Jeg har slettet innleggene selv!

[Blogg.no support #177970] Automatisk svar: Mistet alle innleggene

Fra Blogg.no supportAdd contact
Til lail-ni@online.noAdd contact
Svar til hjelp@blogg.noAdd contact
Dato Man 20:08
 

Hei
Dette er en automatisk utsendt bekreftelse på at vi har mottatt din henvendelse:
"Mistet alle innleggene"
En av våre kundebehandlere vil behandle din henvendelse så snart som mulig, og vi vil forsøke å svare deg senest innen to virkedager.
Det er ikke nødvendig å svare på denne e-posten. Din henvendelse har fått saksnummer:
[Blogg.no support #177970] hos oss. Dersom du har tilføyelser ber vi deg ta med følgende:
[Blogg.no support #177970]
i tittelen/emnefeltet på alle fremtidige henvendelser om samme sak. For å gjøre dette kan du benytte deg av svar-knappen på denne meldingen.
Mvh
Blogg.no support
hjelp@blogg.no
-------------------------------------------------------------------------
Hei.
Nå har jeg mistet alle innleggene i bloggen min.
Kan dere få dem tilbake igjen?
Gjelder lagertha.blogg.no.
På forhånd takk for eventuell hjelp!
Mvh
Laila Monica Nikolaisen

 

[Blogg.no support #177970] Mistet alle innleggene

Fra Ludvig AnderssenAdd contact
Til lail-ni@online.noAdd contact
Svar til hjelp@blogg.noAdd contact
Dato I dag 00:20
 

Hei,
Om innleggene har blitt slettet og ikke skjult, er det ikke noe vi får gjort
for å få de tilbake.
--
Med vennlig hilsen
Ludvig Anderssen
Customer Manager, blogg.no
http://kaffebaronen.blogg.no
På hjelpesidene våre finner du svar på mange av de vanligste spørsmålene:
http://hjelp.blogg.no/

193 kommentarer

Ronny Jørgen

20.12.2016 kl.11:04

Good call!

20.12.2016 kl.11:30

Fatter du ikke desto mer du skriver om denne tullingen, desto mer vil folk tulle med deg?

Laila Monica Nikolaisen

20.12.2016 kl.13:48

Anonym: nei

20.12.2016 kl.13:54

Folk syntes det bare blir morsommere når du skriver om det på bloggen. Men du liker kanskje oppstyret.

Bloggleser

20.12.2016 kl.15:07

Selvfølgelig liker hun det - ellers hadde hun jo ikke blogget om det.

Men dama er jo psyk, så det er jo egentlig mest synd på hu.

Laila Monica Nikolaisen

20.12.2016 kl.15:18

Bloggleser: Hvorfor er jeg psyk syk??

lege Johnsen

20.12.2016 kl.15:15

Denne Lailia fremstår som en velfungerende kvinne, en som slett ikke er psykotisk. Men hun blir trakassert og forfulgt av mange mennesker, spesielt folk fra Lærdal. En anbefaler at NAV Lærdal rydder opp snarest.

Erik Gjedde von Stunch

20.12.2016 kl.16:06

Nå får jeg opp reklame om mini-mini kjoler her.

Er det noe plot lurer jeg litt på nå.

Bloggleser

20.12.2016 kl.16:09

"Hvorfor er jeg psyk syk??"

Det er nok ikke så lett å svare på. Det kan ha vært noe som har ligget latent og som kan ha blitt utløst av en hendelse eller flere.

Jeg vet ikke når du begynte å vise tegn på en psykisk lidelse, men ifølge dine skriverier, har dette pågått i godt over 10 år.

Laila Monica Nikolaisen

20.12.2016 kl.16:31

Bloggleser: Å ja, så det å ikke ville være slave er tegn på psykisk lidelse ja....Trodde det var det motsatte, men nå har jo jeg opplevd at helt absurde ting blir sett på som normalt så..

Ronny Jørgen

20.12.2016 kl.16:37

Laila,når noen skriver at de oppfatter deg som psyk så er det pga det du skriver...Du skjønner det ikke sant?

Laila Monica Nikolaisen

20.12.2016 kl.17:12

Ronny Jørgen: Hva er galt med det skriver da?

Ronny Jørgen

20.12.2016 kl.16:47

Ja det var nok han muslimen som fikk deg sparket.

Du får henge han ut med fullt navn og be han dra til helvete.

Det er jo i helvete du mener de hører hjemme så da passer det jo veldig bra at det han som har ødelagt livet ditt.Du skal ikke se bortifra at han har sendt de mannfolka etter deg-som du vet så har jo muslimene ekstremt stor makt her i Norge.

Laila Monica Nikolaisen

20.12.2016 kl.17:16

Ronny Jørgen: Ja, det stemmer. Det er mulig det ikke var han som reagerte selv, mens hans gode hjelpere som anser hans liv, hans følelser og verdi som menneske som tusen ganger over mitt. Ja, muslimene har stor makt. De har fått meg sparket, denne politimannen, Max Hermansen. Det skal kun en muslim til for å styre en hel etat som NAV. Man snakker om hvor overrasket man er over terror i Europa, men vi lever jo i et daglig terrorvelde der vi må veie våre ord hele tiden for å ikke støte muslimer. Jeg håper min erfaring vil få opp øyene for hva muslimer og deres støttespillere er i stand til. De ødelegger menneskers liv. Det eneste som betyr noe for de er muslimer!!

Laila Monica Nikolaisen

20.12.2016 kl.17:25

Ronny Jørgen: Hva er det man egentlig vil? Kan man ikke bare skyte oss som sier noe krenkende om muslimer? Så er man kvitt oss.

Jesus

20.12.2016 kl.17:04

Hahaha. Du altså. Du innbiller deg faktisk at du er et offer.. Norges største og stakkarligste offer :D Det er ikke synd på deg i det hele tatt. So what at du har mistet en jobb, at et par kollegaer har lest facebooken din, at du oppdro din sønn alene, at du har fått knust et ribbein, at du har tatt utdannelse alene osv. osv. Dette har skjedd millioner av andre, men du vil ha all verdens sympati. Du har lagt opp til det meste selv. Det finnes ikke synd på deg, Ms. EVIL :)

Laila Monica Nikolaisen

20.12.2016 kl.17:17

Jesus: Jeg har aldri fått sympati eller støtte fra noen!! Heller ikke fra noen advokater.

Laila Monica Nikolaisen

20.12.2016 kl.17:19

Jesus: Mens de søte damene på jobben måtte få hjelp og støtte fra kolleger for den minste lille ting. Gjorde de en feil eller glemte noe var det menneskelig, gjorde jeg det samme så ble jeg innkalt til Kagnes og Szulist.

Laila Monica Nikolaisen

20.12.2016 kl.17:20

Jesus: Jeg håper så inderlig de søte damene på jobben får oppleve et helvete uten like!!!!!!!!!!

Jesus

20.12.2016 kl.18:02

Hadde du bare visst/skjønt et fnugg av hvordan Laws of attraction virker, så tror jeg du hadde vært litt mer forsiktig med å ønske andre ulykke - fordi det slår alltid tilbake på deg selv det du sender ut :)

Laila Monica Nikolaisen

20.12.2016 kl.18:28

Jesus: Snakker om at jeg lider av noe psykisk, men det er det sannelig dere som lider av. Jeg har aldri opplevd at de som begår straffbare handlinger får noe som helst straff. Tvert imot, de blir sett på som de snilleste og godeste mennesker som finnes. Min voldelige eks blir jo støttet av NAV, politiet, advokater... Jeg har aldri gjort noen noe urett!

Jesus

20.12.2016 kl.18:47

Nei, DU er helt uskyldig :) Så du synes ikke at det er urett å henge ut uskyldige med navn? Å spraye ned en taxisjåfør i fart? Neivel.

Laila Monica Nikolaisen

20.12.2016 kl.18:50

Jesus: De er vel ikke uskyldige. De har jo gjort noe. Drosjesjåføren oppførte seg ufint og aggressivt.

