila Monica Nikolaisen

30.12.2016 kl.10:44

Anonym: Han advokaten fra Codex burde jo si hva slags psykisk lidelse jeg skulle ha når han påstår at jeg har det! Det er helt utrolig.

Publikum

30.12.2016 kl.10:43

Hehe

NIVÅ 0

30.12.2016 kl.10:44

Hahaha. Det er faktisk morsomt! Fordi det er så bisart. Ja, det er helt sinnssykt absurd at du har opplevd å sitte på med en som hadde en avis i bilsetet sitt. Helt sykt. Og ikke bland islam inn i det igjen, jeg tror du er oppegående nok til å forstå at dine meninger om innvandring overhodet ikke har noe med at du fikk sparken å gjøre. Eller er alt "muslimen" sin feil igjen i dag? Er vi ferdig med avis-mann-teorien??

Laila Monica Nikolaisen

30.12.2016 kl.10:47

NIVÅ 0: Jo, det ble nevnt at jeg var både rasist og homofob i avskjeden. Uten noen form for bevis. Men det er visst lov ifølge advokater og høyesterettsadvokater hos Codex og Mette Y. Larsen. Jeg tror muslimer bidratt til at vi har fått en sykt og jævlig samfunn ja.

Laila Monica Nikolaisen

30.12.2016 kl.10:49

NIVÅ 0: Jeg tror det skal svært lite til for å bli høyesterettsadvokat. Det må være å ta en enkel sak til høyesterett.

NIVÅ 0

30.12.2016 kl.10:46

Hahaha. Det er faktisk morsomt! Fordi det er så bisart. Ja, det er helt sinnssykt absurd at du har opplevd å sitte på med en som hadde en avis i bilsetet sitt. Helt sykt. Og ikke bland islam inn i det igjen, jeg tror du er oppegående nok til å forstå at dine meninger om innvandring overhodet ikke har noe med at du fikk sparken å gjøre. Eller er alt "muslimen" sin feil igjen i dag? Er vi ferdig med avis-mann-teorien??

Laila Monica Nikolaisen

30.12.2016 kl.10:58

NIVÅ 0: Avismannteorien? Jeg finner det ganske mistenkelig. Og han ba meg også hoppe av i et lyskryss og skiftet personlighet. Og som sagt; alt det bisarre jeg har opplevd skjedde etter dette.

NIVÅ 0

30.12.2016 kl.10:48

Synes forøvrig at det er lenge siden du har skyld alt på de i Lærdal/voldelig eks eller anarkisten. Kanskje du kan ta opp igjen en av de teoriene igjen?

Laila Monica Nikolaisen

30.12.2016 kl.10:51

NIVÅ 0: Folk tror at jeg ikke har egne meninger og at jeg er lett å ha med å gjøre, derfor blir de meget sinte når jeg viser meg å ha egne meninger og ikke lar meg herse med. Det er en av mine teorier om hvorfor jeg havner i alt det jeg gjør.

NIVÅ 0

30.12.2016 kl.10:53

??? Uhm. Hæ?

NIVÅ 0

30.12.2016 kl.10:55

Og, vel, facebooken din er full av bevis på at du er rasist :)

Laila Monica Nikolaisen

30.12.2016 kl.11:00

NIVÅ 0: Jeg er ikke rasist fordi jeg ikke deler muslimers verdier og holdninger eller islams lover og regler!

Traklemo

30.12.2016 kl.11:05

"Avismannteorien? Jeg finner det ganske mistenkelig. Og han ba meg også hoppe av i et lyskryss og skiftet personlighet. "

Kanskje han trodde du var prostituert, og kastet deg ut når han innså det ikke stemte?

Laila Monica Nikolaisen

30.12.2016 kl.11:06

Traklemo: Nei, jeg traff han ikke ute på byen.

NIVÅ 0

30.12.2016 kl.11:16

Men... Alt det bisarre som du har opplevd har jo skjedd etter at det ble slutt med eks`er, etter avismannen, etter ting i Lærdal, etter at din sønns nøkler ble "stjålet", etter at du ble utelåst, etter alt - etter dagsformen din...

Ba han deg hoppe av i et lyskryss?!?! Det styrker jo teorien om at han var en drapsmann som var smart nok til å forhindre all dna i bilen sin med en enkelt avis. Gosh, jeg skulle ønske at vi kunne fått høre hans versjon av saken.

Mest sannsynlig har han skjønt at du er i sterk psykisk ubalanse/klin gal, og ville bare bli kvitt deg fortere enn svint...

Laila Monica Nikolaisen

30.12.2016 kl.11:23

NIVÅ 0: Det rare er at folk i Lærdal mener at jeg har vrangforestillinger når jeg fortalte om de mannfolka som dukket opp ja... Du tror vel at han ville sagt sannheten. Han ville også politianmelde meg, men valgte å heller si det til noen få venner som han sa. Han er kanskje redd politiet..... Han fikk en sms under kjøreturen og sa bare "aha" eller noe lignende, som en slags konstatering av noe.