Jesus

20.12.2016 kl.18:56

Akkurat som du gjør hver dag på denne bloggen?? Ufin og aggressiv. Da fortjener vel du å bli angrepet med forsvarsspray også da.

Laila Monica Nikolaisen

20.12.2016 kl.19:08

Jesus: Får da virkelig håpe at jeg opplever verre ting enn det. Fikk jo en anonym telefon om at jeg og min sønn skulle ta på oss bombebelte. Men hvem bryr seg......Politiet og NAV vil jo juble.

Laila Monica Nikolaisen

20.12.2016 kl.19:20

Jesus: Jeg vet jo hvor jeg vil gå for å få et skikkelig brøl....

Jesus

20.12.2016 kl.19:23

Det var nok isåfall tulleringing.

Laila Monica Nikolaisen

20.12.2016 kl.19:51

Jesus: Ja, sikkert mine kolleger som står bak...

Kattekvinnen

20.12.2016 kl.19:27

Blir det rettsak?

Laila Monica Nikolaisen

20.12.2016 kl.19:57

Kattekvinnen: Nei, for ingen advokat syns jeg bør bruke 200-400.000 på dette, de mener NAV vil vinne, selv om dommerfullmektigen skrev at dette var en så alvorlig sak for NAV. Advokaten jeg sist var hos sa at dommerne alltid valgte det laveste hinderet og ikke brydde seg om å undersøke saker særlig nøye. Helt utrolig. Så de vil ikke bry seg om hvorfor jeg skrev jeg det skrev, bare at jeg hadde vært illojal. Mens de selv altså har gitt faen i meg, gitt faen i regelverket... Som jeg sier; jeg er null verdt og disse kan bare fortsette i NAV og ødelegge flere menneskers liv.

Laila Monica Nikolaisen

20.12.2016 kl.20:01

Kattekvinnen: Jeg skjønner ikke hvorfor advokater skal bestemme hva jeg skal bruke penger på! Men de er jo så redde for sitt omdømme også. De er vel redde for at de ikke klarer å argumentere da. Må være utrolig enkelt å bli høyesterettsadvokat. De menneskelige aspekter er overhodet ikke inne i bildet åpenbart, eller tanken om rettferdighet.

Laila Monica Nikolaisen

20.12.2016 kl.20:03

Kattekvinnen: Jeg tror du er en av mine ledere, for hun ene hadde katt....

Laila Monica Nikolaisen

20.12.2016 kl.20:09

Kattekvinnen: Advokaten viste til høyesterettsdommer om dette. Siden jeg hadde lagt ut ting fra NAV så ville jeg ikke ha en sjans uansett grunn. Som advokat burde han jo også undersøke hva jeg hadde lagt ut og om det var graverende, eller om det de skrev var helt bak mål....men det gadd han ikke, eller noen andre. For en rettstat, total mangel på bruk av fakta og dokumentasjon og de opptrer mer som motpartens advokat og tror på alt de sier.

Laila Monica Nikolaisen

20.12.2016 kl.20:11

Kattekvinnen: Han støttet også det at politiet nektet å ta imot mine anmeldelser og det var bare hyggelig å få besøk av menn.

Jesus

20.12.2016 kl.19:34

Hun finner ingen advokat som vil ta saken 😂 Det er faktisk første gang jeg har hørt om en sak som INGEN advokat vil ta i med ildtang 🤔 Har de juridisk fakultet i Lærdal siden du skrev at du utdannet deg når du bodde der, eller er det bare en slik "tullete" deltidsutdannelse/videreutdanning du har? 😁 Eller har du master i rettsvitenskap?

Laila Monica Nikolaisen

20.12.2016 kl.19:58

Jesus: Ja, jeg har master i rettsvitenskap, det er det det heter nå.

Laila Monica Nikolaisen

20.12.2016 kl.20:02

Jesus: Og den er fra universitetet i Oslo. Men det er jo en totalt bortkastet utdanning jeg aldri har fått noe igjen for.

Ronny Jørgen

20.12.2016 kl.20:06

Hva hadde vært rettferdighet i dine øyne Laila?

Laila Monica Nikolaisen

20.12.2016 kl.20:14

Ronny Jørgen: At de forholdt seg til lover og regler, undersøkte saker og klager, opplyste hvem i politiet som sa det de sa, forklarte hvorfor de ville ha meg tvangsbehandlet og innså at det var feil, forklarte meg hvorfor de støttet min voldelige eks, hvorfor de innkalte meg uten at jeg hadde gjort det han sa.....

Ronny Jørgen

20.12.2016 kl.20:10

Hvorfor tror du denne "Kattekvinnen" er en av dine ledere?

Fordi hun hadde en katt?

Hvor mange mennesker i Norge tror du eier en katt?

Laila Monica Nikolaisen

20.12.2016 kl.20:12

Ronny Jørgen: Hvor mange mennesker tror du er interessert i min sak og om de må møte som vitner i en rettssak?

Ronny Jørgen

20.12.2016 kl.20:22

Hvorfor klarer du aldri å svare på det jeg spør om??

Funksjonsfriske Ribsskog

20.12.2016 kl.20:23

"forklarte hvorfor de ville ha meg tvangsbehandlet og innså at det var feil"

Hvordan skal du ellers få behandlingen du trenger? Idiot.

Laila Monica Nikolaisen

20.12.2016 kl.20:49

Funksjonsfriske Ribsskog: Er det blitt slik at de som er kritisk til islam skal tvangsbehandles? Hvorfor bryr ikke folk seg om at muslimske politikere kan endre lover i samsvar med islam?

Laila Monica Nikolaisen

20.12.2016 kl.20:51

Funksjonsfriske Ribsskog: Er det derfor ingen advokat vil ta min sak? Fordi de ikke kan eller vil være med på å kritisere muslimer eller støtte de som gjør det?

Laila Monica Nikolaisen

20.12.2016 kl.20:53

Funksjonsfriske Ribsskog: Hvorfor tror folk at muslimer vil få vestlige verdier bare ved å bo her og at de derfor ikke vil lage lover i samsvar med islam? Selv Hadia Tajik har vel gått inn for mer islam i lovverket, mht hijab i politiet, strengere blasmefiparagraf.....

Funksjonsfriske Ribsskog

20.12.2016 kl.20:59

Ajajaj. Der var det mye irrelevant. Du trenger behandling fordi du ikke er funksjonsfrisk. Enkelt og greit. Trist men leit.

Laila Monica Nikolaisen

20.12.2016 kl.21:04

Funksjonsfriske Ribsskog: Funksjonsfrisk? Jeg er vel den mest funksjonsfriske av dere alle.

Funksjonsfriske Ribsskog

20.12.2016 kl.21:10

Det er tidenes største vrangforestilling, lille venn.

20.12.2016 kl.22:17

Er det sant at du skal på et intervju? Da får man for din del virkelig håpe at arbeidsgiver ikke finner denne bloggen. Virker som du ikke ønsker deg en ny jobb. Du gjør jo alt for å unngå å få en jobb.

Laila Monica Nikolaisen

20.12.2016 kl.22:21

Anonym: Ja, hvordan skal jeg få ny jobb uten attest og uten referanser? 10 års arbeid betyr ingenting fordi mine søte kvinnelige kolleger måtte stalke meg. Håper inderlig de er fornøyde. Mer jævlige og onde mennesker finnes ikke.

20.12.2016 kl.23:18

Du har deg selv å takke tror jeg. Om du var misfornøyd med kollegaer på jobben så er det vel normalt å ta det internt og ikke sitte på internett og baksnakke kollegaer etc. Hvem vil ha en slik ansatt. Det du driver med på denne bloggen er rett og slett syting og klaging på noe du har forårsaket helt på egen hånd. Man får ikke sparken om man ikke har gjort noe helt graverende. Blir nesten flau av å lese hvor stakkarslig du prøver å gjøre deg. Fy og skam. Skjerp deg og bli voksen.

Laila Monica Nikolaisen

20.12.2016 kl.23:20

Anonym: Jo, det er sikkert normalt når man har vettuge ledere, tillitsvalgte og verneombud som følger lover og regler! Men det hadde ikke jeg.