Laila Monica Nikolaisen

30.12.2016 kl.11:25

NIVÅ 0: Og det var da ingen enkelt avis, det var flere!

NIVÅ 0

30.12.2016 kl.11:27

Hæ? Han kastet deg av i et lyskryss og sa at han ville politianmelde deg? Si hva til noen få venner? Hva hadde du gjort som førte til at han ville politianmelde deg?

Laila Monica Nikolaisen

30.12.2016 kl.11:30

NIVÅ 0: Nei, dette skjedde etterpå. Jeg ringte han da disse mannfolka dukket opp like etterpå (tror det var samme helg eller helga etterpå) og anklaget han og da ville han anmelde meg.

NIVÅ 0

30.12.2016 kl.11:33

Oi, hvor mange har du ringt og anklaget etter at mannfolkene "dukket opp"???

Ringte du ikke og anklaget en fyr i forsvaret også etter at de dukket opp?

Og hvordan fikk du tak i nummeret hans hvis du ikke visste navnet hans?

Laila Monica Nikolaisen

30.12.2016 kl.11:35

NIVÅ 0: Jeg visste vel navnet og jeg hadde hans mobilnr fordi vi hadde en avtale.

NIVÅ 0

30.12.2016 kl.11:38

Åja. jeg fikk inntrykk av at du ble tilbudt å sitte på av en tilfeldig fyr, men jeg fikk ikke lest innlegget som omhandlet det.

Men hvor mange har du anklaget nå? Og ringte du ikke han i forsvaret og anklaget han også etter funn av et hundehalsbånd?

Laila Monica Nikolaisen

30.12.2016 kl.11:43

NIVÅ 0: Joda.

Ronny Jørgen

30.12.2016 kl.11:56

Fy faen som du juger Laila.Du vet ikke navnet på han avismannen.

Laila Monica Nikolaisen

30.12.2016 kl.12:01

Ronny Jørgen: Hvordan vet du det? Du prøver bare å provosere meg til å si det.

Erik Gjedde von Stunch

30.12.2016 kl.12:05

Hvis ikke hu Bruserud er min tremenning da, (for hu driver med kransekaker, noe min farmor, var flink til, å lage).

Noe sånt, vel.

Jesus

30.12.2016 kl.12:17

Jeg tror ikke at hun vet navnet. Hvorfor har hun ikke lagt det ut i så fall? Hun har jo lagt ut navnet på alle andre, fra barnehageansatte til dommere og folk med liten ...

Laila Monica Nikolaisen

30.12.2016 kl.12:24

Jesus: Jøss, som du følger med! Hvorfor skulle jeg risikere å virkelig bli drept? Mest sannsynlig på en måte som ville sett naturlig ut, ingen spor ville finnes.. Og med tanke på alt jeg har opplevd - mener du virkelig at jeg skal måtte gjennomgå mer?

Ronny Jørgen

30.12.2016 kl.12:26

Pffff...Du vet du synger som en kanarifugl når du vet navnet på de!

Laila Monica Nikolaisen

30.12.2016 kl.12:35

Ronny Jørgen: Jeg har god kontroll på det jeg skriver!

Ronny Jørgen

30.12.2016 kl.12:29

Hehehehe,bli drept??Av han avismannen?Ja han hadde jo helgardert seg med avis i forsetet så lol.

Laila Monica Nikolaisen

30.12.2016 kl.12:34

Ronny Jørgen: Du og dere tør jo ikke engang oppgi egne navn!

30.12.2016 kl.12:36

Håper du ikke har tenkt å bruke fyrverkeri i morgen, Laila.

Fyrverkeri og mental sykdom er en dårlig kombinasjon.

Laila Monica Nikolaisen

30.12.2016 kl.12:40

Anonym: Jeg holder meg alltid langt unna fyrverkeri. Jeg liker nesten ikke engang stjerneskudd. Tror ikke jeg har tenkt å se på det i morgen engang. Og heller ikke i år kommer jeg til å åpne champagneflaska! Det ser jeg ingen grunn til. Det smalt for øvrig godt her ute i går kveld.

Ronny Jørgen

30.12.2016 kl.12:41

Hva får deg til å tro at ikke jeg heter RJ?

Og nei-du har null kontroll på hva du skriver.

Du husker aldri hva du skriver fra dag til dag-det har vi tatt deg på mange ganger!

Laila Monica Nikolaisen

30.12.2016 kl.12:42

Ronny Jørgen: Joda, jeg husker alt. Hva får deg til å tro at dere husker alt korrekt? Jeg har sett en på facebook som heter Ronny Jørgensen.....

30.12.2016 kl.12:45

Flott at du ikke bruker fyrverkeri. Ellers måtte jeg ha gitt beskjed til politiet.

Jesus

30.12.2016 kl.12:46

Haha, helgardert seg med avis i forsetet 😂 Hvorfor skulle du risikere å virkelig bli drept? 🤔 Er det ikke du som skriver om åpne dører, nøkler utenfor døren og at du er alene på hytten - og at det bare er til å komme og drepe deg?