Ronny Jørgen

21.12.2016 kl.07:50

Her skal jeg fortelle deg et tegn på psykisk lidelse : Skrive det samme på fb og blogg hver dag at du IKKE har en psykisk lidelse.Spørre de samme spørsmålene om og om igjen (Jeg har enda ikke skjønt hvem du spør og hvem du mener skal svare)

Folk som er helt friske har ikke behov for å stille de samme spørsmålene flere ganger om dagen...

Laila Monica Nikolaisen

21.12.2016 kl.07:57

Ronny Jørgen: Jo, når man har opplevd det jeg har så vil man reagere. Hvor skal jeg gå for å få vite om arbeidsgivere kan tvangsbehandle egne ansatte og sende ansatte til behandling og be de gå fra arbeidsplassen fordi de ikke vil ta imot behandling når de ikke har en psykisk lidelse? Det er jo ingen advokat som vil hjelpe meg!

Ronny Jørgen

21.12.2016 kl.08:11

Med all respekt Laila så tror nesten jeg også at du faktisk har en psykisk lidelse.

Greit nok at du anser det som "har skjedd med deg"som ikke normalt,det må du få lov til.

Men dette har gått over til mani og mistanker mot alt og alle.Man trenger ikke være en rakettforsker for å skjønne at her er det noe galt.

Det beste hadde vært om du hadde svelget stoltheten din og faktisk fått en utredning.Kanskje da vil du også få noen svar av det du lurer så fælt på hver dag.

Det er ingen skam i å søke hjelp-det står det faktisk stor respekt av.

Laila Monica Nikolaisen

21.12.2016 kl.08:26

Ronny Jørgen: Men hva har arbeidsgiver å tape på å svare på mine spørsmål da? De må da kunne svare på hvorfor de ville ha meg tvangsbehandlet og at jeg skulle gå til behandling før jeg leverte nøkkelkortene uavhengig om jeg lar meg utrede eller ikke! Jeg mistenker da heller ikke alt og alle, men de jeg mistenker og de som har vært i mitt liv.

Ronny Jørgen

21.12.2016 kl.08:21

Nå håper jeg at ingen her tolker det jeg skriver i verste menig.Jeg ønsker virkelig at Laila skal få det godt igjen og leve et langt og lykkelig liv :-)

Laila Monica Nikolaisen

21.12.2016 kl.08:28

Ronny Jørgen: Hva er poenget med å ville tvangsbehandle en av sine ansatte som er blant de mest effektive, løsnin gsdyktige, med stor arbeidskapasitet, som har meget god faglig kunnskap?? Jeg begriper det ikke!

Ronny Jørgen

21.12.2016 kl.08:34

Det er selvsagt umulig for noen uteforstående å svare på.

Men det har selvsagt skjedd noe på arbeidsplassen din som første til at du måtte levere nøkkelkortet på dagen.Hva som skjedde vet jo ikke vi med mindre du forteller det nå.

En sak har alltid to sider,og vi har kun hørt din.

Og hvis de ville ha deg tvangsbehandlet så regner jeg med at de hadde en ekstremt god grunn,uten skjellig grunn kan de saksøkes.

Laila Monica Nikolaisen

21.12.2016 kl.08:38

Ronny Jørgen: Det er jo også klin umulig å få svar på så enhver kan tolke det som man selv vil. Tenk om de hadde gjort det samme mot en muslim! Mot meg derimot er alt tillatt. Jeg tipper mine ledere er spinn gale og onde mennesker, at de ønsker å drepe meg og siden jeg fikk mannfolk til å passe på meg så må de si at jeg ha en psykisk lidelse slik at mitt liv ødelegges selv om jeg ikke drepes!

Laila Monica Nikolaisen

21.12.2016 kl.08:39

Ronny Jørgen: Mine ledere som vil drepe meg er Linda Næss, May Gulbrandsen, Mona Kagnes, Torunn Østli, Elisabeth Szulist!

Brynjar

21.12.2016 kl.08:39

Dette blir bare villere og villere. Troller du nå?

Laila Monica Nikolaisen

21.12.2016 kl.08:42

Brynjar: Når de ikke vil svare og ingen advokat vil hjelpe meg så kan man vel tolke det som man vil. Det er jo ikke normalt å ville tvangsbehandle egne ansatte som gjør en god jobb, eller å be de levere nøkkelkort fordi de ikke vil la seg behandle.

Brynjar

21.12.2016 kl.08:45

Vel, fortsetter du i dette sporet kan alt skje, inkludert både anmeldelse og tvangsinnleggelse.

Laila Monica Nikolaisen

21.12.2016 kl.08:48

Brynjar: Får da håpe på det. Det er åpenbart at alt er tillat mot meg.

21.12.2016 kl.08:56

Kanskje denne bloggen egentlig er et rop om hjelp. Begynner å bli så vilt og alvorlig det du skriver at noen nå snart må ta tak i deg. Og trolig er det dette du ønsker for da får du hjelp. Du sitter og skriver opp navngitte personer som du sier vil drepe deg. Ser du ikke hvor alvorlige anklagelser slikt er??

Laila Monica Nikolaisen

21.12.2016 kl.08:58

Anonym: Det er da bare å anmelde meg da. Det må jo kunne forklare hvorfor de ville tvangsbehandle meg og behandle meg! Kan de ikke det så viser det jo at de er klin gærne.

Ronny Jørgen

21.12.2016 kl.09:01

Huff,det er virkelig ingenting av det jeg sier som går inn hos deg Laila.Du bare fortsetter med samme regla om hvor vonde de og de og at de vil drepe deg.Ser du virkelig ikke selv at dette er helt sykt å skrive.Det er dette man mener med å være psykisk syk.Den eneste som ikke ser eller forstår det er den psyke.

Laila Monica Nikolaisen

21.12.2016 kl.09:05

Ronny Jørgen: Men det er da bare å svare på hvorfor jeg skulle tvangsinnlegges og behandles! Man er da ikke psykisk syk fordi man vil ha spørsmål! Og når de ikke svarer meg, og ingen advokat vil hjelpe meg så kan da jeg tolke det slik jeg vil. De tålte ikke at menn kom for å passe på meg fordi de hadde bestilt drap på meg! Derfor ville de hindre meg i å opplyse om at jeg skulle passes på og jeg skulle derfor sendes til tvangsbehandling slik at ingen ville tro på meg! Det er jo ganske påfallende når jeg aldri har hatt en psykisk lidelse!

21.12.2016 kl.09:10

Kanskje du burde flytte ut av Norge. Emigrer til Sverige du så går nok alt bra. Du mener visst at staten Norge vil ta deg av dage.

Laila Monica Nikolaisen

21.12.2016 kl.09:22

Anonym: Det har jeg ikke sagt. Men en kan jo lure......... Ap vil nok gjerne ha enkelte av oss fjernet.

Ronny Jørgen

21.12.2016 kl.09:24

Laila,det er nettopp det jeg prøver å forklare deg...

Det ER INGEN som vil drepe deg,sendt menn etter deg osv...Det er derfor de prøver å få deg innlagt,fordi du har tvangslidelser og ekstrem paranoia.Noe klarere enn dette klarer jeg ikke å si det.

Laila Monica Nikolaisen

21.12.2016 kl.09:43

Ronny Jørgen: Hvorfor påstår så anonyme at det jeg opplevde med disse mannfolka var vrangforestilling? Hvorfor er det så usannsynlig har skjedd?

Laila Monica Nikolaisen

21.12.2016 kl.09:52

Ronny Jørgen: Jeg går da ikke rundt og tror at alle er ute etter meg. Jeg forteller om konkrete episoder jeg har hatt.

lege Østgaard

21.12.2016 kl.09:25

Avdelingsdirektør Elisabeth Szulist i Nav Forvaltning Oslo sier de har et lovverk å forholde seg til.