Og fordi han hadde en avis i bilen tror du at det ikke ville blitt NOEN spor? Er ekstremt sjelden det skjer, og nesten umulig i en bil. Eller kanskje han hadde satt fyr på bilen etterpå?

Jeg tror at du ikke tør å oppgi navnet hans fordi du er redd for at noen skal sjekke hans side av historien og at mer gale-Mathias oppførsel skal komme frem - som i taxien.

Laila Monica Nikolaisen

30.12.2016 kl.13:20

Jesus: Er du bergenser - siden du sier hytten? Hvordan vet du så mye om DNA?

Laila Monica Nikolaisen

30.12.2016 kl.13:34

Jesus: Du må virkelig ha fulgt meg over lenger tid da jeg ikke har vært på hytta på over ett år, i hvert fall ikke overnattet.

Ronny Jørgen

30.12.2016 kl.12:46

Morsom er du iallefall.

Ja det er ganske mange på fb med det navnet,kanskje jeg er han politiadvokaten....

Laila Monica Nikolaisen

30.12.2016 kl.13:21

Ronny Jørgen: Hvem av de?

Ronny Jørgen

30.12.2016 kl.12:51

Jesus : Jeg tror du har helt rett ;-)

Jesus

30.12.2016 kl.13:07

Har du tipset politiet om avismannen?

Laila Monica Nikolaisen

30.12.2016 kl.13:22

Jesus: Ja, jeg sa jo at jeg nevnte han i forbindelse med de mannfolka som dukket opp! Var det ikke dere som husket alt jeg skrev? Og hvorfor dukket disse mannfolka opp like etter at jeg traff han? Jeg har aldri vært borti noe lignende før.

Jesus

30.12.2016 kl.13:51

Jeg husker dessverre ikke alt du skriver. Ja tror vi kom over deg i VG sitt kommentarfelt i fjor høst. Må ha vært før du ble utestengt da, så da vet du sikkert hvor lenge vi har har lest Facebook og bloggen din. Jeg er bergenser, ja. Og jeg vet mer om DNA enn deg, det er sikkert. Og nei, det er ikke fordi jeg er hobby-avis-morder på fritiden.

Laila Monica Nikolaisen

30.12.2016 kl.14:07

Jesus: Hvorfor vet du så mye om DNA? Er du lege? Jobber du i helsevesenet? Mange gærninger der! Jobber du i politiet? Der er det jo også mange gærninger. Jobber du i laboratorium - i Kripos? Eller er du virkelig en morder som har lært deg hvordan du skjuler dine spor - uten bruk av aviser??!

Laila Monica Nikolaisen

30.12.2016 kl.14:08

Jesus: Men jeg hadde rett i at du var bergenser altså! Ikke verst av meg.

Laila Monica Nikolaisen

30.12.2016 kl.14:17

Jesus: Oops; jeg glemte advokat. Advokater vet nok også en del om DNA, spesielt de som jobber med straffesaker.

Laila Monica Nikolaisen

30.12.2016 kl.14:20

Jesus: Og dommere selvsagt. De er jo eksperter på alt og er også psykiatere.

Jesus

30.12.2016 kl.14:40

Tampen brenner...

Laila Monica Nikolaisen

30.12.2016 kl.14:52

Jesus: Du er vel mest sannsynlig en som vil villede meg....

Moses

30.12.2016 kl.14:51

>Og hvorfor dukket disse mannfolka opp like etter at jeg traff han? Jeg har aldri vært borti noe lignende før.

Kanskje det var da du ble psyk, og det bikket over?

Laila Monica Nikolaisen

30.12.2016 kl.14:53

Moses: Milde Moses..... Hvorfor skulle jeg bli syk da? Av han?

Laila Monica Nikolaisen

30.12.2016 kl.14:54

Moses: Kanskje han hadde smurt inn avisene med noe farlig stoff?

Laila Monica Nikolaisen

30.12.2016 kl.14:58

Moses: Jaja, hvem bryr seg. Her sitter jeg med et ødelagt liv.

Laila Monica Nikolaisen

30.12.2016 kl.15:00

Moses: Og det er vel både muslimer, Ap folk, politiet, leger, dommere, de i Lærdal, NAV ansatte, sosialister med flere glade for!

Ronny Jørgen

30.12.2016 kl.15:16

Ja noe sånn farlig stoff som gjør at rumpa di etser bort?

Fantasien er det iallefall ingenting i veien med...

Laila Monica Nikolaisen

30.12.2016 kl.15:36

Ronny Jørgen: Vel, det finnes jo de som dreper folk med forgiftning, selv om det kanskje er litt vanskelig med avispapir.

Ronny Jørgen

30.12.2016 kl.15:22

Ingenting av det som har skjedd er selvforskyldt?

Laila Monica Nikolaisen

30.12.2016 kl.15:37

Ronny Jørgen: På hvilken måte skulle det være selvforskyldt?

boʞssqıɹ ʞıɹǝ

30.12.2016 kl.19:24

˙ɟɟoq ıɐıɐıɐo

˙ɟɟoq ɟɟoq ıɐıɐıɐo

˙ɹå ǝpǝɹpunɥ ıʇn

˙ɹå ǝpǝɹpunɥ ıʇn ɹåʇs uǝ,ɐןıɐן bo

˙ןåq ǝʇıןǝʇʇıq ʇǝ

˙ןåq ǝʇıןǝʇʇıq ʇǝ ǝuuǝɹq ıʌ ןɐʞs ɹǝp bo

˙ɹåʇs uǝbɐɥ ıʇn

˙ɹåʇs uǝbɐɥ ıʇn ɹåʌ uǝ,ɐןıɐן bo

˙ɟɟoq ıɐıɐıɐo

˙ɟɟoq ɟɟoq ıɐıɐıɐo

˙ɹå ǝpǝɹpunɥ ıʇn

˙ɹå ǝpǝɹpunɥ ıʇn ɹåʇs uǝ,ɐןıɐן bo

˙ɹåʇsǝq ɹǝʌǝuǝʞɹøظq ʌɐ

˙ɹåʇsǝq ɹǝʌǝuǝʞɹøظq ʌɐ ǝuǝʇsǝɟ-ǝıɐɹ bo

˙ɹåʇs uǝbɐɥ ıʇn

˙ɹåʇs uǝbɐɥ ıʇn ɹåʌ uǝ,ɐןıɐן bo

˙ɟɟoq ıɐıɐıɐo

˙ɟɟoq ɟɟoq ıɐıɐıɐo

˙ɹå ǝpǝɹpunɥ ıʇn

˙ɹå ǝpǝɹpunɥ ıʇn ɹåʇs uǝ,ɐןıɐן bo

˙ɹåʇsǝq ɹɐquɐɹb ʌɐ

˙ɹåʇsǝq ɹɐquɐɹb ʌɐ ʇǝןןʎɟ-ʞɹǝʌsbuıpuıq bo

˙ɹåʇs uǝbɐɥ ıʇn

˙ɹåʇs uǝbɐɥ ıʇn ɹåʌ uǝ,ɐןıɐן bo

˙ɟɟoq ıɐıɐıɐo

˙ɟɟoq ɟɟoq ıɐıɐıɐo

˙ɹå ǝpǝɹpunɥ ıʇn

˙ɹå ǝpǝɹpunɥ ıʇn ɹåʇs uǝ,ɐןıɐן bo

˙ɹåʇsǝq ɹǝıɐɹ ʌɐ

˙ɹåʇsǝq ɹǝıɐɹ ʌɐ ʇǝʞɹǝʌsbuıpuıq bo

˙ɹåʇs uǝbɐɥ ıʇn

˙ɹåʇs uǝbɐɥ ıʇn ɹåʌ uǝ,ɐןıɐן bo

Sun

30.12.2016 kl.19:41

Da du ble spurt hvorfor du ikke bare spurte hvorfor han hadde avispapir i setet at "nei, hvorfor skulle jeg det? Han hadde da ikke gjort meg noe, han var jo bare snill å tilbød seg å kjøre meg hjem ". Nå har du gått over til å beskylde han for å ha skiftet personlighet, være morder osv.... Å du skriver at du da ikke vil legge opp til å bli drept .... hvorfor i alleste dager skulle jeg legge opp til at han evt. skulle komme å drepe meg? Mens for få dager siden la du ut på din åpene fb profil at du hadde lagt ut nøkkelen å døra sto åpen, så det var bare å komme å drepe deg. Hvem i alleste dager skriver egentlig noe sånt...? Ikke et friskt menneske hvertfall. Håper virkelig ikke sønnen din har sett det, han må i så tilfelle ha blitt veldig redd og lei seg. Jeg tror vel egentlig ikke du la ut nøkkelen slik du skrev... håoer hvertfall ikke det. Er jo ren, skjær galskap å gjøre noe sånt. Skrev det vel mest for oppmerksomhetens skyld.

Laila Monica Nikolaisen

30.12.2016 kl.20:02

Sun: Jeg skjønner ikke helt sammenhengen mellom det at jeg ikke spurte om hvorfor setet var dekket av avispapir og det at han hadde en rar oppførsel etterpå? Hvorfor sa han ikke noe om det selv? Kanskje var det derfor det ikke skjedde noe mer fordi jeg ikke fikk han til å prate om det? Som sagt var jeg på den tiden svært naiv og godtroende. Men hadde jeg møtt disse mannfolka før dette skjedde hadde jeg aldri satt meg inn i bilen hans. Nå vet jeg jo at menn plutselig kan dukke opp (ikke spesielt hyggelig når jeg er alene på hytta) og at jeg også kan oppleve å bli låst ute uten at nesten noen (ikke engang politiet) bryr seg. Jeg mente vel ikke at du skulle bli drept, men meg. Ja, jeg vet det høres bissar ut og som en vrangforestilling, men jeg har jo opplevd helt vanvittige og utrolige ting. Vel, hvorfor ikke gjøre det lett for de eller den som er ute etter meg? Poenget mitt var at det ikke er noe hjelp å få noe sted.