Simen

21.12.2016 kl.09:32

Siden ingen advokat tar saken, virker det nå som at du desperat prøver å bli anmeldt, slik at noen andre tar saken til retten. Du er gjennomsiktig!

Du har fått svar på alle dine spørsmål om hvorfor, men du forstår det ikke. Alle vi som leser bloggen har skjønt det. Varslere får du ikke navn på uansett.

Laila Monica Nikolaisen

21.12.2016 kl.09:45

Simen: Jeg har ikke fått noen svar! Varslere har jeg da så og si fått navnene på, det jobber da ikke så mange i ledelsen og i staben.

Ronny Jørgen

21.12.2016 kl.09:55

Men forstår du hva vi prøver å si til deg?

Laila Monica Nikolaisen

21.12.2016 kl.09:57

Ronny Jørgen: Jeg bryr meg ikke om hva anonyme sier. Cappelen sa jo i dag at 5 dødsfall var drap, så at mye snusk kan skje er sant.

Ronny Jørgen

21.12.2016 kl.10:07

Jeg tror du hverken bryr deg eller skjønner hva vi sier!

Hva har Cappelen og 5 drap med saken å gjøre?

Laila Monica Nikolaisen

21.12.2016 kl.10:10

Ronny Jørgen: Dere sier jo selv dere ikke har svarene og mener det er ok at arbeidsgivere sender ansatte til tvangsbehandling uten grunn. Mulig det er slik dere er blitt hjernevasket til å tro at lover og regler ikke gjelder, spesielt om man kritiserer Ap, islam eller muslimer. Jeg nevnte Cappelen for å vise at ting ikke alltid er som de ser ut som.

Laila Monica Nikolaisen

21.12.2016 kl.10:12

Ronny Jørgen: Jeg gidder nesten ikke engang nevne når arbeidsgiver ville sende meg til tvangsbehandling.....

Laila Monica Nikolaisen

21.12.2016 kl.10:24

Ronny Jørgen: Men hva skulle jeg ha gjort for å hindre at noen av disse mannfolka som jeg selv ikke valgte drepte meg....Mulig det var min rolige adferd som fikk de til å ikke gjøre meg noe.

21.12.2016 kl.10:38

Rolig adferd?? Du skrev at du rev kjede av den ene. Sprayet taxisjåfør osv. Minner lite om rolig adferd.

Laila Monica Nikolaisen

21.12.2016 kl.10:44

Anonym: Føler jeg meg truet så tar jeg igjen.

SV-frøken

21.12.2016 kl.11:03

Først skulle du legge ned blogg og stenge FB, men så plutselig tar det helt av her. Har du vansker med å bestemme deg?

Laila Monica Nikolaisen

21.12.2016 kl.11:23

SV: Og det spør SV dame om.....Jeg har jo nesten lagt ned bloggen. Tenkte jeg bare ville provosere dere en siste gang, dere mener jo at dere sitter med fasiten på alt i mitt liv, svarer meg anonymt etc. Men jeg er nok langt mindre verdt som menneske enn noen fra SV!

Laila Monica Nikolaisen

21.12.2016 kl.11:27

SV: SV damer må være noe av det frekkeste som finnes. De svindler og står på. Tror de har så mye makt mens de er bare er et lite filleparti. Håper de havner under sperregrensen og blir borte for godt!

Ronny Jørgen

21.12.2016 kl.11:23

HVEM har sagt eller så mye som antydet at de mannfolka skulle drepe deg?????

Laila Monica Nikolaisen

21.12.2016 kl.11:25

Ronny Jørgen: Hvem har sagt at jeg lider av vrangforestillinger? Hvorfor har de villet tvangsbehandle meg og behandle meg?? Er det normalt å si at man lider av vrangforestillinger når man forteller om noe?

Ronny Jørgen

21.12.2016 kl.11:25

De ville ikke drepe deg,de ville knulle deg!Ja vi mannfolk er faktisk så enkle!

Laila Monica Nikolaisen

21.12.2016 kl.11:27

Ronny Jørgen: Nei, de ville ikke det!

Ronny Jørgen

21.12.2016 kl.11:33

Hvis en person har vrangforestillinger så er det helt normalt å fortelle vedkommende det ja.

Og jo de ble med deg hjem for å pule,intet annet!

Laila Monica Nikolaisen

21.12.2016 kl.11:38

Ronny Jørgen: Nei, de ville ikke det. Men da er det vel også helt normalt å begrunne hvorfor man skulle ha vrangforestillinger. Hva er ikke sant med det at menn dukket opp? Hva får ei dame som Bente Øien Hauge og påstå at det ikke kan skje, som hun gjorde i meldingen til barnevernet? Hun er vel neppe ei dame menn ville oppsøkt så hun er kanskje misunnelig...

Ronny Jørgen

21.12.2016 kl.11:44

Når menn ser en pen dame tenker de med pikken-det var dette som skjedde i dine tilfeller.

Da er grunnen til at jobben din reagerte at du skulle ha det til å være noe helt annet,som at de skulle passe på deg.

Det trodde ikke Bente ØH på og ingen andre heller.

Det er helt normalt at folk blir med hverandre hjem etter en fuktig kveld på byen.

At mannfolka sa at de hadde ordre om å passe på deg er et velbrukt sjekketriks,såpass burde du ha skjønt i løpet av dine 46 år!

Laila Monica Nikolaisen

21.12.2016 kl.11:45

Ronny Jørgen: Men jeg sier at de ikke ville ha sex med meg, de ville ikke ha mat eller drikke heller.

Laila Monica Nikolaisen

21.12.2016 kl.11:46

Ronny Jørgen: Han ene sa han hadde ordre om passe på meg!

Ronny Jørgen

21.12.2016 kl.11:49

Hold nå opp!

De ble med for de ville ha seg et nummer.Jeg garanterer deg at alle andre mannfolk på bloggen her er enig med meg.

Det er bare slik vi er av natur.

Ronny Jørgen

21.12.2016 kl.12:06

Hadde du sex med noen av de da?

Hans Søster

21.12.2016 kl.12:19

"Han ene sa han hadde ordre om passe på meg!"

Ikke tro på hva fulle folk sier.

Hans Søster

21.12.2016 kl.12:21

"bare er et lite filleparti. Håper de havner under sperregrensen og blir borte for godt!"

Det samme gjelder Frp.

Erik Gjedde

21.12.2016 kl.14:09

Vi som bor, på tidligere Thon Hotel, skal på noe slags juleprompefest, hos huseier Greftegreff i kveld.

Det skal bli godt å prompe jula inn.

Noe sånt.

Brita Molde

21.12.2016 kl.14:29

Vi vil gjerne invitere deg på prompetog i Lærdal sentrum den andre juledag klokken 1405. Dette skal starte utenfor rådhuset og fortsette til vi er tomme for promp. Kommer du? Vi kan lokke med grill- og tupperwareparty etterpå. Kanskje kommer det noen ekstra gaver også for de som har vært snille i år. Ta med kaffekopp og godt humør.

Bloggleser

21.12.2016 kl.14:53

"Men det er da bare å svare på hvorfor jeg skulle tvangsinnlegges og behandles!"

Mest sannsynlig fordi det ikke gikk an å snakke fornuft til deg og din psyke var på bristepunktet.

"De tålte ikke at menn kom for å passe på meg fordi de hadde bestilt drap på meg!"

Hører du ikke hvor sykt dette høres ut??

Etter hva du har fortalt, var det å få deg til å snakke med bedriftshelsetjenesten en siste utvei før de måtte ta drastiske tiltak (som etterhvert gjorde at du mistet jobben). Du måtte ikke levere inn nøkkelkortene PGA at du ikke ville behandles, men fordi du ikke skulle arbeide der lenger. Det gikk rett og slett ikke når du ikke er ved dine fulle fem.

Klart folk begynner å lure når du tar med deg menn hjem fra byen i helgene, blogger om det og så mistenker både de ene og de andre om å ha sendt disse etter deg. Du har jo mistenkt både politiet, Ap, Lærdal, tidligere NAV-kolleger, koner til tidligere menn du har ligget med, SV-velgere, muslimer +++ for å ha stått bak dette.