Laila Monica Nikolaisen

30.12.2016 kl.20:09

Sun: Men jeg tenkte også på faren ved å sitte på med en fremmed. Det tenkte jeg på allerede før jeg møtte han og visste han ville kjøre meg. Det gjør jeg vel egentlig alltid. Jeg syntes også han brukte lang tid i bagasjerommet. Så jeg skal ikke si at jeg var helt naiv heller.... Men hva skulle jeg egentlig gjort, vi var jo langt unna andre og da kunne jo ting virkelig ha skjedd om jeg sa nei. Men jeg kunne nok ha sagt nei og bare gått og tatt toget. Men uansett så syns jeg han oppførte seg rart etterpå og det var også merkelig alt det som skjedde etterpå. Selv om det selvsagt ikke trenger å ha noe med hverandre å gjøre.

Laila Monica Nikolaisen

30.12.2016 kl.21:09

Sun: Hvorfor legger du deg så borti mitt liv? Hvorfor legger du deg bort i min sønns liv? De som har lagt seg borti mitt liv har da aldri tenkt på han! De mener jo at de skal trakassere mora hans og at hun ikke skal si noe! Meget merkelig.

Kommaekspert Ribsskog

30.12.2016 kl.20:36

Her ser vi det, at, Laila Monica, har vært sinnsyk, lenge:

http://bit.do/lagertha-arkiv

Er det virkelig, så lang, kø for å få hjelp, med psykiske lidelser?

Laila Monica Nikolaisen

30.12.2016 kl.21:00

Kommaekspert Ribsskog: Du har jo din fulle støtte fra politiet med å trakassere meg!

Kommaekspert Ribsskog

31.12.2016 kl.02:03

"Du har jo din fulle støtte fra politiet med å trakassere meg!"

Ja, jeg kan jo alltids ta utgangspunkt i slike psykotiske utsagn, og få deg tvangsinnlagt på et par timers varsel. Men jeg håper jo at du selv skal ta til fornuft, og gå til behandling uoppfordret.

Laila Monica Nikolaisen

31.12.2016 kl.09:58

Kommaekspert Ribsskog: Politiet gadd ikke bry seg med at du sendte mailer i mitt navn engang....

Sun

31.12.2016 kl.03:03

Men hvorfor legge ut nøkkelen å skrive det på fb? Gjorde du virkelig det? La ut nøkkelen din? Var sønnen din hjemme?

Laila Monica Nikolaisen

31.12.2016 kl.09:59

Sun: Syns du ikke det ville være et smart trekk for å lokke frem de som vil ta meg? Du tror åpenbart at det ville skje! Tror du politiet ville brydd seg om noe hendte meg?

31.12.2016 kl.08:15

Det er vel ikke vanlig å gå rundt naken med piskemerker på rompa, på vanlige fester.

Så da klagde jeg på den personen.

For sånne bilder, ville ikke jeg, at skulle dukke opp på min facebook-homepage.

Jesus

31.12.2016 kl.08:32

Kan du ikke lage et nytt innlegg med tittelen "De mistenkte" ? Der du lister opp alle du mistenker for å stå bak å sende menn etter deg?

Laila Monica Nikolaisen

31.12.2016 kl.10:03

Jesus: Jo, kanskje det.

Ronny Jørgen

31.12.2016 kl.09:45

" The usual suspects" ;-)

Ronny Jørgen

31.12.2016 kl.09:51

"Hvor viktig er det å ha hundrevis av venner når man er voksen?"

Ærlig talt Laila,bryr det virkelig deg hvor mange venner folk har og ikke har??

Laila Monica Nikolaisen

31.12.2016 kl.09:57

Ronny Jørgen: Ja, jeg leser om att og om att i VG om alle disse ensomme. Men de virkelig ensomme her i landet er de som ikke liker islam og som kritiserer den, de som stemmer Frp...Resten av Norge mener jo åpenbart at Islam er bra og også kan innføres i Norge. Og hvis man er ensom med sin partner så lever man kanskje i et slags tvangsforhold så da er vel ikke veien til Islam så lang. VG er jo også den avisen som ikke sier at de utestenger folk på livstid, de lar folk tro at alle leser det en skriver og lar de tro at ingen liker deres meninger ved å la det se ut som at de ikke får likes....Jeg håper 2017 blir det året VGs journalister blir de mest ensomme i dette landet!

Laila Monica Nikolaisen

31.12.2016 kl.10:02

Ronny Jørgen: Jeg har også varslet VG om min sak og selvsagt ikke hørt noe. De er ikke avisen som jeg noen gang vil ha noe med å gjøre. Jeg regner med at du sikter til det jeg skrev på facebook om de ensomme som VG skriver om. VG syns nok at ingen lover og regler bør gjelde overfor de som er kritiske til Islam og alle de burde vel også legges i reimer og tvangsbehandles. For en råtten og ondskapsfull avis.

Ronny Jørgen

31.12.2016 kl.10:28

Så i dag er det VG og Islam som får gjennomgå.

Hva for "sak" tipset du VG om,og hvorfor gjorde du det når de bare er råtten og ondskapsfull??

Laila Monica Nikolaisen

31.12.2016 kl.11:29

Ronny Jørgen: Herregud, ja i dag er det de...... men du liker vel de! Sosialister er virkelig noen av de dummeste som finnes. De mener visst at det finnes grenser for alt og at de bestemmer da.

Ronny Jørgen

31.12.2016 kl.11:53

Du kan trøste deg med at rasister er dummere enn sosialister noen gang kommer til å bli.

Rasister mangler en del antenner for å si det sånn...:-)

Laila Monica Nikolaisen

31.12.2016 kl.11:56

Ronny Jørgen: Mener du at Islam blir bedre om man har antenner?

Erik Ribsskog

31.12.2016 kl.12:55

Blir du med på å spise masse bønner og prompe inn 2017 sammen med meg? Har ikke råd til ordentlig fyrverkeri.

Laila Monica Nikolaisen

31.12.2016 kl.14:17

Erik Ribsskog: Takk som byr med må nok melde pass...

Ronny Jørgen

31.12.2016 kl.12:55

Sa jeg det??

Forstår du ikke hva jeg sier?

Laila Monica Nikolaisen

31.12.2016 kl.14:19

Ronny Jørgen: Ja, du sier jo at islam blir så mye bedre hos de med sosiale antenner. Da lurer jeg på hva som så bedres med islam? Vel, det må være at det er lettere å underkaste seg.

Ronny Jørgen

31.12.2016 kl.13:01

Er du virkelig så loka i huet at du TROR at noen ønsker terrorangrep uavhengig hva man stemmer på ???

Ta deg en bolle nå og slutt å trolle så fælt!

Laila Monica Nikolaisen

31.12.2016 kl.14:20

Ronny Jørgen: Jeg tror bare at de ikke skjønner konsekvenser av sine handlinger. De sier vel selv at islam har rett til å komme til makten i Norge via de demokratiske lover og regler - uten å åpenbart skjønne konsekvensene av det.

Sun

31.12.2016 kl.13:02

Nei.... det syntes jeg så absolutt ikke. Du svarer heller ikke på det jeg spør om, men det er jo ikke noe nytt. Et er jo gjennomgående her.

Å ja, jeg vet politiet ville brydd seg om det skjedde deg noe. Men å legge ut nøkkelen, for så å skrive det på fb er jo ikke akkurat smart da... for å si det pent. Du som er så innmari smart mener jeg.....

Laila Monica Nikolaisen

31.12.2016 kl.14:22

Sun: Jeg har ingen plikt til å svare deg på alt. Men du tror åpenbart at noen virkelig er ute etter meg du og at de løper hit jeg bor når jeg sier at jeg legger nøkkelen utenfor! Lider du av vrangforestillinger?

Erik Ribsskog

31.12.2016 kl.13:07

Promp!

Ronny Jørgen

31.12.2016 kl.13:12

Vi må nok vente votter og vinter for å få noe fornuftig svar på noe som helst her...

Laila Monica Nikolaisen

31.12.2016 kl.14:22

Ronny Jørgen: Ja, jeg holder på å lage og forberede tapas her.

Ronny Jørgen

31.12.2016 kl.14:23

Laila : Hør godt etter nå,jeg har en sagt en dritt om Islam.Jeg gir nå vel helvete i hele islam jeg.MEN det er DU og dine likesinnede som sitter som idioter og tror at muslimer kommer til å ta over Norge!!Hvor idiot går det egentlig an å bli??

Laila Monica Nikolaisen

31.12.2016 kl.14:35

Ronny Jørgen: Kanskje ikke i morgen, men det vil skje. Muslimske kvinner føder flere barn enn norske kvinner, de motiver sterkt muslimer til å bli politikere, det er mange muslimer i Ap og muslimer stemmer Ap. Det skal bare 112 eller litt over 120 stortingspolitikere til å kunne endre våre lover og regler - det er stortingspolitikere som lager våre lover - også grunnloven! Vi ser også allerede nå at æresbegreper og moral sniker seg inn i alle kroker og kriker i samfunnet, godt støtter av kvinner- De tåler ikke at noen andre kvinner ser bedre ut enn de, så de stalker de og ødelegger deres liv. Og folk skjønner ikke hva som er forskjellen mellom rasisme og kritikk. De kan heller ingenting om islam og tror at det er det samme som kristendommen. Man ser ingen fare i at kvinner går med hijab - selv ikke engang domstolen. Som sagt har muslimer full rett og anledning til å komme til makten med demokratiske spilleregler. Og de trenger ikke danne noe eget parti - de trenger bare å komme med lovforslag i samsvar med islam og stemme for egen overbevisning. Hva skal andre ikke-muslimer gjøre da? De kan ikke gjøre noenting. Det må i så fall bli å nekte muslimer adgang og det vil jo ingen gjøre. Vi ikke-muslimer må leve i redsel for å bli drept og sakte men sikkert vil vårt samfunn bli muslimsk. Det finnes vel ikke et land der islam styrer som er et godt land å leve i. Det kommer til å bli et helvete. Og sosialister kan ikke vente på dette, all kritikk av islam og muslimer blir slått hardt ned på uten å tenke konsekvenser og at de selv lager sin egen grav. Det hjelper ikke med integrering eller dialog med noen som mener at islam er over alt annet og styrer hele deres liv. Når de blir mange nok er det over og ut med oss.