Du er syk og trenger hjelp, Laila!

Laila Monica Nikolaisen

21.12.2016 kl.16:03

Bloggleser: Det er de som må bevise at de har en sak mot meg som gjelder psykisk lidelse. De kan da ikke bare si at det er nytteløst. De må komme med konkrete ting som tyder på at jeg lider av noe psykisk da. Det skjer da mye sykt i samfunnet. Selv politimenn blir jo siktet! Jo, jeg fikk mail om å levere nøkkelkortene fordi jeg ikke ville la meg behandle uten påvist psykisk sykdom eller slutte å skrive om de. Jeg begriper ikke hvorfor denne psykiateren de sendte meg til lar de holde på og hvorfor det ellers ikke er noe hjelp å få fra noen advokater. Men penger skal de ha.

Laila Monica Nikolaisen

21.12.2016 kl.16:08

Bloggleser: Det er jo også meget sykt at ledelsen påstår at jeg har en psykisk lidelse uten å begrunne det! Jeg har gjort en bra jobb i alle år. Dette er så sykt at det i seg selv er helt vanvittig. De ser jo på meg med hat i blikket. Sitter og kjefter på meg i møter, spør om jeg tenker på hvordan jeg er mot andre når jeg aldri har gjort noe mot noen og at jeg må skjerpe meg, mens kolleger kan klage anonymt, stalke meg etc....Jeg har ikke engang sjekket de på nettet eller facebook. Dette er så onde mennesker at jeg tror de kan bestille drap. De tenker jo ikke som andre, for de er jeg av en eller annen grunn en fiende.

Laila Monica Nikolaisen

21.12.2016 kl.16:12

Bloggleser: Jeg lurer på om de er koner til noen menn jeg har møtt.....

Laila Monica Nikolaisen

21.12.2016 kl.16:29

Bloggleser: Hvorfor tror de på alt en voldelig eks sier? Hvorfor bryr de seg ikke om hans motiver? Han var uføretrygdet. Skjønner de ikke da at folk virkelig er syke, ikke alle tar medisiner....eller kanskje han har fått uføretrygd uten grunn. Det var vel mine kolleger som fortsatt jobbet der og som alltid klager på meg som gav han uføretrygd. Han pleide å si til meg at det eneste legen hadde spurt om var om han hadde studielån og derfor ville ha uføretrygd for å slippe lånet. Da han benektet det var det greit. Hvorfor brukte de hans uttalelser som jeg ikke hadde sagt noe om i avskjedsinnstillingen?? De brydde seg ikke om mine klager engang. Dette er meget onde og råtne mennesker. Mona Kagnes, Elisabeth Szulist, Torunn Østli, Linda Næss, May Gulbrandsen.

Ronny Jørgen

21.12.2016 kl.14:55

Såe hadde du sex med de eller ikke?

Laila Monica Nikolaisen

21.12.2016 kl.16:09

Ronny Jørgen: Jeg hadde sex med noen, men det var på initiativ fra meg.

Sarha

21.12.2016 kl.16:05

Hun hadde sex med han ene, hun har svart på det tidligere RJ...

Ronny Jørgen

21.12.2016 kl.17:06

Det der faller på sin egen urimelighet Laila.

Hvis noen hadde "ordre"om å passe på deg så hadde de aldri hatt sex med deg-ergo de var med for å få seg et knull!

Laila Monica Nikolaisen

21.12.2016 kl.17:10

Ronny Jørgen: Hvordan vet du det? Du prater bare tull. Hvorfor er det så viktig for deg å si at de ikke sa det de sa eller gjorde det de gjorde? Andre hadde jeg da ikke sex med heller, så det var da ikke det de var ute etter.

Ronny Jørgen

21.12.2016 kl.18:19

Spiller du dum nå eller??

Ronny Jørgen

21.12.2016 kl.18:25

Jeg prater tull? Javel!

Det BØR være veldig viktig for deg å fortelle en historie rett istedet for å lyve så det renner av deg.

Du sitter jo bare og fabulerer og kommer med løgner på størrelse med sahara.

Hvem er det du tror at du lurer egentlig?Tror du virkelig at folk tror på det du lirer utav deg??

Laila Monica Nikolaisen

21.12.2016 kl.19:00

Ronny Jørgen: Jeg har aldri løyet! Litt rart at du reagerer så sterkt. Jeg har ingen historie i å lyve eller fabulere verken før eller etter at disse mannfolka dukket opp.

Ronny Jørgen

21.12.2016 kl.19:25

Nei for i ditt hode så har faktisk alt dette skjedd.

Det kalles å tro på sine egne løgner.

Du skjønner virkelig ikke du at dette startet da du begynte å juge om de mannfolka,så har det ballet SKIKKELIG på seg etter det...

Laila Monica Nikolaisen

21.12.2016 kl.19:29

Ronny Jørgen: Ja, det ballet skikkelig på seg da, og det er det utrolige! Hva har andre med at menn sier at de har ordre om å passe på meg? Hvorfor mener de det er en vrangforestilling? Det kan bare være at de ikke liker at jeg opplyser om det, at det kan bety at de ikke har fått gjort det de ville(og det må være så alvorlig som drap om menn passer på meg) eller at de selv står bak mannfolka!

Laila Monica Nikolaisen

21.12.2016 kl.19:33

Ronny Jørgen: Og så er det altså jeg som skal mentalundersøkes, blir meldt til barnevernet, har fått sparken... Det er bare helt utrolig. Finnes det ikke grenser for hva JEG skal måtte tåle ?? Og det er ingen hjelp å få noen steder. Jeg skal huske alle de jeg ba om hjelp og som gav faen!

Laila Monica Nikolaisen

21.12.2016 kl.19:41

Ronny Jørgen: Og det har da ikke bare skjedd i mitt hode! Jeg har rester av halskjedet til førstemann som jeg rev av han. Jeg har ikke for vane å lyve eller å gjøre meg selv interessant. Det er helt utrolig hva folk tror om meg. Det er vel sånne som selv har en psykisk lidelse og lyver om alt som påstår det.

Laila Monica Nikolaisen

21.12.2016 kl.20:35

Ronny Jørgen: Det er også helt utrolig at så mange legger seg borti mitt liv når jeg ikke har venner eller mann...

NIVÅ 0

21.12.2016 kl.21:10

Herregud, Gale Laila. Din frykt for islam er sinnssyk, du er sinnssyk. Det finnes nå millioner av muslimer i Europa. Hvis alle disse er potensielle terrorister, tror du ikke at det hadde skjedd store terrorhandlinger hver eneste dag? Du er rett og slett dum og blond. Stakkars, stakkars deg, Hadde dette vært gamledager og jeg var sjef på et psykiatrisk sykehus, så kan jeg love deg at du hadde blitt lobotomert.

Laila Monica Nikolaisen

21.12.2016 kl.21:30

NIVÅ 0: De får jo alt de ber om og sier man noe de ikke liker så slås det hardt ned på. De vet jo også selv at om mange av de hadde begått terror så hadde de ikke fått muligheten til å leve her og utvikle samfunnet i samsvar med islam. Det står i Koranen at Islam skal spres og bli verdensherredømme og at alle vantro skal drepes. Det er utrolig at man tror at de har samme oppvekst som oss med vestlige og kristne verdier og at vi deler samme verdier, holdninger og meninger. For de er islam politisk, religiøst, juridisk. Man må tenke som en muslim for å forstå de. Man kan ikke gå rundt og tro at de er oppvokst med å snu kinnet til eller å gi av nestekjærlighet eller at de skal elske sin neste som seg selv. Alle muslimer går selvsagt heller ikke inn for terror, men vil de gå imot et islamsk styre om får valget? Man vet aldri, får sterke krefter makt hos disse vil de andre bare adlyde. Jeg mener at islam er en stor fare for vestlige land. Og får de flertall av muslimske politikere på Stortinget kan de endre alle lover og regler i samsvar med islam. Det skjer store endringer i Europa hver dag, vi lever under et terrorregime der alt muslimer ikke liker blir slått ned på, man kaller folk rasister uten ¨fakta og dokumentasjon, folk gis sparken (som meg), blir meldt til barnevernet....det er helt grusomt. Men det er villet politikk av Ap, SV, V, Krf. Jeg er jo jurist så jeg vet hvordan lover lages og jeg ser det absurde i det som skjer. Jussprofessorer snakker bare om at lover skal følges uten å ha et overblikk over situasjonen og uten å bry seg om konsekvensene. Eliten som er så for islam er folk som lever på beste vestkant og har svært liten omgang med muslimer.