Erik Ribsskog

31.12.2016 kl.17:22

Nå skal jeg se hvor mange ganger jeg klarer å prompe frem til midnatt. Skal vi se hvem som klarer flest, Laila?

Ronny Jørgen

31.12.2016 kl.21:01

Vet du hva Laila?

Egentlig så digger jeg deg,og jeg ønsker deg et skikkelig godt nyttår :-)

Laila Monica Nikolaisen

31.12.2016 kl.21:27

Ronny Jørgen: Som takk skal du få en kald skulder og iskulde.

31.12.2016 kl.21:40

Godt nyttår, Laila. Årets beste humorblogg!

Laila Monica Nikolaisen

31.12.2016 kl.22:16

Anonym: Dette er blodig alvor.

SV-frøken

31.12.2016 kl.21:58

Her finner du mange som er enige med deg. De fleste har gått "livets harde skole" (med andre ord har ikke utdanning), er uføre og hater AP. Virker ikke som de skarpeste knivene i skuffen, oppfører seg nok mer som hønsehjerner:

http://www.vg.no/spesial/2015/nettkrigerne/?person=sina-staes-janevska

Laila Monica Nikolaisen

31.12.2016 kl.22:15

SV: Jeg er også betegnet nettroll av VG og de har intervjuet meg og jeg er karikaturtegnet av Finn Graff, dog ikke i mine korte kjoler. . Jeg har derimot både gått livets harde skole og har nok den lengste utdanningen uten å ha blitt til noe.

Laila Monica Nikolaisen

31.12.2016 kl.22:52

SV: Men hva er dere andre enige om da? Ser dere ikke hva som skjer i verden, eller lukker dere øyene og håper på at det går bra? Hvis noen er naive så må det være dere! Tror dere virkelig at muslimer vil beholde ikke-islamsk verdier og holdninger??

Laila Monica Nikolaisen

31.12.2016 kl.22:58

SV: Hvor mye vil dere ofre for å tilfredsstille muslimer? Hvor langt er dere villige til å gå for å tilfredsstille muslimer? Når er nok nok? Vil dere heller ha en islamsk stat enn en vestlig demokrati? Mener dere at demokratiske regler gir rett for muslimer til å lage et samfunn etter islam? Tror dere demokratiet vil fortsette med islam ved roret? Tror dere det hjelper å integrere muslimer til et vestlig samfunn?

Erik Rikspromper

31.12.2016 kl.23:24

Et prompende godt nytt år til deg, Laila!

SV-frøken

01.01.2017 kl.00:12

Vi er mange som er skeptiske til islam, men det må være mulig å uttrykkene meningene sine litt mer intelligent enn disse nett-trollene.

Laila Monica Nikolaisen

01.01.2017 kl.00:17

SV: Hvorfor det egentlig? Hvilken hensikt har det? Oppnår du bedre det du ønsker da? I så fall må man være så intelligent at man faktisk vet hva man vil oppnå og at man greier å si ifra! Så derfor stilte jeg deg disse spørsmålene! Etter min mening har det ikke noe for seg å diskutere eller inngå dialog med muslimer, de vil aldri føye seg etter ikke-muslimer, de vil vrenge alt til egen fordel og si at det står skrevet i islam og alt annet er trakasserende og rasistisk. Og da nytter kun klar tale!

Laila Monica Nikolaisen

01.01.2017 kl.00:21

SV: Da kan man jo også si at dommere og politiet burde uttrykke seg mer intelligent, men er saken klar så gjør de ikke det. Det er typisk SV å være puslete, vag og mest opptatt av språkbruk enn innhold.

Laila Monica Nikolaisen

01.01.2017 kl.00:36

SV: De fleste som uttrykker seg om islam uttrykker seg da også godt, og noen har også meget gode kunnskaper om islam, hva som står i Koranen med mer. Hva får deg til å tro at de ikke kan uttale seg? Disse nettrollene du sikter til uttrykte seg da også bra. Atter en gang ser vi altså forakt for de som ikke er muslimer. Du hadde nok aldri turt å si det samme om muslimer - at de måtte kunne uttrykke seg litt mer intelligent.

Laila Monica Nikolaisen

01.01.2017 kl.00:52

SV: Så svar meg på mine spørsmål da! Du sier du er skeptisk til islam, men du vet vel at de lett kan bruke våre demokratiske regler for å komme til makten og få makt og myndighet til å endre lover og annet i samsvar med islam! Hva har dere i SV tenkt å gjøre for å forhindre det? Eller vil dere bare la det skje? Det hjelper lite med mer intelligent snakk da.

Laila Monica Nikolaisen

01.01.2017 kl.10:29

SV: Det ble taust nå ja. Dere har ingen realisme i det dere sier.

Erik Ribsskog

01.01.2017 kl.01:16

Skal vi prompepule i år da?

Laila Monica Nikolaisen

01.01.2017 kl.01:41

Erik Ribsskog: Nei!

Erik Ribsskog

01.01.2017 kl.02:09

Det er jo helt umulig å få seg noe.

01.01.2017 kl.11:05

Kanskje dere kan pule litt vett i skallen på hverandre?

Laila Monica Nikolaisen

01.01.2017 kl.11:17

Anonym: Kanskje du skal begynne året uten å kun tenke på en ting?

SV-frøken

01.01.2017 kl.11:52

"Disse nettrollene du sikter til uttrykte seg da også bra."

Sier endel om din intellektuelle kapasitet.

>Henrett Støre?finnes itj en annen utvei..

>DRA TIL HELVETE UT AV NORGE DE SATANS KORAN-VIRUSINFISERTE ALLAH-HEKSE

http://www.opplysningskontoret.org/livets-harde-skole-med-knallresultater-pa-nasjonale-prover/

Livets harde skole med knallresultater på nasjonale prøver

Nesten halvparten av åttendeklassingene i Livets harde skole ligger på de to høyeste mestringsnivåene i valgfagene kverulering og møkkaspredning på årets nasjonale prøver. Det er dobbelt så mange som i Nord-Trøndelag.

I samfunnsfag, RLE og regning gjennomførte Livets harde skole egne nasjonale prøver basert på alternativ læreplan.

? Samfunnsfag og RLE handler hos oss utelukkende om islam, med pensum hentet fra Youtubevideoer, Facebook-grupper og Nyhetsspeilet, sier rektor Iver Brunhaug. ? I regning vektlegger vi i motsetning til den livsfjerne dusteskolen praktiske og virkelighetsnære øvelser, som å regne på hva en asylsøker koster.

Brunhaug sier skolen var svært tilfreds med å ha slått de to konkurrerende skolene som benytter samme læreplan, nemlig Livets skole og Livets knallharde skole.

I lesing og skriving ligger imidlertid skolen et godt stykke under kritisk nivå.

? Dette skyldes at vi ennå ikke har fått aksept for våre nye rettskrivingsregler, sier Brunhaug. ? I nisselueskolen skriver man for eksempel vaginalfittestaten og Arbeiderpartiet, mens den riktige stavemåten er vaginal fitte staten og landssvikerAPene.

Skolen forsøker også å få gjennomslag for kravet om fritak fra løkkeskrift i og med at elevene fortrinnsvis uttrykker seg i store bokstaver.

Laila Monica Nikolaisen

01.01.2017 kl.13:10

SV: Jeg mente vel ikke disse kommentarene, men man får sette de i kontekst da, som når sånne som deg kommer med det pisset overfor. Det sier alt om SV. Håpe de havner under sperregrensen.

01.01.2017 kl.12:28

Jeg tenker da på flere ting enn deres manglende vett.

Vestfossen Sjokolade Salong

01.01.2017 kl.15:24

Nytt år, nye muligheter!

Du er velkommen innom salongen for en gratis smaksprøve:)

*Once you go black*

mvh

VSS

Fut og Fogderi avd. Oslo 1

01.01.2017 kl.15:31

Han 'regner seg som pornograf', og han har visst også kriget, mot Wikipedia sin norske ledelse. Så han kan nok ha mange uvenner. Hm

01.01.2017 kl.16:25

Gleder meg til innlegget "de mistenkte". Hvor har du kjøpr den nye glitterkjolen? Sånn vil jeg ha. Men var det ikke litt lite pupper?

Laila Monica Nikolaisen

01.01.2017 kl.16:58

Anonym: Den kjolen er ikke ny, men den er kjøpt på Nelly.com.

Lady C på Villars

01.01.2017 kl.20:02

Gjør du Stand up? Vi kunne tenke oss å leie deg inn til en helaften i vårt lokale.

mvh

Lady C

Lady C på Villars

01.01.2017 kl.20:04

Gjør du Stand up? Vi kunne tenke oss å leie deg inn til en helaften i vårt lokale.

mvh

Lady C

Skriv en ny kommentar

Laila Monica Nikolaisen

Laila Monica Nikolaisen

47, Oslo

Utdannet jurist, cand.mag og bedriftsøkonom. Jeg er svært opptatt av rettferdighet, saklighet, etterrettelighet, dokumentasjon og fakta. Da det åpenbart er lite av det.

Kategorier

Arkiv

hits