Laila Monica Nikolaisen

21.12.2016 kl.22:13

NIVÅ 0: Den dagen de er mange nok kan de ta over alt. Det er en ufattelig naivitet ute å går. Man kan ikke integrere muslimer bort fra islam.

NIVÅ 0

21.12.2016 kl.21:13

Jeg hadde sikkert fått fjernet tungen din også :) Du misbruker ytringsfriheten din til å spre hat, skremselspropaganda og feilinformasjon, og fortjener egentlig ikke ytringsfrihet overhodet.

Laila Monica Nikolaisen

21.12.2016 kl.21:33

NIVÅ 0: Jeg sprer ikke hat, men fakta og er det skremselspropaganda så er ikke det min skyld, men faktisk slik det er og vil bli. Jeg feilinformerer ikke. Jeg fortjener ytringsfrihet da svært få tør å si sin mening og det er alltid viktig i et vestlig samfunn å ha ulike meninger.

Ronny Jørgen

21.12.2016 kl.22:46

Du sprer kun hat faktisk.Jeg har enda til gode å se at du har snakket positivt om et annet menneske.Kan det komme av at du ikke liker noen andre enn deg selv?

Laila Monica Nikolaisen

21.12.2016 kl.23:23

Ronny Jørgen: Og hvorfor skulle jeg gjøre det? Det er helt utrolig hva fremmede mennesker legger seg borti og skal styre meg, dere tror visst at dere er mine venner og at jeg skal fortelle dere alt! Dere er jo helt på jordet og så dumme at det går nesten ikke an.

Laila Monica Nikolaisen

21.12.2016 kl.23:24

Ronny Jørgen: Du mener vel ikke for alvor at oppegående mennesker lar seg styre av anonyme på nettet?

22.12.2016 kl.01:46

"Du mener vel ikke for alvor at oppegående mennesker lar seg styre av anonyme på nettet?"

Hvordan er denne setningen relevant til noe som helst? Du fins ikke oppegående, og du kaller neppe noen andre for oppegående heller.

Du trenger rett og slett lobotomi, lille venn.

Laila Monica Nikolaisen

22.12.2016 kl.07:56

Anonym: Er du May Gulbrandsen? Hun spurte jo også psykiater om han ikke kunne tvangsbehandle meg!

Laila Monica Nikolaisen

22.12.2016 kl.07:57

Anonym: Hun var leder for HR ved NAV Forvaltning Oslo. Hun syntes jo det var så leit at min mor plutselig døde også..... kanskje de bidro til det ved ringe til henne.

Hans Søster

22.12.2016 kl.09:04

Hvorfor skulle hun ringe henne?

Laila Monica Nikolaisen

22.12.2016 kl.13:08

Hans Søster: Det står i innstillingen eller et vedtak de skrev at de vurderte å ringe min mor som jeg hadde oppført som nærmeste pårørende.

Ronny Jørgen

22.12.2016 kl.09:32

Kanskje de bidro til din mors død ved å ringe henne,var det virkelig det du mente?

Laila Monica Nikolaisen

22.12.2016 kl.13:09

Ronny Jørgen: De sier jo jævla mye stygt om meg da, vil tvangsbehanlde meg med mer.

Ronny Jørgen

22.12.2016 kl.09:43

Det kan ikke tenkes at så mange vil ha deg tvangsbehandlet fordi du faktisk trenger det?

Hvis du nå virkelig begynner å beskylde folk for å ha bidratt til din mors død,ja da tror jeg rett og slett du bare skal gå frivillig til behandling.

Og nei jeg sier ikke dette for å være dum eller vond-jeg sier dette fordi jeg bryr meg om mine medmennesker.Tro det eller ei!

Laila Monica Nikolaisen

22.12.2016 kl.13:12

Ronny Jørgen: De mange er jo både anonyme og kan opptre under flere alias. Hvem vet hva de gjorde? Avdelingsdirektøren kom også til meg like før jeg skulle reise til begravelsesbyrået og forlangte at jeg slettet alt på facebook. Ikke mye medfølelse der i gården. Da kom hun også helt opp i trynet på meg. En annen kollega kom og blandet seg inn... Da ville jeg også anmelde avdelingsdirektøren for truende adferd, men da brølte jo politiet til meg og nektet meg det.

22.12.2016 kl.11:38

"Er du May Gulbrandsen? Hun spurte jo også psykiater om han ikke kunne tvangsbehandle meg!"

"Hun syntes jo det var så leit at min mor plutselig døde også..... kanskje de bidro til det ved ringe til henne."

Dette er bare et fåtall av de mange eksempler på at du har vrangforestillinger.

Laila Monica Nikolaisen

22.12.2016 kl.13:14

Anonym: Dette er da ingen vrangforestilling. Jeg har det pr mail i korrespondanse mellom henne og psykiater, og der psykiater visstnok sa at han holdt tilbake tvangsinnleggelse....uten at han hadde gitt meg noen diagnose.

Ronny Jørgen

22.12.2016 kl.11:57

Anonym : Ja det er det!Og jeg forstår ikke i min villeste fantasi hvorfor hun ikke forstår dette selv....??

Bloggleser

22.12.2016 kl.12:51

Jeg syns forresten det har vært lite oppdateringer av den andre bloggen din på http://lagertha70.simplesite.com/

Laila Monica Nikolaisen

22.12.2016 kl.13:15

Bloggleser: Ja, det har jeg jo dessverre ikke hatt tid til....

Ronny Jørgen

22.12.2016 kl.13:21

Jeg tenker det beste for deg er om du slutter å beskylde folk for så mye rart hele tiden!

Ting skjer-og sånn fungerer verden for oss alle :-)

Laila Monica Nikolaisen

22.12.2016 kl.13:24

Ronny Jørgen: Da får de slutte å finne på så mye rart da. Hva ville de forresten ringe min mor for? Jeg er over 40 år! Hun er jo kun oppført som pårørende i tilfelle noe skjedde med meg på jobben, som for eksempel da jeg fikk den dødelige sykdommen og holdt på å dø flere ganger der...

Laila Monica Nikolaisen

22.12.2016 kl.13:30

Ronny Jørgen: Ting skjer selvfølgelig ikke uten grunn...og man kan da ikke bare drite i lover og regler! Vi skal jo liksom være en rettstat, men det er vi visst ikke. Og det bryr åpenbart ingen seg om. Mot meg kan alle lover og regler brytes. Og som sagt; hva skulle de ringe min mor for? Ville de så gjerne ha meg i jobben? Og derfor skulle jeg tvangsbehandles? Jeg begriper ikke hva de ville. Skulle jeg fatte vedtak annerledes enn det jeg gjorde?? Jeg begriper det ikke. De fortalte jo meg at de stalket meg, at de var flere - og de snakket aldri til meg! Jeg ble jo klaget på for alt mulig, jeg var jo selveste dritten der. Som fikk de tyngste klagesakene... Det er bare helt absurd. Hva ville de egentlig? De ville jo åpenbart ikke ha meg der så hvorfor skulle jeg tvangsbehandles og de skulle ringe min mor.......Helt vanvittig.

Laila Monica Nikolaisen

22.12.2016 kl.13:37

Ronny Jørgen: Og så et politi som spør om jeg kan fatte vedtak?? Jeg hadde vel fått høre det om jeg ikke fattet skikkelige og saklige vedtak, og der var jo andre der som sjekket mine vedtak. Jeg begriper ikke hvor de tar det fra! Hvorfor denne mistenkeliggjøringen og trakasseringen av meg? Ikke rart jeg fikk en dødelig lungesykdom, man blir jo bare stående og hive etter pusten av sjokk og mister totalt pustevnen....

Ronny Jørgen

22.12.2016 kl.13:36

Men du driter jo selv i lover og regler...

Laila Monica Nikolaisen

22.12.2016 kl.13:40

Ronny Jørgen: Hvilke da? Skal jeg være lojal mot de som driter i lover og regler og gjør helt absurd og vanvittige ting? Og hva skulle jeg tvangsbehandles for? For å fatte annerledes vedtak? Eller var det bare for å sørge for at jeg fikk sparken med en psykisk lidelse og tvangsbehandling som de kunne fortelle alle nye arbeidsgivere og andre? Fordi de ville at ingen skulle tro på meg? Fordi de hadde planlagt å drepe meg?

Laila Monica Nikolaisen

22.12.2016 kl.13:42

Ronny Jørgen: Det går da vel fint an å gi folk sparken uten at de behandles eller tvangsbehandles? Løy jeg om de? Nei! De kan da ikke tvinge meg til å være i en jobb.

22.12.2016 kl.14:39

"Det går da vel fint an å gi folk sparken uten at de behandles eller tvangsbehandles?"

Men det skal jo sies at du IKKE er blitt tvangsbehandlet eller behandlet. Blir veldig hyppig brukt.

Laila Monica Nikolaisen

22.12.2016 kl.15:03

Anonym: Hva mener du? Jeg fikk jo beskjed om å levere nøkkelkortene fordi jeg ikke ville gå til behandling (og slutte å skrive om de) - noe som altså da var helt galt grunnlag å be meg gå på! Man kan ikke be ansatte gå til behandling uten eget samtykke. I tillegg hadde jeg jo ingen påvist psykisk lidelse. Og i tillegg hadde de prøvd å få meg tvangsbehandlet. Hvorfor? Som sagt kunne de godt ha sparket meg uten alt dette styret. Jeg skjønner ikke hva som var poenget med det? Skulle jeg tvinges til å være i jobben? Men ingen advokat syns jo dette er trakasserende heller. Igjen er det kun det jeg har gjort som er det verste.............

22.12.2016 kl.15:56

Nå har du holdt på med dine beskyldninger og islamhat og hat mot kollegaer og andre i tre år.

Livet til de andre går videre mens du selv har ødelagt ditt liv med å miste jobb,mulighet for jobb , og rettsak.

Ja denne bloggen har virkelig hjulpet deg. Haha

Men det som er bra er at folk virkelig får se hvor syke tanker og meninger du har og kan holde seg langt unna deg .

Bra jobba!! Fortsett slik

Laila Monica Nikolaisen

22.12.2016 kl.16:26

Anonym: Jeg må si jeg er skuffet over advokater som tror at jeg ikke har penger til å dekke deres kostnader og som kun ser på det arbeidsgiver har skrevet. De driter i fakta, de driter i trakasseringen av meg. Det er åpenbart at arbeidsgiver i staten kan gjøre hva som helst bare de følger saksgangen og at det at jeg skrev om de var det mest alvorlige uansett grunn. Dette har altså Høyesterett sagt - det eneste som teller er om ansatte har brutt lojalitetsplikten, uansett hva arbeidsgiver gjør. Jeg har da fått fortalt om hva jeg har opplevd, det er jo ingen som bryr seg. Hva er sykt med mine tanker og meninger? Jeg spør igjen; hvorfor skulle jeg sendes til behandling og tvangsbehandling? Ville de tvinge meg til å like de?? Hvis noen har hat så er det de, og det er hat mot meg!!!

22.12.2016 kl.16:05

Herregud, Laila. Nå rabler du fælt. Du er syk, så du ser ikke selv hvor sykt og usaklig du skriver.

Oppsøk hjelp! Hvis ikke for deg selv, så for din sønns skyld!

"Hva ville de forresten ringe min mor for?"

Fordi du er i psykisk ubalanse og hun sto oppført som nærmeste pårørende.. Det går ikke helt inn hos deg, gjør det?

Det hadde vært fint hvis du hadde svelget noe av den lille stoltheten du har og sluttet og leve i fornektelse.

Laila Monica Nikolaisen

22.12.2016 kl.16:26

Anonym: Hvorfor skulle jeg være i psykisk ubalanse?

Laila & Erik

22.12.2016 kl.16:08

VI ER IKKE SINNSYKE!

22.12.2016 kl.16:15

Kan du slutte med spammingen din, Laila?

Jenny

22.12.2016 kl.16:26

Det lukter "litt" PSYKOSE.

Thomas

22.12.2016 kl.16:46

Buuuuuu Paddington, buuuuuuuuuuuuuuuuuu!

22.12.2016 kl.16:58

"Idiot."

4 år, da. Noe sånt, (vel).

Laila Monica Nikolaisen

22.12.2016 kl.17:25

Anonym: Og slutt å oppgi mitt mobilnr til Norwegian. Jeg får jo alle deres avganger på sms!

22.12.2016 kl.17:01

God jul, Laila! Hva spiser dere på julaften? Vi skal ha pinnekjøtt.

Laila Monica Nikolaisen

22.12.2016 kl.17:24

Anonym: Kalkun

Ronny Jørgen

22.12.2016 kl.22:12

Jeg synes de konspirasjonene dine bare blir verre og verre for hver dag som går.

Det kan umulig være bra for deg eller hjelpe deg på noen måte.

Du må nesten prøve å komme deg over dette og komme deg videre i livet.

Laila Monica Nikolaisen

22.12.2016 kl.22:26

Ronny Jørgen: Pøh. Som sagt; hvorfor skulle jeg behandles og tvangsbehandles? Det er jo som en skrekkfilm. Og dette tillater staten, de står bak dette.

23.12.2016 kl.01:29

Ja du får bare holde på , den eneste du rammer er deg selv og din sønn , men til og med det er du for dum til å se.

Du er jo helt hjernevasket av hat og paranoia og hevn, herregud gale kjærring

Laila Monica Nikolaisen

23.12.2016 kl.07:12

Anonym: Jeg forholder meg til skriftlig dokumentasjon jeg har. Som sagt er det noen som hater meg sterkt. Tenk å bo alene i en bygd i 3,5 år etter et samlivsbrudd og så bli bedt om å ta en foreldreferdighetstest....

23.12.2016 kl.02:55

Ronny Jørgen

Det er jo dette hun er og har holdt på sånn hele livet.

Bli uvenner med alt og alle i Lærdal, blogge og skrive om det,

Bli uvenn med alt og alle i Oslo, famile, venner, kolleger, Bup, barnevern, klasseforstandere,

Listen er endeløs.

I tre år har hun gnåla om stalkere

Hjelper ikke å ha utdannelse når man ikke klarer å omgåes mennesker på en normal måte .

Laila Monica Nikolaisen

23.12.2016 kl.07:22

Anonym: De i Lærdal støttet jo kun min eks(bortsett fra ei), barnevernet ba meg gjøre som far ville....og barnevernet skrev deretter en rapport full av løgner og piss etter at jeg spurte om de dro på shopping til Oslo på barnevernets budsjett. Jeg har da aldri vært uvenner med noen klasseforstandere. Kolleger og ledere har jo klaget på meg i alle år, fryst meg ut og så stalket meg og fått meg sparket etter å ha løyet, brutt lover og regler, støttet min voldelige eks, støttet politiets trakassering, villet ha meg tvangsbehandlet og behandlet uten påvist psykisk sykdom.. Jeg har da heller ikke vært i konflikt med BUP, men jeg synes det var lite hyggelig at de skrev til barnevernet at min sønn hadde skitne negler - for er det noe han er opptatt av så er det å vaske sine negler og jeg kan heller ikke se at det hadde noe for saken å si. Det virker som om man ikke tåler at ting ikke er som de vil. Mine venner har bare gått.... Ja, man kan lure. De fleste av disse er kanskje sosialister.....

Laila Monica Nikolaisen

23.12.2016 kl.07:25

Anonym: Mine ledere i NAV er reinspikka psykopater!

Laila Monica Nikolaisen

23.12.2016 kl.07:42

Anonym: jeg syns også det er rart at min thailandske svigerinne skilte seg like etter min mors død og skrøt av å visstnok ha fått halvparten av arven etter min bror... da hadde hun vel oppfylt botidskravet her også..

23.12.2016 kl.03:40

"Kalkun"

Tenkte meg det. Tvangsinnleggelse neste.

Laila Monica Nikolaisen

23.12.2016 kl.07:23

Anonym: Hvorfor det? Fordi jeg skal spise kalkun?? Hvis noen bør tvangsinnlegges så er det deg!

Hans Søster

23.12.2016 kl.09:20

"Mine venner har bare gått.... Ja, man kan lure. De fleste av disse er kanskje sosialister....."

Kanskje de ikke like oppførselen din?

Aage

23.12.2016 kl.09:40

Hvorfor har du slettet bloggen? Har du ikke noe behov for beskyttelse lenger, eller tror du ikke lenger at bloggen beskytter deg?

Laila Monica Nikolaisen

23.12.2016 kl.10:17

Aage: ?Jeg har da ikke slettet bloggen, jeg har slettet innlegg. Jeg har heller aldri sagt at bloggen er ment for å beskytte meg. Det hadde jeg facebook til. Og se hva det førte til........

Aage

23.12.2016 kl.10:49

Men facebooken din handler jo bare om muslimer og ikke om deg. Hva førte facebooken din til? At de du skrev om leste den, og du anså det som stalking?

Laila Monica Nikolaisen

23.12.2016 kl.11:46

Aage: Hvordan kan folk vite at jeg skriver om de når jeg ikke nevner navn?? Hvem er paranoid? Hvem klager på at jeg sitter med ryggen til når de kommer til mitt kontor og anser det som uhøflig? Jeg skrev om mannfolk som dukket opp og sa de skulle passe på meg. Noe jeg fant helt absurd og skremmende. Dette leste jo også stalkerne, men det mente de var vrangforestilling og de gav faen.... Men jeg fikk jo frem at kolleger og andre i Lærdal som aldri har snakket med meg er sykt interessert i meg da. Og da jeg ville vite kollegers navn nektet de og det ble det rabalderet. Jeg syns det er noe merkelig at folk jeg aldri prater med er så interessert i meg. Er det fordi de er misunnelige? Men at det er ondskap er i hvert fall sant. Sånn er Norge blitt; kjerringer og de politisk korrekte styrer og dreper/ødelegger gjerne etniske nordmenn som ikke er muslimer. Har jeg sagt noe galt om muslimer eller vist til noe galt om de? Det er helt utrolig at folk ikke ser at islam er helt inkompetibel med vestlige verdier. Men det er vel for sent, for hva skal vi egentlig gjøre? Vi kan jo ikke sende ut de som er her. Og man tror at de blir integrerte. Hva blir de integrerte i? De glemmer jo ikke sin religion! Det går strake veien til helvete.

Laila Monica Nikolaisen

23.12.2016 kl.11:51

Aage: Ikke engang advokater forsvarer norske verdier. Lovverket er lagt opp til at vi utrydder norske verdier, livssyn og holdninger. Hvem har ment at norske lover og regler skulle gi islam makt i Norge?? Jeg begriper det ikke.

Bloggleser

23.12.2016 kl.11:58

"Hvem er paranoid?"

Dette er enkelt å svare på. Det er det du som er.

Du tror jo alt og alle er ute etter deg. Det blir for dumt.. Det blir som når Erik Ribsskog mener det er Stoltenbergregjeringens skyld at han får grått hår. Å få grått hår er ganske normalt når man er 46 år. Noen får det til og med i 20-årene.

Er du sikker på at det bare var vasen din han ene typen pissa i...? For mye av det du kommer med her er bare piss!

Laila Monica Nikolaisen

23.12.2016 kl.12:08

Bloggleser: Og hvorfor er du anonym? Fordi du innbiller deg at jeg kommer etter deg. Ja, jeg vil selvsagt bruke ditt navn. Men jeg regner jo med at du står for det du skriver. Jeg forholder meg som jeg har sagt hundre ganger før til skriftlig dokumentasjon. Det kan jo være en spøk fra Ribsskog, men slikt skjønner dere visst ikke... Å si at man får grått hår er jo ofte ment som tegn på frustrasjon. Det er mulig utlendinger ikke skjønner slikt....

Laila Monica Nikolaisen

23.12.2016 kl.13:52

Bloggleser: Advokaten jeg klagde på viste til denne bloggen og mente at det at jeg ikke ville ha noen sak lenger styrket hans sak (fordi han brukte så lang tid og også hadde påtatt seg oppdraget) og at det at tingretten gav meg ny frist til 060117 - fordi han brukte så lang tid at jeg ikke fikk noen andre og jeg kunne heller ikke vite at tingretten ville gjøre det - var også til forsvar for han. Av og til lurer jeg på hva som skal til for å bli advokat. Skal bli spennende å se advokatforeningens svar.

Bloggleser

23.12.2016 kl.14:05

"Og hvorfor er du anonym? Fordi du innbiller deg at jeg kommer etter deg. Ja, jeg vil selvsagt bruke ditt navn. Men jeg regner jo med at du står for det du skriver."

Jeg innbiller meg jo ikke det. Du sier jo selv at du skal det. Du er en farlig person. Psykisk syke er som regel ikke det, men du viser at du er ondsinnet og da bruker jeg jo selvfølgelig retten til å være anonym. Heldigvis har du ikke hatt de store utageringene ennå - bortsett fra nedsprayinga av taxisjåføren og avrivingen av kjedet til det ene ligget ditt.

"Det kan jo være en spøk fra Ribsskog"

Det er det ikke. Leser du bloggen hans, skjønner du fort at han er psykisk syk. Men nei..det stemmer, det.. Du ser jo ikke dette selv, siden du selv er syk..

Laila Monica Nikolaisen

23.12.2016 kl.14:29

Bloggleser: Hvis noen er syke i dette landet så er det Ap medlemmer!! Jeg tipper at de gjør hva de kan for å ødelegge livene til de som snakker stygt om de, hva som skjedde på Utøya, deres store leder Jens Stoltenberg, muslimer og Islam. Jeg er vel ikke farlig fordi jeg sier at jeg regner med at du står for det du skriver. Mener du ikke det du skriver da eller? Jeg planlegger ikke hevn mot andre, jeg er ikke så ond som de som vil ødelegge mitt liv!

Laila Monica Nikolaisen

23.12.2016 kl.14:35

Bloggleser: Politiet er også sinnssyke. Hva har jeg gjort de?? De har medvirket til at jeg har fått sparken! De har støttet de jeg har politianmeldt. Det er bare helt absurd. Det er vel fordi jeg kritiserer islam og muslimer da - da jeg er jeg null verdt og lover og regler gjelder ikke for meg.

23.12.2016 kl.14:05

Ser du har slettet innlegget der du "forklarer" hvorfor du innbiller deg at du ikke er sinnsyk.

Betyr dette at du endelig har innsett at du er sinnsyk?

Really!??

23.12.2016 kl.16:44

Ka faen....!?!!? Det her må vær kødd,el?? ....

Juleengelen

23.12.2016 kl.18:16

God jul til deg Laila Monica. 💥 Håper du får en fredfull jul 🎄

Ronny Jørgen

23.12.2016 kl.22:09

God jul Laila :-)

Varsler

27.12.2016 kl.19:59

Really!??:

Nei, det er dessverre ikke kødd.

Skriv en ny kommentar

Laila Monica Nikolaisen

Laila Monica Nikolaisen

47, Oslo

Utdannet jurist, cand.mag og bedriftsøkonom. Jeg er svært opptatt av rettferdighet, saklighet, etterrettelighet, dokumentasjon og fakta. Da det åpenbart er lite av det.

Kategorier

Arkiv

hits